haha inderdaad. mijn zus is het tegenover gesteldequote:Op zondag 10 mei 2009 19:52 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Peter zegt serieus dat ie dan dood gaat en ze geloofde m even![]()
Die Dido moet veel lol gehad hebben met dr naieve zusje pesten
goed dat je even waarschuwdquote:Op zondag 10 mei 2009 19:51 schreef ditisHuub het volgende:
Nieuwe poll, en onthou, met dit konijntje gebeurt niets!
ze piekert gewoon teveel ... dat gaat ook ten koste van je slaap .. plus nog eens een avondje laat met veel aclcohol en het hele dagen maar smachten naar sigaretten en het roken zelf werkt ook niet echt mee...quote:Op zondag 10 mei 2009 19:49 schreef Rica het volgende:
Marielin zal eerst wel in moeten storten voordat ze bij de bunkercrew inzien dat ze het steeds onevenredig voor dr kiezen heeft gehad.
Niemand die iets weet hier? Of is het zo geheim dat ook de streamers niets weten?quote:Op zondag 10 mei 2009 19:46 schreef D. het volgende:
Volgens mij heb ik van alles gemist. Ik lees van alles over geheime opdrachten?
je kan ook teruglezenquote:Op zondag 10 mei 2009 19:53 schreef D. het volgende:
[..]
Niemand die iets weet hier? Of is het zo geheim dat ook de streamers niets weten?
Tuurlijk wel, wij weten alles.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:53 schreef D. het volgende:
[..]
Niemand die iets weet hier? Of is het zo geheim dat ook de streamers niets weten?
liet zij haar bekkie maar eens een tijdje chillenquote:Op zondag 10 mei 2009 19:49 schreef Lavenderr het volgende:
Het konijn ligt op zijn zij dus ligt te chillen volgens Eline
Ik denk dat men zich Volkert nog wel herinnerd hoor.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:53 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ja hallo, jij weet niet hoe erg die dierenactivisten zijn
Jullie kunnen het vachtje altijd nog aan Amanda slijtenquote:Op zondag 10 mei 2009 19:53 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ja hallo, jij weet niet hoe erg die dierenactivisten zijn
Jeroen moest 10 persoonlijke items jatten van z'n medebewoners en deze in de doodskist leggen. (gelukt)quote:Op zondag 10 mei 2009 19:53 schreef D. het volgende:
[..]
Die heeft pas nog op een paar honderd meelwormen zitten kauwenquote:Op zondag 10 mei 2009 19:50 schreef bamby het volgende:
Hoop dat pim ook eens wat pittigs krijgt gaat er ook een beetje op lijken dat die daar ook maar een beetje mooi zit te wezen
quote:Op zondag 10 mei 2009 19:51 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Hij staat op standby zei hij daarstraks. Maar dat staat ie dan toch al ff.
uit = slapenquote:Op zondag 10 mei 2009 19:56 schreef bamby het volgende:
[..]
je kan bij hem niet eens zien of tie aan of uit staat
En met zijn broer?quote:Op zondag 10 mei 2009 19:51 schreef ditisHuub het volgende:
Nieuwe poll, en onthou, met dit konijntje gebeurt niets!
ik hoop dat ze hem in de gaten houden want hij viel zonet al bijna in slaap ...quote:Op zondag 10 mei 2009 19:50 schreef bamby het volgende:
Hoop dat pim ook eens wat pittigs krijgt gaat er ook een beetje op lijken dat die daar ook maar een beetje mooi zit te wezen
Ahhhh JONGUHHH!!quote:Op zondag 10 mei 2009 19:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Jullie kunnen het vachtje altijd nog aan Amanda slijten
Er is een kopje newsfeed op de site? Ik zie 'm nietquote:Op zondag 10 mei 2009 19:54 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
je kan ook teruglezenof www.thebunkeronline.tv en dan de newsfeed lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |