quote:Op zondag 10 mei 2009 17:28 schreef akveor het volgende:
GO
Vervolg van: TBO [COS #153] Spice it up... please..
Momenteel wordt er gekookt. Dagboeken ingevuld. En er is een Mime spel de bunker in gekieperd.
De 36 uurs wakker blijven opdracht is ingegaan. Om 12.00u is de brief binnen gekomen. Iets van onduidelijkheid is er nog. (Is ie begonnen wanner de bewoners zijn opgestaan of wanneer de brief binnen kwam).
Jeroen heeft z'n opdracht gehaald en z'n missie wordt vervolgd. His name is Bond... Jeroen Bond.
Na wat onenigheid op het forum is er een poll gestart om alle deelnemers lid te maken van de MI5
Konijntje wordt volgens Huub niet opgegeten.
Overlevers verveelden zich blijkbaar ook. Peter kwam met het idee om peper te gaan snuiven. Jeroen deed dapper mee. Pim schijnt in en onbewaakt moment een fles deo naar binnen te hebben gewerkt.
(Rica kwam daarop met het idee de bewoners een eetlepel kaneel te laten eten. Iets wat erg moeilijk lijkt te zijn. Danny heeft het geïllustreerd met wat leuke Youtube beelden. De redactie houd het in beraad).
Spice it up... game on....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kaneelgrapquote:Op zondag 10 mei 2009 19:48 schreef Danny het volgende:
is die aanslag niet gewoon een popi-woord voor het dagduel?
of zouden ze eindelijk die kaneelgrap erin gooien?
hoop iig dat marielin wint want die is wel goed de lul. ja, ze wordt steeds irritanter, maar dat wordt ook wel een beetje gecreëerd imo.
Hij staat op standby zei hij daarstraks. Maar dat staat ie dan toch al ff.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:50 schreef bamby het volgende:
Hoop dat pim ook eens wat pittigs krijgt gaat er ook een beetje op lijken dat die daar ook maar een beetje mooi zit te wezen
eruit met die autist !!!quote:Op zondag 10 mei 2009 19:50 schreef bamby het volgende:
Hoop dat pim ook eens wat pittigs krijgt gaat er ook een beetje op lijken dat die daar ook maar een beetje mooi zit te wezen
quote:Op zondag 10 mei 2009 19:49 schreef Rica het volgende:
Marielin zal eerst wel in moeten storten voordat ze bij de bunkercrew inzien dat ze het steeds onevenredig voor dr kiezen heeft gehad.
Peter zegt serieus dat ie dan dood gaat en ze geloofde m evenquote:Op zondag 10 mei 2009 19:49 schreef siep86 het volgende:
hahahhahaha ze zeggen dat bunker flappie lief en passief is en hop bunker flappie gaat gelijk op zijn zij liggen haha - hoezo passief
boeeeeehoeeeeeequote:Op zondag 10 mei 2009 19:51 schreef ditisHuub het volgende:
Nieuwe poll, en onthou, met dit konijntje gebeurt niets!
haha inderdaad. mijn zus is het tegenover gesteldequote:Op zondag 10 mei 2009 19:52 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Peter zegt serieus dat ie dan dood gaat en ze geloofde m even![]()
Die Dido moet veel lol gehad hebben met dr naieve zusje pesten
goed dat je even waarschuwdquote:Op zondag 10 mei 2009 19:51 schreef ditisHuub het volgende:
ze piekert gewoon teveel ... dat gaat ook ten koste van je slaap .. plus nog eens een avondje laat met veel aclcohol en het hele dagen maar smachten naar sigaretten en het roken zelf werkt ook niet echt mee...quote:Op zondag 10 mei 2009 19:49 schreef Rica het volgende:
Marielin zal eerst wel in moeten storten voordat ze bij de bunkercrew inzien dat ze het steeds onevenredig voor dr kiezen heeft gehad.
Niemand die iets weet hier? Of is het zo geheim dat ook de streamers niets weten?quote:Op zondag 10 mei 2009 19:46 schreef D. het volgende:
Volgens mij heb ik van alles gemist. Ik lees van alles over geheime opdrachten?
je kan ook teruglezenquote:Op zondag 10 mei 2009 19:53 schreef D. het volgende:
[..]
Niemand die iets weet hier? Of is het zo geheim dat ook de streamers niets weten?
Tuurlijk wel, wij weten alles.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:53 schreef D. het volgende:
[..]
Niemand die iets weet hier? Of is het zo geheim dat ook de streamers niets weten?
liet zij haar bekkie maar eens een tijdje chillenquote:Op zondag 10 mei 2009 19:49 schreef Lavenderr het volgende:
Het konijn ligt op zijn zij dus ligt te chillen volgens Eline
Ik denk dat men zich Volkert nog wel herinnerd hoor.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:53 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ja hallo, jij weet niet hoe erg die dierenactivisten zijn
Jullie kunnen het vachtje altijd nog aan Amanda slijtenquote:Op zondag 10 mei 2009 19:53 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Jeroen moest 10 persoonlijke items jatten van z'n medebewoners en deze in de doodskist leggen. (gelukt)quote:Op zondag 10 mei 2009 19:53 schreef D. het volgende:
[..]
Die heeft pas nog op een paar honderd meelwormen zitten kauwenquote:Op zondag 10 mei 2009 19:50 schreef bamby het volgende:
quote:Op zondag 10 mei 2009 19:51 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Hij staat op standby zei hij daarstraks. Maar dat staat ie dan toch al ff.
uit = slapenquote:Op zondag 10 mei 2009 19:56 schreef bamby het volgende:
[..]
je kan bij hem niet eens zien of tie aan of uit staat
En met zijn broer?quote:Op zondag 10 mei 2009 19:51 schreef ditisHuub het volgende:
ik hoop dat ze hem in de gaten houden want hij viel zonet al bijna in slaap ...quote:Op zondag 10 mei 2009 19:50 schreef bamby het volgende:
Ahhhh JONGUHHH!!quote:Op zondag 10 mei 2009 19:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Jullie kunnen het vachtje altijd nog aan Amanda slijten
Er is een kopje newsfeed op de site? Ik zie 'm nietquote:Op zondag 10 mei 2009 19:54 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
je kan ook teruglezenof www.thebunkeronline.tv en dan de newsfeed lezen
Ja, laat Pim maar eens een etmaal isoleer doen en buiten slapen.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:50 schreef bamby het volgende:
Duidelijkquote:Op zondag 10 mei 2009 19:56 schreef NrTH het volgende:
[..]
Jeroen moest 10 persoonlijke items jatten van z'n medebewoners en deze in de doodskist leggen. (gelukt)
En nu heeft iedereen individueel te horen gekregen dat zij de enige zijn die mogen weten dat iemand met een geheime opdracht bezig is, dit weten ze dus niet van elkaar.
Vanavond krijgt Jeroen weer een nieuwe geheime opdracht.
ow thxquote:Op zondag 10 mei 2009 19:57 schreef blomst het volgende:
[..]
Pim mag maar 100 woorden per dag zeggen.
Wel een zware opdracht voor hem.
ja en als het lukt krijgt hij extra plusstemmen.quote:
Zou Huub z'n moeder dan toch verkocht hebben....?quote:
Lijkt me dat degene die het verkeerde draadje doorknipt zijn spullen kwijt is.quote:
Precies.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:10 schreef Danny het volgende:
wat kunnen ze winnen?
dit is toch volledige willekeur qua wie er wint?
Dat was gister alleen, verder nog nooit gebeurd.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:13 schreef Spooky4u het volgende:
verliezer dagduel slaapt toch buiten??????????? HUUUB~!!!
zucht, wordt je nooit moe van jezelf? jij zoekt echt O-V-E-R-A-L wat achterquote:Op zondag 10 mei 2009 20:13 schreef akveor het volgende:
Goedmakertje voor gisteren. Lijkt me duidelijk.
toch wel weer eens wat anders als slapen in de isoleercel.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:11 schreef rooie3 het volgende:
Ja hoor Eline heeft verloren en ze moet een muts inleveren.
Hoezo nou weer goedmakertje. Ze konden toch niet weten wie het draadje zou doorknippen.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:13 schreef akveor het volgende:
Goedmakertje voor gisteren. Lijkt me duidelijk.
Hmm, en ze slapen niet vannachtquote:Op zondag 10 mei 2009 20:14 schreef NrTH het volgende:
[..]
Dat was gister alleen, verder nog nooit gebeurd.
Maar goed, mensen zullen dat wel weer omdraaien naar dat Eline voorgetrokken wordt
ja was niet echt spectaculair die bom, wel gaaf dat het zo werkte, want daar heeft een hoop geknutsel in gezetenquote:
t kruit ontstak niet goedquote:Op zondag 10 mei 2009 20:11 schreef lies1958 het volgende:
wat een sof als ik eerlijk ben deze opdracht. Idee was leuk maar uitvoering jammer genoeg minder
Nee hoor... ik vermaak me prima.... ik leef gewoon mee...quote:Op zondag 10 mei 2009 20:14 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
zucht, wordt je nooit moe van jezelf? jij zoekt echt O-V-E-R-A-L wat achter
Stop 'm de bunker inquote:Op zondag 10 mei 2009 20:14 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
haahahahahaquote:Op zondag 10 mei 2009 20:15 schreef FuTilE het volgende:
Ze hadden het wat meer in de geest van moederdag moeten doen. Iets meer op het spel dan een pakje sigaretten en een muts.
*Mompelt iets over goed geacteerde Al Qaida gijzelingsvideo's van moeders van de overlevers, kapmessen en een 'onfortuinlijke afloop' voor degene die het verkeerde draadje doorknipt*
de act van ene volkert van der g is me niet ontgaanquote:Op zondag 10 mei 2009 19:53 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 mei 2009 20:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee hoor... ik vermaak me prima.... ik leef gewoon mee...
Owww dat was niet de bedoeling? Ben ik alleen goed om geld te storten?
Je hoeft niks te storten...quote:Op zondag 10 mei 2009 20:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik ben haast nooit negatief,maar dit klopt toch niet.Gisteren mede overlevers laten beslissen en de verliezer mag buiten slapen en nu hoeft de verliezer alleen maar een muts in te leveren.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:14 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Er was toch ook een konijn? Waar niet in de buurt gerookt mocht worden?quote:
Van groep 5quote:Op zondag 10 mei 2009 20:14 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ja was niet echt spectaculair die bom, wel gaaf dat het zo werkte, want daar heeft een hoop geknutsel in gezeten
Ach niet alles kan goed gaan toch. En krijgen jullie ook geen dierenactivisten op je nek want anders was het knalletje weer veel te hard geweest voor broer/zus konijn.quote:
oh vandaar dacht al is dat alles?quote:
er zat t kruit van een paar astronatuen in, genoeg voor een leuke hoevel ontbrandend kruit en rook, maar t werd een beetje minder dan bedachtquote:
Daar was ik ondertussen al klaar mee.... 60 euro was wel genoeg.quote:
Het was heel slecht te volgen Huub en jij was niet verstaanbaar.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:14 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ja was niet echt spectaculair die bom, wel gaaf dat het zo werkte, want daar heeft een hoop geknutsel in gezeten
Die kan overduidelijk niet met een geheim lopen...quote:Op zondag 10 mei 2009 20:17 schreef Danny het volgende:
marielin blowt daar even de hele 007 actie wide open
wat is dat toch voor gejank over dat konijn steeds. Alsof mensen met huisdieren nooit harde muziek draaien, feestjes geven, roken, blowen etc.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:18 schreef Quinty. het volgende:
[..]
oh vandaar dacht al is dat alles?
maar als het harder had gemoeten wat doet dat konijn daar dan nog er zouden toch geen dingen gebeuren met geluid enz zei je straks?
hard oke maar voor nu vond ik dit beter met dat beest
ja dat is leuk maar denk dat moeders dan ook wel meer zal vertellenquote:Op zondag 10 mei 2009 20:17 schreef Spooky4u het volgende:
Vraag ze allemaal apart wie ze 30 sec willen bellen. Degene die mama zegt mag mama ook bellen. Voor moederdag
Ja ze heeft onbedoeld Jeroen eigenlijk al ontmaskerd.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:17 schreef Danny het volgende:
marielin blowt daar even de hele 007 actie wide open
nou dat dus, je zoekt overal wat achterquote:Op zondag 10 mei 2009 20:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Hey je gaat toch ook niet overal wat achter zoeken....?quote:Op zondag 10 mei 2009 20:17 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik ben haast nooit negatief,maar dit klopt toch niet.Gisteren mede overlevers laten beslissen en de verliezer mag buiten slapen en nu hoeft de verliezer alleen maar een muts in te leveren.
ik vind 'r wel slim hoor. waarom zo moeilijk doen als ze 't ook gewoon openlijk kan vragen. Dat voorkomt heel wat scheve gezichten. Heeft ze helemaal gelijk inquote:Op zondag 10 mei 2009 20:19 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Die kan overduidelijk niet met een geheim lopen...
Ja snap het ook niet,lag in een deuk toen ik hoorde dat je niet mocht roken.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:19 schreef Danny het volgende:
[..]
wat is dat toch voor gejank over dat konijn steeds. Alsof mensen met huisdieren nooit harde muziek draaien, feestjes geven, roken, blowen etc.
5 sec dan?quote:Op zondag 10 mei 2009 20:20 schreef Quinty. het volgende:
[..]
ja dat is leuk maar denk dat moeders dan ook wel meer zal vertellen
Eerste scheetje van Peterquote:Op zondag 10 mei 2009 20:16 schreef mazaru het volgende:
In plaats van BOEMMM, deed die "poef"
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 mei 2009 20:20 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
nou dat dus, je zoekt overal wat achter
precies. ze mag wmb daar wel voor beloond worden. zij mag gewoon een nacht slapen bv. Ze heeft het, ondanks haar geklaag, wel het zwaarst gehad van iedereen tot nu toe.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:20 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja ze heeft onbedoeld Jeroen eigenlijk al ontmaskert.
Zou niet durven,anders krijg ik ook Huub op me dak.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Hey je gaat toch ook niet overal wat achter zoeken....?
ten eerste jank ik niet maar doe normaal meequote:Op zondag 10 mei 2009 20:19 schreef Danny het volgende:
[..]
wat is dat toch voor gejank over dat konijn steeds. Alsof mensen met huisdieren nooit harde muziek draaien, feestjes geven, roken, blowen etc.
Of ze opfokken om ze later te etenquote:Op zondag 10 mei 2009 20:19 schreef Danny het volgende:
[..]
had er weer een nachtje buiten slapen op gestaan en Marilien had weer verloren was het ook niet goed geweest ...quote:Op zondag 10 mei 2009 20:17 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik ben haast nooit negatief,maar dit klopt toch niet.Gisteren mede overlevers laten beslissen en de verliezer mag buiten slapen en nu hoeft de verliezer alleen maar een muts in te leveren.
Nou hoe ze daarstraks tegen Eline begon en dan zo van 'Ja misschien moet ik dit ook niet tegen jou zeggen, misschien ben jij wel diegene' gewoon manier waarop zegt me toch ook wel dat zij een type is die wanneer je dr een geheim verteld ze het iemand MOET vertellen anders wordt ze gekquote:Op zondag 10 mei 2009 20:20 schreef Danny het volgende:
[..]
ik vind 'r wel slim hoor. waarom zo moeilijk doen als ze 't ook gewoon openlijk kan vragen. Dat voorkomt heel wat scheve gezichten. Heeft ze helemaal gelijk in
Ik denk dat dat roken niet met het konijn te maken heeft, maar met het brandbare zaagsel in de kooiquote:Op zondag 10 mei 2009 20:20 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja snap het ook niet,lag in een deuk toen ik hoorde dat je niet mocht roken.
Wat door mede overlevers was besloten,was de zwaarste straf die er op verliezen is geweest.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:22 schreef snetje het volgende:
[..]
had er weer een nachtje buiten slapen op gestaan en Marilien had weer verloren was het ook niet goed geweest ...
*zucht*
Ik bepaal zelf wel hoe ik dit programma wil bekijken.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:20 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
nou dat dus, je zoekt overal wat achter
quote:Op zondag 10 mei 2009 20:23 schreef tonja het volgende:
Nou, stel dat Marielin verloren had en de straf was nog een nacht buiten slapen.. Dat kan je niet maken vind ik, dan zou het op martelen beginnen te lijken.
Ik vind dat Pim, Eline en Jeroen maar eens flink de lul moeten zijn een keer.
Ik zou liever buiten slapen dan niet slapenquote:Op zondag 10 mei 2009 20:23 schreef tonja het volgende:
Nou, stel dat Marielin verloren had en de straf was nog een nacht buiten slapen.. Dat kan je niet maken vind ik, dan zou het op martelen beginnen te lijken.
Vind ik ook.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:21 schreef Danny het volgende:
[..]
precies. ze mag wmb daar wel voor beloond worden. zij mag gewoon een nacht slapen bv. Ze heeft het, ondanks haar geklaag, wel het zwaarst gehad van iedereen tot nu toe.
helemaal mee eensquote:Op zondag 10 mei 2009 20:23 schreef tonja het volgende:
Ik vind dat Pim, Eline en Jeroen maar eens flink de lul moeten zijn een keer.
ja, als je kijkers kwijt wil moet je vooral keihard pokkeherrie draaienquote:Op zondag 10 mei 2009 20:21 schreef mevrouwdebok het volgende:
echt spectacuclairwas het niet nou ja ik zeg dan rammstein erin huub
nee joh, de eerste die mamma zegt om te bellen mag gewoon naar mamma toe. En daar blijven. Daaag.quote:
Dan snap ik hetquote:Op zondag 10 mei 2009 20:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat dat roken niet met het konijn te maken heeft, maar met het brandbare zaagsel in de kooi
Die hele kooi in de fik met konijn er in zou wel spectaculaire beelden opleverenquote:Op zondag 10 mei 2009 20:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat dat roken niet met het konijn te maken heeft, maar met het brandbare zaagsel in de kooi
Ik heb mijn nu dode parkietje en hamster vaak naar boven gebracht met een feestjequote:Op zondag 10 mei 2009 20:19 schreef Danny het volgende:
[..]
Goed van jouquote:Op zondag 10 mei 2009 20:26 schreef lies1958 het volgende:
ze snappen niet de hint over het toiletpapier. Vragen gelijk weer om filterzakjes. Gewoon wc papier kan je ook als filter gebruiken.
Ik vind dat je best mag kijken naar wat iemand al voor de kiezen gehad heeft en daar de 'straffen' op aan passen.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wat door mede overlevers was besloten,was de zwaarste straf die er op verliezen is geweest.
Wil je het eerlijk houden,verdeel de opdrachten dan eerlijk en iedereen even zwaar straffen als hij of zij verliest.
Nee, want Marielin kreeg over de telefoon op haar donder dat ze had zitten roken met het konijn op schoot :pquote:Op zondag 10 mei 2009 20:24 schreef D. het volgende:
[..]
ze is zo druk met der eigen bezig dat ze helemaal niet in de gaten heeft dat ze dus een opdracht heeft gekregen .....quote:Op zondag 10 mei 2009 20:20 schreef Danny het volgende:
[..]
ik vind 'r wel slim hoor. waarom zo moeilijk doen als ze 't ook gewoon openlijk kan vragen. Dat voorkomt heel wat scheve gezichten. Heeft ze helemaal gelijk in
je bent lastigquote:Op zondag 10 mei 2009 20:25 schreef akveor het volgende:
Als je me lastig vind kun je dat ook gewoon zeggen.
Wel Jammer dat Eline er zo ontzettend makkelijk vanaf komt steeds.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:14 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ja inderdaadquote:Op zondag 10 mei 2009 20:29 schreef Sjet het volgende:
[..]
Wel Jammer dat Eline er zo ontzettend makkelijk vanaf komt steeds.
Nu weer een muts inleveren... sjee, wat erg
niks opdracht. dan zou ze ook te horen moeten hebben gekregen wat er te winnen valt. En als het wel een opdracht is om bv de james bond te vinden, dan nog kan dit gewoon haar manier zijn om die eruit te vissen. En volgens mij heeft ze allang door dat het Jeroen is.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:28 schreef snetje het volgende:
[..]
ze is zo druk met der eigen bezig dat ze helemaal niet in de gaten heeft dat ze dus een opdracht heeft gekregen .....
quote:Op zondag 10 mei 2009 20:29 schreef Sjet het volgende:
[..]
Wel Jammer dat Eline er zo ontzettend makkelijk vanaf komt steeds.
Nu weer een muts inleveren... sjee, wat erg
Gaat net te ver.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:30 schreef lies1958 het volgende:
Wat mij ook wel leuk lijkt is om als ze morgennacht weer slapen het konijn uit het hokje halen en daar een konijn in stoppen die erop lijkt maar die dood is.
Dan zullen ze zich wel heel erg lullig voelen zeg.
Hmm. Dan krijg je zoiets? Eline weigert Bonzo te vreten en krijgt een sanctie. Eline weigert flappie te eten, maar omdat de vorige sanctie al zo zwaar was krijgt ze nu een beduidend minder zware sanctie.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:27 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik vind dat je best mag kijken naar wat iemand al voor de kiezen gehad heeft en daar de 'straffen' op aan passen.
die gaat zowiezo als een apie naar die crematie geslapen of nietquote:Op zondag 10 mei 2009 20:30 schreef mazaru het volgende:
Dat is ook lullig voor Jeroen, die moet nu de hele nacht door en dan morgen als een apie naar een crematie.
Ja tuurlijk gaat dat te ver maar die gezichten zouden wel gaaf zijn om te zien en de paniek van eline om dat beestje.quote:
Kan ie slapen in de auto en in het vliegtuig.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:30 schreef mazaru het volgende:
Dat is ook lullig voor Jeroen, die moet nu de hele nacht door en dan morgen als een apie naar een crematie.
Marathonsessie van 24 uur van Fantômas lijkt me ook wel toepasselijk.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:21 schreef mevrouwdebok het volgende:
echt spectacuclairwas het niet nou ja ik zeg dan rammstein erin huub
Is het in Frankrijk dan?quote:Op zondag 10 mei 2009 20:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Kan ie slapen in de auto en in het vliegtuig.
ik heb het niet over jou in particular. Er zijn er meer die overdreven meeleven met dat beest.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:22 schreef Quinty. het volgende:
ten eerste jank ik niet maar doe normaal mee
Ik zeg, Robert Schulten erin voor dat beest.quote:en ten tweede is een knal in een bunker wel degelijk een hard geluid voor een konijn
gezegd.quote:terwijl vanmiddag werd gezegt door huub dat dit niet zou gebeuren met het konijn er in
dus zo gek ik dat niet
Nee, dat bedoel ik niet. Maar als je een Marielin hebt die gisteren een nacht buiten moest slapen weer het risico laat lopen om zo'n nacht door te moeten brengen vind ik dat wat ver gaan.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hmm. Dan krijg je zoiets? Eline weigert Bonzo te vreten en krijgt een sanctie. Eline weigert flappie te eten, maar omdat de vorige sanctie al zo zwaar was krijgt ze nu een beduidend minder zware sanctie.
Nee dus.
quote:
vliegtuig?quote:Op zondag 10 mei 2009 20:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Kan ie slapen in de auto en in het vliegtuig.
Dat is zo. Is hij morgen helemaal gaar als bij de uitvaart. Maar je kunt ook moeilijk het programma om zijn situatie heen gaan plannen.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:30 schreef mazaru het volgende:
Waar vind je een konijn die er op lijkt een een natuurlijk dood is gestorven.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:30 schreef lies1958 het volgende:
Wat mij ook wel leuk lijkt is om als ze morgennacht weer slapen het konijn uit het hokje halen en daar een konijn in stoppen die erop lijkt maar die dood is.
Dan zullen ze zich wel heel erg lullig voelen zeg.
En in het eerste geval zou ik bij een duel waar iemand bij zit die al het een en ander moest ondergaan, de sanctie idd milder maken.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:35 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet. Maar als je een Marielin hebt die gisteren een nacht buiten moest slapen weer het risico laat lopen om zo'n nacht door te moeten brengen vind ik dat wat ver gaan.
Ik geloof dat de streamers bepalen wie tegen wie moet? Of doet de redactie dat?
In het laatste geval dan zou ik 2 kandidaten tegen elkaar laten strijden die nog niet zoveel te verduren hebben gehad.
oke ik pakte het persoonlijk opquote:Op zondag 10 mei 2009 20:35 schreef Danny het volgende:
[..]
ik heb het niet over jou in particular. Er zijn er meer die overdreven meeleven met dat beest.
[..]
Ik zeg, Robert Schulten erin voor dat beest.
[..]
gezegd.
Verder heb ik helemaal geen knal gehoord. Maar wat moeten er op oudejaarsavond een boel konijnen sterven zeg, met al die knallen. Kom op zeg
de streamer bepaalt wie tegen wie moet strijdenquote:Op zondag 10 mei 2009 20:35 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet. Maar als je een Marielin hebt die gisteren een nacht buiten moest slapen weer het risico laat lopen om zo'n nacht door te moeten brengen vind ik dat wat ver gaan.
In het laatste geval dan zou ik 2 kandidaten tegen elkaar laten strijden die nog niet zoveel te verduren hebben gehad.
Oke, dan kan ik me voorstellen dat als er iemand in het duel zit die al het een en ander te verduren heeft gehad, de redactie daar de sanctie op aan past, zodat het niet te belachelijk zwaar wordt voor diegene.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
de streamer bepaalt wie tegen wie moet strijdenMaar de redactie bepaalt wat de sanctie is. Vaak.
dat zou via de poll gaan, maar aangezien we daarvan geen tussenstanden krijgen zoals bij andere polls is daar ruimte voor eigen inbreng van de redactie. Net als bij de boodschappenlijstjes. Ik zeg niet DAT dat ook gebeurt, maar het KAN wel. Snap ook niet waarom dat nog niet is aangepast op de site.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:35 schreef tonja het volgende:
Sjesusquote:Op zondag 10 mei 2009 20:41 schreef Deisyy het volgende:
Ze moeten de condooms voor morgenochtend 10 uur opblazen. Als het lukt krijgen ze 500 euro extra voor in de prijzenpot en als het niet lukt moeten er 2 overlevers buiten slapen, die 2 worden gekozen door de overlevers.
Haiquote:
Hoorde iets van uitvaartcentrum Gieborg oid voorbij komen... spelling zal niet kloppen want ik kan niets vinden.quote:
Ja, dat had dus ook weer beter aangegeven moeten worden.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:42 schreef Flabberguest het volgende:
een teug lucht erin is toch ook opblazen? ben je zo klaar lijkt me.
doe ik toch liever iets anders met die rubbersquote:Op zondag 10 mei 2009 20:41 schreef Deisyy het volgende:
Ze moeten de condooms voor morgenochtend 10 uur opblazen. Als het lukt krijgen ze 500 euro extra voor in de prijzenpot en als het niet lukt moeten er 2 overlevers buiten slapen, die 2 worden gekozen door de overlevers.
Wie wil dat weten dan ?? Gaat die met een fototoestel op de loer leggen ofzo. Laat um lekkerquote:Op zondag 10 mei 2009 20:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Hoorde iets van uitvaartcentrum Gieborg oid voorbij komen... spelling zal niet kloppen want ik kan niets vinden.
aan een heb je dr gnoegquote:Op zondag 10 mei 2009 20:43 schreef Danny het volgende:
hoeveel zijn het er?
overigens gaat dit niet echt boeiende streams opleveren vrees ik.
en ik houd van elinequote:
Daelwijck idd.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:44 schreef hondjes het volgende:
dacht Dalwijck in Utrecht..
als ik het goed schrijf, ja, die ken ik wel, want daar ben ik een paar keer al geweest.
als ie slim is slaapt ie in de autoquote:Op zondag 10 mei 2009 20:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Hoorde iets van uitvaartcentrum Gieborg oid voorbij komen... spelling zal niet kloppen want ik kan niets vinden.
Crematorium Daelwijk is hetquote:Op zondag 10 mei 2009 20:42 schreef akveor het volgende:
[..]
de straf was zwaarder omdat de Overlevers nu voor het eerst bepaalden wie zou winnen of niet. Dit om er proberen voor te zorgen dat de Overlevers meer stelling nemenquote:Op zondag 10 mei 2009 20:31 schreef NrTH het volgende:
[..]
Dat is altijd nog zo geweest, Pim is ook alleen z'n boxer kwijt geraakt met een opdracht en zo zijn er wel meer, alleen gister was om de één of andere reden anders.
Als Eline nu had gewonnen had Marielin net zo goed maar 1 item in hoeven te leveren en verder niks.
Het ging erom of Jeroen naar Frankrijk moest of in Nederland kon blijven voor de crematie/begrafenis.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Wie wil dat weten dan ?? Gaat die met een fototoestel op de loer leggen ofzo. Laat um lekker
ze zal; gewend zijn aan dingen opblazenquote:Op zondag 10 mei 2009 20:44 schreef Marrije het volgende:
Eline gaat wel een stuk sneller dan Marielin.
eensch. ik denk niet dat hij op dat moment zit te wachten op wat dan ook.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Wie wil dat weten dan ?? Gaat die met een fototoestel op de loer leggen ofzo. Laat um lekker
weet je wat pas hard isquote:
quote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 20:45 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
de straf was zwaarder omdat de Overlevers nu voor het eerst bepaalden wie zou winnen of niet. Dit om er proberen voor te zorgen dat de Overlevers meer stelling nemen
Dit houden ze niet vol, ze zullen echt moeten wisselen zodat Jeroen en Peter ook moeten blazen.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:44 schreef Marrije het volgende:
Als eline en marielin blijven blazen dan vallen ze straks van dat bankie af
oshiro zegt hoi tegen jequote:Op zondag 10 mei 2009 20:46 schreef Danny het volgende:
[..]
eensch. ik denk niet dat hij op dat moment zit te wachten op wat dan ook.
quote:Op zondag 10 mei 2009 20:37 schreef tonja het volgende:
[..]
En in het eerste geval zou ik bij een duel waar iemand bij zit die al het een en ander moest ondergaan, de sanctie idd milder maken.
Dus voor het gevoel wordt je dan dubbel gestraft, als je degene bent die verliest.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:45 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
de straf was zwaarder omdat de Overlevers nu voor het eerst bepaalden wie zou winnen of niet. Dit om er proberen voor te zorgen dat de Overlevers meer stelling nemen
quote:Op zondag 10 mei 2009 20:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
weet je wat pas hard is
mn plasser als ik aan eline denk![]()
![]()
quote:Op zondag 10 mei 2009 20:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
weet je wat pas hard is
![]()
Hoe oud ben jij.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
weet je wat pas hard is
![]()
Jeroen en Pim, lijkt me niet slim als Peter gaat blazen, die valt na 10 condooms al van dat bankie afquote:Op zondag 10 mei 2009 20:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit houden ze niet vol, ze zullen echt moeten wisselen zodat Jeroen en Peter ook moeten blazen.
wie?quote:Op zondag 10 mei 2009 20:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
oshiro zegt hoi tegen je![]()
zeg je hoi terug?
![]()
Daar ging het helemaal niet omquote:Op zondag 10 mei 2009 20:46 schreef Danny het volgende:
[..]
eensch. ik denk niet dat hij op dat moment zit te wachten op wat dan ook.
precies die zou ik veel beter kunnen gebruiken met elinequote:
Oshiroquote:
Jammer is wel dat het zo politiek correct ging en dat Marielin zelf al riep oh dit heb ik verloren. Ik ben voor reuring!quote:Op zondag 10 mei 2009 20:47 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dus voor het gevoel wordt je dan dubbel gestraft, als je degene bent die verliest.
12quote:
En Jeroen moet ff roepen dat ie zn sokken kwijt is en een trui oid.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:48 schreef lies1958 het volgende:
marielin weet dat er meer is verdwenen en eline en pim missen ook al wat. Waarom niet gewoon goed zoeken dat snap ik dan weer niet.
quote:
ja en dat politiek correcte proberen we er een beetje uit te krijgenquote:Op zondag 10 mei 2009 20:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jammer is wel dat het zo politiek correct ging en dat Marielin zelf al riep oh dit heb ik verloren. Ik ben voor reuring!
Dat weten we zodra Jeroen aan de beurt is met blazenquote:Op zondag 10 mei 2009 20:48 schreef Noelle06 het volgende:
Voor 10 uur morgenochtend gaat dit wel lukken.
Als er 1 knapt is dan ook de opdracht mislukt ?
Misschien komt dat geluid je bekend voorquote:Op zondag 10 mei 2009 20:50 schreef Danny het volgende:
volgens mij gaan dit de saaiste streams ooit worden. buiten dat dat smekkende geluid fokking irritant is. klinkt alsof er iemand met een enorme open bek zit te smakken.
quote:Op zondag 10 mei 2009 20:49 schreef ditisHuub het volgende:
er loopt nog steeds een poll over de geheime opdracht van Jeroen
al gestemd, maar vond ze geen van allen m'n stem ook daadwerkelijk waard eigenlijk.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:49 schreef ditisHuub het volgende:
er loopt nog steeds een poll over de geheime opdracht van Jeroen
geil geluidquote:Op zondag 10 mei 2009 20:50 schreef Danny het volgende:
volgens mij gaan dit de saaiste streams ooit worden. buiten dat dat smekkende geluid fokking irritant is. klinkt alsof er iemand met een enorme open bek zit te smakken.
och, die weekmakers die erin zitten schijnen alleen babietjes te dodenquote:
quote:
Ja bij de streamers,maar daar zal het niet lukkenquote:Op zondag 10 mei 2009 20:50 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ja en dat politiek correcte proberen we er een beetje uit te krijgen
heel goed! Al zal jeroen morgen wel schaamteloos over de tong gaan. Maar het gaat inderdaad juist om de anderen.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:50 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ja en dat politiek correcte proberen we er een beetje uit te krijgen
gewoon de trap op. daar is plek zatquote:Op zondag 10 mei 2009 20:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dit lijkt op een ballonnen-blaas-opdracht van BB Belgie, een aantal jaren geleden. Eerst dacht iedereen, dat het blazen wel het knelpunt zou zijn. Gaandeweg bleek de ruimte het grootste probleem te worden. Alle kamers vol balonnen en ze konden niet meer uit de weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |