Als je puur naar de financien kijkt, begroting van 8.5 mln dan hebben ze het goed gedaan. Elk seizoen vallen er wel een aantal spelers tegen.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:05 schreef Blawh het volgende:
Vind het wat te optimistisch, groot deel van het seizoen was redelijk ruk vond ik.
Zit er best in, het niveauverschil tussen 12 en 18 was dit seizoen zeer klein. Volgend seizoen zal het opnieuw tussen dezelfde clubs gaan, zonder twijfel.quote:Op maandag 11 mei 2009 07:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nette prestatie weer hoor, nu echt doorgroeien naar plek 12/13.
Staat schijnbaar nog steeds op het lijstje. Lijkt ook direct op het einde van Douglas in Almelo.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:46 schreef Blawh het volgende:
Martina (Ajax) naar Heracles.
Op die leeftijd had ik het wel geweten.quote:Heracles Almelo bood de jonge Antilliaan een contract voor drie jaar aan, maar vooralsnog gaat de speler er niet op in. Want ook Ajax zelf wil met hem door. Danny Blind heeft de Javier aangeboden om zijn contract open te breken en te verlengen. Als voorwaarde stelt Martina wel dat hij dan wordt verhuurd, om zo ervaring op te doen bij een andere club in de eredivisie. Wordt ongetwijfeld vervolgd.
Highlow.nl
Ok mooi! Morgen komen ze dan eindelijk eens naar Nijverdal!quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
nee hoor, ik denk weer half/half. Piecke en looms hebben vandaag niet eens meegedaan.
Is wel de foute club uit Nijverdal!quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
jaa haha. Ik ben er ook bij. Heb laatst zelf nog bij de zweef gevoetbald!
Er ligt nog een potje, dus ik heb er wel vertrouwen in. Zou prachtig zijn als we weer een transfervrije topper kunnen vastleggen, zoals vorig jaar Maertens. Heb alleen vrees dat een nieuwe Wuytens geen trek in Heracles heeft, want ik ga er vanuit dat hij vertrekt. Hopelijk blijft Kwame.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:08 schreef Charles.Darwin het volgende:
Voor zover ik weet hebben we 8 ton voor hem gevangen dus er moet nog wel een potje liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |