Veel.quote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 20:54 schreef Tessio het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een pan macaroni voor je om in te roeren.
Jij hebt ook een steekje los he... maar herhaal jezelf vooral nog 1000xquote:Op zondag 10 mei 2009 20:54 schreef Jimbo het volgende:
zonde dat ze ze opblazen
ik zou ze liever op eline gebruiken al kan dat ook condoomloos
oeh meen je danquote:Op zondag 10 mei 2009 20:54 schreef Tessio het volgende:
[..]
gewoon de trap op. daar is plek zatquote:Op zondag 10 mei 2009 20:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dit lijkt op een ballonnen-blaas-opdracht van BB Belgie, een aantal jaren geleden. Eerst dacht iedereen, dat het blazen wel het knelpunt zou zijn. Gaandeweg bleek de ruimte het grootste probleem te worden. Alle kamers vol balonnen en ze konden niet meer uit de weg.
[..]
Je begint in herhaling te vallen pubertjequote:Op zondag 10 mei 2009 20:54 schreef Jimbo het volgende:
zonde dat ze ze opblazen
ik zou ze liever op eline gebruiken al kan dat ook condoomloos
[..]
Plus dat is toch niet nodig bij zo'n berg plasticquote:Op zondag 10 mei 2009 20:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je begint in herhaling te vallen pubertje
Of wel... want wie worden de twee die bij verlies buiten moeten slapenquote:Op zondag 10 mei 2009 20:56 schreef akveor het volgende:
Dit is gewoon balen.... nu heb ik niets om over te zeiken.....
ach laat Jimbo nou, hij is nog lekker jong en moet ook zijn kwakkie oeps ei kwijtquote:Op zondag 10 mei 2009 20:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je begint in herhaling te vallen pubertje
Mooi toch,kan je je even opladen voor het volgende zeikmomentquote:Op zondag 10 mei 2009 20:56 schreef akveor het volgende:
Dit is gewoon balen.... nu heb ik niets om over te zeiken.....
peter offert zich vast wel op en ik denk dat niemand verwacht dat Marielin er nog een x slaapt.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Of wel... want wie worden de twee die bij verlies buiten moeten slapen
Daar hebben we de SC voorquote:Op zondag 10 mei 2009 20:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach laat Jimbo nou, hij is nog lekker jong en moet ook zijn kwakkie oeps ei kwijt![]()
Peter en Marilienquote:Op zondag 10 mei 2009 20:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Of wel... want wie worden de twee die bij verlies buiten moeten slapen
ik denk dat die er een beetje doorheen zit. kan het haar niet kwalijk nemen. ik zou het voor die 500 euro ook niet gaan zitten doen.quote:
Ja me2, tot nu toe zie ik alleen Pim nog blazen ,lekker makkelijk Jeroen en Peterquote:Op zondag 10 mei 2009 20:57 schreef lies1958 het volgende:
ik ben benieuwd of peter gaat blazen op die condooms.
eens eens eensquote:Op zondag 10 mei 2009 20:57 schreef Danny het volgende:
[..]
weet je WAT hilarisch is?
Een eetlepel kaneel
Ik denk echter zomaar dat Eline niet buiten zal slapen.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
peter offert zich vast wel op en ik denk dat niemand verwacht dat Marielin er nog een x slaapt.
ja gaat dat nou nog door of durven ze het niet aanquote:Op zondag 10 mei 2009 20:57 schreef Danny het volgende:
[..]
weet je WAT hilarisch is?
Een eetlepel kaneel
Nee dat denk ik ook nietquote:Op zondag 10 mei 2009 20:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk echter zomaar dat Eline niet buiten zal slapen.
dat denk ik ook niet, ze geeft t meteen opquote:Op zondag 10 mei 2009 20:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk echter zomaar dat Eline niet buiten zal slapen.
Er zijn genoeg plaatsen op internet waar hij zijn kwakkie wel kwijt kanquote:Op zondag 10 mei 2009 20:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach laat Jimbo nou, hij is nog lekker jong en moet ook zijn kwakkie oeps ei kwijt![]()
dwars door t slotje heenquote:Op zondag 10 mei 2009 21:00 schreef Susi het volgende:
Ik moet steeds om Danny lachen als ik de topics lees, met z'n posts 302![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |