Kijk, dat is nou een leuk uitjequote:Op donderdag 14 mei 2009 21:13 schreef Damzkieee het volgende:
Kan het me wel voorstellen. Hoorde dat ze naar Mallorca gingen met de selectie, om daar ook en passant nog effe de kampioenswedstrijd van Barça bij te wonen
Ik heb dat niet zelf gehoord hoor (misschien kan een ander lid van Fok daar meer over vertellen), maar het ging over een bepaalde spits die ikzelf nogal arrogant vind overkomen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:24 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Als je zo'n voorzetje geeft moet je hem ook afmaken
VERTEL!
dat durf ik wel te bewerenquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:53 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Ach, zo'n probleem zal het niet zijn. Er zijn altijd teamgenoten waarmee je minder kunt opschieten, zeker wanneer je prof bent. Maertens is prof genoeg, hij heeft dit seizoen ontzettend goed gepresteerd. Wellicht de beste aankoop van de laatste jaren!
Zeker als je ziet dat hij ook nog een transfervrij is overgekomen. Hij verdient in Almelo zelfs meer dan in Brugge!quote:
We hebben geen spitsenquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:27 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
Ik heb dat niet zelf gehoord hoor (misschien kan een ander lid van Fok daar meer over vertellen), maar het ging over een bepaalde spits die ikzelf nogal arrogant vind overkomen.![]()
Dat hij positief was over Heracles en Almelo hoorde ik wel zelf!
quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:05 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
1-12 dus, maar het hadden er veel meer moeten zijn. Dost en Schulmeister kunnen blijkbaar tegen de amateurs ook niet scoren...
Everton was wel goed!
zo moet je dat helemaal niet zien, hij zat daarvoor bij AZ, en deed een stapje terug om daarna weer omhoog te gaan.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:35 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Overtoom heeft zich goed ontwikkeld, de laatste weken heeft hij het best aardig gedaan. Het is best een goede aankoop geweest, zo transfervrij overgenomen van de amateurs.
Hij brak niet door bij AZ, wel goed gezien van Heracles door hem bij de amateurs te blijven volgen. Dat stapje terug hoeft niet vrijwillig te zijn, als er geen interesse is dan zit er verder weinig op.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:23 schreef Incolumis het volgende:
[..]
zo moet je dat helemaal niet zien, hij zat daarvoor bij AZ, en deed een stapje terug om daarna weer omhoog te gaan.
Heerkes heeft gezegd dat er naar 4 posities wordt gekeken, ikzelf denk dat het gaat om de genoemde posities gezien de selectie die er tot nu toe staat voor volgend seizoen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:27 schreef Damzkieee het volgende:
Oh ik meende uit je post op te maken dat dit in de media was verschenen, maar is je eigen interpretatie?
Ben het er wel mee eens hoor.
Niks mis met Duitsers. Elk jaar wordt er weer gesproken over spelers van HSV, maar dat is blijkbaar toch lastig.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:34 schreef Blawh het volgende:
Ze zijn wel veel in Duitsland bezig trouwens.Misschien zit er ook nog wel wat in de beloften van HSV, Nico-Jan zal daar vast ook nog wel connecties hebben.
Paczuska was niet de vervanger van Looms, Looms had het afgelopen halfjaar geen enkele concurrentie. Daar moet snel wat aan veranderen! Niet dat de linksbackpositie voor het basisteam de prioriteit heeft, maar er moet daar wel zeker een speler bijkomen. Ik denk dat ze daar ook mee bezig zijn.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:34 schreef Damzkieee het volgende:
Laten ze alsjeblieft iemand halen die een VERVANGER is van Looms, en niet een stand-in, zoals Paczuska was
Zeker niks mis mee, qua mentaliteit meestal wel uit het goede hout gesneden.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:39 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
Niks mis met Duitsers. Elk jaar wordt er weer gesproken over spelers van HSV, maar dat is blijkbaar toch lastig.
Held, Ruudje Broodquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:43 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Snoyl is zeker een speler die de concurrentie met Looms aan kan gaan, daarnaast is hij ook een speler die op het middenveld kan voetballen. Een ideale speler voor ons, maar of hij weer/nog steeds op het lijstje staat... Het lijkt me wel.
Als je het toch over RKC hebt, Ruudje Brood is de koploper in het VI-klassement van trainers uit de JL!
Ik neem die cijfers nooit serieus om eerlijk te zijn, net zoals ik Brood als trainer niet serieus kan nemen. Sympathieke vent, drol van een trainer.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:43 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Als je het toch over RKC hebt, Ruudje Brood is de koploper in het VI-klassement van trainers uit de JL!
Ach, Brood heeft het niet veel slechter gedaan dan Heerkes.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:45 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik neem die cijfers nooit serieus om eerlijk te zijn, net zoals ik Brood als trainer niet serieus kan nemen. Sympathieke vent, drol van een trainer.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:47 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
Ach, Brood heeft het niet veel slechter gedaan dan Heerkes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |