Veel.quote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 20:54 schreef Tessio het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een pan macaroni voor je om in te roeren.
Jij hebt ook een steekje los he... maar herhaal jezelf vooral nog 1000xquote:Op zondag 10 mei 2009 20:54 schreef Jimbo het volgende:
zonde dat ze ze opblazen
ik zou ze liever op eline gebruiken al kan dat ook condoomloos
oeh meen je danquote:Op zondag 10 mei 2009 20:54 schreef Tessio het volgende:
[..]
gewoon de trap op. daar is plek zatquote:Op zondag 10 mei 2009 20:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dit lijkt op een ballonnen-blaas-opdracht van BB Belgie, een aantal jaren geleden. Eerst dacht iedereen, dat het blazen wel het knelpunt zou zijn. Gaandeweg bleek de ruimte het grootste probleem te worden. Alle kamers vol balonnen en ze konden niet meer uit de weg.
[..]
Je begint in herhaling te vallen pubertjequote:Op zondag 10 mei 2009 20:54 schreef Jimbo het volgende:
zonde dat ze ze opblazen
ik zou ze liever op eline gebruiken al kan dat ook condoomloos
[..]
Plus dat is toch niet nodig bij zo'n berg plasticquote:Op zondag 10 mei 2009 20:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je begint in herhaling te vallen pubertje
Of wel... want wie worden de twee die bij verlies buiten moeten slapenquote:Op zondag 10 mei 2009 20:56 schreef akveor het volgende:
Dit is gewoon balen.... nu heb ik niets om over te zeiken.....
ach laat Jimbo nou, hij is nog lekker jong en moet ook zijn kwakkie oeps ei kwijtquote:Op zondag 10 mei 2009 20:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je begint in herhaling te vallen pubertje
Mooi toch,kan je je even opladen voor het volgende zeikmomentquote:Op zondag 10 mei 2009 20:56 schreef akveor het volgende:
Dit is gewoon balen.... nu heb ik niets om over te zeiken.....
peter offert zich vast wel op en ik denk dat niemand verwacht dat Marielin er nog een x slaapt.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Of wel... want wie worden de twee die bij verlies buiten moeten slapen
Daar hebben we de SC voorquote:Op zondag 10 mei 2009 20:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach laat Jimbo nou, hij is nog lekker jong en moet ook zijn kwakkie oeps ei kwijt![]()
Peter en Marilienquote:Op zondag 10 mei 2009 20:57 schreef Disana het volgende:
[..]
ik denk dat die er een beetje doorheen zit. kan het haar niet kwalijk nemen. ik zou het voor die 500 euro ook niet gaan zitten doen.quote:
Ja me2, tot nu toe zie ik alleen Pim nog blazen ,lekker makkelijk Jeroen en Peterquote:Op zondag 10 mei 2009 20:57 schreef lies1958 het volgende:
ik ben benieuwd of peter gaat blazen op die condooms.
eens eens eensquote:Op zondag 10 mei 2009 20:57 schreef Danny het volgende:
[..]
weet je WAT hilarisch is?
Een eetlepel kaneel
Ik denk echter zomaar dat Eline niet buiten zal slapen.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
peter offert zich vast wel op en ik denk dat niemand verwacht dat Marielin er nog een x slaapt.
ja gaat dat nou nog door of durven ze het niet aanquote:Op zondag 10 mei 2009 20:57 schreef Danny het volgende:
[..]
weet je WAT hilarisch is?
Een eetlepel kaneel
Nee dat denk ik ook nietquote:Op zondag 10 mei 2009 20:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk echter zomaar dat Eline niet buiten zal slapen.
dat denk ik ook niet, ze geeft t meteen opquote:Op zondag 10 mei 2009 20:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Er zijn genoeg plaatsen op internet waar hij zijn kwakkie wel kwijt kanquote:Op zondag 10 mei 2009 20:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach laat Jimbo nou, hij is nog lekker jong en moet ook zijn kwakkie oeps ei kwijt![]()
dwars door t slotje heenquote:Op zondag 10 mei 2009 21:00 schreef Susi het volgende:
Ik moet steeds om Danny lachen als ik de topics lees, met z'n posts 302![]()
Wie zwijgt stemt toe........quote:Op zondag 10 mei 2009 20:58 schreef wicky. het volgende:
[..]
Ja me2, tot nu toe zie ik alleen Pim nog blazen ,lekker makkelijk Jeroen en Peter
quote:Op zondag 10 mei 2009 21:00 schreef Susi het volgende:
dus dan hebben we nog pim en jeroen. . .denk dan dat pim zegt dat hij het wel doet. . .quote:Op zondag 10 mei 2009 20:59 schreef Disana het volgende:
[..]
je dochter bood zicht vrijwillig aan tochquote:Op zondag 10 mei 2009 20:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Mee eensquote:Op zondag 10 mei 2009 21:00 schreef Susi het volgende:
empflixxxx ?quote:Op zondag 10 mei 2009 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zijn genoeg plaatsen op internet waar hij zijn kwakkie wel kwijt kan
quote:Op zondag 10 mei 2009 21:02 schreef crazygirl29 het volgende:
hey mensen,
ik ben nieuw hier.. en kom af en toe effe mee kletsen.
Lijkt me gezellig.
liefs....daan
ga anders ff naar de sc ofzoquote:Op zondag 10 mei 2009 21:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je dochter bood zicht vrijwillig aan toch
Dan zijn het er ongeveer 240 de man.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:02 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
8 dozen van 3x48 keer elk, 1152? uit mijn hoofd?
Hoi hoi veel plezierquote:Op zondag 10 mei 2009 21:02 schreef crazygirl29 het volgende:
hey mensen,
Lijkt me gezellig.
liefs....daan
hoi, ik ben ook nieuw hierquote:Op zondag 10 mei 2009 21:02 schreef crazygirl29 het volgende:
hey mensen,
Lijkt me gezellig.
liefs....daan
ik denk dat iedereen nog raar staat te kijken als Eline zich vrijwillig aan gaat bieden als zwarestrafbuitenslaapslachtoffer ..quote:Op zondag 10 mei 2009 20:59 schreef Danny het volgende:
[..]
dan kiezen ze voor marielin en pim waarschijnlijk.
maar hier is eline hequote:Op zondag 10 mei 2009 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zijn genoeg plaatsen op internet waar hij zijn kwakkie wel kwijt kan
Ja das lachequote:
Ik zeg Pim en Eline.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
dus dan hebben we nog pim en jeroen. . .denk dan dat pim zegt dat hij het wel doet. . .
Welkomquote:Op zondag 10 mei 2009 21:02 schreef crazygirl29 het volgende:
hey mensen,
Lijkt me gezellig.
liefs....daan
Nou, dat vind ik dan eigenlijk weer niet... In dit geval is het een groepsproces.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:57 schreef Disana het volgende:
[..]
zal ze ook niet doenquote:Op zondag 10 mei 2009 21:04 schreef snetje het volgende:
[..]
ik denk dat iedereen nog raar staat te kijken als Eline zich vrijwillig aan gaat bieden als zwarestrafbuitenslaapslachtoffer ..
Haaiquote:Op zondag 10 mei 2009 21:02 schreef crazygirl29 het volgende:
hey mensen,
Lijkt me gezellig.
liefs....daan
ja dat zou ik niet verwachten inderdaadquote:Op zondag 10 mei 2009 21:04 schreef snetje het volgende:
[..]
ik denk dat iedereen nog raar staat te kijken als Eline zich vrijwillig aan gaat bieden als zwarestrafbuitenslaapslachtoffer ..
Welkom.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:02 schreef crazygirl29 het volgende:
hey mensen,
Lijkt me gezellig.
liefs....daan
Goed voor z'n c.v.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:04 schreef Marrije het volgende:
pim heeft een productie van 4 condooms per minuut
deel jij de roze koeken uit, of heb je niks meer overquote:
Hee ik wou je alleen maar helpen hoorquote:Op zondag 10 mei 2009 21:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik dan eigenlijk weer niet... In dit geval is het een groepsproces.
Gisteren had ik echt het gevoel dat no matter wat de uitslag al vast stond.
Nu hebben ze allemaal tot sowieso morgenochtend de tijd om iets uit te onderhandelen.
Zou de groep het bijv. durven maken Marielin en Peter naar buiten te trappen?
Zal iemand zich vrijwillig melden? Ik zie een groot verschil.
Ik zie geen problemen....![]()
Ik heb zo'n idee dat dat wel mee zal vallen. Ze gaf iig blijk van een overlevingsinstinkt toen ze een halve pot bruine bonen in haar keelgat kieperde omdat ze dacht dat ze even later niet meer mocht eten voor langere tijd.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja dat zou ik niet verwachten inderdaad
Hoi Daanquote:Op zondag 10 mei 2009 21:02 schreef crazygirl29 het volgende:
hey mensen,
Lijkt me gezellig.
liefs....daan
quote:Op zondag 10 mei 2009 21:02 schreef crazygirl29 het volgende:
hey mensen,
Lijkt me gezellig.
liefs....daan
En dan met een zotte kop die condooms opblazenquote:Op zondag 10 mei 2009 21:07 schreef crazygirl29 het volgende:
thanks voor de warme onthaal.
Ik moet nog wel wennen hoor maar dat komt vanzelf wel.
enne laat dr aub drank in de bunker komen dat maakt het toch wel een stuk
gezellig hoor. Ben de beelden van vrijdag nog niet vergeten. hehehhehe
Die klaagt altijd, Waar Renate over klaagde haar antwoord heb ik ook, Waar Amber over klaagde haar antwoord Heb ik ook, waar de rest over klaagde haar antwoord, heb ik ook en dan nog haar eigen geklaag.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:07 schreef Danny het volgende:
hoeveel doen ze er per minuut ongeveer zo met z'n allen?
stuk of 6?
Dan zijn ze over hooguit 3 1/2 uur klaar. dan hebben we wel de hele avond kutgeluid.
Overigens zit marielin weer behoorlijk te klagen.
oh dat zou lachen zijn, ja laat de drank maar komenquote:Op zondag 10 mei 2009 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan met een zotte kop die condooms opblazen
De neemt even pauze, ze werd al lichtjes in de hoofd ,zei zequote:
Misschien probeert ze zo achter de spion te komen.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:07 schreef Deisyy het volgende:
Marielin pruttelt nog steeds over haar muts en sjaal.
Jij vindt Marielin vanaf het begin al niet aardig he?quote:Op zondag 10 mei 2009 21:09 schreef blomst het volgende:
[..]
Die klaagt altijd, Waar Renate over klaagde haar antwoord heb ik ook, Waar Amber over klaagde haar antwoord Heb ik ook, waar de rest over klaagde haar antwoord, heb ik ook en dan nog haar eigen geklaag.
Maar in dit geval zouden dan bijv. Peter en Marielin kunnen zegen: En jij Eline... wat heb jij laten zien? Vind je dat jij jezelf ook wel eens mag opofferen? Offert bijv. Pim zich dan ook op?quote:Op zondag 10 mei 2009 21:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Hee ik wou je alleen maar helpen hoorNatuurlijk is er een verschil, maar ook hierbij denk ik wel dat favoritisme (alle mannen vinden Eline leuk) een rol zal spelen. Dus denk ik dat er bij verlies twee mannen zich opofferen.
Ik ben een fanquote:Op zondag 10 mei 2009 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij vindt Marielin vanaf het begin al niet aardig he?
Ach so...quote:Op zondag 10 mei 2009 21:10 schreef wicky. het volgende:
[..]
De neemt even pauze, ze werd al lichtjes in de hoofd ,zei ze
whaahah ja dat zou het een stuk moeilijker maken ookquote:Op zondag 10 mei 2009 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan met een zotte kop die condooms opblazen
Ja toppiequote:Op zondag 10 mei 2009 21:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh dat zou lachen zijn, ja laat de drank maar komen
eerst geen mening, maar ze is nu zeker niet mijn favoriet.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van pessimist naar blakende optimistquote:Op zondag 10 mei 2009 21:11 schreef akveor het volgende:
[..]
Maar in dit geval zouden dan bijv. Peter en Marielin kunnen zegen: En jij Eline... wat heb jij laten zien? Vind je dat jij jezelf ook wel eens mag opofferen? Offert bijv. Pim zich dan ook op?![]()
Of wil Peter dan plots ook? Nee prima!!!! Goed bedacht dit maal.
en sokkenquote:Op zondag 10 mei 2009 21:07 schreef Deisyy het volgende:
Marielin pruttelt nog steeds over haar muts en sjaal.
Ik denk dat ze het door begint te krijgen.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Misschien probeert ze zo achter de spion te komen.
Zat je ook al met duitse titels in je hoofd?quote:
ik wel. was zelfs ruim favoriet hier, maar dat begint rap minder te worden.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 mei 2009 21:13 schreef Rica het volgende:
[..]
Zat je ook al met duitse titels in je hoofd?
Die neue mit Eline: "Darf ich mal blasen"
Socken suckenquote:Op zondag 10 mei 2009 21:13 schreef Rica het volgende:
[..]
Zat je ook al met duitse titels in je hoofd?
Die neue mit Eline: "Darf ich mal blasen"
Hoi Daniellequote:Op zondag 10 mei 2009 21:02 schreef crazygirl29 het volgende:
hey mensen,
Lijkt me gezellig.
liefs....daan
Zit je dat te tellen?quote:Op zondag 10 mei 2009 21:04 schreef Marrije het volgende:
pim heeft een productie van 4 condooms per minuut
quote:Op zondag 10 mei 2009 21:14 schreef blomst het volgende:
Waren dit al de condooms die Huub op voorraad had,maar vergeten was te gebruiken???
Ja en nu loopt ze volgens een heleboel weer te klagen,maar ze moet de spion toch ontmaskeren.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het door begint te krijgen.
1e indruk was beetje kauwgomkauwende kapster-type... daarna vond ik dr wel tof... maar vind dr steeds meer een aansteller die stoer doet om proberen dat te verhullen.. wat nogal mislukt.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:14 schreef Danny het volgende:
[..]
ik wel. was zelfs ruim favoriet hier, maar dat begint rap minder te worden.
die met het gaatje ook??quote:Op zondag 10 mei 2009 21:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Huub zegt: we hebben alle gebruikte condooms weer terug verpakt.
ja nou zeg .... pfffffffffffffffffttttt 12 uur gaan aanvragen om het gemis van een sjaal, muts en een paar sokkenquote:
Ze zeiktquote:Op zondag 10 mei 2009 21:17 schreef Deisyy het volgende:
Ik kan me voorstellen dat Marielin baalt dat haar spullen weg zijn, maar ze kan zelf toch ook wel bedenken dat ze niet ver kunnen zijn en dat ze haar persoonlijke spullen gewoon weer terug krijgt.
Volgens mij heb ik ook altijd credits gegeven als het goed is. Als iets rammelt of teveel vragen heb dan uit ik die.quote:
Na zoveel slaaptekort ben je niet meer rationaal, maar juist extra emotioneelquote:Op zondag 10 mei 2009 21:17 schreef Marrije het volgende:
Wat een domme reactie van Marielin, ze kan toch zelf ook wel bedenken dat het onderdeel van het spel is?
Dat gedreig, echt, dat vind ik zoooo zwak en dom.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:17 schreef snetje het volgende:
[..]
ja nou zeg .... pfffffffffffffffffttttt 12 uur gaan aanvragen om het gemis van een sjaal, muts en een paar sokken
Kan niet, die heeft Jeroenquote:Op zondag 10 mei 2009 21:18 schreef D. het volgende:
Marielin moet echt ophouden hoor en haar tampon gaan verversen
Danny ik had jouw slimmer verwacht.Ze zit de boel gewoon op te fokken voor haar opdracht en daar word ze hier alweer op afgerekend.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:16 schreef Danny het volgende:
ah ze vraagt 12 uur aan. ze gaat nu dreigen. daar heb ik erg hekel aan. dus ze gaat maar lekker dan.
heeft zij buiten geslapen ?quote:
Ik vind het wel leuk dat ze zo over de zeik isquote:Op zondag 10 mei 2009 21:19 schreef Tessio het volgende:
Marielin verdenkt nu Peter ervan, ze slaat nu wel compleet door met haar achterlijke gedrag.
Marielin is de hele week al zo zeikerig, gister bij de opdracht ook al zo erg, toen wist ze nog niks van die geheime opdracht.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:19 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Danny ik had jouw slimmer verwacht.Ze zit de boel gewoon op te fokken voor haar opdracht en daar word ze hier alweer op afgerekend.
quote:
zonet zag ik heel duidelijk dat Marielin zat te trillen van woede, dit is niet zomaar ff opfokken hoorquote:Op zondag 10 mei 2009 21:19 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Danny ik had jouw slimmer verwacht.Ze zit de boel gewoon op te fokken voor haar opdracht en daar word ze hier alweer op afgerekend.
Ja probeer ze dat hier maar eens wijs te makenquote:Op zondag 10 mei 2009 21:17 schreef K_L het volgende:
Marielin zeurt nu natuurlijk om een andere reden om haar sjaal en muts .....
Ik ook, laat de boel maar flink over de rooie gaanquote:Op zondag 10 mei 2009 21:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk dat ze zo over de zeik is
Ja, ik hou er ook niet van, of bek dicht en anders gewoon lekker optyfen!quote:Op zondag 10 mei 2009 21:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat gedreig, echt, dat vind ik zoooo zwak en dom.
Je hebt mensen a la akveor die overal wat negatiefs achter zoeken en je hebt ook het type mensen die denken dat al het gedrag een spelletje/rol isquote:Op zondag 10 mei 2009 21:19 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja hoorquote:Op zondag 10 mei 2009 21:18 schreef akveor het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ook altijd credits gegeven als het goed is. Als iets rammelt of teveel vragen heb dan uit ik die.
Ik ben zelfs blij dat de verhoudingen duidelijker worden. Daarin ben ik het met Huub eens. Weg met de gezapigheid. Maar wel op een faire manier.![]()
ik vond haar zelfs een topper! vooral toen ze steeds maar weer riep : laat mij maar opdrachten doen! ik wil opdrachten doen! dan kan ik ook sigaretten winnen!! toen dacht mooi! een meid met ballen...quote:Op zondag 10 mei 2009 21:16 schreef Espabilado het volgende:
[..]
1e indruk was beetje kauwgomkauwende kapster-type... daarna vond ik dr wel tof... maar vind dr steeds meer een aansteller die stoer doet om proberen dat te verhullen.. wat nogal mislukt.
10 COSSEN TERUG LEZENquote:Op zondag 10 mei 2009 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
markvanrinsum
![]()
Heb je de 10 cossen niet terug gelezen?
Zijn me er toch even allemaal potentiele oscar-winnaars daar héquote:Op zondag 10 mei 2009 21:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja probeer ze dat hier maar eens wijs te maken
Preciesquote:Op zondag 10 mei 2009 21:19 schreef rooie3 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 mei 2009 21:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk dat ze zo over de zeik is
Wie ik? Tsssssssssss...quote:Op zondag 10 mei 2009 21:22 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Je hebt mensen a la akveor die overal wat negatiefs achter zoeken en je hebt ook het type mensen die denken dat al het gedrag een spelletje/rol is
Echt hequote:Op zondag 10 mei 2009 21:23 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Zijn me er toch even allemaal potentiele oscar-winnaars daar hé
Zou ik ook doen na twee nachten niet in me bed slapen,avond zuipen en het gevoel hebben dat je het lelijke eendje van de groep ben ,omdat er een prinses bij zit.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
zonet zag ik heel duidelijk dat Marielin zat te trillen van woede, dit is niet zomaar ff opfokken hoor
Ze vertikt het dus wat de cossers willenquote:Op zondag 10 mei 2009 21:23 schreef D. het volgende:
Marielin
Ik doen niet...
Ik ben niet....
Ik vind niet...
Ik wil niet....
Jammer dat er geen spiegel hangt, anders zouden ze die haar eens moeten voorhouden
Ja dat heeft ook niks met uitputting te maken ofzo. Zo wit als een vaatdoek en zit al de hele dag te trillen.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:23 schreef D. het volgende:
Marielin
Ik doe niet...
Ik ben niet....
Ik vind niet...
Ik wil niet....
Jammer dat er geen spiegel hangt, anders zouden ze die haar eens moeten voorhouden
eigenlijk is dat wel zo ja..quote:Op zondag 10 mei 2009 21:23 schreef Toverheks het volgende:
kan er niks aan doen, maar vind het toch een goor gezicht zo een hele stapel glijende condooms.
dan alle rokers in de stressquote:Op zondag 10 mei 2009 21:25 schreef NrTH het volgende:
Ik hoop dat de nieuwe opdracht van Jeroen wordt om de aanstekers en lucifers te jatten, dan gaat Marielin pas echt janken
of de sigaretten in de wasbak te flikkerenquote:Op zondag 10 mei 2009 21:25 schreef NrTH het volgende:
Ik hoop dat de nieuwe opdracht van Jeroen wordt om de aanstekers en lucifers te jatten, dan gaat Marielin pas echt over de zeik
Waarom lach ik?quote:Op zondag 10 mei 2009 21:26 schreef Espabilado het volgende:
Het zijn gelukkig wel easy condoms, anders was het een stuk moeilijker geweest.
quote:Op zondag 10 mei 2009 21:26 schreef chevygirl het volgende:
[..]
ben wel voor een ander cluppie...is dat erg
Ze zijn toch niet gebruikt?quote:Op zondag 10 mei 2009 21:23 schreef Toverheks het volgende:
kan er niks aan doen, maar vind het toch een goor gezicht zo een hele stapel glijende condooms.
Die optie staat er niet bij in de poll helaasquote:Op zondag 10 mei 2009 21:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
of de sigaretten in de wasbak te flikkeren![]()
tuurlijk, iedereen is welkomquote:
zal ook wel lekker ruiken denk ik, niet dat ik nu zoveel verstand heb van condooms hahahaquote:
Ow, je houd van voetbal, da's dan weer jammerquote:Op zondag 10 mei 2009 21:26 schreef chevygirl het volgende:
[..]
Mee eensch.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:24 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja dat heeft ook niks met uitputting te maken ofzo. Zo wit als een vaatdoek en zit al de hele dag te trillen.
Had die domme trut van Eline naar buiten geflikkerd.
jammer hequote:Op zondag 10 mei 2009 21:27 schreef NrTH het volgende:
[..]
Die optie staat er niet bij in de poll helaas
quote:Op zondag 10 mei 2009 21:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
of de sigaretten in de wasbak te flikkeren![]()
zijn er niet meer optie`squote:Op zondag 10 mei 2009 21:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik wil een Poll, ķf Jeroen ķf dat knijn dood
Ze glijdt gewoon steeds meer af..........quote:Op zondag 10 mei 2009 21:21 schreef NrTH het volgende:
[..]
Marielin is de hele week al zo zeikerig, gister bij de opdracht ook al zo erg, toen wist ze nog niks van die geheime opdracht.
Ze is gewoon een chagrijnig zeikwijf die stoer doet, maar het helemaal niet is eigenlijk.
nee hoor...niet fanatiekquote:Op zondag 10 mei 2009 21:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, je houd van voetbal, da's dan weer jammer
quote:Op zondag 10 mei 2009 21:26 schreef chevygirl het volgende:
[..]
heheheh, dit wil ik geloof ik niet wetenquote:Op zondag 10 mei 2009 21:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zal ook wel lekker ruiken denk ik, niet dat ik nu zoveel verstand heb van condooms hahaha
Welk?quote:Op zondag 10 mei 2009 21:26 schreef chevygirl het volgende:
[..]
al dat glijmiddel ook hequote:Op zondag 10 mei 2009 21:29 schreef Tessio het volgende:
[..]
Ze glijdt gewoon steeds meer af..........
nou ja, ik ben slim genoeg om te weten dat je jou ipv jouw had moeten gebruiken. Verder lijkt me dit verre van een spel van haar kant hoor. Ze zit haast te janken.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:19 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze zouden zo'n trek moeten krijgen dat ze aan die betonvloer ķf aan elkaar beginnen te knabbelen. 't Is luilekkerland daarquote:
nee, Marielin zeikt zelf als de beste.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:32 schreef beequeen het volgende:
Bijgelezen na moederdag bezoek. Calimero heeft weer een enorme fysieke opdracht gekregenen iedereen zeikt Marielin af.
Ik kan er met mijn pet niet bij.
Die van Slaquote:
begrijp het nou ff, meisje is ongesteld en dan zijn ze anders dan anders he, kan nog veel erger hoor met haar denk ik.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:31 schreef Danny het volgende:
[..]
nou ja, ik ben slim genoeg om te weten dat je jou ipv jouw had moeten gebruiken. Verder lijkt me dit verre van een spel van haar kant hoor. Ze zit haast te janken.
En van mensen die dreigen met opstappen vind ik dat ze maar moeten gaan. Mensen die mij ook maar een klein beetje kennen weten dat ik van chantage niet warm of koud wordt en juist het tegenovergestelde doe van wat men eist.
Dus ze gaat maar lekker. Ze werkt me op m'n zenuwen de laatste paar dagen. Met vandaag als hoogtepunt.
En als ze wil gaan, so be it.
Het gaat steeds meer de goeie kant op hierquote:Op zondag 10 mei 2009 21:32 schreef beequeen het volgende:
Bijgelezen na moederdag bezoek. Calimero heeft weer een enorme fysieke opdracht gekregenen iedereen zeikt Marielin af.
marielin zit de hele dag al te klagen en zit al een hele tijd nu te janken over haar muts en sancties en hoe die persoon er spijt van gaat krijgen en hoe ze naar huis gaat als ze haar spullen niet NU *stampvoet* terugkrijgt.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:32 schreef beequeen het volgende:
Gek hč? Na een nacht buiten slapen, afgezonderd van de groep en een opdracht die bij voorbaat al door Calimero gewonnen was.quote:
Huub wilde altijd neuken maar uiteindelijk wilden alleen dames met hem die er voor betaald kregen?quote:Op zondag 10 mei 2009 21:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Huub zegt: we hebben alle gebruikte condooms weer terug verpakt.
Flikker ff lekker op zegquote:Op zondag 10 mei 2009 21:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
begrijp het nou ff, meisje is ongesteld en dan zijn ze anders dan anders he, kan nog veel erger hoor met haar denk ik.![]()
Gut we zijn het eensquote:Op zondag 10 mei 2009 21:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gek hč? Na een nacht buiten slapen, afgezonderd van de groep en een opdracht die bij voorbaat al door Calimero gewonnen was.
Marielin moet zich niet zo laten kennen, want daar wordt ze daar en hier op afgerekend. Ze loopt inderdaad ontzettend te zeiken, maar na het duel van gisteren en het buiten slapen kan ik me daar ook wel weer iets bij voorstellen.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:34 schreef Danny het volgende:
[..]
marielin zit de hele dag al te klagen en zit al een hele tijd nu te janken over haar muts en sancties en hoe die persoon er spijt van gaat krijgen en hoe ze naar huis gaat als ze haar spullen niet NU *stampvoet* terugkrijgt.
Sorry. Was groot Marielin-fan, maar zoals ze nu is mag ze van mij wieberen.
ow, dan w8 ik wel ff op het volgende deel. tnx 4 the heads-up...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |