zucht, wordt je nooit moe van jezelf? jij zoekt echt O-V-E-R-A-L wat achterquote:Op zondag 10 mei 2009 20:13 schreef akveor het volgende:
Goedmakertje voor gisteren. Lijkt me duidelijk.
toch wel weer eens wat anders als slapen in de isoleercel.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:11 schreef rooie3 het volgende:
Ja hoor Eline heeft verloren en ze moet een muts inleveren.
Hoezo nou weer goedmakertje. Ze konden toch niet weten wie het draadje zou doorknippen.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:13 schreef akveor het volgende:
Goedmakertje voor gisteren. Lijkt me duidelijk.
Hmm, en ze slapen niet vannachtquote:Op zondag 10 mei 2009 20:14 schreef NrTH het volgende:
[..]
Dat was gister alleen, verder nog nooit gebeurd.
Maar goed, mensen zullen dat wel weer omdraaien naar dat Eline voorgetrokken wordt
ja was niet echt spectaculair die bom, wel gaaf dat het zo werkte, want daar heeft een hoop geknutsel in gezetenquote:
t kruit ontstak niet goedquote:Op zondag 10 mei 2009 20:11 schreef lies1958 het volgende:
wat een sof als ik eerlijk ben deze opdracht. Idee was leuk maar uitvoering jammer genoeg minder
Nee hoor... ik vermaak me prima.... ik leef gewoon mee...quote:Op zondag 10 mei 2009 20:14 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
zucht, wordt je nooit moe van jezelf? jij zoekt echt O-V-E-R-A-L wat achter
Stop 'm de bunker inquote:Op zondag 10 mei 2009 20:14 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
haahahahahaquote:Op zondag 10 mei 2009 20:15 schreef FuTilE het volgende:
Ze hadden het wat meer in de geest van moederdag moeten doen. Iets meer op het spel dan een pakje sigaretten en een muts.
*Mompelt iets over goed geacteerde Al Qaida gijzelingsvideo's van moeders van de overlevers, kapmessen en een 'onfortuinlijke afloop' voor degene die het verkeerde draadje doorknipt*
de act van ene volkert van der g is me niet ontgaanquote:Op zondag 10 mei 2009 19:53 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ja hallo, jij weet niet hoe erg die dierenactivisten zijn
quote:Op zondag 10 mei 2009 20:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee hoor... ik vermaak me prima.... ik leef gewoon mee...
Owww dat was niet de bedoeling? Ben ik alleen goed om geld te storten?
Je hoeft niks te storten...quote:Op zondag 10 mei 2009 20:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik ben haast nooit negatief,maar dit klopt toch niet.Gisteren mede overlevers laten beslissen en de verliezer mag buiten slapen en nu hoeft de verliezer alleen maar een muts in te leveren.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:14 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Er was toch ook een konijn? Waar niet in de buurt gerookt mocht worden?quote:
Van groep 5quote:Op zondag 10 mei 2009 20:14 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ja was niet echt spectaculair die bom, wel gaaf dat het zo werkte, want daar heeft een hoop geknutsel in gezeten
Ach niet alles kan goed gaan toch. En krijgen jullie ook geen dierenactivisten op je nek want anders was het knalletje weer veel te hard geweest voor broer/zus konijn.quote:
oh vandaar dacht al is dat alles?quote:
er zat t kruit van een paar astronatuen in, genoeg voor een leuke hoevel ontbrandend kruit en rook, maar t werd een beetje minder dan bedachtquote:
Daar was ik ondertussen al klaar mee.... 60 euro was wel genoeg.quote:
Het was heel slecht te volgen Huub en jij was niet verstaanbaar.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:14 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ja was niet echt spectaculair die bom, wel gaaf dat het zo werkte, want daar heeft een hoop geknutsel in gezeten
Die kan overduidelijk niet met een geheim lopen...quote:Op zondag 10 mei 2009 20:17 schreef Danny het volgende:
marielin blowt daar even de hele 007 actie wide open
wat is dat toch voor gejank over dat konijn steeds. Alsof mensen met huisdieren nooit harde muziek draaien, feestjes geven, roken, blowen etc.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:18 schreef Quinty. het volgende:
[..]
oh vandaar dacht al is dat alles?
maar als het harder had gemoeten wat doet dat konijn daar dan nog er zouden toch geen dingen gebeuren met geluid enz zei je straks?
hard oke maar voor nu vond ik dit beter met dat beest
ja dat is leuk maar denk dat moeders dan ook wel meer zal vertellenquote:Op zondag 10 mei 2009 20:17 schreef Spooky4u het volgende:
Vraag ze allemaal apart wie ze 30 sec willen bellen. Degene die mama zegt mag mama ook bellen. Voor moederdag
Ja ze heeft onbedoeld Jeroen eigenlijk al ontmaskerd.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:17 schreef Danny het volgende:
marielin blowt daar even de hele 007 actie wide open
nou dat dus, je zoekt overal wat achterquote:Op zondag 10 mei 2009 20:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Hey je gaat toch ook niet overal wat achter zoeken....?quote:Op zondag 10 mei 2009 20:17 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik ben haast nooit negatief,maar dit klopt toch niet.Gisteren mede overlevers laten beslissen en de verliezer mag buiten slapen en nu hoeft de verliezer alleen maar een muts in te leveren.
ik vind 'r wel slim hoor. waarom zo moeilijk doen als ze 't ook gewoon openlijk kan vragen. Dat voorkomt heel wat scheve gezichten. Heeft ze helemaal gelijk inquote:Op zondag 10 mei 2009 20:19 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Die kan overduidelijk niet met een geheim lopen...
Ja snap het ook niet,lag in een deuk toen ik hoorde dat je niet mocht roken.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:19 schreef Danny het volgende:
[..]
wat is dat toch voor gejank over dat konijn steeds. Alsof mensen met huisdieren nooit harde muziek draaien, feestjes geven, roken, blowen etc.
5 sec dan?quote:Op zondag 10 mei 2009 20:20 schreef Quinty. het volgende:
[..]
ja dat is leuk maar denk dat moeders dan ook wel meer zal vertellen
Eerste scheetje van Peterquote:Op zondag 10 mei 2009 20:16 schreef mazaru het volgende:
In plaats van BOEMMM, deed die "poef"
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 mei 2009 20:20 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
nou dat dus, je zoekt overal wat achter
precies. ze mag wmb daar wel voor beloond worden. zij mag gewoon een nacht slapen bv. Ze heeft het, ondanks haar geklaag, wel het zwaarst gehad van iedereen tot nu toe.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:20 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja ze heeft onbedoeld Jeroen eigenlijk al ontmaskert.
Zou niet durven,anders krijg ik ook Huub op me dak.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Hey je gaat toch ook niet overal wat achter zoeken....?
ten eerste jank ik niet maar doe normaal meequote:Op zondag 10 mei 2009 20:19 schreef Danny het volgende:
[..]
wat is dat toch voor gejank over dat konijn steeds. Alsof mensen met huisdieren nooit harde muziek draaien, feestjes geven, roken, blowen etc.
Of ze opfokken om ze later te etenquote:Op zondag 10 mei 2009 20:19 schreef Danny het volgende:
[..]
had er weer een nachtje buiten slapen op gestaan en Marilien had weer verloren was het ook niet goed geweest ...quote:Op zondag 10 mei 2009 20:17 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik ben haast nooit negatief,maar dit klopt toch niet.Gisteren mede overlevers laten beslissen en de verliezer mag buiten slapen en nu hoeft de verliezer alleen maar een muts in te leveren.
Nou hoe ze daarstraks tegen Eline begon en dan zo van 'Ja misschien moet ik dit ook niet tegen jou zeggen, misschien ben jij wel diegene' gewoon manier waarop zegt me toch ook wel dat zij een type is die wanneer je dr een geheim verteld ze het iemand MOET vertellen anders wordt ze gekquote:Op zondag 10 mei 2009 20:20 schreef Danny het volgende:
[..]
ik vind 'r wel slim hoor. waarom zo moeilijk doen als ze 't ook gewoon openlijk kan vragen. Dat voorkomt heel wat scheve gezichten. Heeft ze helemaal gelijk in
Ik denk dat dat roken niet met het konijn te maken heeft, maar met het brandbare zaagsel in de kooiquote:Op zondag 10 mei 2009 20:20 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja snap het ook niet,lag in een deuk toen ik hoorde dat je niet mocht roken.
Wat door mede overlevers was besloten,was de zwaarste straf die er op verliezen is geweest.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:22 schreef snetje het volgende:
[..]
had er weer een nachtje buiten slapen op gestaan en Marilien had weer verloren was het ook niet goed geweest ...
*zucht*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |