abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69554799

Op 3 mei 1903 is Heracles opgericht en behoort daarmee tot een van de oudste voetbalverenigingen in Nederland. Het is een club met een rijke historie waarin het grote hoogtes maar ook diepe dalen heeft gekend.

Bekijk hier de historie van de club
Bekijk de mythe van de naamgever
Verplaats je nog eens naar het oude stadion aan de Bornsestraat

Heracles is een echte familieclub, het is dan ook niet vreemd dat beide supportersverenigingen over eigen ruimtes in het stadion beschikken.

Supportersvereniging Hart voor Heracles
Bianco Nero/ Almelo Tifosi

Officiele site: www.heracles.nl

Fansites: www.hafc-1903.nl, www.heracles-vakj.nl

Fotosites: www.cootjedesign.nl, www.heraclesfotosite.nl

Afkomstig van FOK!wiki NL, de Vrije Encyclopedie. http://wiki.fok.nl/index.php/Heracles_Almelo

[ Bericht 53% gewijzigd door Blawh op 30-05-2009 16:27:52 ]
  zaterdag 30 mei 2009 @ 16:21:01 #2
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_69554893
Jullie mogen Hiariej wel een jaartje huren hoor.

Svejdik blijft.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 17:26:10 #3
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_69556090
Nieuwe spelers aub
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_69556212
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 16:21 schreef Prosac het volgende:
Svejdik blijft.
Afgelopen jaar had Heracles eigenlijk Svejdik op moeten halen. Hij mocht toen vertrekken.
Gewoon een prima verdediger, die zondag weer in de basis staat ipv Sankoh.

Ik vraag me af of Groningen hem deze zomer weer zo makkelijk laat gaan, denk het niet.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zaterdag 30 mei 2009 @ 18:02:05 #5
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_69556872
idd, denk dat we achter het net vissen met Svejdik. Dat wordt dus verder zoeken. Hoop dat het scountingnetwerk in Duitsland nog wat oplevert want op Luijckx na zie ik zo snel geen verdediger die onze gaten kan vullen. Als Wuytens ook nog weg gaat ...

Aan de andere kant hebben we nog steeds het geld uit de spelerspoules, het geld van Klavan en nu het geld van Boakye dus er is genoeg om wat mee te doen. Ik hoop dus ook dat Heracles ons TT goed leest en dat we binnen 7 pagina's een aantal versterkingen kunnen verwelkomen!

Edit: ik vergeet nu wel Breukers natuurlijk. Als die jongen zich blijft ontwikkelen, hebben we in ieder geval al een opvolger voor Boakye binnen. Nu nog een centrale verdediger en een linksback.
451 °F
pi_69560639
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 17:26 schreef Damzkieee het volgende:
Nieuwe spelers aub
PRecies mijn gedachte. Er vertrekken een paar spelers las ik. Ik hoop dat ze Cziommer kunnen halen, maar dat gaat moeilijk worden denk ik. Welke andere spelers zouden ze nog meer kunnen halen? Een vervanger voor Ricky hebben ze ook nog niet volgens mij.

Maar even over een eventueel nieuw stadion. Hoe staat het daarmee. Waar willen ze het eventuele nieuwe stadion bouwen?? Dat is me niet helemaal duidelijk.
Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.
pi_69560661
In elke linie zullen er spelers bij moeten komen, dit jaar zullen ze wat meer haast moeten maken omdat het seizoen erg vroeg begint. Ook al heeft Breukers zich goed ontwikkeld, ik vind dat er wel een vervanger voor Boakye aangetrokken moet worden.
Heraaacles Almelooo
pi_69564253
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 17:31 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Afgelopen jaar had Heracles eigenlijk Svejdik op moeten halen. Hij mocht toen vertrekken.
Gewoon een prima verdediger, die zondag weer in de basis staat ipv Sankoh.

Ik vraag me af of Groningen hem deze zomer weer zo makkelijk laat gaan, denk het niet.
Toen hadden we Boakye die net 2 topjaren achter de rug had, plus Maertens was al gekomen. Toen hadden we niet zo zeer een basisklant nodig voor die positie.
pi_69586602
belachelijk dat we 2 spelers naar de concurrent laten gaan zeg, slaat nergens op
pi_69590132
quote:
Op zondag 31 mei 2009 22:23 schreef Incolumis het volgende:
belachelijk dat we 2 spelers naar de concurrent laten gaan zeg, slaat nergens op
Zij halen spelers van concurrenten, wij de spelers van middenmoters!

(hoop ik )
Heraaacles Almelooo
pi_69598877
http://www.aavisie.nl/site/player.asp?t=2&id=8193

Onze voorzitter over het stadion en andere zaken die spelen rondom ons clubje. Zoals bekend is het stadion nog lang niet rond en ook het op orde brengen van de selectie is nog in volle gang. We hoeven volgens Smit niet te verwachten dat de selectie compleet is aan het begin van de competitie eind juli.
Heraaacles Almelooo
pi_69599164
Garantie van de gemeente Almelo over die flexlocatie, dat zou wel goed nieuws zijn.
pi_69599806
quote:
Op maandag 1 juni 2009 12:40 schreef Blawh het volgende:
Garantie van de gemeente Almelo over die flexlocatie, dat zou wel goed nieuws zijn.
Nu maar hopen dat het vertrek van de verantwoordelijke wethouder geen gevolgen heeft, dit komt wel op een zeer ongelukkig moment aangezien Heracles naar het schijnt veel overleg met de beste man heeft gevoerd.
Heraaacles Almelooo
pi_69600277
quote:
Op maandag 1 juni 2009 13:05 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:

[..]

Nu maar hopen dat het vertrek van de verantwoordelijke wethouder geen gevolgen heeft, dit komt wel op een zeer ongelukkig moment aangezien Heracles naar het schijnt veel overleg met de beste man heeft gevoerd.
Hopelijk staat het zwart op wit, dan is er geen enkel probleem.
pi_69600459
Kaya en Pryor mogen jullie in Arnhem wel komen ophalen.
pi_69601683
quote:
Op maandag 1 juni 2009 13:22 schreef Blawh het volgende:

[..]

Hopelijk staat het zwart op wit, dan is er geen enkel probleem.
Ik schat de clubleiding erg hoog in wanneer het gaat om zaken doen, maar wanneer er afspraken zijn gemaakt in de wandelgangen is het lang niet altijd zeker dat men zich daar ook aan gaat houden.

Als ze slim zijn geweest hebben ze alle toezeggingen zo snel mogelijk op papier gezet.
quote:
Op maandag 1 juni 2009 13:28 schreef Tieske1983 het volgende:
Kaya en Pryor mogen jullie in Arnhem wel komen ophalen.
Die hebben het toch een tijd goed gedaan bij Vitesse, zouden wel interessante spelers kunnen zijn mits ze transfervrij mogen vertrekken.
Heraaacles Almelooo
  dinsdag 2 juni 2009 @ 08:38:10 #17
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_69625634
quote:
Op maandag 1 juni 2009 12:29 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
http://www.aavisie.nl/site/player.asp?t=2&id=8193

Onze voorzitter over het stadion en andere zaken die spelen rondom ons clubje. Zoals bekend is het stadion nog lang niet rond en ook het op orde brengen van de selectie is nog in volle gang. We hoeven volgens Smit niet te verwachten dat de selectie compleet is aan het begin van de competitie eind juli.
Geeft hij zichzelf nu extra tijd of wat? Elk jaar hetzelfde geneuzel. Alle clubs zijn al bezig met hun versterkingen, en wij mogen weer wachten op de afdankertjes
Ongelooflijk, echt.

Ik zie het ook nog wel gebeuren dat de onderhandelingen Cziommer spaaklopen, waarna ze geen alternatief achter de hand hebben

Opstelling:

Willie Dost Douglas
Fledderus Qays Quansah
Looms Reekers Maertens Breukers
Piecke

Dat wordt geheid degradatie.
29.10 Novastar HMH
pi_69633035
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 08:38 schreef Damzkieee het volgende:
Geeft hij zichzelf nu extra tijd of wat? Elk jaar hetzelfde geneuzel. Alle clubs zijn al bezig met hun versterkingen, en wij mogen weer wachten op de afdankertjes
Ongelooflijk, echt.
Alleen Sparta en ADO hebben zich tot nu toe versterkt. ADO haalt Ricky van den Bergh, Als wij Cziommer halen dan gaan wij er t.o.v. hen op vooruit vind ik.

Het blijft kut dat we zo'n klein budget hebben, daardoor zullen de meeste goede spelers eerst kijken of er nog iets interessanters voorbij komt dan Heracles.

Ik heb er ook voor volgend jaar weer vertrouwen in, al zal er wel een goede vervanger moeten komen voor Wuytens mocht deze vertrekken. Vooral voorin verwacht ik volgend seizoen meer, Hakola en Dost gaan zich denk ik erg goed ontwikkelen. Misschien Paddy en Qays ook wel.

Wellicht is Steur ook wel meer fit, blijft ook gewoon een goede speler voor Heracles indien fit. Meer blessures dan afgelopen seizoen is sowieso amper mogelijk.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 14:01:27 #19
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_69633100
En als het wel gebeurd zijn wij weer de sjaak met een A1 team in de basis.
Douglas, Looms en stiekem ook Willie zijn gewoon lang niet goed genoeg, dus daar moeten eigenlijk ook nog vervangers voor komen.

29.10 Novastar HMH
pi_69638135
Gaat er vanavond nog iemand naar het Polman Stadion voor die bijeenkomst?
Heraaacles Almelooo
  dinsdag 2 juni 2009 @ 18:16:15 #21
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_69640408
Ach, het hoort het allemaal bij, jongens. Hoe lager je speelt, hoe makkelijker het is om spelers te krijgen. Maar wij spelen eredivisie met een zeer mager budget. Ieder jaar is het weer zenuwpezen en peentjes zweten tijdens de transferperiode en ieder jaar moeten we weer tot de laatste dag wachten tot we alles weten. En zelfs dan blijven er altijd gaten in de selectie die opgevuld moeten worden met kwalitatief mindere spelers.

En toch blijven we er ieder jaar weer in. Of we dit jaar weer een fatsoenlijke selectie krijgen is natuurlijk onduidelijk maar laten we niet vergeten dat het seizoen heel vroeg begint (mbt de opmerking van Smit dat de selectie nog niet rond is voor de seizoensstart, iets dat wij ook wel kunnen voorspellen) en dat we dit jaar wat meer geld te besteden hebben dan voorgaande jaren.

Het worden gewoon weer spannende weken, maar om nou te gaan doemdenken gaat me wat ver. Tot nu toe gaat het zoals het elk jaar gaat. Er komen heus nog wel namen bij ...
451 °F
pi_69643595
Precies, het zou oerdom zijn van Heracles om nu de hoofdprijs voor bepaalde spelers te betalen terwijl ze over een maandje de helft nog waard zijn. Niet alleen oerdom, maar ook heel risicovol. Heracles moet vanwege het beperkte budget zuinig omgaan met de centen, daarom moet de clubleiding zich niet laten pushen met het doel om de selectie rond te hebben bij de eerste training. Dat is niet van belang.

Wel lijkt het me van belang bij het aankopen van spelers de aandacht te richten op de belangrijkste posities in het elftal, daarbij denk ik aan de aanvallende middenvelder en eventueel centraal achterin mocht er daar iemand vertrekken.
Heraaacles Almelooo
pi_69648952
Afbeeldingen van de stadionopties door de architect:
http://www.lksvdd.nl/?docid=3607
Heraaacles Almelooo
pi_69649442
Een niet erg hoopvol berichtje van RTV Oost over de bijeenkomst van vanavond:
quote:
Supporters van Heracles Almelo gaan acties houden als er niet snel duidelijkheid komt over een nieuw stadion.

Dat zei de voorzitter van supportersvereniging Bianco Nero dinsdagavond. Ze denken dat aan bijvoorbeeld grote spandoeken in Almelo. Een groep supporters was dinsdagavond bij een informatiebijeenkomst van de gemeenteraad. Gemeenteraadsleden gingen onder meer met bestuursleden van Heracles en de Sportraad Almelo in gesprek. Na anderhalf uur praten had niemand van de gemeenteraad van Almelo een duidelijk standpunt. De supporters balen daarvan. Ze denken dat het slecht is voor de club als er niet snel een nieuw stadion komt.
We zijn dus niet erg veel opgeschoten.
Heraaacles Almelooo
pi_69650276
Was natuurlijk te verwachten.

Vind uitbouw trouwens mooier volgens die schetsen dan nieuwbouw, voor zover je dat kunt beoordelen aan de hand van de schetsen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')