Ok mooi! Morgen komen ze dan eindelijk eens naar Nijverdal!quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
nee hoor, ik denk weer half/half. Piecke en looms hebben vandaag niet eens meegedaan.
Is wel de foute club uit Nijverdal!quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
jaa haha. Ik ben er ook bij. Heb laatst zelf nog bij de zweef gevoetbald!
Er ligt nog een potje, dus ik heb er wel vertrouwen in. Zou prachtig zijn als we weer een transfervrije topper kunnen vastleggen, zoals vorig jaar Maertens. Heb alleen vrees dat een nieuwe Wuytens geen trek in Heracles heeft, want ik ga er vanuit dat hij vertrekt. Hopelijk blijft Kwame.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:08 schreef Charles.Darwin het volgende:
Voor zover ik weet hebben we 8 ton voor hem gevangen dus er moet nog wel een potje liggen.
Momenteel niet nee, maar over 2-3 jaar kan alles anders zijn. Bovenin Overijssel, onderin Drenthe is nog veel potentie qua toeschouwers. Zeker als Heerkes, Fledderus, Dost en in de toekomst wellicht Siekman goed presteren.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:33 schreef Robinhoo het volgende:
even serieus, 15.000 tot 18.000 plekken krijgen jullie toch nooit vol?
hmm oke, maar je kan het van 2 kanten bekijken.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:35 schreef Blawh het volgende:
[..]
Momenteel niet nee, maar over 2-3 jaar kan alles anders zijn. Bovenin Overijssel, onderin Drenthe is nog veel potentie qua toeschouwers. Zeker als Heerkes, Fledderus, Dost en in de toekomst wellicht Siekman goed presteren.
Met die gedachte zullen we nooit door kunnen groeien. Het is nu of nooit, nog langer wachten maakt de kans op degradatie alleen maar groter.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:36 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
hmm oke, maar je kan het van 2 kanten bekijken.
ik doel op de zin " over 2-3 kan alles anders zijn. " Je kunt ook in de Jupiler League zitten.
ik gun het jullie niet hoor, maar het kan.
Dat dus.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:37 schreef Blawh het volgende:
[..]
Met die gedachte zullen we nooit door kunnen groeien. Het is nu of nooit, nog langer maakt de kans op degradatie alleen maar groter.
Oke dat is waar, hoe eerder hoe beter.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:37 schreef Blawh het volgende:
[..]
Met die gedachte zullen we nooit door kunnen groeien. Het is nu of nooit, nog langer wachten maakt de kans op degradatie alleen maar groter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |