Ok mooi! Morgen komen ze dan eindelijk eens naar Nijverdal!quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
nee hoor, ik denk weer half/half. Piecke en looms hebben vandaag niet eens meegedaan.
Is wel de foute club uit Nijverdal!quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
jaa haha. Ik ben er ook bij. Heb laatst zelf nog bij de zweef gevoetbald!
Er ligt nog een potje, dus ik heb er wel vertrouwen in. Zou prachtig zijn als we weer een transfervrije topper kunnen vastleggen, zoals vorig jaar Maertens. Heb alleen vrees dat een nieuwe Wuytens geen trek in Heracles heeft, want ik ga er vanuit dat hij vertrekt. Hopelijk blijft Kwame.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:08 schreef Charles.Darwin het volgende:
Voor zover ik weet hebben we 8 ton voor hem gevangen dus er moet nog wel een potje liggen.
Momenteel niet nee, maar over 2-3 jaar kan alles anders zijn. Bovenin Overijssel, onderin Drenthe is nog veel potentie qua toeschouwers. Zeker als Heerkes, Fledderus, Dost en in de toekomst wellicht Siekman goed presteren.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:33 schreef Robinhoo het volgende:
even serieus, 15.000 tot 18.000 plekken krijgen jullie toch nooit vol?
hmm oke, maar je kan het van 2 kanten bekijken.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:35 schreef Blawh het volgende:
[..]
Momenteel niet nee, maar over 2-3 jaar kan alles anders zijn. Bovenin Overijssel, onderin Drenthe is nog veel potentie qua toeschouwers. Zeker als Heerkes, Fledderus, Dost en in de toekomst wellicht Siekman goed presteren.
Met die gedachte zullen we nooit door kunnen groeien. Het is nu of nooit, nog langer wachten maakt de kans op degradatie alleen maar groter.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:36 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
hmm oke, maar je kan het van 2 kanten bekijken.
ik doel op de zin " over 2-3 kan alles anders zijn. " Je kunt ook in de Jupiler League zitten.
ik gun het jullie niet hoor, maar het kan.
Dat dus.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:37 schreef Blawh het volgende:
[..]
Met die gedachte zullen we nooit door kunnen groeien. Het is nu of nooit, nog langer maakt de kans op degradatie alleen maar groter.
Oke dat is waar, hoe eerder hoe beter.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:37 schreef Blawh het volgende:
[..]
Met die gedachte zullen we nooit door kunnen groeien. Het is nu of nooit, nog langer wachten maakt de kans op degradatie alleen maar groter.
Je doelt op zn neefje, van de Graafschap.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wuytens was toch gehuurd?
1) Boakye kampt met een motivatieprobleem en blessures.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Boakye? Die zou toch vorige zomer de stap naar PSV oid maken, maar dit seizoen amper meer echt opgevallen?
Quansah zou je ook zomaar aan een Vitesse of NEC kwijt kunnen raken.
Alweer 1-12?quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
heracles 1-12 gewonnen. Saaie wedstrijd.
Zijn er twee?quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:55 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Je dolt op zn neefje, van de Graafschap.
Die was inderdaad gehuurd van PSV.
Wij hebben Jan gewoon netjes gratis overgenomen van PSV destijds.
Zonde, want Boakye loopt dan prob na dit seizoen gratis de deur uit in 2010? Had een mooie som op kunnen brengen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:56 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
1) Boakye kampt met een motivatieprobleem en blessures.
2) Nee. Quansah gaat niet naar een club als Vitesse of NEC. Die gaat alleen naar subtop of top.
Nouja, de kansen die ze kregen mochten ze er zelf ook wel inschieten.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
iedereen ging ook voor eigen succes. Niemand had er zin in om te voetballen.
Haha?quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
haha. Kwam everton net tegen in almelo.
Als je zo'n voorzetje geeft moet je hem ook afmakenquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:23 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
Haha?
Kwam net Maertens tegen bij De Zweef, hij had het naar zijn zin in Almelo zei hij. Over een bepaalde speler van Heracles was hij minder positief.
Vites of NEC.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Quansah zou je ook zomaar aan een Vitesse of NEC Engelse subtopper kwijt kunnen raken.
Kijk, dat is nou een leuk uitjequote:Op donderdag 14 mei 2009 21:13 schreef Damzkieee het volgende:
Kan het me wel voorstellen. Hoorde dat ze naar Mallorca gingen met de selectie, om daar ook en passant nog effe de kampioenswedstrijd van Barça bij te wonen
Ik heb dat niet zelf gehoord hoor (misschien kan een ander lid van Fok daar meer over vertellen), maar het ging over een bepaalde spits die ikzelf nogal arrogant vind overkomen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:24 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Als je zo'n voorzetje geeft moet je hem ook afmaken
VERTEL!
dat durf ik wel te bewerenquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:53 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Ach, zo'n probleem zal het niet zijn. Er zijn altijd teamgenoten waarmee je minder kunt opschieten, zeker wanneer je prof bent. Maertens is prof genoeg, hij heeft dit seizoen ontzettend goed gepresteerd. Wellicht de beste aankoop van de laatste jaren!
Zeker als je ziet dat hij ook nog een transfervrij is overgekomen. Hij verdient in Almelo zelfs meer dan in Brugge!quote:
We hebben geen spitsenquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:27 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
Ik heb dat niet zelf gehoord hoor (misschien kan een ander lid van Fok daar meer over vertellen), maar het ging over een bepaalde spits die ikzelf nogal arrogant vind overkomen.![]()
Dat hij positief was over Heracles en Almelo hoorde ik wel zelf!
quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:05 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
1-12 dus, maar het hadden er veel meer moeten zijn. Dost en Schulmeister kunnen blijkbaar tegen de amateurs ook niet scoren...
Everton was wel goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |