oke ik pakte het persoonlijk opquote:Op zondag 10 mei 2009 20:35 schreef Danny het volgende:
[..]
ik heb het niet over jou in particular. Er zijn er meer die overdreven meeleven met dat beest.
[..]
Ik zeg, Robert Schulten erin voor dat beest.
[..]
gezegd.
Verder heb ik helemaal geen knal gehoord. Maar wat moeten er op oudejaarsavond een boel konijnen sterven zeg, met al die knallen. Kom op zeg
de streamer bepaalt wie tegen wie moet strijdenquote:Op zondag 10 mei 2009 20:35 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet. Maar als je een Marielin hebt die gisteren een nacht buiten moest slapen weer het risico laat lopen om zo'n nacht door te moeten brengen vind ik dat wat ver gaan.
Ik geloof dat de streamers bepalen wie tegen wie moet? Of doet de redactie dat?
In het laatste geval dan zou ik 2 kandidaten tegen elkaar laten strijden die nog niet zoveel te verduren hebben gehad.
Oke, dan kan ik me voorstellen dat als er iemand in het duel zit die al het een en ander te verduren heeft gehad, de redactie daar de sanctie op aan past, zodat het niet te belachelijk zwaar wordt voor diegene.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
de streamer bepaalt wie tegen wie moet strijdenMaar de redactie bepaalt wat de sanctie is. Vaak.
dat zou via de poll gaan, maar aangezien we daarvan geen tussenstanden krijgen zoals bij andere polls is daar ruimte voor eigen inbreng van de redactie. Net als bij de boodschappenlijstjes. Ik zeg niet DAT dat ook gebeurt, maar het KAN wel. Snap ook niet waarom dat nog niet is aangepast op de site.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:35 schreef tonja het volgende:
Ik geloof dat de streamers bepalen wie tegen wie moet? Of doet de redactie dat?
Sjesusquote:Op zondag 10 mei 2009 20:41 schreef Deisyy het volgende:
Ze moeten de condooms voor morgenochtend 10 uur opblazen. Als het lukt krijgen ze 500 euro extra voor in de prijzenpot en als het niet lukt moeten er 2 overlevers buiten slapen, die 2 worden gekozen door de overlevers.
Haiquote:
Hoorde iets van uitvaartcentrum Gieborg oid voorbij komen... spelling zal niet kloppen want ik kan niets vinden.quote:
Ja, dat had dus ook weer beter aangegeven moeten worden.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:42 schreef Flabberguest het volgende:
een teug lucht erin is toch ook opblazen? ben je zo klaar lijkt me.
doe ik toch liever iets anders met die rubbersquote:Op zondag 10 mei 2009 20:41 schreef Deisyy het volgende:
Ze moeten de condooms voor morgenochtend 10 uur opblazen. Als het lukt krijgen ze 500 euro extra voor in de prijzenpot en als het niet lukt moeten er 2 overlevers buiten slapen, die 2 worden gekozen door de overlevers.
Wie wil dat weten dan ?? Gaat die met een fototoestel op de loer leggen ofzo. Laat um lekkerquote:Op zondag 10 mei 2009 20:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Hoorde iets van uitvaartcentrum Gieborg oid voorbij komen... spelling zal niet kloppen want ik kan niets vinden.
aan een heb je dr gnoegquote:Op zondag 10 mei 2009 20:43 schreef Danny het volgende:
hoeveel zijn het er?
overigens gaat dit niet echt boeiende streams opleveren vrees ik.
en ik houd van elinequote:
Daelwijck idd.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:44 schreef hondjes het volgende:
dacht Dalwijck in Utrecht..
als ik het goed schrijf, ja, die ken ik wel, want daar ben ik een paar keer al geweest.
als ie slim is slaapt ie in de autoquote:Op zondag 10 mei 2009 20:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Hoorde iets van uitvaartcentrum Gieborg oid voorbij komen... spelling zal niet kloppen want ik kan niets vinden.
Crematorium Daelwijk is hetquote:Op zondag 10 mei 2009 20:42 schreef akveor het volgende:
[..]
de straf was zwaarder omdat de Overlevers nu voor het eerst bepaalden wie zou winnen of niet. Dit om er proberen voor te zorgen dat de Overlevers meer stelling nemenquote:Op zondag 10 mei 2009 20:31 schreef NrTH het volgende:
[..]
Dat is altijd nog zo geweest, Pim is ook alleen z'n boxer kwijt geraakt met een opdracht en zo zijn er wel meer, alleen gister was om de één of andere reden anders.
Als Eline nu had gewonnen had Marielin net zo goed maar 1 item in hoeven te leveren en verder niks.
Het ging erom of Jeroen naar Frankrijk moest of in Nederland kon blijven voor de crematie/begrafenis.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Wie wil dat weten dan ?? Gaat die met een fototoestel op de loer leggen ofzo. Laat um lekker
ze zal; gewend zijn aan dingen opblazenquote:Op zondag 10 mei 2009 20:44 schreef Marrije het volgende:
Eline gaat wel een stuk sneller dan Marielin.
eensch. ik denk niet dat hij op dat moment zit te wachten op wat dan ook.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Wie wil dat weten dan ?? Gaat die met een fototoestel op de loer leggen ofzo. Laat um lekker
weet je wat pas hard isquote:
quote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 20:45 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
de straf was zwaarder omdat de Overlevers nu voor het eerst bepaalden wie zou winnen of niet. Dit om er proberen voor te zorgen dat de Overlevers meer stelling nemen
Dit houden ze niet vol, ze zullen echt moeten wisselen zodat Jeroen en Peter ook moeten blazen.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:44 schreef Marrije het volgende:
Als eline en marielin blijven blazen dan vallen ze straks van dat bankie af
oshiro zegt hoi tegen jequote:Op zondag 10 mei 2009 20:46 schreef Danny het volgende:
[..]
eensch. ik denk niet dat hij op dat moment zit te wachten op wat dan ook.
quote:Op zondag 10 mei 2009 20:37 schreef tonja het volgende:
[..]
En in het eerste geval zou ik bij een duel waar iemand bij zit die al het een en ander moest ondergaan, de sanctie idd milder maken.
Dus voor het gevoel wordt je dan dubbel gestraft, als je degene bent die verliest.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:45 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
de straf was zwaarder omdat de Overlevers nu voor het eerst bepaalden wie zou winnen of niet. Dit om er proberen voor te zorgen dat de Overlevers meer stelling nemen
quote:Op zondag 10 mei 2009 20:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
weet je wat pas hard is
mn plasser als ik aan eline denk![]()
![]()
quote:Op zondag 10 mei 2009 20:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
weet je wat pas hard is
![]()
Hoe oud ben jij.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
weet je wat pas hard is
![]()
Jeroen en Pim, lijkt me niet slim als Peter gaat blazen, die valt na 10 condooms al van dat bankie afquote:Op zondag 10 mei 2009 20:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit houden ze niet vol, ze zullen echt moeten wisselen zodat Jeroen en Peter ook moeten blazen.
wie?quote:Op zondag 10 mei 2009 20:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
oshiro zegt hoi tegen je![]()
zeg je hoi terug?
![]()
Daar ging het helemaal niet omquote:Op zondag 10 mei 2009 20:46 schreef Danny het volgende:
[..]
eensch. ik denk niet dat hij op dat moment zit te wachten op wat dan ook.
precies die zou ik veel beter kunnen gebruiken met elinequote:
Oshiroquote:
Jammer is wel dat het zo politiek correct ging en dat Marielin zelf al riep oh dit heb ik verloren. Ik ben voor reuring!quote:Op zondag 10 mei 2009 20:47 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dus voor het gevoel wordt je dan dubbel gestraft, als je degene bent die verliest.
12quote:
En Jeroen moet ff roepen dat ie zn sokken kwijt is en een trui oid.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:48 schreef lies1958 het volgende:
marielin weet dat er meer is verdwenen en eline en pim missen ook al wat. Waarom niet gewoon goed zoeken dat snap ik dan weer niet.
quote:
ja en dat politiek correcte proberen we er een beetje uit te krijgenquote:Op zondag 10 mei 2009 20:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jammer is wel dat het zo politiek correct ging en dat Marielin zelf al riep oh dit heb ik verloren. Ik ben voor reuring!
Dat weten we zodra Jeroen aan de beurt is met blazenquote:Op zondag 10 mei 2009 20:48 schreef Noelle06 het volgende:
Voor 10 uur morgenochtend gaat dit wel lukken.
Als er 1 knapt is dan ook de opdracht mislukt ?
Misschien komt dat geluid je bekend voorquote:Op zondag 10 mei 2009 20:50 schreef Danny het volgende:
volgens mij gaan dit de saaiste streams ooit worden. buiten dat dat smekkende geluid fokking irritant is. klinkt alsof er iemand met een enorme open bek zit te smakken.
quote:Op zondag 10 mei 2009 20:49 schreef ditisHuub het volgende:
er loopt nog steeds een poll over de geheime opdracht van Jeroen
al gestemd, maar vond ze geen van allen m'n stem ook daadwerkelijk waard eigenlijk.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:49 schreef ditisHuub het volgende:
er loopt nog steeds een poll over de geheime opdracht van Jeroen
geil geluidquote:Op zondag 10 mei 2009 20:50 schreef Danny het volgende:
volgens mij gaan dit de saaiste streams ooit worden. buiten dat dat smekkende geluid fokking irritant is. klinkt alsof er iemand met een enorme open bek zit te smakken.
och, die weekmakers die erin zitten schijnen alleen babietjes te dodenquote:
quote:
Ja bij de streamers,maar daar zal het niet lukkenquote:Op zondag 10 mei 2009 20:50 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ja en dat politiek correcte proberen we er een beetje uit te krijgen
heel goed! Al zal jeroen morgen wel schaamteloos over de tong gaan. Maar het gaat inderdaad juist om de anderen.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:50 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ja en dat politiek correcte proberen we er een beetje uit te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |