dan alle rokers in de stressquote:Op zondag 10 mei 2009 21:25 schreef NrTH het volgende:
Ik hoop dat de nieuwe opdracht van Jeroen wordt om de aanstekers en lucifers te jatten, dan gaat Marielin pas echt janken
of de sigaretten in de wasbak te flikkerenquote:Op zondag 10 mei 2009 21:25 schreef NrTH het volgende:
Ik hoop dat de nieuwe opdracht van Jeroen wordt om de aanstekers en lucifers te jatten, dan gaat Marielin pas echt over de zeik
Waarom lach ik?quote:Op zondag 10 mei 2009 21:26 schreef Espabilado het volgende:
Het zijn gelukkig wel easy condoms, anders was het een stuk moeilijker geweest.
quote:Op zondag 10 mei 2009 21:26 schreef chevygirl het volgende:
[..]
ben wel voor een ander cluppie...is dat erg
Ze zijn toch niet gebruikt?quote:Op zondag 10 mei 2009 21:23 schreef Toverheks het volgende:
kan er niks aan doen, maar vind het toch een goor gezicht zo een hele stapel glijende condooms.
Die optie staat er niet bij in de poll helaasquote:Op zondag 10 mei 2009 21:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
of de sigaretten in de wasbak te flikkeren![]()
tuurlijk, iedereen is welkomquote:
zal ook wel lekker ruiken denk ik, niet dat ik nu zoveel verstand heb van condooms hahahaquote:
Ow, je houd van voetbal, da's dan weer jammerquote:Op zondag 10 mei 2009 21:26 schreef chevygirl het volgende:
[..]
ben wel voor een ander cluppie...is dat erg
Mee eensch.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:24 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja dat heeft ook niks met uitputting te maken ofzo. Zo wit als een vaatdoek en zit al de hele dag te trillen.
Had die domme trut van Eline naar buiten geflikkerd.
jammer hequote:Op zondag 10 mei 2009 21:27 schreef NrTH het volgende:
[..]
Die optie staat er niet bij in de poll helaas
quote:Op zondag 10 mei 2009 21:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
of de sigaretten in de wasbak te flikkeren![]()
zijn er niet meer optie`squote:Op zondag 10 mei 2009 21:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik wil een Poll, óf Jeroen óf dat knijn dood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |