Ze glijdt gewoon steeds meer af..........quote:Op zondag 10 mei 2009 21:21 schreef NrTH het volgende:
[..]
Marielin is de hele week al zo zeikerig, gister bij de opdracht ook al zo erg, toen wist ze nog niks van die geheime opdracht.
Ze is gewoon een chagrijnig zeikwijf die stoer doet, maar het helemaal niet is eigenlijk.
nee hoor...niet fanatiekquote:Op zondag 10 mei 2009 21:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, je houd van voetbal, da's dan weer jammer
quote:Op zondag 10 mei 2009 21:26 schreef chevygirl het volgende:
[..]
ben wel voor een ander cluppie...is dat erg
heheheh, dit wil ik geloof ik niet wetenquote:Op zondag 10 mei 2009 21:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zal ook wel lekker ruiken denk ik, niet dat ik nu zoveel verstand heb van condooms hahaha
Welk?quote:Op zondag 10 mei 2009 21:26 schreef chevygirl het volgende:
[..]
ben wel voor een ander cluppie...is dat erg
al dat glijmiddel ook hequote:Op zondag 10 mei 2009 21:29 schreef Tessio het volgende:
[..]
Ze glijdt gewoon steeds meer af..........
nou ja, ik ben slim genoeg om te weten dat je jou ipv jouw had moeten gebruiken. Verder lijkt me dit verre van een spel van haar kant hoor. Ze zit haast te janken.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:19 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Danny ik had jouw slimmer verwacht.Ze zit de boel gewoon op te fokken voor haar opdracht en daar word ze hier alweer op afgerekend.
Ze zouden zo'n trek moeten krijgen dat ze aan die betonvloer óf aan elkaar beginnen te knabbelen. 't Is luilekkerland daarquote:
nee, Marielin zeikt zelf als de beste.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:32 schreef beequeen het volgende:
Bijgelezen na moederdag bezoek. Calimero heeft weer een enorme fysieke opdracht gekregenen iedereen zeikt Marielin af.
Ik kan er met mijn pet niet bij.
Die van Slaquote:
begrijp het nou ff, meisje is ongesteld en dan zijn ze anders dan anders he, kan nog veel erger hoor met haar denk ik.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:31 schreef Danny het volgende:
[..]
nou ja, ik ben slim genoeg om te weten dat je jou ipv jouw had moeten gebruiken. Verder lijkt me dit verre van een spel van haar kant hoor. Ze zit haast te janken.
En van mensen die dreigen met opstappen vind ik dat ze maar moeten gaan. Mensen die mij ook maar een klein beetje kennen weten dat ik van chantage niet warm of koud wordt en juist het tegenovergestelde doe van wat men eist.
Dus ze gaat maar lekker. Ze werkt me op m'n zenuwen de laatste paar dagen. Met vandaag als hoogtepunt.
En als ze wil gaan, so be it.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |