Ja hoorquote:Op zondag 10 mei 2009 21:18 schreef akveor het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ook altijd credits gegeven als het goed is. Als iets rammelt of teveel vragen heb dan uit ik die.
Ik ben zelfs blij dat de verhoudingen duidelijker worden. Daarin ben ik het met Huub eens. Weg met de gezapigheid. Maar wel op een faire manier.![]()
ik vond haar zelfs een topper! vooral toen ze steeds maar weer riep : laat mij maar opdrachten doen! ik wil opdrachten doen! dan kan ik ook sigaretten winnen!! toen dacht mooi! een meid met ballen...quote:Op zondag 10 mei 2009 21:16 schreef Espabilado het volgende:
[..]
1e indruk was beetje kauwgomkauwende kapster-type... daarna vond ik dr wel tof... maar vind dr steeds meer een aansteller die stoer doet om proberen dat te verhullen.. wat nogal mislukt.
10 COSSEN TERUG LEZENquote:Op zondag 10 mei 2009 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
markvanrinsum
![]()
Heb je de 10 cossen niet terug gelezen?
Zijn me er toch even allemaal potentiele oscar-winnaars daar héquote:Op zondag 10 mei 2009 21:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja probeer ze dat hier maar eens wijs te maken
Preciesquote:Op zondag 10 mei 2009 21:19 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Danny ik had jouw slimmer verwacht.Ze zit de boel gewoon op te fokken voor haar opdracht en daar word ze hier alweer op afgerekend.
quote:Op zondag 10 mei 2009 21:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk dat ze zo over de zeik is
Wie ik? Tsssssssssss...quote:Op zondag 10 mei 2009 21:22 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Je hebt mensen a la akveor die overal wat negatiefs achter zoeken en je hebt ook het type mensen die denken dat al het gedrag een spelletje/rol is
Echt hequote:Op zondag 10 mei 2009 21:23 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Zijn me er toch even allemaal potentiele oscar-winnaars daar hé
Zou ik ook doen na twee nachten niet in me bed slapen,avond zuipen en het gevoel hebben dat je het lelijke eendje van de groep ben ,omdat er een prinses bij zit.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
zonet zag ik heel duidelijk dat Marielin zat te trillen van woede, dit is niet zomaar ff opfokken hoor
Ze vertikt het dus wat de cossers willenquote:Op zondag 10 mei 2009 21:23 schreef D. het volgende:
Marielin
Ik doen niet...
Ik ben niet....
Ik vind niet...
Ik wil niet....
Jammer dat er geen spiegel hangt, anders zouden ze die haar eens moeten voorhouden
Ja dat heeft ook niks met uitputting te maken ofzo. Zo wit als een vaatdoek en zit al de hele dag te trillen.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:23 schreef D. het volgende:
Marielin
Ik doe niet...
Ik ben niet....
Ik vind niet...
Ik wil niet....
Jammer dat er geen spiegel hangt, anders zouden ze die haar eens moeten voorhouden
eigenlijk is dat wel zo ja..quote:Op zondag 10 mei 2009 21:23 schreef Toverheks het volgende:
kan er niks aan doen, maar vind het toch een goor gezicht zo een hele stapel glijende condooms.
dan alle rokers in de stressquote:Op zondag 10 mei 2009 21:25 schreef NrTH het volgende:
Ik hoop dat de nieuwe opdracht van Jeroen wordt om de aanstekers en lucifers te jatten, dan gaat Marielin pas echt janken
of de sigaretten in de wasbak te flikkerenquote:Op zondag 10 mei 2009 21:25 schreef NrTH het volgende:
Ik hoop dat de nieuwe opdracht van Jeroen wordt om de aanstekers en lucifers te jatten, dan gaat Marielin pas echt over de zeik
Waarom lach ik?quote:Op zondag 10 mei 2009 21:26 schreef Espabilado het volgende:
Het zijn gelukkig wel easy condoms, anders was het een stuk moeilijker geweest.
quote:Op zondag 10 mei 2009 21:26 schreef chevygirl het volgende:
[..]
ben wel voor een ander cluppie...is dat erg
Ze zijn toch niet gebruikt?quote:Op zondag 10 mei 2009 21:23 schreef Toverheks het volgende:
kan er niks aan doen, maar vind het toch een goor gezicht zo een hele stapel glijende condooms.
Die optie staat er niet bij in de poll helaasquote:Op zondag 10 mei 2009 21:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
of de sigaretten in de wasbak te flikkeren![]()
tuurlijk, iedereen is welkomquote:
zal ook wel lekker ruiken denk ik, niet dat ik nu zoveel verstand heb van condooms hahahaquote:
Ow, je houd van voetbal, da's dan weer jammerquote:Op zondag 10 mei 2009 21:26 schreef chevygirl het volgende:
[..]
Mee eensch.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:24 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja dat heeft ook niks met uitputting te maken ofzo. Zo wit als een vaatdoek en zit al de hele dag te trillen.
Had die domme trut van Eline naar buiten geflikkerd.
jammer hequote:Op zondag 10 mei 2009 21:27 schreef NrTH het volgende:
[..]
Die optie staat er niet bij in de poll helaas
quote:Op zondag 10 mei 2009 21:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
of de sigaretten in de wasbak te flikkeren![]()
zijn er niet meer optie`squote:Op zondag 10 mei 2009 21:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik wil een Poll, óf Jeroen óf dat knijn dood
Ze glijdt gewoon steeds meer af..........quote:Op zondag 10 mei 2009 21:21 schreef NrTH het volgende:
[..]
Marielin is de hele week al zo zeikerig, gister bij de opdracht ook al zo erg, toen wist ze nog niks van die geheime opdracht.
Ze is gewoon een chagrijnig zeikwijf die stoer doet, maar het helemaal niet is eigenlijk.
nee hoor...niet fanatiekquote:Op zondag 10 mei 2009 21:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, je houd van voetbal, da's dan weer jammer
quote:Op zondag 10 mei 2009 21:26 schreef chevygirl het volgende:
[..]
heheheh, dit wil ik geloof ik niet wetenquote:Op zondag 10 mei 2009 21:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zal ook wel lekker ruiken denk ik, niet dat ik nu zoveel verstand heb van condooms hahaha
Welk?quote:Op zondag 10 mei 2009 21:26 schreef chevygirl het volgende:
[..]
al dat glijmiddel ook hequote:Op zondag 10 mei 2009 21:29 schreef Tessio het volgende:
[..]
Ze glijdt gewoon steeds meer af..........
nou ja, ik ben slim genoeg om te weten dat je jou ipv jouw had moeten gebruiken. Verder lijkt me dit verre van een spel van haar kant hoor. Ze zit haast te janken.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:19 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Danny ik had jouw slimmer verwacht.Ze zit de boel gewoon op te fokken voor haar opdracht en daar word ze hier alweer op afgerekend.
Ze zouden zo'n trek moeten krijgen dat ze aan die betonvloer óf aan elkaar beginnen te knabbelen. 't Is luilekkerland daarquote:
nee, Marielin zeikt zelf als de beste.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:32 schreef beequeen het volgende:
Bijgelezen na moederdag bezoek. Calimero heeft weer een enorme fysieke opdracht gekregenen iedereen zeikt Marielin af.
Ik kan er met mijn pet niet bij.
Die van Slaquote:
begrijp het nou ff, meisje is ongesteld en dan zijn ze anders dan anders he, kan nog veel erger hoor met haar denk ik.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:31 schreef Danny het volgende:
[..]
nou ja, ik ben slim genoeg om te weten dat je jou ipv jouw had moeten gebruiken. Verder lijkt me dit verre van een spel van haar kant hoor. Ze zit haast te janken.
En van mensen die dreigen met opstappen vind ik dat ze maar moeten gaan. Mensen die mij ook maar een klein beetje kennen weten dat ik van chantage niet warm of koud wordt en juist het tegenovergestelde doe van wat men eist.
Dus ze gaat maar lekker. Ze werkt me op m'n zenuwen de laatste paar dagen. Met vandaag als hoogtepunt.
En als ze wil gaan, so be it.
Het gaat steeds meer de goeie kant op hierquote:Op zondag 10 mei 2009 21:32 schreef beequeen het volgende:
Bijgelezen na moederdag bezoek. Calimero heeft weer een enorme fysieke opdracht gekregenen iedereen zeikt Marielin af.
marielin zit de hele dag al te klagen en zit al een hele tijd nu te janken over haar muts en sancties en hoe die persoon er spijt van gaat krijgen en hoe ze naar huis gaat als ze haar spullen niet NU *stampvoet* terugkrijgt.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:32 schreef beequeen het volgende:
Gek hè? Na een nacht buiten slapen, afgezonderd van de groep en een opdracht die bij voorbaat al door Calimero gewonnen was.quote:
Huub wilde altijd neuken maar uiteindelijk wilden alleen dames met hem die er voor betaald kregen?quote:Op zondag 10 mei 2009 21:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Huub zegt: we hebben alle gebruikte condooms weer terug verpakt.
Flikker ff lekker op zegquote:Op zondag 10 mei 2009 21:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
begrijp het nou ff, meisje is ongesteld en dan zijn ze anders dan anders he, kan nog veel erger hoor met haar denk ik.![]()
Gut we zijn het eensquote:Op zondag 10 mei 2009 21:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gek hè? Na een nacht buiten slapen, afgezonderd van de groep en een opdracht die bij voorbaat al door Calimero gewonnen was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |