Afgelopen jaar had Heracles eigenlijk Svejdik op moeten halen. Hij mocht toen vertrekken.quote:
PRecies mijn gedachte. Er vertrekken een paar spelers las ik. Ik hoop dat ze Cziommer kunnen halen, maar dat gaat moeilijk worden denk ik. Welke andere spelers zouden ze nog meer kunnen halen? Een vervanger voor Ricky hebben ze ook nog niet volgens mij.quote:
Toen hadden we Boakye die net 2 topjaren achter de rug had, plus Maertens was al gekomen. Toen hadden we niet zo zeer een basisklant nodig voor die positie.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:31 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Afgelopen jaar had Heracles eigenlijk Svejdik op moeten halen. Hij mocht toen vertrekken.
Gewoon een prima verdediger, die zondag weer in de basis staat ipv Sankoh.
Ik vraag me af of Groningen hem deze zomer weer zo makkelijk laat gaan, denk het niet.
Zij halen spelers van concurrenten, wij de spelers van middenmoters!quote:Op zondag 31 mei 2009 22:23 schreef Incolumis het volgende:
belachelijk dat we 2 spelers naar de concurrent laten gaan zeg, slaat nergens op
Nu maar hopen dat het vertrek van de verantwoordelijke wethouder geen gevolgen heeft, dit komt wel op een zeer ongelukkig moment aangezien Heracles naar het schijnt veel overleg met de beste man heeft gevoerd.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:40 schreef Blawh het volgende:
Garantie van de gemeente Almelo over die flexlocatie, dat zou wel goed nieuws zijn.
Hopelijk staat het zwart op wit, dan is er geen enkel probleem.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:05 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat het vertrek van de verantwoordelijke wethouder geen gevolgen heeft, dit komt wel op een zeer ongelukkig moment aangezien Heracles naar het schijnt veel overleg met de beste man heeft gevoerd.
Ik schat de clubleiding erg hoog in wanneer het gaat om zaken doen, maar wanneer er afspraken zijn gemaakt in de wandelgangen is het lang niet altijd zeker dat men zich daar ook aan gaat houden.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:22 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hopelijk staat het zwart op wit, dan is er geen enkel probleem.
Die hebben het toch een tijd goed gedaan bij Vitesse, zouden wel interessante spelers kunnen zijn mits ze transfervrij mogen vertrekken.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:28 schreef Tieske1983 het volgende:
Kaya en Pryor mogen jullie in Arnhem wel komen ophalen.
Geeft hij zichzelf nu extra tijd of wat? Elk jaar hetzelfde geneuzel. Alle clubs zijn al bezig met hun versterkingen, en wij mogen weer wachten op de afdankertjesquote:Op maandag 1 juni 2009 12:29 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
http://www.aavisie.nl/site/player.asp?t=2&id=8193
Onze voorzitter over het stadion en andere zaken die spelen rondom ons clubje. Zoals bekend is het stadion nog lang niet rond en ook het op orde brengen van de selectie is nog in volle gang. We hoeven volgens Smit niet te verwachten dat de selectie compleet is aan het begin van de competitie eind juli.
Alleen Sparta en ADO hebben zich tot nu toe versterkt. ADO haalt Ricky van den Bergh, Als wij Cziommer halen dan gaan wij er t.o.v. hen op vooruit vind ik.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:38 schreef Damzkieee het volgende:
Geeft hij zichzelf nu extra tijd of wat? Elk jaar hetzelfde geneuzel. Alle clubs zijn al bezig met hun versterkingen, en wij mogen weer wachten op de afdankertjes
Ongelooflijk, echt.
We zijn dus niet erg veel opgeschoten.quote:Supporters van Heracles Almelo gaan acties houden als er niet snel duidelijkheid komt over een nieuw stadion.
Dat zei de voorzitter van supportersvereniging Bianco Nero dinsdagavond. Ze denken dat aan bijvoorbeeld grote spandoeken in Almelo. Een groep supporters was dinsdagavond bij een informatiebijeenkomst van de gemeenteraad. Gemeenteraadsleden gingen onder meer met bestuursleden van Heracles en de Sportraad Almelo in gesprek. Na anderhalf uur praten had niemand van de gemeenteraad van Almelo een duidelijk standpunt. De supporters balen daarvan. Ze denken dat het slecht is voor de club als er niet snel een nieuw stadion komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |