oshiro zegt hoi tegen jequote:Op zondag 10 mei 2009 20:46 schreef Danny het volgende:
[..]
eensch. ik denk niet dat hij op dat moment zit te wachten op wat dan ook.
quote:Op zondag 10 mei 2009 20:37 schreef tonja het volgende:
[..]
En in het eerste geval zou ik bij een duel waar iemand bij zit die al het een en ander moest ondergaan, de sanctie idd milder maken.
Dus voor het gevoel wordt je dan dubbel gestraft, als je degene bent die verliest.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:45 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
de straf was zwaarder omdat de Overlevers nu voor het eerst bepaalden wie zou winnen of niet. Dit om er proberen voor te zorgen dat de Overlevers meer stelling nemen
quote:Op zondag 10 mei 2009 20:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
weet je wat pas hard is
mn plasser als ik aan eline denk![]()
![]()
quote:Op zondag 10 mei 2009 20:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
weet je wat pas hard is
![]()
Hoe oud ben jij.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
weet je wat pas hard is
![]()
Jeroen en Pim, lijkt me niet slim als Peter gaat blazen, die valt na 10 condooms al van dat bankie afquote:Op zondag 10 mei 2009 20:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit houden ze niet vol, ze zullen echt moeten wisselen zodat Jeroen en Peter ook moeten blazen.
wie?quote:Op zondag 10 mei 2009 20:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
oshiro zegt hoi tegen je![]()
zeg je hoi terug?
![]()
Daar ging het helemaal niet omquote:Op zondag 10 mei 2009 20:46 schreef Danny het volgende:
[..]
eensch. ik denk niet dat hij op dat moment zit te wachten op wat dan ook.
precies die zou ik veel beter kunnen gebruiken met elinequote:
Oshiroquote:
Jammer is wel dat het zo politiek correct ging en dat Marielin zelf al riep oh dit heb ik verloren. Ik ben voor reuring!quote:Op zondag 10 mei 2009 20:47 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dus voor het gevoel wordt je dan dubbel gestraft, als je degene bent die verliest.
12quote:
En Jeroen moet ff roepen dat ie zn sokken kwijt is en een trui oid.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:48 schreef lies1958 het volgende:
marielin weet dat er meer is verdwenen en eline en pim missen ook al wat. Waarom niet gewoon goed zoeken dat snap ik dan weer niet.
quote:
ja en dat politiek correcte proberen we er een beetje uit te krijgenquote:Op zondag 10 mei 2009 20:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jammer is wel dat het zo politiek correct ging en dat Marielin zelf al riep oh dit heb ik verloren. Ik ben voor reuring!
Dat weten we zodra Jeroen aan de beurt is met blazenquote:Op zondag 10 mei 2009 20:48 schreef Noelle06 het volgende:
Voor 10 uur morgenochtend gaat dit wel lukken.
Als er 1 knapt is dan ook de opdracht mislukt ?
Misschien komt dat geluid je bekend voorquote:Op zondag 10 mei 2009 20:50 schreef Danny het volgende:
volgens mij gaan dit de saaiste streams ooit worden. buiten dat dat smekkende geluid fokking irritant is. klinkt alsof er iemand met een enorme open bek zit te smakken.
quote:Op zondag 10 mei 2009 20:49 schreef ditisHuub het volgende:
er loopt nog steeds een poll over de geheime opdracht van Jeroen
al gestemd, maar vond ze geen van allen m'n stem ook daadwerkelijk waard eigenlijk.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:49 schreef ditisHuub het volgende:
er loopt nog steeds een poll over de geheime opdracht van Jeroen
geil geluidquote:Op zondag 10 mei 2009 20:50 schreef Danny het volgende:
volgens mij gaan dit de saaiste streams ooit worden. buiten dat dat smekkende geluid fokking irritant is. klinkt alsof er iemand met een enorme open bek zit te smakken.
och, die weekmakers die erin zitten schijnen alleen babietjes te dodenquote:
quote:
Ja bij de streamers,maar daar zal het niet lukkenquote:Op zondag 10 mei 2009 20:50 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ja en dat politiek correcte proberen we er een beetje uit te krijgen
heel goed! Al zal jeroen morgen wel schaamteloos over de tong gaan. Maar het gaat inderdaad juist om de anderen.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:50 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ja en dat politiek correcte proberen we er een beetje uit te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |