Ik heb zo'n idee dat dat wel mee zal vallen. Ze gaf iig blijk van een overlevingsinstinkt toen ze een halve pot bruine bonen in haar keelgat kieperde omdat ze dacht dat ze even later niet meer mocht eten voor langere tijd.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja dat zou ik niet verwachten inderdaad
Hoi Daanquote:Op zondag 10 mei 2009 21:02 schreef crazygirl29 het volgende:
hey mensen,
ik ben nieuw hier.. en kom af en toe effe mee kletsen.
Lijkt me gezellig.
liefs....daan
quote:Op zondag 10 mei 2009 21:02 schreef crazygirl29 het volgende:
hey mensen,
ik ben nieuw hier.. en kom af en toe effe mee kletsen.
Lijkt me gezellig.
liefs....daan
En dan met een zotte kop die condooms opblazenquote:Op zondag 10 mei 2009 21:07 schreef crazygirl29 het volgende:
thanks voor de warme onthaal.
Ik moet nog wel wennen hoor maar dat komt vanzelf wel.
enne laat dr aub drank in de bunker komen dat maakt het toch wel een stuk
gezellig hoor. Ben de beelden van vrijdag nog niet vergeten. hehehhehe
Die klaagt altijd, Waar Renate over klaagde haar antwoord heb ik ook, Waar Amber over klaagde haar antwoord Heb ik ook, waar de rest over klaagde haar antwoord, heb ik ook en dan nog haar eigen geklaag.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:07 schreef Danny het volgende:
hoeveel doen ze er per minuut ongeveer zo met z'n allen?
stuk of 6?
Dan zijn ze over hooguit 3 1/2 uur klaar. dan hebben we wel de hele avond kutgeluid.
Overigens zit marielin weer behoorlijk te klagen.
oh dat zou lachen zijn, ja laat de drank maar komenquote:Op zondag 10 mei 2009 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan met een zotte kop die condooms opblazen
De neemt even pauze, ze werd al lichtjes in de hoofd ,zei zequote:
Misschien probeert ze zo achter de spion te komen.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:07 schreef Deisyy het volgende:
Marielin pruttelt nog steeds over haar muts en sjaal.
Jij vindt Marielin vanaf het begin al niet aardig he?quote:Op zondag 10 mei 2009 21:09 schreef blomst het volgende:
[..]
Die klaagt altijd, Waar Renate over klaagde haar antwoord heb ik ook, Waar Amber over klaagde haar antwoord Heb ik ook, waar de rest over klaagde haar antwoord, heb ik ook en dan nog haar eigen geklaag.
Maar in dit geval zouden dan bijv. Peter en Marielin kunnen zegen: En jij Eline... wat heb jij laten zien? Vind je dat jij jezelf ook wel eens mag opofferen? Offert bijv. Pim zich dan ook op?quote:Op zondag 10 mei 2009 21:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Hee ik wou je alleen maar helpen hoorNatuurlijk is er een verschil, maar ook hierbij denk ik wel dat favoritisme (alle mannen vinden Eline leuk) een rol zal spelen. Dus denk ik dat er bij verlies twee mannen zich opofferen.
Ik ben een fanquote:Op zondag 10 mei 2009 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij vindt Marielin vanaf het begin al niet aardig he?
Ach so...quote:Op zondag 10 mei 2009 21:10 schreef wicky. het volgende:
[..]
De neemt even pauze, ze werd al lichtjes in de hoofd ,zei ze
whaahah ja dat zou het een stuk moeilijker maken ookquote:Op zondag 10 mei 2009 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan met een zotte kop die condooms opblazen
Ja toppiequote:Op zondag 10 mei 2009 21:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh dat zou lachen zijn, ja laat de drank maar komen
eerst geen mening, maar ze is nu zeker niet mijn favoriet.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij vindt Marielin vanaf het begin al niet aardig he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |