Kan hij leuk zijn werk blijven doen op de UT, daar zal hij ook wel van rond kunnen komen...quote:Op maandag 25 mei 2009 23:36 schreef Blawh het volgende:
[..]
1e klasse is ook wel te combineren met werk natuurlijk, dan is dit een leuk zakcentje ernaast.
En de amateurs voor julliequote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:44 schreef Damzkieee het volgende:
Lijkt wel of we aan het opleiden zijn voor de amateurs
In Enschede heb je best veel amateurclubs ja.quote:
Ga er maar uit van wel, twente 90% Heracles 10%quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:43 schreef Blawh het volgende:
Trouwens. Arnautovic heeft in de jeugdopleiding van Twente/ Heracles gespeeld, krijgt Heracles ook een deel mee van de opleidingsvergoeding?
Dat Twente het meeste krijgt lijkt me niet meer dan logisch, maar zelfs in het geval van 10-20% kan het bedrag rond de 50.000 liggen volgens mij. Toch leuk meegenomen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ga er maar uit van wel, twente 90% Heracles 10%
Waarom weer in Beckum? Zulke wedstrijden kunnen toch mooi in het stadion? Komt er waarschijnlijk ook meer volk kijken.quote:Heracles Almelo oefent tegen Chivas Guadalajara
Heracles Almelo heeft een oefenwedstrijd aan het programma toegevoegd. De Mexicaanse topclub Chivas Guadalajara is op vrijdag 10 juli de tegenstander. De wedstrijd wordt afgewerkt in Beckum en begint om 19.00 uur. Chivas werd 11 keer landskampioen in Mexico en veroverde in 1962 de CONCACAF Champions Cup. Dit seizoen werd de ploeg in de halve finale van de Zuid Amerikaanse Champions League uitgeschakeld, nadat het een ronde eerder had afgerekend met de Argentijnse grootmacht Boca Juniors. De club werd in het verleden getraind door de Nederlanders Hans Westerhof en Leo Beenhakker. Ook Carlos Salcido (PSV) stond er onder contract.
Er is momenteel ook zoveel nieuws te vertellenquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:45 schreef Zapper het volgende:
Dit topic is de komende weken weer dood, zoals altijd rond deze tijd
Dat is mijn punt juist, sufkop.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Er is momenteel ook zoveel nieuws te vertellen![]()
dan was je net na mij denk ik, ik was er zo rond half 5.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Er is momenteel ook zoveel nieuws te vertellen![]()
Heb net 180 eurotjes afgeleverd bij Heracles
Ik liep er rond kwart over 4 weer wegquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:54 schreef Incolumis het volgende:
[..]
dan was je net na mij denk ik, ik was er zo rond half 5.
hmm nee volgens mij nietquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:00 schreef Incolumis het volgende:
stond die rare vent er toen al in zijn rooie jas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |