abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69137283
quote:
Op zondag 17 mei 2009 23:51 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Kan ik toegevoegd worden aan de OP? Hier een seizoenskaart voor Vak B (6 jaar al).
Zal ik volgende week (waarschijnlijk morgen) even doen.
  zondag 17 mei 2009 @ 23:53:27 #152
214942 norich
delicate
pi_69137284
quote:
Op zondag 17 mei 2009 23:51 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Kan ik toegevoegd worden aan de OP? Hier een seizoenskaart voor Vak B (6 jaar al).
Ja, dan kan ik vast ook wel toegevoegd worden he. Ook vak B
Turn the world into your dance floor.
  maandag 18 mei 2009 @ 08:21:00 #153
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_69140586
Zozo, ze komen ineens uit alle hoeken en gaten
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  maandag 18 mei 2009 @ 11:16:18 #154
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_69144592
Haha, mooi man

Het gaat hier nog druk worden!
451 °F
pi_69146126
OP aangepast, vanaf het volgende deel staan HAFC-Nijverdal en norich dabei.
pi_69146272
Als het goed is gaat Heracles morgen de definitieve stadionplannen presenteren, ik ben zeer benieuwd wat de plannen zijn en hoe het stadion er dadelijk uit gaat zien!
quote:
Op maandag 18 mei 2009 12:02 schreef Blawh het volgende:
OP aangepast, vanaf het volgende deel staan HAFC-Nijverdal en norich dabei.
Heraaacles Almelooo
pi_69188385
quote:
Karim Bridji revalideert bij Heracles Almelo
Karim Bridji zal zijn revalidatie voortzetten bij Heracles Almelo. De 27 jarige middenvelder scheurde op 8 november de kruisband in zijn knie. Het contract van Bridji loopt per 1 juli af. “Karim mag bij ons revalideren en gebruik maken van al onze faciliteiten”, aldus directeur Nico Jan Hoogma. “We kunnen hem op dit moment echter geen nieuw contract aanbieden.”
Nette oplossing.
pi_69190984
Kunt hem er altijd bijhouden wanneer dat goed uitkomt.
Heraaacles Almelooo
pi_69194179
quote:
Op maandag 18 mei 2009 12:07 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Als het goed is gaat Heracles morgen de definitieve stadionplannen presenteren, ik ben zeer benieuwd wat de plannen zijn en hoe het stadion er dadelijk uit gaat zien!
[..]

quote:
Heracles zet koers naar nieuw stadion

In het blad Het Ondernemersbelang Twente stond onlangs een interview met commercieel bestuurder Wim Samsen over de stadionplannen van Heracles Almelo. Vandaag zouden de plannen bekend worden gemaakt. Hieronder is het interview te lezen…

Heracles Almelo lanceert binnenkort het plan om een nieuw stadion te bouwen. Formeel zijn er voor de club twee serieuze opties bespreekbaar: het huidige stadion een kwartslag draaien of volledige nieuwbouw achter het huidige terrein. “Dat laatste heeft absoluut onze voorkeur, omdat draaien veel lastiger is en bovendien ook nog meer gaat kosten”, aldus commercieel bestuurder Wim Samsen.

Dat een uitbreiding van het huidige stadion een must is, staat bij iedereen vast:
“Als we op het hoogste niveau willen blijven acteren, hebben we meer inkomsten nodig. En daar is een groter stadion voor nodig. We trekken dan meer bezoekers en krijgen veel meer mogelijkheden om sponsoren aan de club te binden. Zo willen we het aantal skyboxen uitbreiden van negen naar minimaal 22 en alleen die investering levert op jaarbasis al bijna meer dan één miljoen euro extra op.”

Wachtlijst skyboxhouders
Dat het haalbaar is, blijkt enerzijds uit de huidige wachtlijst voor skyboxhouders en anderzijds uit een onderzoek van Hypercube. Dat is een onderzoeksbureau dat onder meer werkt voor de KNVB, de FIFA en de UEFA. “En dat heeft aangetoond dat we een stadion met 15.000 zitplaatsen vol krijgen en als we op alle niveaus top presteren is 18.000 ook haalbaar”, aldus Samsen. Het past volgens hem bij de stijl van Heracles Almelo om alles stap voor stap te doen. “Wij hebben nog nooit gekke dingen gedaan. We willen van alles, maar we willen ook altijd onze verplichtingen kunnen nakomen. We maken al jarenlang geen verlies en zijn dus een heel stabiele partner in business. Ook richting gemeente.”

Start in 2011
Het bestuur wil het liefst een plan presenteren om eerst te kiezen voor een nieuwbouw met 15.000 zitplaatsen met een mogelijkheid de capaciteit op den duur eenvoudig verder uit te kunnen breiden. “We streven ernaar om het nieuwe stadion bij het seizoen dat van start gaat in 2011 in gebruik te kunnen nemen. Als het wordt gebouwd op de locatie achter het huidige stadion, kan dat niet alleen goedkoper, maar het is ook veel praktischer. Goedkoper kan het onder meer omdat wij de kans krijgen nieuwe partners in business te vinden, die zich mede met ons op de nieuwe locatie willen vestigen en praktischer omdat wij dan net zolang hier kunnen spelen tot de nieuwbouw klaar is en tevens omdat er daarna op de huidige locatie extra parkeermogelijkheden kunnen worden gecreëerd.”

Het is volgens hem van groot belang dat de plaatselijke overheid de club steunt in haar visie. “ Maar daar hebben wij alle vertrouwen in. Wij zetten Almelo al jarenlang heel goed op de kaart. En dat weet het gemeentebestuur zeer te waarderen. We hebben de gemeente nodig voor het vergunningentraject en voor een garantstelling voor nieuwe leningen.”

www.hafc.nl
Ben wel benieuwd naar het hoe en waar. De huidige locatie is ideaal, maar denk ik niet mogelijk als er niks verandert rondom ON.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 18:05:43 #160
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_69196534
Hmm niks nieuws, had ik laatst al gepost.
29.10 Novastar HMH
pi_69196816
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 18:05 schreef Damzkieee het volgende:
Hmm niks nieuws, had ik laatst al gepost.
Niet gezien.

Wordt wel tijd voor duidelijkheid.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 18:15:51 #162
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_69196866
Ja, maar staat eigenlijk niets in. Plannen kunnen wel gemaakt worden, maar als de gemeente niet meewerkt wordt het nog niet wat.
2010-2011 is een utopie.
29.10 Novastar HMH
pi_69196910
quote:
“Wij hebben nog nooit gekke dingen gedaan. We willen van alles, maar we willen ook altijd onze verplichtingen kunnen nakomen. We maken al jarenlang geen verlies en zijn dus een heel stabiele partner in business. Ook richting gemeente.”
Vooral dat vind ik zo lelijk.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 18:43:06 #164
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_69197801
Corrupt Almelo heeft ook gewoon een bord voor haar kop. Dit soort initiatieven kun je toch alleen maar toejuichen? Waar ligt het risico voor de gemeente? Met alle ellende in de huidige voetbalwereld (en dan valt het in Nederland nog mee) moet een club als Heracles, die op alle vlakken perfect presteert, toch juist worden gesteund?

Waarom redden gemeentes als Den Haag en Vitesse hun eredivisieclub met vele miljoenen? Niet uit de goedhed van hun hart, maar omdat een profclub een visitekaartje is voor de regio! Als Almelo het slim speelt hoeft het ze geen cent te kosten. Tsk!

Maar we vallen in herhaling, jongens. Hoe vaak is deze discussie al voorbij gekomen? Ik heb vertrouwen in het huidige bestuur, en hun wil om te groeien. Als supporter kun je verder weinig doen. Ellenlang discussieren over wat er allemaal wel niet mogelijk is kan alleen maar slecht uitpakken.

In ieder geval ben ik erg blij dat in deze tijden van economische malaise een deurwaarder bij ons de scepter zwaait. Hoe langer Heracles zich op deze manier profileert, hoe beter en sterker we eruit komen.
451 °F
pi_69201020
Valt me toch tegen, had verwacht dat ze met nieuwe dingen naar buiten zouden gaan komen. Ik heb niet het idee dat dit nu nog gaat gebeuren. Vreemd, aangezien Heracles zelf heeft aangekondigd de stadionplannen te presenteren.
Heraaacles Almelooo
pi_69204560
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:08 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Valt me toch tegen, had verwacht dat ze met nieuwe dingen naar buiten zouden gaan komen. Ik heb niet het idee dat dit nu nog gaat gebeuren. Vreemd, aangezien Heracles zelf heeft aangekondigd de stadionplannen te presenteren.
Dat kan allemaal in Almelooo..
pi_69205360
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:31 schreef Blawh het volgende:

[..]

Dat kan allemaal in Almelooo..
Nu maar hopen dat die gemeente-bijeenkomst begin juni wel echt georganiseerd is...
Heraaacles Almelooo
  woensdag 20 mei 2009 @ 09:19:28 #168
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_69215877
Okay, nu wel meer duidelijk
quote:
ALMELO - Heracles Almelo wil een compleet nieuw stadion bouwen voor circa 15.000 toeschouwers nabij het huidige Polman Stadion.

Die wens hebben het bestuur van de profclub en de Stichting Stadion Heracles gisteren neergelegd bij het college van burgemeester en wethouders van Almelo.

Volgens voorzitter William Pingen van de stichting stadion is het bouwen van een nieuw stadion goedkoper dan het verbouwen van het huidige stadion. Nieuwbouw zou zo'n 25 miljoen euro kosten en het huidige stadion een kwart slag draaien en dan uitbreiden, kost volgens Pingen 30 miljoen euro. Zes andere varianten vielen eveneens af.

Het huidige stadion, dat dan moet worden gesloopt, werd op 10 september 1999 in gebruik genomen en heeft een capaciteit van 8500 zitplaatsen. Te weinig voor een club met ambities, aldus Pingen.
Nu nog effe het akkoord
29.10 Novastar HMH
  woensdag 20 mei 2009 @ 10:10:52 #169
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_69217289
Ik las het zojuist in de TC. Ik ben ook wel benieuwd hoe de financiering geregeld gaat worden.
pi_69221894
Deze week ook een interview met Jan Smit in de VI. Er zou ook interesse zijn voor Everton. Proberen te verkopen lijkt me het beste, niet omdat ik het geen goede speler vind, maar hij past nu eenmaal niet in het systeem dat Heracles speelt.
pi_69222376
En ook het verlengingsformulier voor volgend seizoen lag op de mat. Moet al voor 25 mei betaald hebben, dat is lullig voor de mensen die op vakantie zijn.
pi_69222624
damn da's snel
pi_69222673
180 euri voor de korte zijdes trouwens, niks van te zeggen.
  woensdag 20 mei 2009 @ 13:22:11 #174
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_69223955
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 12:41 schreef Blawh het volgende:
180 euri voor de korte zijdes trouwens, niks van te zeggen.
Nice, zeer netjes dat ze het gelijk houden.
29.10 Novastar HMH
  woensdag 20 mei 2009 @ 13:22:28 #175
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_69223961
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 12:30 schreef Blawh het volgende:
En ook het verlengingsformulier voor volgend seizoen lag op de mat. Moet al voor 25 mei betaald hebben, dat is lullig voor de mensen die op vakantie zijn.
Wtf, dat slaat nergens op
29.10 Novastar HMH
pi_69224031
Jan Wuytens in de belangstelling van sc Heerenveen aldus de VI?
pi_69224540
quote:
De 1-1 die Utrecht speler van der Gun in de blessuretijd van het seizoen maakte, doet nog steeds zeer.

''Daardoor eindigden we op doelsaldo als 15e ipv 14e. Dat levert ons uit de prestatiebeloning van hettv-contract 60.000 euro minder op.''
Nog meer dan de 50.000 waar eerst over gesproken werd. Jammer, maar handhaving zonder NC was prioriteit nr. 1 natuurlijk.
quote:
''Wij hebben ook geen TD. Zo'n man is er voor de continuïteit, hoor je altijd. Maar net als trainers en spelers is ook een TD vooral een passant. Leen Looyen, Martin van Geel, Marcel Brand; ze hebbn allemaal bij diverse clubs gewerkt. Directeuren en managers hebben hart voor de club op het moment dat ze daar werken, maar als ze een goede aanbieding krijgen zijn ze ook zo weer vertrokken. De echte continuïteit vind je bij de bestuurders, want dat zijn de mensen met binding en gevoel bij de club.''
Beetje lomp weer, zal Hoogma leuk vinden om te horen. Of zal hij de Algemeen Directeur niet bedoelen?
quote:
In de nabijheid van het Polman Stadion moet en arena verrijzen die plaats biedt aan 15.000 mensen.

''We hebben een studie gedaan naar uitbreiding van ons huidige stadion, maar dat bleek met 27 miljoen nog duurder te zijn dan de 25 miljoen die nieuwbouw kost. Een club als Heracles kan dat nooit financieren, daar hebben we hulp bij nodig. Door de goede naam die we hebben opgebouwd, heeft Heracls de stad Almelo weer op de kaart gezet. Als het gaat om Citymarketing is de voetbalclub een belangrijk instrument geworden. De gemeente Almelo moet nu laten zijn hoeveel dat waard is. Over 2 jaar willen we in het nieuwe stadion spelen....
Weinig nieuws, maar goed om in het openbaar nog maar eens de bal bij de gemeente te plaatsen. Even later nog maar eens...
quote:
Zonder nieuw stadion geen toekomst?
''Dan wordt het in ieder geval een heel moeilijk verhaal. Concurrenten als NEC,Willem II, Sparta en de Graafschap hebben al een groter stadion, maar studeren ook al weer op uitbreidingsmogelijkheden. Daarbij komt dat we volgend seizoen zomaar de laagste begroting van de Eredivisie kunnen hebben. FC Volendam is immers gedegradeerd, en Roda JC en DE Graafschap kunnen zich nog handhaven in de PO's''

...

''Door geen duur managementapparaat te hebben en de kosten laag te houden, hebben we altijd nog een substantieel deel van de begroting naar het elftal kunnen laten vloeien. Wil je goede spelers halen dan moet je goede salarissen betalen. Eredivisievoetbal kun je niet spelen met jonge jongens of spelers uit de Jupiler League. Af en toe moet je eens een dure kwaliteitsspelers als Martin Pieckenhagen, Nico-Jan Hoogma, Rob Maas of Birger Maertens aantrekken. In onze huidige stadion zal dat steeds moeilijker worden. Zonder nieuw stadion is Eredivisievoetbal op termijn in Almelo niet mogelijk. Dat ei moet de gemeente nu leggen.''
quote:
Roda JC kreeg afgelopen maanden 3 miljoen euro van de gemeente om de acute financiële nood te lenigen. Volendam, dat nooit een beroep doet op subsidie, is wel gedegradeerd. Daat rijkt ook naar competitievervalsing.
''Vaak wordt dan een truc uitgehaald dan een gemeente in ruil voor financiële steun een belang in het stadion krijgt. Sommige clubs hadden gewoon weg moeten wezen. Het is heel simpel: Als je niet aan je verplichtingen kunt voldoen is het einde verhaal. Gelukkig wordt de licentiecommissie van de KNVB steeds strenger. Op zich ben ik er helemaal niet op tegendat het betaalde voetbal wordt gesubsdieerd. In dit land krijgen zwembaden, orkesten en operagezelschappen ook subsidie. Zoals je ook kunt spreken van betaalde musea. Uit subsidiebijdragen worden soms heel dure schilderijen aangekocht. Het betaalde voetbal heeft evenzeer een maatschappelijke en culturele functie. Wij verwelkomen elk weekeinde honderdduizenden mensen in onze stadions die anders op pleinen of in parken zouden rondhangen. Doe al die subsidies daarom in 1 grote pot en keer daaruit evenredig uit aan de clubs. Met daarbij de verplichting dat het geld wordt geïnvesteerd in de jeugdopleiding. Ik lees de laatste tijd namelijk ook dat clubs willen bezuinigen op de jeugdopleiding. Dat is zorgwekkend.''
Waren wij niet 1 van de eersten die daarop gingen bezuinigen, door met Twente samen te gaan? Logisch met zo'n budget, maar een beetje een rare uitspraak vind ik het dan.
quote:
Jullie hebben de dure Braziliaan Everton onder contract die afgelopen seizoen de helft van de wedstrijden op de bank zat.
''Niet elk schot kan een haas zijn. Het contract met Everton hebben we afgesloten in de goede tijd. Toen we hem aantrokken zeiden alle geleerden: 'Aan die spits kunnn jullie geld verdienen'. Het kn nog steeds, er is interesse voor hem. Trainer Hendrie Krüzen zegt ook dat hij 15 goals per seizoen maakt bij een ploeg die veel in het strafschopgebied van de tegenstander komt.''
quote:
Gaan jullie daardoor voorzichtiger om met voetballers van buiten de EU?
''Dat doen we al. 1 vergissing kan nog net, 2 vergissingen is killing. Over het algemeen betalen we spelers niet meer dan 150.000 euro bruto per seizoen.''
Geeft hiermee toch aan dat Everton lichtelijk een vergissing is achteraf.
quote:
''We hebben jonge spelers als Bas Dost, Vojtech Schulmeister, Willie Overtoom en Juha Hakola. Als ze 10% beter gaan voetballen en 20% meer gaan scoren, dan zijn we al een heel eind. Die jongens hebben potentie, dat staat vast. Misschien moeten ze specifieker, of meer voor zichzelf gaan trainen.''
En zo stonden er nog een paar meer dingen in. O.a. dat we stappen hebben gezet omdat we niet meer afhankelijk zijn van jeugdspelers.
quote:
Als ik stop zal het van de ene op de andere dag zijn.
pi_69224757
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 13:24 schreef MaxPower het volgende:
Jan Wuytens in de belangstelling van sc Heerenveen aldus de VI?
Staat er wel ja. Zou een clausule hebben waardoor hij voor iets minder dan een miljoen weg zou mogen. Zijn overigens wel veel kapers op de kust naar het schijnt.

Geld is hij dubbel en dwars waard, jammer van die clausule. Al hadden we weinig keus, anders was hij deze zomer gratis vertrokken.
  woensdag 20 mei 2009 @ 13:46:29 #179
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_69224830
Interessant.
29.10 Novastar HMH
pi_69225106
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 13:44 schreef Blawh het volgende:

[..]

Staat er wel ja. Zou een clausule hebben waardoor hij voor iets minder dan een miljoen weg zou mogen. Zijn overigens wel veel kapers op de kust naar het schijnt.

Geld is hij dubbel en dwars waard, jammer van die clausule. Al hadden we weinig keus, anders was hij deze zomer gratis vertrokken.
Wist niet dat ie zo goed was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')