Is al gemeld, foutjequote:
Toch denk ik dat we daar nog veel plezier van zullen hebben. Voetballend vond ik hem namelijk wel erg sterk, maar die kansen mogen er inderdaad wel een keer in.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
En bas dost die weer een kans verneukte
quote:Op zondag 10 mei 2009 18:33 schreef JeffreyADO het volgende:
We are staying up both!
Tot volgend jaar![]()
![]()
Wel bij ons, hebben we nodig nu Knopper er zolang uitligt..quote:Op zondag 10 mei 2009 18:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Uhutot volgend jaar idd.
Alleen geen Ricky hier
Een nieuw likje verf op de latten van de goals in jullie stadion kan nu geen kwaad.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:38 schreef JeffreyADO het volgende:
[..]
Wel bij ons, hebben we nodig nu Knopper er zolang uitligt..
We miste een spelmakende middenvelder..
Of gewoon het doel 2 cm verhogenquote:Op zondag 10 mei 2009 18:41 schreef pfaf het volgende:
[..]
Een nieuw likje verf op de latten van de goals in jullie stadion kan nu geen kwaad.
quote:Gökkaya (foto) was erg ontevreden over zijn gedwongen afscheid. 'Ik heb hier geen kans gehad op een plek in het eerste elftal', zei de 20-jarige Almeloër, die in de belangstelling staat van eerste divisieclubs waaronder MVV en Helmond Sport. Maar hij voelt veel voor een avontuur in Turkije, het vaderland van zijn ouders. Bij Fenerbahce kan hij een vijfjarig contract tekenen en ook Bursaspor heeft geïnformeerd naar de diensten van Gökkaya.
Hij staat toch bij AZ onder contract?quote:Heracles heeft belangstelling voor FC Utrecht-speler Simon Cziommer. De leiding van de Almelose club heeft met de Duitser reeds enkele gesprekken gevoerd. 'Hoe dat afloopt, weet ik niet. Daar is nog geen zicht op, ook al omdat hij nog een contract heeft bij Utrecht', zegt voorzitter Jan Smit.
jaquote:Op zondag 10 mei 2009 18:48 schreef Blawh het volgende:
[..]
[..]
Hij staat toch bij AZ onder contract?
Serdarquote:Op zondag 10 mei 2009 18:48 schreef Blawh het volgende:
[..]
[..]
Hij staat toch bij AZ onder contract?
Twentesport.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:28 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Serdar
Hoe kom je aan dat onderstaande stukkie Blawh?
Telgenkamp, Magnefic, Breukers, Quays en Overtoom zijn al verlengd tot 2010quote:Op zondag 10 mei 2009 18:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, de spelers lijst tot nu toe, nog 7 spelers waarvan het contract afloopt dit seizoen
Als je puur naar de financien kijkt, begroting van 8.5 mln dan hebben ze het goed gedaan. Elk seizoen vallen er wel een aantal spelers tegen.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:05 schreef Blawh het volgende:
Vind het wat te optimistisch, groot deel van het seizoen was redelijk ruk vond ik.
Zit er best in, het niveauverschil tussen 12 en 18 was dit seizoen zeer klein. Volgend seizoen zal het opnieuw tussen dezelfde clubs gaan, zonder twijfel.quote:Op maandag 11 mei 2009 07:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nette prestatie weer hoor, nu echt doorgroeien naar plek 12/13.
Staat schijnbaar nog steeds op het lijstje. Lijkt ook direct op het einde van Douglas in Almelo.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:46 schreef Blawh het volgende:
Martina (Ajax) naar Heracles.
Op die leeftijd had ik het wel geweten.quote:Heracles Almelo bood de jonge Antilliaan een contract voor drie jaar aan, maar vooralsnog gaat de speler er niet op in. Want ook Ajax zelf wil met hem door. Danny Blind heeft de Javier aangeboden om zijn contract open te breken en te verlengen. Als voorwaarde stelt Martina wel dat hij dan wordt verhuurd, om zo ervaring op te doen bij een andere club in de eredivisie. Wordt ongetwijfeld vervolgd.
Highlow.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |