Het gaat steeds meer de goeie kant op hierquote:Op zondag 10 mei 2009 21:32 schreef beequeen het volgende:
Bijgelezen na moederdag bezoek. Calimero heeft weer een enorme fysieke opdracht gekregenen iedereen zeikt Marielin af.
Ik kan er met mijn pet niet bij.
marielin zit de hele dag al te klagen en zit al een hele tijd nu te janken over haar muts en sancties en hoe die persoon er spijt van gaat krijgen en hoe ze naar huis gaat als ze haar spullen niet NU *stampvoet* terugkrijgt.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:32 schreef beequeen het volgende:
Bijgelezen na moederdag bezoek. Calimero heeft weer een enorme fysieke opdracht gekregenen iedereen zeikt Marielin af.
Ik kan er met mijn pet niet bij.
Gek hè? Na een nacht buiten slapen, afgezonderd van de groep en een opdracht die bij voorbaat al door Calimero gewonnen was.quote:
Huub wilde altijd neuken maar uiteindelijk wilden alleen dames met hem die er voor betaald kregen?quote:Op zondag 10 mei 2009 21:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Huub zegt: we hebben alle gebruikte condooms weer terug verpakt.
Flikker ff lekker op zegquote:Op zondag 10 mei 2009 21:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
begrijp het nou ff, meisje is ongesteld en dan zijn ze anders dan anders he, kan nog veel erger hoor met haar denk ik.![]()
Gut we zijn het eensquote:Op zondag 10 mei 2009 21:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gek hè? Na een nacht buiten slapen, afgezonderd van de groep en een opdracht die bij voorbaat al door Calimero gewonnen was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |