Is al gemeld, foutjequote:
Toch denk ik dat we daar nog veel plezier van zullen hebben. Voetballend vond ik hem namelijk wel erg sterk, maar die kansen mogen er inderdaad wel een keer in.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
En bas dost die weer een kans verneukte
quote:Op zondag 10 mei 2009 18:33 schreef JeffreyADO het volgende:
We are staying up both!
Tot volgend jaar![]()
![]()
Wel bij ons, hebben we nodig nu Knopper er zolang uitligt..quote:Op zondag 10 mei 2009 18:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Uhutot volgend jaar idd.
Alleen geen Ricky hier
Een nieuw likje verf op de latten van de goals in jullie stadion kan nu geen kwaad.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:38 schreef JeffreyADO het volgende:
[..]
Wel bij ons, hebben we nodig nu Knopper er zolang uitligt..
We miste een spelmakende middenvelder..
Of gewoon het doel 2 cm verhogenquote:Op zondag 10 mei 2009 18:41 schreef pfaf het volgende:
[..]
Een nieuw likje verf op de latten van de goals in jullie stadion kan nu geen kwaad.
quote:Gökkaya (foto) was erg ontevreden over zijn gedwongen afscheid. 'Ik heb hier geen kans gehad op een plek in het eerste elftal', zei de 20-jarige Almeloër, die in de belangstelling staat van eerste divisieclubs waaronder MVV en Helmond Sport. Maar hij voelt veel voor een avontuur in Turkije, het vaderland van zijn ouders. Bij Fenerbahce kan hij een vijfjarig contract tekenen en ook Bursaspor heeft geïnformeerd naar de diensten van Gökkaya.
Hij staat toch bij AZ onder contract?quote:Heracles heeft belangstelling voor FC Utrecht-speler Simon Cziommer. De leiding van de Almelose club heeft met de Duitser reeds enkele gesprekken gevoerd. 'Hoe dat afloopt, weet ik niet. Daar is nog geen zicht op, ook al omdat hij nog een contract heeft bij Utrecht', zegt voorzitter Jan Smit.
jaquote:Op zondag 10 mei 2009 18:48 schreef Blawh het volgende:
[..]
[..]
Hij staat toch bij AZ onder contract?
Serdarquote:Op zondag 10 mei 2009 18:48 schreef Blawh het volgende:
[..]
[..]
Hij staat toch bij AZ onder contract?
Twentesport.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:28 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Serdar
Hoe kom je aan dat onderstaande stukkie Blawh?
Telgenkamp, Magnefic, Breukers, Quays en Overtoom zijn al verlengd tot 2010quote:Op zondag 10 mei 2009 18:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, de spelers lijst tot nu toe, nog 7 spelers waarvan het contract afloopt dit seizoen
Als je puur naar de financien kijkt, begroting van 8.5 mln dan hebben ze het goed gedaan. Elk seizoen vallen er wel een aantal spelers tegen.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:05 schreef Blawh het volgende:
Vind het wat te optimistisch, groot deel van het seizoen was redelijk ruk vond ik.
Zit er best in, het niveauverschil tussen 12 en 18 was dit seizoen zeer klein. Volgend seizoen zal het opnieuw tussen dezelfde clubs gaan, zonder twijfel.quote:Op maandag 11 mei 2009 07:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nette prestatie weer hoor, nu echt doorgroeien naar plek 12/13.
Staat schijnbaar nog steeds op het lijstje. Lijkt ook direct op het einde van Douglas in Almelo.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:46 schreef Blawh het volgende:
Martina (Ajax) naar Heracles.
Op die leeftijd had ik het wel geweten.quote:Heracles Almelo bood de jonge Antilliaan een contract voor drie jaar aan, maar vooralsnog gaat de speler er niet op in. Want ook Ajax zelf wil met hem door. Danny Blind heeft de Javier aangeboden om zijn contract open te breken en te verlengen. Als voorwaarde stelt Martina wel dat hij dan wordt verhuurd, om zo ervaring op te doen bij een andere club in de eredivisie. Wordt ongetwijfeld vervolgd.
Highlow.nl
Ok mooi! Morgen komen ze dan eindelijk eens naar Nijverdal!quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
nee hoor, ik denk weer half/half. Piecke en looms hebben vandaag niet eens meegedaan.
Is wel de foute club uit Nijverdal!quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
jaa haha. Ik ben er ook bij. Heb laatst zelf nog bij de zweef gevoetbald!
Er ligt nog een potje, dus ik heb er wel vertrouwen in. Zou prachtig zijn als we weer een transfervrije topper kunnen vastleggen, zoals vorig jaar Maertens. Heb alleen vrees dat een nieuwe Wuytens geen trek in Heracles heeft, want ik ga er vanuit dat hij vertrekt. Hopelijk blijft Kwame.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:08 schreef Charles.Darwin het volgende:
Voor zover ik weet hebben we 8 ton voor hem gevangen dus er moet nog wel een potje liggen.
Momenteel niet nee, maar over 2-3 jaar kan alles anders zijn. Bovenin Overijssel, onderin Drenthe is nog veel potentie qua toeschouwers. Zeker als Heerkes, Fledderus, Dost en in de toekomst wellicht Siekman goed presteren.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:33 schreef Robinhoo het volgende:
even serieus, 15.000 tot 18.000 plekken krijgen jullie toch nooit vol?
hmm oke, maar je kan het van 2 kanten bekijken.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:35 schreef Blawh het volgende:
[..]
Momenteel niet nee, maar over 2-3 jaar kan alles anders zijn. Bovenin Overijssel, onderin Drenthe is nog veel potentie qua toeschouwers. Zeker als Heerkes, Fledderus, Dost en in de toekomst wellicht Siekman goed presteren.
Met die gedachte zullen we nooit door kunnen groeien. Het is nu of nooit, nog langer wachten maakt de kans op degradatie alleen maar groter.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:36 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
hmm oke, maar je kan het van 2 kanten bekijken.
ik doel op de zin " over 2-3 kan alles anders zijn. " Je kunt ook in de Jupiler League zitten.
ik gun het jullie niet hoor, maar het kan.
Dat dus.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:37 schreef Blawh het volgende:
[..]
Met die gedachte zullen we nooit door kunnen groeien. Het is nu of nooit, nog langer maakt de kans op degradatie alleen maar groter.
Oke dat is waar, hoe eerder hoe beter.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:37 schreef Blawh het volgende:
[..]
Met die gedachte zullen we nooit door kunnen groeien. Het is nu of nooit, nog langer wachten maakt de kans op degradatie alleen maar groter.
Je doelt op zn neefje, van de Graafschap.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wuytens was toch gehuurd?
1) Boakye kampt met een motivatieprobleem en blessures.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Boakye? Die zou toch vorige zomer de stap naar PSV oid maken, maar dit seizoen amper meer echt opgevallen?
Quansah zou je ook zomaar aan een Vitesse of NEC kwijt kunnen raken.
Alweer 1-12?quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
heracles 1-12 gewonnen. Saaie wedstrijd.
Zijn er twee?quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:55 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Je dolt op zn neefje, van de Graafschap.
Die was inderdaad gehuurd van PSV.
Wij hebben Jan gewoon netjes gratis overgenomen van PSV destijds.
Zonde, want Boakye loopt dan prob na dit seizoen gratis de deur uit in 2010? Had een mooie som op kunnen brengen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:56 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
1) Boakye kampt met een motivatieprobleem en blessures.
2) Nee. Quansah gaat niet naar een club als Vitesse of NEC. Die gaat alleen naar subtop of top.
Nouja, de kansen die ze kregen mochten ze er zelf ook wel inschieten.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
iedereen ging ook voor eigen succes. Niemand had er zin in om te voetballen.
Haha?quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
haha. Kwam everton net tegen in almelo.
Als je zo'n voorzetje geeft moet je hem ook afmakenquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:23 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
Haha?
Kwam net Maertens tegen bij De Zweef, hij had het naar zijn zin in Almelo zei hij. Over een bepaalde speler van Heracles was hij minder positief.
Vites of NEC.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Quansah zou je ook zomaar aan een Vitesse of NEC Engelse subtopper kwijt kunnen raken.
Kijk, dat is nou een leuk uitjequote:Op donderdag 14 mei 2009 21:13 schreef Damzkieee het volgende:
Kan het me wel voorstellen. Hoorde dat ze naar Mallorca gingen met de selectie, om daar ook en passant nog effe de kampioenswedstrijd van Barça bij te wonen
Ik heb dat niet zelf gehoord hoor (misschien kan een ander lid van Fok daar meer over vertellen), maar het ging over een bepaalde spits die ikzelf nogal arrogant vind overkomen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:24 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Als je zo'n voorzetje geeft moet je hem ook afmaken
VERTEL!
dat durf ik wel te bewerenquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:53 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Ach, zo'n probleem zal het niet zijn. Er zijn altijd teamgenoten waarmee je minder kunt opschieten, zeker wanneer je prof bent. Maertens is prof genoeg, hij heeft dit seizoen ontzettend goed gepresteerd. Wellicht de beste aankoop van de laatste jaren!
Zeker als je ziet dat hij ook nog een transfervrij is overgekomen. Hij verdient in Almelo zelfs meer dan in Brugge!quote:
We hebben geen spitsenquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:27 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
Ik heb dat niet zelf gehoord hoor (misschien kan een ander lid van Fok daar meer over vertellen), maar het ging over een bepaalde spits die ikzelf nogal arrogant vind overkomen.![]()
Dat hij positief was over Heracles en Almelo hoorde ik wel zelf!
quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:05 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
1-12 dus, maar het hadden er veel meer moeten zijn. Dost en Schulmeister kunnen blijkbaar tegen de amateurs ook niet scoren...
Everton was wel goed!
zo moet je dat helemaal niet zien, hij zat daarvoor bij AZ, en deed een stapje terug om daarna weer omhoog te gaan.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:35 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Overtoom heeft zich goed ontwikkeld, de laatste weken heeft hij het best aardig gedaan. Het is best een goede aankoop geweest, zo transfervrij overgenomen van de amateurs.
Hij brak niet door bij AZ, wel goed gezien van Heracles door hem bij de amateurs te blijven volgen. Dat stapje terug hoeft niet vrijwillig te zijn, als er geen interesse is dan zit er verder weinig op.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:23 schreef Incolumis het volgende:
[..]
zo moet je dat helemaal niet zien, hij zat daarvoor bij AZ, en deed een stapje terug om daarna weer omhoog te gaan.
Heerkes heeft gezegd dat er naar 4 posities wordt gekeken, ikzelf denk dat het gaat om de genoemde posities gezien de selectie die er tot nu toe staat voor volgend seizoen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:27 schreef Damzkieee het volgende:
Oh ik meende uit je post op te maken dat dit in de media was verschenen, maar is je eigen interpretatie?
Ben het er wel mee eens hoor.
Niks mis met Duitsers. Elk jaar wordt er weer gesproken over spelers van HSV, maar dat is blijkbaar toch lastig.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:34 schreef Blawh het volgende:
Ze zijn wel veel in Duitsland bezig trouwens.Misschien zit er ook nog wel wat in de beloften van HSV, Nico-Jan zal daar vast ook nog wel connecties hebben.
Paczuska was niet de vervanger van Looms, Looms had het afgelopen halfjaar geen enkele concurrentie. Daar moet snel wat aan veranderen! Niet dat de linksbackpositie voor het basisteam de prioriteit heeft, maar er moet daar wel zeker een speler bijkomen. Ik denk dat ze daar ook mee bezig zijn.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:34 schreef Damzkieee het volgende:
Laten ze alsjeblieft iemand halen die een VERVANGER is van Looms, en niet een stand-in, zoals Paczuska was
Zeker niks mis mee, qua mentaliteit meestal wel uit het goede hout gesneden.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:39 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
Niks mis met Duitsers. Elk jaar wordt er weer gesproken over spelers van HSV, maar dat is blijkbaar toch lastig.
Held, Ruudje Broodquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:43 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Snoyl is zeker een speler die de concurrentie met Looms aan kan gaan, daarnaast is hij ook een speler die op het middenveld kan voetballen. Een ideale speler voor ons, maar of hij weer/nog steeds op het lijstje staat... Het lijkt me wel.
Als je het toch over RKC hebt, Ruudje Brood is de koploper in het VI-klassement van trainers uit de JL!
Ik neem die cijfers nooit serieus om eerlijk te zijn, net zoals ik Brood als trainer niet serieus kan nemen. Sympathieke vent, drol van een trainer.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:43 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Als je het toch over RKC hebt, Ruudje Brood is de koploper in het VI-klassement van trainers uit de JL!
Ach, Brood heeft het niet veel slechter gedaan dan Heerkes.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:45 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik neem die cijfers nooit serieus om eerlijk te zijn, net zoals ik Brood als trainer niet serieus kan nemen. Sympathieke vent, drol van een trainer.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:47 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
Ach, Brood heeft het niet veel slechter gedaan dan Heerkes.
Kijk de punten er maar op na, voor een goede vergelijking moet je de selecties ook maar eens bekijken.quote:
Ja, maar kijk ook eens verder dan dat.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:50 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
Kijk de punten er maar op na, voor een goede vergelijking moet je de selecties ook maar eens bekijken.
Slecht nieuws...quote:Zomer Pieckenhagen in teken van revalideren
Voor Martin Pieckenhagen staat de zomerstop in het teken van revalidatie. De Duitse doelman van Heracles Almelo onderging deze week een scan aan zijn knie, die uitwees dat de buitenmeniscus beschadigd is. Volgens TC/Tubantia verschijnt Pieckenhagen spoedig onder het mes. De ervaren doelman speelde zich onlangs veilig met Heracles en vond hierna de tijd om zich te laten onderzoeken aan een pijnlijke knie. De artsen meenden dat het goed was als Pieckenhagen zich zou laten helpen. De Duitser heeft daarmee ingestemd en zal na de ingreep vijf weken de tijd nodig hebben om te herstellen. Bij de aanvang van de voorbereiding zal hij vrijwel zeker direct kunnen aansluiten bij de groep.
Heracles maakte donderdagavond overigens op overtuigende wijze een einde aan het seizoen. De ploeg van Gert Heerkes oefende tegen een selectie van voetballers uit Hellendoorn en won met 12-1. Het duel vormde het afscheid van de spelers Marnix Smit, Ricky van den Bergh, Serdar Gökkaya, Lukas Bajer en Remon de Vries. Doelpunten kwamen op naam van Everton (3) Serdar Gökkaya (3), Jussi Hakola (2), Darl Douglas (2), Bas Dost (2), Van den Bergh en Vojtech Schulmeister.
Laatste 8 weken ofzo ja, maar daarvoor? Er werd in eerste instantie niet voor niets gekozen om zijn contract niet te verlengen. Pas toen hij door blessures/ schorsingen een kans kreeg mocht hij blijven staan, op basis van die laatste goede wedstrijden heeft hij alsnog een nieuw contract gekregen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:02 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Wuytens kreeg juist een basisplaats onder Ruud,
Terecht of niet, hoe Brood met hem omging was onmenselijk.quote:Bosnars vertrek was terecht
Sota had het moeilijk ja. Maar in plaats van steun kon hij rekenen op een structureel scheldkanon uit de mond van Brood.quote:Sota had het vooral moeilijk met zichzelf
Het gaat om de manier waarop Brood met spelers omging.quote:en Reekers had geen basisplaats meer.
Vergeet niet dat we toen Nico-Jan nog hadden voor die positie, die passeer je natuurlijk niet zomaar.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:13 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Ach, Bosz stelde hem ook niet op. Wuytens heeft gewoon een omslag gemaakt toen bekend werd dat het er straks allemaal op zat.
Als ik iets niet zeker weet dan zet ik het hier niet neer, of ik vertel erbij dat ik het niet zeker weer. Ik bezocht dat seizoen zeker 50% van de trainingen, heb dus keer op keer trammelant onder Brood met eigen ogen gezien.quote:
Eddy werd er zelf ook gewoon poepcynisch van, dat maakte de sfeer er niet beter op. Maar de voorzetjes lagen toch telkens bij Brood, die hem en plein publique moest kleineren.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:25 schreef Blawh het volgende:
Kan me ook een keer herinneren dat Ricky er een keer een 'kanker' uitfloepte. 30 seconden later zei Eddy een keer 'Fuck' en werd hij direct aangepakt door Ruud. Die vond het niet kunnen, een 'fuck' waar kinderen bij stonden. Eddy mocht vervolgens alles in zijn eentje op gaan ruimen.
Geen idee meer,quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:27 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Eddy werd er zelf ook gewoon poepcynisch van, dat maakte de sfeer er niet beter op. Maar de voorzetjes lagen toch telkens bij Brood, die hem en plein publique moest kleineren.
Wat zei die toch toen wij er waren?
ALS JE ER ZO BIJ DE OPEN DAG BIJ LOOPT BEN JE NOG NIET MET ME KLAAR OFZO?
Waarop Bosnar zijn schoenen wegmieterde
Wij hebben het in ons vak nog steeds over Ruudje Brood-wissels. Heerkes heeft er ook een handje van.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:33 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Ik kijk enkel naar de prestaties op het veld, die waren nog niet zo slecht.
Als we achter kwamen zakte het ook direct als een plumpudding in elkaar, waardoor we regelmatig met monsterscores onderuit gingen. Er zat totaal geen verkracht in die ploeg, iets wat vaak gepaard gaat met een gebrek aan vertrouwen. Er zat geen moraal in de ploeg, dat verwijt ik Ruud zeker wel.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:33 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Ik kijk enkel naar de prestaties op het veld, die waren nog niet zo slecht.
Ah, goede argumenten. Ik ben overtuigd.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:22 schreef Zapper het volgende:
Je moet er wel erg weinig van snappen of hebben gezien om hier Brood te komen verdedigen
Wat een tiran was dat zeg, flikker toch op.
quote:Denis Mangafic blijft bij Heracles Almelo
Denis Mangafic zal ook komend seizoen actief zijn in Almelo. De 19 jarige verdediger kwam vorige zomer over van Eintracht Frankfurt en maakte in zijn eerste seizoen een goede indruk bij de Beloften. De Duitser tekende voor één jaar bij met een optie voor nog twee seizoenen. “We zijn zeer tevreden over de ontwikkeling die Denis afgelopen jaar bij ons heeft doorgemaakt”, aldus directeur Nico Jan Hoogma. “We zijn blij dat hij bij ons blijft.”
Flikker toch op zeg.quote:Jeugd-tbs geëist om overval op moeder
ALMELO - Officier van justitie C. Hofstee heeft jeugd-tbs geëist tegen Sylvana K. (19) uit Almelo voor betrokkenheid bij de zeer gewelddadige overval op haar moeder januari dit jaar.
Het Openbaar Ministerie vraagt het jeugdstrafrecht toe te passen op Sylvana K. die verdacht wordt van medeplegen van een poging tot doodslag op haar moeder 10 januari in Almelo. Ze is weliswaar negentien jaar en dus volwassen, maar volgens deskundigen kinderlijk naïef. Gedwongen behandeling in een psychiatrisch ziekenhuis voor jongeren zou het best zijn, betoogde officier van justitie C. Hofstee.
Tegen haar echtgenoot Klaas Z. (23) eiste ze zes jaar gevangenisstraf.
Het paar handelde onder invloed van cocaïne. Ze hadden geld nodig en beraamden een roof op een invalide man. Omdat er bezoek was zagen ze daarvan af. Ze zetten toen hun zinnen op haar moeder van wie ze wisten dat die alleen thuis was. Haar vader was als assistent-trainer op kamp met Heracles.
Het plan was dat Klaas de moeder met een klap bewusteloos zou slaan. Toen dat niet lukte ging hij als een beest tekeer en stopte pas toen het slachtoffer deed of ze bewusteloos was.
Vonnis: 29 mei.
Samen met haar echtgenoot Klaas Z. (23) beroofde ze haar moeder. Ze wist dat die alleen thuis was omdat haar vader als assistent-trainer van Heracles op trainingskamp was. Het idee van de gewelddadige overval werkten ze samen uit, maar hij was alleen voor het geweld verantwoordelijk. Sylvana en haar partner lieten de moeder zwaar bloedend achter op de oprit bij haar woning. Tegen Klaas Z. eiste Hofstee eerder vandaag een gevangenisstraf van zes jaar.
Sylvana K. (19) zat tegenover de rechters met een bijbel voor zich. Om haar nek droeg ze een ketting met een wit kruis. Ze zei dat ze niet mee naar binnen durfde bij de beroving van haar vroegere lerares op 8 januari, dus twee dagen eerder. Haar echtgenoot Klaas Z. zei dat hij haar wel zou leren hoe het moest. “Als hij gebruikt heeft, is hij heel opdringerig, dominant en agressief. Ik gebruikte toen zelf ook”, vertelde ze. “Ik kon toen geen kant op. Ik kon nergens anders slapen en dus ging ik maar mee”.
Over de overval op haar moeder zei ze dat Klaas erover begon. “Toen ben ik erin mee gegaan. We hadden echt heel veel drugs gehad”, zei ze. Volgens haar had hij gezegd dat hij haar met een klap k.o. zou zijn. Toen ze haar moeder op de grond liggend zag, toegetakeld door Klaas, spookte er van alles door haar heen, zonder dat ze begreep wat. Ze begreep dat het helemaal mis was, maar desondanks liet ze haar moeder links liggen en ging ze de woning in om buit te verzamelen. “Ik wilde het niet, maar ik deed het. Hij zei dat alles snel moest. Ik wist alleen achter in mijn kop dat er iets niet goed was”, zegt ze met gebroken stem.
Rechter Bordenga vertelde dat de ouders geen contact meer hebben met hun dochter. Ze hebben vaker meegemaakt dat ze spijt aanbood. Sylvana reageerde dat ze een aantal keren heeft geschreven en dat ze hoopt over een aantal jaren weer contact te kunnen hebben ‘als ze zien dat het beter gaat’.
Net als Klaas K. heeft zij een kind uit een andere relatie. Het kind werd na een half jaar bij haar weggehaald. “Daarna is het slechter met u gegaan”, zei rechter Bordenga. Hij hield haar voor dat ze een strafblad heeft dat 20004 begon. Deskundigen vinden dat ze langdurig behandeld moet worden.
Advocaat M. Frerix vertelde dat haar cliënte aanvankelijk hoopten dat moeder niet thuis zou zijn. Toen dat niet het geval bleek zei Sylvana dat zij niet gezien wilde worden. Klaas zou daarop hebben gezegd dat hij haar met een klap bewusteloos kon slaan. Frerix: “Er was geen enkele intentie haar dood te slaan. Bovendien was ze totaal niet betrokken toen haar moeder geslagen en geschopt werd. Ze stond achter de struiken aan de andere kant van de straat”.
Frerix beschreef de verwarring bij Sylvana toen langs haar moeder was gelopen van wie ze het bebloede hoofd niet kon zien en het huis in ging waar ze al jaren niet was geweest. “Ze zag vertrouwde spulletjes, ze heeft haar hond nog geaaid. Ze voelde iets van heimwee. Ze begreep dat het mis was, maar hoorde toen Klaas weer roepen dat ze moest opschieten”, aldus Frerix.
Ook Frerix hoopt dat het strafrecht voor minderjarigen wordt toegepast. Ze vindt wel dat daarbij met de veel geringere, volgende rol van Sylvana rekening moet worden gehouden.
Ik ben ook blij met Heerkes, omdat hij meer uitgaat van eigen kracht en probeert meer voetbal in het team te brengen. Met zoveel jeugdige talenten moet dat op gegeven moment zijn vruchten af gaan werpen, dat is ook slim van de clubleiding. Veel jonge spelers onder contract (=niet gehuurd) en dan hopen dat die zich door ontwikkelen en op een gegeven moment geld op gaan brengen om zo weer een stapje te zetten.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:32 schreef Elwood1802 het volgende:
Ben blij dat Heerkes nu trainer is, van Kruzen ben ik nog niet overtuigd en zal ik wss ook nooit overtuigd worden. Hoop iig dat Heerkes volgend seizoen weer de touwtjes in handen krijgt en Kruzen gewoon assistent blijft.
Trieste zaak, absoluut. Als je eigen dochter zo ver is afgezonken doet dat pijn.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:45 schreef Blawh het volgende:
[..]
Flikker toch op zeg.![]()
Hoe durf je als advocaat zulk volk te verdedigen?
quote:Operatie Jan Wuytens geslaagd
Verdediger Jan Wuytens is geopereerd aan zijn rechterknie. Bij de Belg werd een binnenmeniscus bijgewerkt. Deze operatie is goed verlopen. Wuytens: “Het is eigenlijk heel goed gegaan. Na een dag kon ik alweer lopen, dus dat viel mee. Ik hoop over drie a vier weken weer fit te zijn, de bedoeling is om aan het begin van de voorbereiding weer aan te sluiten.”
Zal ik volgende week (waarschijnlijk morgen) even doen.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:51 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Kan ik toegevoegd worden aan de OP? Hier een seizoenskaart voor Vak B (6 jaar al).
Ja, dan kan ik vast ook wel toegevoegd worden he. Ook vak Bquote:Op zondag 17 mei 2009 23:51 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Kan ik toegevoegd worden aan de OP? Hier een seizoenskaart voor Vak B (6 jaar al).
quote:Op maandag 18 mei 2009 12:02 schreef Blawh het volgende:
OP aangepast, vanaf het volgende deel staan HAFC-Nijverdal en norich dabei.
Nette oplossing.quote:Karim Bridji revalideert bij Heracles Almelo
Karim Bridji zal zijn revalidatie voortzetten bij Heracles Almelo. De 27 jarige middenvelder scheurde op 8 november de kruisband in zijn knie. Het contract van Bridji loopt per 1 juli af. “Karim mag bij ons revalideren en gebruik maken van al onze faciliteiten”, aldus directeur Nico Jan Hoogma. “We kunnen hem op dit moment echter geen nieuw contract aanbieden.”
quote:Op maandag 18 mei 2009 12:07 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Als het goed is gaat Heracles morgen de definitieve stadionplannen presenteren, ik ben zeer benieuwd wat de plannen zijn en hoe het stadion er dadelijk uit gaat zien!
[..]
Ben wel benieuwd naar het hoe en waar. De huidige locatie is ideaal, maar denk ik niet mogelijk als er niks verandert rondom ON.quote:Heracles zet koers naar nieuw stadion
In het blad Het Ondernemersbelang Twente stond onlangs een interview met commercieel bestuurder Wim Samsen over de stadionplannen van Heracles Almelo. Vandaag zouden de plannen bekend worden gemaakt. Hieronder is het interview te lezen…
Heracles Almelo lanceert binnenkort het plan om een nieuw stadion te bouwen. Formeel zijn er voor de club twee serieuze opties bespreekbaar: het huidige stadion een kwartslag draaien of volledige nieuwbouw achter het huidige terrein. “Dat laatste heeft absoluut onze voorkeur, omdat draaien veel lastiger is en bovendien ook nog meer gaat kosten”, aldus commercieel bestuurder Wim Samsen.
Dat een uitbreiding van het huidige stadion een must is, staat bij iedereen vast:
“Als we op het hoogste niveau willen blijven acteren, hebben we meer inkomsten nodig. En daar is een groter stadion voor nodig. We trekken dan meer bezoekers en krijgen veel meer mogelijkheden om sponsoren aan de club te binden. Zo willen we het aantal skyboxen uitbreiden van negen naar minimaal 22 en alleen die investering levert op jaarbasis al bijna meer dan één miljoen euro extra op.”
Wachtlijst skyboxhouders
Dat het haalbaar is, blijkt enerzijds uit de huidige wachtlijst voor skyboxhouders en anderzijds uit een onderzoek van Hypercube. Dat is een onderzoeksbureau dat onder meer werkt voor de KNVB, de FIFA en de UEFA. “En dat heeft aangetoond dat we een stadion met 15.000 zitplaatsen vol krijgen en als we op alle niveaus top presteren is 18.000 ook haalbaar”, aldus Samsen. Het past volgens hem bij de stijl van Heracles Almelo om alles stap voor stap te doen. “Wij hebben nog nooit gekke dingen gedaan. We willen van alles, maar we willen ook altijd onze verplichtingen kunnen nakomen. We maken al jarenlang geen verlies en zijn dus een heel stabiele partner in business. Ook richting gemeente.”
Start in 2011
Het bestuur wil het liefst een plan presenteren om eerst te kiezen voor een nieuwbouw met 15.000 zitplaatsen met een mogelijkheid de capaciteit op den duur eenvoudig verder uit te kunnen breiden. “We streven ernaar om het nieuwe stadion bij het seizoen dat van start gaat in 2011 in gebruik te kunnen nemen. Als het wordt gebouwd op de locatie achter het huidige stadion, kan dat niet alleen goedkoper, maar het is ook veel praktischer. Goedkoper kan het onder meer omdat wij de kans krijgen nieuwe partners in business te vinden, die zich mede met ons op de nieuwe locatie willen vestigen en praktischer omdat wij dan net zolang hier kunnen spelen tot de nieuwbouw klaar is en tevens omdat er daarna op de huidige locatie extra parkeermogelijkheden kunnen worden gecreëerd.”
Het is volgens hem van groot belang dat de plaatselijke overheid de club steunt in haar visie. “ Maar daar hebben wij alle vertrouwen in. Wij zetten Almelo al jarenlang heel goed op de kaart. En dat weet het gemeentebestuur zeer te waarderen. We hebben de gemeente nodig voor het vergunningentraject en voor een garantstelling voor nieuwe leningen.”
www.hafc.nl
Niet gezien.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:05 schreef Damzkieee het volgende:
Hmm niks nieuws, had ik laatst al gepost.
Vooral dat vind ik zo lelijk.quote:“Wij hebben nog nooit gekke dingen gedaan. We willen van alles, maar we willen ook altijd onze verplichtingen kunnen nakomen. We maken al jarenlang geen verlies en zijn dus een heel stabiele partner in business. Ook richting gemeente.”
Dat kan allemaal in Almelooo..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:08 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Valt me toch tegen, had verwacht dat ze met nieuwe dingen naar buiten zouden gaan komen. Ik heb niet het idee dat dit nu nog gaat gebeuren. Vreemd, aangezien Heracles zelf heeft aangekondigd de stadionplannen te presenteren.
Nu maar hopen dat die gemeente-bijeenkomst begin juni wel echt georganiseerd is...quote:
Nu nog effe het akkoordquote:ALMELO - Heracles Almelo wil een compleet nieuw stadion bouwen voor circa 15.000 toeschouwers nabij het huidige Polman Stadion.
Die wens hebben het bestuur van de profclub en de Stichting Stadion Heracles gisteren neergelegd bij het college van burgemeester en wethouders van Almelo.
Volgens voorzitter William Pingen van de stichting stadion is het bouwen van een nieuw stadion goedkoper dan het verbouwen van het huidige stadion. Nieuwbouw zou zo'n 25 miljoen euro kosten en het huidige stadion een kwart slag draaien en dan uitbreiden, kost volgens Pingen 30 miljoen euro. Zes andere varianten vielen eveneens af.
Het huidige stadion, dat dan moet worden gesloopt, werd op 10 september 1999 in gebruik genomen en heeft een capaciteit van 8500 zitplaatsen. Te weinig voor een club met ambities, aldus Pingen.
Nice, zeer netjes dat ze het gelijk houden.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:41 schreef Blawh het volgende:
180 euri voor de korte zijdes trouwens, niks van te zeggen.
Wtf, dat slaat nergens opquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:30 schreef Blawh het volgende:
En ook het verlengingsformulier voor volgend seizoen lag op de mat. Moet al voor 25 mei betaald hebben, dat is lullig voor de mensen die op vakantie zijn.
Nog meer dan de 50.000 waar eerst over gesproken werd. Jammer, maar handhaving zonder NC was prioriteit nr. 1 natuurlijk.quote:De 1-1 die Utrecht speler van der Gun in de blessuretijd van het seizoen maakte, doet nog steeds zeer.
''Daardoor eindigden we op doelsaldo als 15e ipv 14e. Dat levert ons uit de prestatiebeloning van hettv-contract 60.000 euro minder op.''
Beetje lomp weer, zal Hoogma leuk vinden om te horen. Of zal hij de Algemeen Directeur niet bedoelen?quote:''Wij hebben ook geen TD. Zo'n man is er voor de continuïteit, hoor je altijd. Maar net als trainers en spelers is ook een TD vooral een passant. Leen Looyen, Martin van Geel, Marcel Brand; ze hebbn allemaal bij diverse clubs gewerkt. Directeuren en managers hebben hart voor de club op het moment dat ze daar werken, maar als ze een goede aanbieding krijgen zijn ze ook zo weer vertrokken. De echte continuïteit vind je bij de bestuurders, want dat zijn de mensen met binding en gevoel bij de club.''
Weinig nieuws, maar goed om in het openbaar nog maar eens de bal bij de gemeente te plaatsen. Even later nog maar eens...quote:In de nabijheid van het Polman Stadion moet en arena verrijzen die plaats biedt aan 15.000 mensen.
''We hebben een studie gedaan naar uitbreiding van ons huidige stadion, maar dat bleek met 27 miljoen nog duurder te zijn dan de 25 miljoen die nieuwbouw kost. Een club als Heracles kan dat nooit financieren, daar hebben we hulp bij nodig. Door de goede naam die we hebben opgebouwd, heeft Heracls de stad Almelo weer op de kaart gezet. Als het gaat om Citymarketing is de voetbalclub een belangrijk instrument geworden. De gemeente Almelo moet nu laten zijn hoeveel dat waard is. Over 2 jaar willen we in het nieuwe stadion spelen....
quote:Zonder nieuw stadion geen toekomst?
''Dan wordt het in ieder geval een heel moeilijk verhaal. Concurrenten als NEC,Willem II, Sparta en de Graafschap hebben al een groter stadion, maar studeren ook al weer op uitbreidingsmogelijkheden. Daarbij komt dat we volgend seizoen zomaar de laagste begroting van de Eredivisie kunnen hebben. FC Volendam is immers gedegradeerd, en Roda JC en DE Graafschap kunnen zich nog handhaven in de PO's''
...
''Door geen duur managementapparaat te hebben en de kosten laag te houden, hebben we altijd nog een substantieel deel van de begroting naar het elftal kunnen laten vloeien. Wil je goede spelers halen dan moet je goede salarissen betalen. Eredivisievoetbal kun je niet spelen met jonge jongens of spelers uit de Jupiler League. Af en toe moet je eens een dure kwaliteitsspelers als Martin Pieckenhagen, Nico-Jan Hoogma, Rob Maas of Birger Maertens aantrekken. In onze huidige stadion zal dat steeds moeilijker worden. Zonder nieuw stadion is Eredivisievoetbal op termijn in Almelo niet mogelijk. Dat ei moet de gemeente nu leggen.''
Waren wij niet 1 van de eersten die daarop gingen bezuinigen, door met Twente samen te gaan? Logisch met zo'n budget, maar een beetje een rare uitspraak vind ik het dan.quote:Roda JC kreeg afgelopen maanden 3 miljoen euro van de gemeente om de acute financiële nood te lenigen. Volendam, dat nooit een beroep doet op subsidie, is wel gedegradeerd. Daat rijkt ook naar competitievervalsing.
''Vaak wordt dan een truc uitgehaald dan een gemeente in ruil voor financiële steun een belang in het stadion krijgt. Sommige clubs hadden gewoon weg moeten wezen. Het is heel simpel: Als je niet aan je verplichtingen kunt voldoen is het einde verhaal. Gelukkig wordt de licentiecommissie van de KNVB steeds strenger. Op zich ben ik er helemaal niet op tegendat het betaalde voetbal wordt gesubsdieerd. In dit land krijgen zwembaden, orkesten en operagezelschappen ook subsidie. Zoals je ook kunt spreken van betaalde musea. Uit subsidiebijdragen worden soms heel dure schilderijen aangekocht. Het betaalde voetbal heeft evenzeer een maatschappelijke en culturele functie. Wij verwelkomen elk weekeinde honderdduizenden mensen in onze stadions die anders op pleinen of in parken zouden rondhangen. Doe al die subsidies daarom in 1 grote pot en keer daaruit evenredig uit aan de clubs. Met daarbij de verplichting dat het geld wordt geïnvesteerd in de jeugdopleiding. Ik lees de laatste tijd namelijk ook dat clubs willen bezuinigen op de jeugdopleiding. Dat is zorgwekkend.''
quote:Jullie hebben de dure Braziliaan Everton onder contract die afgelopen seizoen de helft van de wedstrijden op de bank zat.
''Niet elk schot kan een haas zijn. Het contract met Everton hebben we afgesloten in de goede tijd. Toen we hem aantrokken zeiden alle geleerden: 'Aan die spits kunnn jullie geld verdienen'. Het kn nog steeds, er is interesse voor hem. Trainer Hendrie Krüzen zegt ook dat hij 15 goals per seizoen maakt bij een ploeg die veel in het strafschopgebied van de tegenstander komt.''
Geeft hiermee toch aan dat Everton lichtelijk een vergissing is achteraf.quote:Gaan jullie daardoor voorzichtiger om met voetballers van buiten de EU?
''Dat doen we al. 1 vergissing kan nog net, 2 vergissingen is killing. Over het algemeen betalen we spelers niet meer dan 150.000 euro bruto per seizoen.''
En zo stonden er nog een paar meer dingen in. O.a. dat we stappen hebben gezet omdat we niet meer afhankelijk zijn van jeugdspelers.quote:''We hebben jonge spelers als Bas Dost, Vojtech Schulmeister, Willie Overtoom en Juha Hakola. Als ze 10% beter gaan voetballen en 20% meer gaan scoren, dan zijn we al een heel eind. Die jongens hebben potentie, dat staat vast. Misschien moeten ze specifieker, of meer voor zichzelf gaan trainen.''
quote:Als ik stop zal het van de ene op de andere dag zijn.
Staat er wel ja. Zou een clausule hebben waardoor hij voor iets minder dan een miljoen weg zou mogen. Zijn overigens wel veel kapers op de kust naar het schijnt.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:24 schreef MaxPower het volgende:
Jan Wuytens in de belangstelling van sc Heerenveen aldus de VI?
Wist niet dat ie zo goed was.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:44 schreef Blawh het volgende:
[..]
Staat er wel ja. Zou een clausule hebben waardoor hij voor iets minder dan een miljoen weg zou mogen. Zijn overigens wel veel kapers op de kust naar het schijnt.
Geld is hij dubbel en dwars waard, jammer van die clausule. Al hadden we weinig keus, anders was hij deze zomer gratis vertrokken.
5 euries duurder dusquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:41 schreef Blawh het volgende:
180 euri voor de korte zijdes trouwens, niks van te zeggen.
Als supporter wil je eigen spelers en aankopen ook nog weleens lichtelijk overschatten hoor. Neem Ajax maar als voorbeeld, waar Sno en anderen door velen als goede aankoop werden gezien.quote:
Nee, en misschien is een eventuele vervanger ook wel te huur / koop daarzoquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:58 schreef Blawh het volgende:
[..]
Als supporter wil je eigen spelers en aankopen ook nog weleens lichtelijk overschatten hoor. Neem Ajax maar als voorbeeld, waar Sno en anderen door velen als goede aankoop werden gezien.
Als Heerenveen hem haalt weten we in ieder geval dat de betaling geen probleem zal zijn.
Betaling kan tot de 29e trouwens, in tegenstelling tot wat in de brief staat. Heb er net even heen gebeld, aangezien ik hier niet vandaag hier niet op tijd weg kon.quote:De receptie, kantoren en Fanshop van het Polman Stadion zijn komende vrijdag gesloten. Uiteraard geldt dit ook voor morgen (donderdag, Hemelvaartsdag). Wij staan vanaf komende maandag weer voor u klaar, de Fanshop is komende woensdag weer geopend.
Jong-a-pin ofzo? Kwam daar volgens mij niet echt aan de bak dit seizoen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:59 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nee, en misschien is een eventuele vervanger ook wel te huur / koop daarzo
Kwou al zeggen, was wel erg krom geweest.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:32 schreef Blawh het volgende:
[..]
Betaling kan tot de 29e trouwens, in tegenstelling tot wat in de brief staat. Heb er net even heen gebeld, aangezien ik hier niet vandaag hier niet op tijd weg kon.
Doe ik niet aan, handje contantje en je weet zeker dat er geen gedonder is. Bij Heracles gaat er nog regelmatig wat mis.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:06 schreef Zapper het volgende:
Uh? Automatische incasso? Of volg ik het niet helemaal?
quote:Bas Dost geselecteerd voor beloftenteam
ALMELO - Aanvaller Bas Dost van Heracles Almelo is door KNVB-coach Hans Schrijver geselecteerd voor het beloftenteam dat komende maand deelneemt aan het prestigieuze toernooi van Toulon.
Ook Mustafa Amezrine en Oussama Assaidi van De Graafschap behoren tot de twintigkoppige selectie.
Daaraan nemen acht ploegen deel. Nederland ontmoet in de eerste ronde Argentinië, Egypte en de Verenigde Arabische Emiraten, in poule A. In poule B strijden Frankrijk, Portugal, Chili en Qatar tegen elkaar. Het toernooi heeft plaats van 1 tot en met 13 juni.
Nederland trapt af tegen Argentinië, woensdag 3 juni om 20.45 uur. De Verenigde Arabische Emiraten zijn Oranjes volgende tegenstander, op vrijdag 5 juni vanaf 18.30 uur. Zondag 7 juni wacht om 19.00 uur Egypte. Bereikt Nederland de halve finales dan komt de ploeg van Hans Schrijver woensdag 10 juni opnieuw in actie. Vrijdag 12 juni, tot slot, is zowel de strijd om de derde plek als de finale.
De definitieve selectie bestaat uit de volgende twintig spelers: Kai van Hese (ADO Den Haag), Siem de Jong en Jeffrey Sarpong (beiden Ajax), Erwin Mulder (Excelsior), Diego Biseswar (Feyenoord), Mustafa Amezrine en Oussama Assaidi (beiden De Graafschap), Tom Hiariej (FC Groningen), Geert-Arend Roorda en Daryl Janmaat (beiden sc Heerenveen), Bas Dost (Heracles Almelo), Donny Gorter (NAC Breda), John Goossens (NEC), Erik Pieters (PSV), Erik Falkenburg (Sparta Rotterdam), Vito Wormgoor (FC Utrecht), Alexander Buttner, Nicky Kuiper en Ricky van Wolfswinkel (allen Vitesse) en Rens van Eijden (Willem II).
In Almelo, de meest welvarende stad van NL, moet dat toch kunnen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Heracles lekker optijd met het versturen van de brieven![]()
Eind Mei word er 180 euro afgeschreven![]()
Kan ik gelijk even bijna 200 euro ophoesten
Die voor in de auto?quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:01 schreef pisnicht het volgende:
Iemand enig idee waar ik die 100% pauper sjaaltjes kan halen?
Tot het misgaat.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:51 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Gewoon automatische incasso, lekker gemakkelijk.
Gaat niet mis, en mocht het misgaan dan is er altijd wat te regelen. En anders kun je het geld altijd nog laten terugboeken.quote:
Geld krijg je inderdaad altijd wel terug, maar wat als je plek dan al vergeven is? Als je thuis bent is het geen probleem, maar als je toevallig een paar dagen niet thuis bent en dus je afschriften niet checkt kan het een ander verhaal worden. Vandaar dat ik het altijd contact betaal, kan er helemaal niets misgaan.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:19 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
Gaat niet mis, en mocht het misgaan dan is er altijd wat te regelen. En anders kun je het geld altijd nog laten terugboeken.
Ik snap het wel, maar ik heb nog nooit gehoord dat het bij Heracles is misgegaan. Ik heb trouwens ook een aantal keer contant betaald, maar nadeel is dan dat ik daarvoor speciaal naar Almelo moet rijden.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:53 schreef Blawh het volgende:
[..]
Geld krijg je inderdaad altijd wel terug, maar wat als je plek dan al vergeven is? Als je thuis bent is het geen probleem, maar als je toevallig een paar dagen niet thuis bent en dus je afschriften niet checkt kan het een ander verhaal worden. Vandaar dat ik het altijd contact betaal, kan er helemaal niets misgaan.
niet meer dan want ze zijn niet op die webshop te vinden.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:20 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Die autosjaaltjes zijn te krijgen bij BiancoNero.
Ik heb zo'n sjaaltje op de open dag gehaald bij de BN-stand.quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:45 schreef pisnicht het volgende:
[..]
niet meer dan want ze zijn niet op die webshop te vinden.
Omdat het van de club is?quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:53 schreef Zapper het volgende:
Waarom zou je met zo'n sjaaltje willen rijden?
Als je bouwvakker bent kan het welquote:Op donderdag 21 mei 2009 16:43 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
Jazeker. En aan de andere kant staat Almelo.
quote:Juha Hakola naar EK met Finland onder
Juha Hakola zal van 15 tot en met 29 juni het EK onder 21 spelen met Finland. Het toernooi wordt afgewerkt in Zweden. Hakola speelt in de groepsfase met zijn Finse leeftijdsgenoten tegen Engeland (15 juni), Duitsland (18 juni) en Spanje (22 juni). In de andere groep strijden Zweden, Bulgarije, Italië en Servië voor een plaats in de halve finale. Hakola zal door dit toernooi later aan de voorbereiding van Heracles Almelo beginnen, hij sluit op 6 juli aan bij de groep. Op die dag vertrekt Heracles Almelo naar het trainingskamp in Billerbeck.
Ben echt benieuwd of ze hem nog op de korrel hebben. Lijkt me een aardige speler, die nu hij wat ouder is ook wel geleerd zal hebben van het verleden.quote:Snoyl hoorde nog niets van NAC
Ferne Snoyl heeft tot op heden nog niets vernomen van NAC Breda. De eredivisionist zou belangstelling hebben in de middenvelder van RKC Waalwijk.
Maar concreet is die interesse nog niet. "Voorlopig is er niets concreet", aldus Snoyl in het Brabants Dagblad. "Van NAC heb ik niets gehoord. Momenteel ben ik dus een vrije speler aan het eind van het seizoen."
De voorkeur van Snoyl ligt bij een club in de Eredivisie. Met zijn huidige werkgever RKC Waalwijk is dat ook nog mogelijk. Vrijdagavond treden de Brabanders tegen Excelsior aan in de tweede ronde van de nacompetitie.
Een langer verblijf in Waalwijk sluit Snoyl dus niet uit. "Hier speel ik lekker op de linkshalfpositie. Die plaats heeft ook mijn voorkeur boven die van linksback. Als ik echter de keuze heb tussen linkshalf zijn in de eerste divisie of linksback in de Eredivisie, dan kies ik voor dat laatste. Het niveau waarop ik speel gaat boven de positie."
Ik wil er niet mee rijden maar hij is gewoon zo fout dat het weer leuk is. Een mooie aanwinst voor op mijn kantoorquote:Op donderdag 21 mei 2009 14:53 schreef Zapper het volgende:
Waarom zou je met zo'n sjaaltje willen rijden?
Bron!?quote:Op maandag 25 mei 2009 18:53 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Nieuws over het stadion is ook belangrijk, er wordt zelfs een optie bekeken waarbij er een dak op ons stadion komt...
Gepost door leden van een ander forum die veel contacten bij en om de club hebben.quote:
1e klasse is ook wel te combineren met werk natuurlijk, dan is dit een leuk zakcentje ernaast.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:14 schreef Elwood1802 het volgende:
Marnix Smit heeft een nieuwe club gevonden. De verdediger die naar tien jaar Heracles dit seizoen afscheid nam, zet zijn loopbaan voort bij zaterdag 1e klasser SVZW uit Wierden.
De verdediger kon bij diverse topamateurclubs aan de slag, maar koos uiteindelijk voor SVZW. De routinier denkt de aankomende jaren nog veel prijzen zijn te behalen met het ambitieuze SVZW. Ook de reisafstand tussen Almelo en Wierden was een reden om voor de Wierdense club te kiezen.
Marnix Smit heeft wel een voorwaarde in het contract laten zetten om alsnog in te kunnen gaan op een aanbieding van een betaald voetbalclub of dat er een leuk buitenlands avontuur zich voordoet. Eerder werd al bekend dat de beloften John Lubbers naar Excelsior '31 gaat en Nino Beukert gaat spelen bij HSC'21.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wat moet die vent daar?
Als ik hem was zou ik gewoon een baantje zoeken en ergens in het 6e gaan ballen
OT: mooie typo in de tweede zin
Hij is altijd welkom bij ons team (AVC Heracles 3) 6e klassequote:Op maandag 25 mei 2009 23:14 schreef Elwood1802 het volgende:
Marnix Smit heeft een nieuwe club gevonden. De verdediger die naar tien jaar Heracles dit seizoen afscheid nam, zet zijn loopbaan voort bij zaterdag 1e klasser SVZW uit Wierden.
De verdediger kon bij diverse topamateurclubs aan de slag, maar koos uiteindelijk voor SVZW. De routinier denkt de aankomende jaren nog veel prijzen zijn te behalen met het ambitieuze SVZW. Ook de reisafstand tussen Almelo en Wierden was een reden om voor de Wierdense club te kiezen.
Marnix Smit heeft wel een voorwaarde in het contract laten zetten om alsnog in te kunnen gaan op een aanbieding van een betaald voetbalclub of dat er een leuk buitenlands avontuur zich voordoet. Eerder werd al bekend dat de beloften John Lubbers naar Excelsior '31 gaat en Nino Beukert gaat spelen bij HSC'21.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wat moet die vent daar?
Als ik hem was zou ik gewoon een baantje zoeken en ergens in het 6e gaan ballen
OT: mooie typo in de tweede zin
Kan hij leuk zijn werk blijven doen op de UT, daar zal hij ook wel van rond kunnen komen...quote:Op maandag 25 mei 2009 23:36 schreef Blawh het volgende:
[..]
1e klasse is ook wel te combineren met werk natuurlijk, dan is dit een leuk zakcentje ernaast.
En de amateurs voor julliequote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:44 schreef Damzkieee het volgende:
Lijkt wel of we aan het opleiden zijn voor de amateurs
In Enschede heb je best veel amateurclubs ja.quote:
Ga er maar uit van wel, twente 90% Heracles 10%quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:43 schreef Blawh het volgende:
Trouwens. Arnautovic heeft in de jeugdopleiding van Twente/ Heracles gespeeld, krijgt Heracles ook een deel mee van de opleidingsvergoeding?
Dat Twente het meeste krijgt lijkt me niet meer dan logisch, maar zelfs in het geval van 10-20% kan het bedrag rond de 50.000 liggen volgens mij. Toch leuk meegenomen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ga er maar uit van wel, twente 90% Heracles 10%
Waarom weer in Beckum? Zulke wedstrijden kunnen toch mooi in het stadion? Komt er waarschijnlijk ook meer volk kijken.quote:Heracles Almelo oefent tegen Chivas Guadalajara
Heracles Almelo heeft een oefenwedstrijd aan het programma toegevoegd. De Mexicaanse topclub Chivas Guadalajara is op vrijdag 10 juli de tegenstander. De wedstrijd wordt afgewerkt in Beckum en begint om 19.00 uur. Chivas werd 11 keer landskampioen in Mexico en veroverde in 1962 de CONCACAF Champions Cup. Dit seizoen werd de ploeg in de halve finale van de Zuid Amerikaanse Champions League uitgeschakeld, nadat het een ronde eerder had afgerekend met de Argentijnse grootmacht Boca Juniors. De club werd in het verleden getraind door de Nederlanders Hans Westerhof en Leo Beenhakker. Ook Carlos Salcido (PSV) stond er onder contract.
Er is momenteel ook zoveel nieuws te vertellenquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:45 schreef Zapper het volgende:
Dit topic is de komende weken weer dood, zoals altijd rond deze tijd
Dat is mijn punt juist, sufkop.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Er is momenteel ook zoveel nieuws te vertellen![]()
dan was je net na mij denk ik, ik was er zo rond half 5.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Er is momenteel ook zoveel nieuws te vertellen![]()
Heb net 180 eurotjes afgeleverd bij Heracles
Ik liep er rond kwart over 4 weer wegquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:54 schreef Incolumis het volgende:
[..]
dan was je net na mij denk ik, ik was er zo rond half 5.
hmm nee volgens mij nietquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:00 schreef Incolumis het volgende:
stond die rare vent er toen al in zijn rooie jas?
Vorig seizoen was er al een wachtlijst, volgens mij is de alleen maar langer geworden.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Elwood1802 het volgende:
Zouden er nog ssk verkrijgbaar zijn voor volgend jaar? Of wordt het voor mij weer eredivisie live checken
Kwam laatst al even ter sprake als eventueel ruilmateriaal voor Wuytens.quote:Heerenveen respecteert wens Jong-a-Pin
Calvin Jong-A-Pin mag sc Heerenveen verlaten. Dat laat de Friese club donderdag op de eigen website weten. De 22-jarige verdediger komt onder Trond Sollied weinig aan spelen toe en sprak de wens uit te willen vertrekken.
Heerenveen respecteert die keuze, zo laat het weten bij monde van directeur Yme Kuiper. "Wij hebben begrip voor Calvin zijn standpunt en hopen samen met hem en zijn zaakwaarnemer een goede oplossing te vinden."
Volgens de website van de Friezen is er al sluimerende belangstelling voor de Amsterdammer. Bij de bekerwinnaar heeft hij nog een contract tot medio 2011. Sinds hij in 2006 de overstap van FC Volendam naar Heerenveen maakte kwam hij in 41 duels in actie, waarvan negentien in de afgelopen voetbaljaargang.
Je kunt beter 50% van iets krijgen dan 100% van niets.quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:04 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Mag wel komen, maar uiteraard niet met gesloten beurzen. Al is dat misschien niet ongunstig voor het geld dat Wuytens opbrengt, want anders moet een deel (50%) worden afgedragen aan het investeringsfonds.
Als je een speler ervoor terugkrijgt is er geen sprake van niets.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:05 schreef Blawh het volgende:
[..]
Je kunt beter 50% van iets krijgen dan 100% van niets.
Op die manier. Maar dat is echt geen optie, dan zal het nog cash + Jong-a-pin zijn.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:20 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
Als je een speler ervoor terugkrijgt is er geen sprake van niets.
Dat zou wel logisch zijn ja.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:24 schreef Blawh het volgende:
[..]
Op die manier. Maar dat is echt geen optie, dan zal het nog cash + Jong-a-pin zijn.
quote:Cziommer moet belangrijk worden bij Heracles
Simon Cziommer kreeg onlangs te horen dat er voor hem bij AZ geen plek meer is en dat hij verkocht zal worden. De aan FC Utrecht verhuurde middenvelder geniet de concrete interesse van Heracles Almelo.
In de 28-jarige Duitser ziet men in Almelo de nieuwe spelmaker. De huidige spelverdeler Ricky van den Bergh verlaat de Tukkers namelijk voor ADO Den Haag.
"Hij was vorig jaar al verhuurd aan FC Utrecht en ook voor het komende seizoen hebben ze hem bij AZ niet meer nodig", zegt voorzitter Jan Smit vrijdag in de Telegraaf.
De preses wil geen uitspraken doen over een transfersom die AZ voor de middenvelder verlangt. "Voor ons zou hij echter een versterking zijn. Cziommer moet een belangrijke speler voor ons worden."
Wat is die gast afgezakt zegquote:
Ik bedoel eigelijk paar jaar terug.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:29 schreef Damzkieee het volgende:
Van bankzitter bij Utrecht - > belangrijke speler bij Heracles is een stap omhoog hoor
zou wel een goeie voor ons zijnquote:Fouad Idabdelhay (foto, midden) verleent zijn medewerking aan een verhuurperiode aan een andere club, zo meldt Omroep Brabant vrijdag. De aanvaller komt bij NAC Breda door blessures en de aanwezigheid van Matthew Amoah aan weinig speelminuten toe.
Idabdelhay wil met NAC in gesprek gaan over zijn toekomst bij de club. Dat vertelde hij na afloop van het play-off-duel tegen FC Groningen (1-1) aan de omroep. De 20-jarige aanvaller zorgde in de slotfase van de wedstrijd met een hoogstandje voor de gelijkmaker. Vorig seizoen tekende Idabdelhay als supersub nog voor zes doelpunten, dit seizoen maakte hij tot dusver twee treffers. (YK)
quote:TenCate krijgt extra order van mariniers VS
ALMELO – Producent van technisch textiel TenCate mag voor het Amerikaanse Korps Mariniers meer brandwerende weefsels leveren voor de uniformen van het personeel. De order is 13 miljoen dollar waard.
Een andere opdracht ter waarde van nog eens 20 miljoen dollar is ophanden.
Dat maakte TenCate vrijdag bekend. De productie van de benodigde garens en weefsels vindt plaats in 2009 en het eerste kwartaal van 2010. De omzet in het onderdeel dat de brandwerende weefsels voor het Amerikaanse ministerie van Defensie maakt, bedraagt dit jaar naar verwachting 115 miljoen dollar
Wth?quote:Sparta Rotterdam en Emmanuel Boakye hebben vrijdag overeenstemming bereikt over een tweejarige overeenkomst. De rechtsback komt over van Heracles Almelo waar hij nog een doorlopend contract had. In een eerder stadium had de club uit Rotterdam-West reeds een akkoord bereikt met de Almeloërs.
Dat is niet waar mag ik hopen.quote:De rechtsback komt transfervrij over van Heracles Almelo en tekent een contract voor twee seizoenen.
VI
Hangt allemaal af van de prijs natuurlijk. Maar inderdaad, naar een concurrent.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:47 schreef ElYefe het volgende:
Goed beleid weer in Almelo, eerst vertrekt Van den Bergh naar een naaste concurrent en nu Boakye dus ook
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:52 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Verklaart ook ineens waarom hij de laatste wedstrijden werd gepasseerd, aangezien ze al in een eerder stadium akkoord waren met Sparta.
Of doelde je op de speler + zaakwaarnemer?quote:Vanmiddag bereikten Sparta Rotterdam en Heracles overeenstemming over de afkoopsom.
Er is dus geen prijs volgens de berichten, dat zou een vreselijke transfer betekenen van Heracles-zijde.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:54 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hangt allemaal af van de prijs natuurlijk. Maar inderdaad, naar een concurrent.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:56 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
Er is dus geen prijs volgens de berichten, dat zou een vreselijke transfer betekenen van Heracles-zijde.
quote:Vanmiddag bereikten Sparta Rotterdam en Heracles overeenstemming over de afkoopsom.
In een ander bericht las ik dat het juist andersom was; dat Heracles en Sparta al eerder rond waren.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:56 schreef Blawh het volgende:
[..]
[..]
Of doelde je op de speler + zaakwaarnemer?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:45 schreef Zapper het volgende:
Dit topic is de komende weken weer dood, zoals altijd rond deze tijd
quote:
Sparta site zal het wel bij het juiste eind hebben denk ik. Kon me ook niet voorstellen dat ze hem transfervrij lieten gaan, Smit & Co. zijn niet achterlijk natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:01 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
In een ander bericht las ik dat het juist andersom was; dat Heracles en Sparta al eerder rond waren.
Nu hebben ze het bericht zo staan:quote:Sparta versterkt zich na Slijngard ook met Boakye
Emmanuel Boakye speelt vanaf komende zomer voor Sparta Rotterdam. De rechtsback komt transfervrij over van Heracles Almelo en tekent een contract voor twee seizoenen.
De 24-jarige Ghanees is de tweede defensieve versterking die Sparta vrijdag vastlegde. Eerder werd de van Ajax gehuurde linksback Donovan Slijngard definitief gecontracteerd.
Boakye speelde drie seizoenen in Almelo. In de zomer van 2006 verhuurde Ajax hem voor een jaar aan Heracles, een seizoen later werd Boakye van de Amsterdammers overgenomen.
In zijn tijd bij Heracles speelde Boakye 75 competitiewedstrijden, waarin hij één keer tot scoren kwam.
Dus waarschijnlijk toch een transfersom, zoals het natuurlijk hoort wanneer een speler nog een doorlopend contract heeft. Waarschijnlijk helaas wel met clausule erin...quote:Sparta versterkt zich na Slijngard ook met Boakye
Emmanuel Boakye speelt vanaf komende zomer voor Sparta Rotterdam. De rechtsback komt over van Heracles Almelo en tekent een contract voor twee seizoenen.
De 24-jarige Ghanees is de tweede defensieve versterking die Sparta vrijdag vastlegde. Eerder werd de van Ajax gehuurde linksback Donovan Slijngard definitief gecontracteerd.
Boakye speelde drie seizoenen in Almelo. In de zomer van 2006 verhuurde Ajax hem voor een jaar aan Heracles, een seizoen later werd Boakye van de Amsterdammers overgenomen.
In zijn tijd bij Heracles speelde Boakye 75 competitiewedstrijden, waarin hij één keer tot scoren kwam.
Ik denk eigenlijk ook wel dat Heracles anders langer had gewacht om hem van de hand te doen, kijken of er een andere club (geen concurrent) interesse zou tonen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:07 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Dus waarschijnlijk toch een transfersom, zoals het natuurlijk hoort wanneer een speler nog een doorlopend contract heeft. Waarschijnlijk helaas wel met clausule erin...
Emnes is eerder voor aardig wat geld verkocht en wellicht is er ook al een akkoord over Strootman naar een andere club?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 09:27 schreef Damzkieee het volgende:
Netjes hoor! Helpen de concurrentie sterker te maken
Hopelijk heeft Sparta een flinke mep geld betaald. Waar halen zij dat geld eigenlijk vandaan?
Svejdik nog te koop?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:00 schreef Prosac het volgende:
Opvallende move van Boakye.. echt een stap vooruit kan ik het niet noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |