quote:Op zondag 10 mei 2009 20:29 schreef Sjet het volgende:
[..]
Wel Jammer dat Eline er zo ontzettend makkelijk vanaf komt steeds.
Nu weer een muts inleveren... sjee, wat erg
Gaat net te ver.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:30 schreef lies1958 het volgende:
Wat mij ook wel leuk lijkt is om als ze morgennacht weer slapen het konijn uit het hokje halen en daar een konijn in stoppen die erop lijkt maar die dood is.
Dan zullen ze zich wel heel erg lullig voelen zeg.
Hmm. Dan krijg je zoiets? Eline weigert Bonzo te vreten en krijgt een sanctie. Eline weigert flappie te eten, maar omdat de vorige sanctie al zo zwaar was krijgt ze nu een beduidend minder zware sanctie.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:27 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik vind dat je best mag kijken naar wat iemand al voor de kiezen gehad heeft en daar de 'straffen' op aan passen.
die gaat zowiezo als een apie naar die crematie geslapen of nietquote:Op zondag 10 mei 2009 20:30 schreef mazaru het volgende:
Dat is ook lullig voor Jeroen, die moet nu de hele nacht door en dan morgen als een apie naar een crematie.
Ja tuurlijk gaat dat te ver maar die gezichten zouden wel gaaf zijn om te zien en de paniek van eline om dat beestje.quote:
Kan ie slapen in de auto en in het vliegtuig.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:30 schreef mazaru het volgende:
Dat is ook lullig voor Jeroen, die moet nu de hele nacht door en dan morgen als een apie naar een crematie.
Marathonsessie van 24 uur van Fantômas lijkt me ook wel toepasselijk.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:21 schreef mevrouwdebok het volgende:
echt spectacuclairwas het niet nou ja ik zeg dan rammstein erin huub
Is het in Frankrijk dan?quote:Op zondag 10 mei 2009 20:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Kan ie slapen in de auto en in het vliegtuig.
ik heb het niet over jou in particular. Er zijn er meer die overdreven meeleven met dat beest.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:22 schreef Quinty. het volgende:
ten eerste jank ik niet maar doe normaal mee
Ik zeg, Robert Schulten erin voor dat beest.quote:en ten tweede is een knal in een bunker wel degelijk een hard geluid voor een konijn
gezegd.quote:terwijl vanmiddag werd gezegt door huub dat dit niet zou gebeuren met het konijn er in
dus zo gek ik dat niet
Nee, dat bedoel ik niet. Maar als je een Marielin hebt die gisteren een nacht buiten moest slapen weer het risico laat lopen om zo'n nacht door te moeten brengen vind ik dat wat ver gaan.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hmm. Dan krijg je zoiets? Eline weigert Bonzo te vreten en krijgt een sanctie. Eline weigert flappie te eten, maar omdat de vorige sanctie al zo zwaar was krijgt ze nu een beduidend minder zware sanctie.
Nee dus.
quote:
vliegtuig?quote:Op zondag 10 mei 2009 20:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Kan ie slapen in de auto en in het vliegtuig.
Dat is zo. Is hij morgen helemaal gaar als bij de uitvaart. Maar je kunt ook moeilijk het programma om zijn situatie heen gaan plannen.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:30 schreef mazaru het volgende:
Waar vind je een konijn die er op lijkt een een natuurlijk dood is gestorven.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:30 schreef lies1958 het volgende:
Wat mij ook wel leuk lijkt is om als ze morgennacht weer slapen het konijn uit het hokje halen en daar een konijn in stoppen die erop lijkt maar die dood is.
Dan zullen ze zich wel heel erg lullig voelen zeg.
En in het eerste geval zou ik bij een duel waar iemand bij zit die al het een en ander moest ondergaan, de sanctie idd milder maken.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:35 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet. Maar als je een Marielin hebt die gisteren een nacht buiten moest slapen weer het risico laat lopen om zo'n nacht door te moeten brengen vind ik dat wat ver gaan.
Ik geloof dat de streamers bepalen wie tegen wie moet? Of doet de redactie dat?
In het laatste geval dan zou ik 2 kandidaten tegen elkaar laten strijden die nog niet zoveel te verduren hebben gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |