Ja hoorquote:Op zondag 10 mei 2009 21:18 schreef akveor het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ook altijd credits gegeven als het goed is. Als iets rammelt of teveel vragen heb dan uit ik die.
Ik ben zelfs blij dat de verhoudingen duidelijker worden. Daarin ben ik het met Huub eens. Weg met de gezapigheid. Maar wel op een faire manier.![]()
ik vond haar zelfs een topper! vooral toen ze steeds maar weer riep : laat mij maar opdrachten doen! ik wil opdrachten doen! dan kan ik ook sigaretten winnen!! toen dacht mooi! een meid met ballen...quote:Op zondag 10 mei 2009 21:16 schreef Espabilado het volgende:
[..]
1e indruk was beetje kauwgomkauwende kapster-type... daarna vond ik dr wel tof... maar vind dr steeds meer een aansteller die stoer doet om proberen dat te verhullen.. wat nogal mislukt.
10 COSSEN TERUG LEZENquote:Op zondag 10 mei 2009 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
markvanrinsum
![]()
Heb je de 10 cossen niet terug gelezen?
Zijn me er toch even allemaal potentiele oscar-winnaars daar héquote:Op zondag 10 mei 2009 21:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja probeer ze dat hier maar eens wijs te maken
Preciesquote:Op zondag 10 mei 2009 21:19 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Danny ik had jouw slimmer verwacht.Ze zit de boel gewoon op te fokken voor haar opdracht en daar word ze hier alweer op afgerekend.
quote:Op zondag 10 mei 2009 21:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk dat ze zo over de zeik is
Wie ik? Tsssssssssss...quote:Op zondag 10 mei 2009 21:22 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Je hebt mensen a la akveor die overal wat negatiefs achter zoeken en je hebt ook het type mensen die denken dat al het gedrag een spelletje/rol is
Echt hequote:Op zondag 10 mei 2009 21:23 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Zijn me er toch even allemaal potentiele oscar-winnaars daar hé
Zou ik ook doen na twee nachten niet in me bed slapen,avond zuipen en het gevoel hebben dat je het lelijke eendje van de groep ben ,omdat er een prinses bij zit.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
zonet zag ik heel duidelijk dat Marielin zat te trillen van woede, dit is niet zomaar ff opfokken hoor
Ze vertikt het dus wat de cossers willenquote:Op zondag 10 mei 2009 21:23 schreef D. het volgende:
Marielin
Ik doen niet...
Ik ben niet....
Ik vind niet...
Ik wil niet....
Jammer dat er geen spiegel hangt, anders zouden ze die haar eens moeten voorhouden
Ja dat heeft ook niks met uitputting te maken ofzo. Zo wit als een vaatdoek en zit al de hele dag te trillen.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:23 schreef D. het volgende:
Marielin
Ik doe niet...
Ik ben niet....
Ik vind niet...
Ik wil niet....
Jammer dat er geen spiegel hangt, anders zouden ze die haar eens moeten voorhouden
eigenlijk is dat wel zo ja..quote:Op zondag 10 mei 2009 21:23 schreef Toverheks het volgende:
kan er niks aan doen, maar vind het toch een goor gezicht zo een hele stapel glijende condooms.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |