Ja hoor... die was voor Marielin.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:01 schreef beequeen het volgende:
Huub heeft Jeroen toch niet aan de telefoon geroepen, of heb ik dat gemist?
Jeroen is ook geweest. Huub heeft gezegd dat hij in de loop van de dag een nieuwe 007 opdracht zou krijgen.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:01 schreef beequeen het volgende:
Huub heeft Jeroen toch niet aan de telefoon geroepen, of heb ik dat gemist?
Idd, over een maand ligt ie in de panquote:Op zondag 10 mei 2009 19:00 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Niet roken bij het konijn,waar maken ze zich druk om.
Yup, opdracht geslaagd.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:02 schreef Dottey het volgende:
was het jeroen al gelukt dan om wat items in de kist te krijgen? Nu dat konijn erop staat is het helemaal niet gemakkelijk
het is toch echt waar! daarom dacht ze zojuist ook dat het konijn weggehaald zou worden.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Geef eens een link naar jouw stream
Okee, ik zie wel veel maar ook niet alles.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:02 schreef siep86 het volgende:
[..]
het is toch echt waar! daarom dacht ze zojuist ook dat het konijn weggehaald zou worden.
Ok, thanks.quote:
De enige echte para brother zit echt gelukkig niet in de bunkerquote:
gelukkig niet, dan leefde jeroen misschien niet meer pfffquote:Op zondag 10 mei 2009 19:04 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
De enige echte para brother zit echt gelukkig niet in de bunker
Jammer van het foutje dat ie bij Jeroen niet alleen ja/nee liet zeggen... als dat een foutje was..denk het welquote:
Nu je het zegt....misschien was dat wel met opzetquote:Op zondag 10 mei 2009 19:06 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Jammer van het foutje dat ie bij Jeroen niet alleen ja/nee liet zeggen... als dat een foutje was..denk het wel
Jeroen wel maar het konijntje nietquote:Op zondag 10 mei 2009 19:06 schreef siep86 het volgende:
[..]
gelukkig niet, dan leefde jeroen misschien niet meer pfff
Er stond in dat ze een dansje mocht doen. Nu twijfelen of ze net de dans is ontsprongen of 1ste is geworden.quote:
Jeetje, zouden ze elkaar nú al in vertrouwen nemen?quote:Op zondag 10 mei 2009 19:14 schreef Tessio het volgende:
Jeroen: 1 of ander bullshitverhaal waarvan ik denk wat moet ik er mee, had jij dat ook?
Peter: hahaha, jaja.
waarom zouden ze dat moeten melden?quote:Op zondag 10 mei 2009 19:04 schreef siep86 het volgende:
alleen is huub vergeten te vertellen hoe ze kunnen melden dat ze weten dat iemand wat in het geheim doet.
t zijn ook geen vriendenquote:Op zondag 10 mei 2009 19:17 schreef akveor het volgende:
Dit gesprek tussen Peter en Jeroen komt wel en beetje ongemakkelijk over.
Daar stond in dat de eliminatie spannend was maar de uitslag reden was voor een vreugdendansje. Volgens Marielin was dit positief maar volgens Jeroen en Peter negatief, dat ze laag stond.quote:
Ik vond dat ze dat punt gisteravond al bereikt hadquote:Op zondag 10 mei 2009 19:18 schreef Espabilado het volgende:
Marielin staat op het punt van nervous breakdown ofzo?
dat is waar, maar het zou saai zijn als ze er niets mee doenquote:Op zondag 10 mei 2009 19:18 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
waarom zouden ze dat moeten melden?
misschien:
- maken ze er wel 1 overlever deelgenoot van
- vertellen ze het alleen de geheim agent
- een groepsdiscussie
- houden ze zich het voorzichzelf
- vul zelf maar in
Je had hen een goede beloning in het verschiet kunnen stellen. Ik mis een beetje de reden om het niet te delen met de anderen.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:18 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
waarom zouden ze dat moeten melden?
misschien:
- maken ze er wel 1 overlever deelgenoot van
- vertellen ze het alleen de geheim agent
- een groepsdiscussie
- houden ze zich het voorzichzelf
- vul zelf maar in
Het is ook wel eens leuk om het maar gewoon op zijn beloop te laten..........quote:Op zondag 10 mei 2009 19:21 schreef siep86 het volgende:
[..]
dat is waar, maar het zou saai zijn als ze er niets mee doen. Gewoon ff een dikke rel omdat de een de ander beschuldigd ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |