quote:
ja en dat politiek correcte proberen we er een beetje uit te krijgenquote:Op zondag 10 mei 2009 20:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jammer is wel dat het zo politiek correct ging en dat Marielin zelf al riep oh dit heb ik verloren. Ik ben voor reuring!
Dat weten we zodra Jeroen aan de beurt is met blazenquote:Op zondag 10 mei 2009 20:48 schreef Noelle06 het volgende:
Voor 10 uur morgenochtend gaat dit wel lukken.
Als er 1 knapt is dan ook de opdracht mislukt ?
Misschien komt dat geluid je bekend voorquote:Op zondag 10 mei 2009 20:50 schreef Danny het volgende:
volgens mij gaan dit de saaiste streams ooit worden. buiten dat dat smekkende geluid fokking irritant is. klinkt alsof er iemand met een enorme open bek zit te smakken.
quote:Op zondag 10 mei 2009 20:49 schreef ditisHuub het volgende:
er loopt nog steeds een poll over de geheime opdracht van Jeroen
al gestemd, maar vond ze geen van allen m'n stem ook daadwerkelijk waard eigenlijk.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:49 schreef ditisHuub het volgende:
er loopt nog steeds een poll over de geheime opdracht van Jeroen
geil geluidquote:Op zondag 10 mei 2009 20:50 schreef Danny het volgende:
volgens mij gaan dit de saaiste streams ooit worden. buiten dat dat smekkende geluid fokking irritant is. klinkt alsof er iemand met een enorme open bek zit te smakken.
och, die weekmakers die erin zitten schijnen alleen babietjes te dodenquote:
quote:
Ja bij de streamers,maar daar zal het niet lukkenquote:Op zondag 10 mei 2009 20:50 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ja en dat politiek correcte proberen we er een beetje uit te krijgen
heel goed! Al zal jeroen morgen wel schaamteloos over de tong gaan. Maar het gaat inderdaad juist om de anderen.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:50 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ja en dat politiek correcte proberen we er een beetje uit te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |