Uhhmmm Jeroen is degene die de geheime missies doet...quote:Op zondag 10 mei 2009 19:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Je had hen een goede beloning in het verschiet kunnen stellen. Ik mis een beetje de reden om het niet te delen met de anderen.
Ik denk dat Jeroen al door heeft dat er iets niet klopt. Het telefoontje was net iets te lullig: Later een opdracht? Waarom zou ie daarvoor gebeld moeten worden? Peter die meteen vragen stelt? Ben benieuwd hoe dit zich ontwikkeld.
quote:BOILING POINT
Net als bij de gelijknamige variant op MTV gaat het erom dat de medebewoners niet hun geduld verliezen.
1 overlever wordt ingelicht (moet even naar de febo ofzo) dat hij zal worden voorgetrokken de komende 24 uur. Zodra iemand naar de febo belt om beklag te doen is de opdracht mislukt.
Als de voorgetrokken overlever aan de anderen op welke wijze ook kenbaar maakt dat er opzet in het spel is is de opdracht mislukt en moeten de bewoners de helft van hun rantsoen van de volgende dag inleveren. Die extra straf is om de verwenoverlever te ontmoedigen de boel te verlinken.
Er wordt de bewoners meegedeeld dat alleen die persoon warm mag douchen voor 10 minuten.
Hij of zij krijgt een hoofdkussen om te slapen.
Hij of zij krijgt extra peuken of bier.
Hij of zij krijgt een luxe-artikel.
Etc.
Bij het slagen van de opdracht krijgen de bewoners elk een hoofdkussen voor op bed, een dubbel rantsoen boodschappen en een avondje film kijken (iets leuks en ouds, bv porky's. The day after past beter in de sfeer van het concept, maar is voor de kijker saaier dan lachende bewoners), inclusief bier, limonade en popcorn.
Dit wordt vooraf ALLEEN aan de undercover bewoner verteld.
quote:Op zondag 10 mei 2009 19:25 schreef Marrije het volgende:
Eline is een slechte leugenaar, ze zit meteen aan haar neus
Ja die is ook niet te missenquote:Op zondag 10 mei 2009 19:25 schreef Marrije het volgende:
Eline is een slechte leugenaar, ze zit meteen aan haar neus
Juist. Iedereen is nu bezig. Hij krijgt een telefoontje dat ie later een opdracht krijgt. Dan zou ie toch snel onraad moeten ruiken? Maar zoals ik zei. Ik ben erg benieuwd hoe het zich ontwikkeld.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:24 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Uhhmmm Jeroen is degene die de geheime missies doet...
Dat is toch precies de bedoelingquote:Op zondag 10 mei 2009 19:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Je had hen een goede beloning in het verschiet kunnen stellen. Ik mis een beetje de reden om het niet te delen met de anderen.
Ik denk dat Jeroen al door heeft dat er iets niet klopt. Het telefoontje was net iets te lullig: Later een opdracht? Waarom zou ie daarvoor gebeld moeten worden? Peter die meteen vragen stelt? Ben benieuwd hoe dit zich ontwikkeld.
Ja hoor... ik vind het ook leuk..... (soms vergeet ik zoiets er wel eens bij te zeggen...quote:Op zondag 10 mei 2009 19:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is toch precies de bedoeling, leuk
.
Spinnen erbijquote:
egt hequote:Op zondag 10 mei 2009 19:31 schreef beequeen het volgende:
Calimero bereidt zich voor op de aanslag.
Meekuppen en haar borstelen.
Vind het echt sneu voor Marilien.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:31 schreef beequeen het volgende:
parfumpje erbij en Jeroen zegt : zo jij bent klaar om gemarteld te wordenquote:Op zondag 10 mei 2009 19:31 schreef beequeen het volgende:
Ik ook, dat kind is kapot inmiddels.quote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 19:29 schreef Spooky4u het volgende:
Ik ben benieuwd wie allemaal gaat denken dat Pim de mol is. De stille in de groep is vaak de dader he.
Als dat zou kunnen,maar het gaat mij om de eerlijkheid.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:33 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
We moeten het eigenlijk andersom hebben
Snap ook echt niet dat mensen voor 36u wakker hebben gekozen in de poll... wie wilt ze nou nog brakker en saaier zien?quote:
Als ze weer verliest en er komt weer zo'n klote straf dan kan ze wel inpakken.quote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 19:35 schreef bamby het volgende:
niet roken bij het konijn vergast eline hem wel met der haarlak
Haar eigen.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:37 schreef tonja het volgende:
Is dat een pincet uit de toilettas van Eline?
quote:Op zondag 10 mei 2009 19:32 schreef Marrije het volgende:
dat grapje van pim, dat het makkelijk is voor peter dat Eline haar broek van haar kont afzakt. . .is dat omdat er weer wat gebeurd is na het feestje tussen Eline en Peter?
Denk het wel,als dat mag kan ze Marilien toch ook even opmaken en haren borstelen.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:37 schreef tonja het volgende:
Is dat een pincet uit de toilettas van Eline?
Nee, Marielin had zelf al een pincet van een andere opdracht.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:38 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Denk het wel,als dat mag kan ze Marilien toch ook even opmaken en haren borstelen.
Plus drie mannen die een voorkeur voor Eline hebben en Eline die er wel fit uitziet.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:38 schreef bamby het volgende:
[..]
Echt wel dat ze kapot isvind het niet gek met dat gebrekkige slapen van haar
Deze was wel mooi geweest, ja.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:26 schreef Danny het volgende:
mja,ik weet niet of dit gaat helpen qua sfeer of spel. moet even zien hoe het verder uitpakt. Had zelf liever gewoon gezien dat jeroen de opdracht had gewonnen en dat was gecommuniceerd naar de groep en dan over een paar dagen een nieuwe opdracht. Dit valt meer onder manipuleren imo. Dan wel met toestemming van de kijker, maar alsnog manipuleren.
Maar goed, het kan best leuk uitpakken al is het niet mijn cup of tea.
Was wel benieuwd geweest naar de echte FOK!dracht zoals die eergisteren is ingeleverd. Die is om onduidelijke redenen niet doorgevoerd, maar gisteren vervangen door de undercover actie van Jeroen.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |