altijd als ik teveel oefen ben ik bang dat ze na 9maanden opeens iets anders baart dan kunstquote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 00:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
altijd als ik teveel oefen ben ik bang dat ze na 9maanden opeens iets anders baart dan kunst
Heb ook wel lol eigenlijk over dat gezeikquote:Op zondag 10 mei 2009 00:57 schreef chufi het volgende:
Met een plasgootje de nacht door .... Ik lach me .....![]()
![]()
Maar ze ligt toch al in één grote plasgootquote:Op zondag 10 mei 2009 00:57 schreef chufi het volgende:
Met een plasgootje de nacht door .... Ik lach me .....![]()
![]()
Als jij staand plast wordt ze heus niet zwanger hoorquote:Op zondag 10 mei 2009 00:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
altijd als ik teveel oefen ben ik bang dat ze na 9maanden opeens iets anders baart dan kunst
ze zouden van bovenaf een emmer water erover heen moeten gooienquote:Op zondag 10 mei 2009 00:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar ze ligt toch al in één grote plasgoot
Pfff water das nog mildquote:Op zondag 10 mei 2009 01:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ze zouden van bovenaf een emmer water erover heen moeten gooien
quote:Op zondag 10 mei 2009 00:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als jij staand plast wordt ze heus niet zwanger hoor
in ware fok style gewoon een dikke plasorgie erover heenquote:
Nee das zonde daarnaast is zij wel een F... party animal die gewoon keihard doorhaalt de hele nacht zonder echt zichtbaar dronken te wordenquote:Op zondag 10 mei 2009 01:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ze zouden van bovenaf een emmer water erover heen moeten gooien
care ?quote:Op zondag 10 mei 2009 01:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee das zonde daarnaast is zij wel een F... party animal die gewoon keihard doorhaalt de hele nacht zonder echt zichtbaar dronken te worden
zeikerdquote:
Wat is de fok style danquote:Op zondag 10 mei 2009 01:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
in ware fok style gewoon een dikke plasorgie erover heenMét staand plassende jonge vrouwen
Die kreeg opeens een goed ideequote:
Echt?quote:
naar je zin gehad al staand ?quote:
had je een loop neusquote:
trustenquote:Op zondag 10 mei 2009 01:10 schreef chufi het volgende:
Verder blijft het stil ...
[ afbeelding ]
Tot morgen
Als man zeg ik slapenquote:Op zondag 10 mei 2009 01:11 schreef Jimbo het volgende:
ik zit in dilemma
slapen of in bad en dan slapen
wat zouden jullie dames doen?
* Susi adviseert slapenquote:Op zondag 10 mei 2009 01:11 schreef Jimbo het volgende:
ik zit in dilemma
slapen of in bad en dan slapen
wat zouden jullie dames doen?
quote:Op zondag 10 mei 2009 01:12 schreef Susi het volgende:
[..]
Liever niet. Daar haal ik mijn neus voor op
Nou dan bof je! Ik heb teruggelezen: Amber is eruit!quote:
zeg , steek jij je neus eens niet in andermans zakenquote:
jaquote:Op zondag 10 mei 2009 01:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou dan bof je! Ik heb teruggelezen: Amber is eruit!
quote:Op zondag 10 mei 2009 01:15 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik doe gewoon alsof mijn neus bloedt, dan komt alles goed
quote:Op zondag 10 mei 2009 01:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zeg , steek jij je neus eens niet in andermans zaken![]()
je bent dan ook het neusje van de zalm voor mequote:Op zondag 10 mei 2009 01:15 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik doe gewoon alsof mijn neus bloedt, dan komt alles goed
Je wou een wit neusje halen ?quote:Op zondag 10 mei 2009 01:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]kut, toen was ik even door mn neusspreuken heen
maarja ik zal je maar niet negerenzolang je me maar niet zwart maakt dan
![]()
Ah, ik val weer met mijn neus in de boterquote:Op zondag 10 mei 2009 01:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je bent dan ook het neusje van de zalm voor me![]()
Wiequote:
hoe wist je dat, zit je in mn prive leven rond te neuzen ?quote:
marielinquote:
Ik hoorde het zo tussen neus en lippen door joh, niks om je zorgen over te makenquote:Op zondag 10 mei 2009 01:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hoe wist je dat, zit je in mn prive leven rond te neuzen ?
Koudquote:
Is ze nu dan eindelijk verstoten?quote:Op zondag 10 mei 2009 01:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat meisje dat buiten moet slqpen
hoorde je dat van de neus ?quote:Op zondag 10 mei 2009 01:20 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik hoorde het zo tussen neus en lippen door joh, niks om je zorgen over te maken
Laatst was ik neuzen aan het tellen, toen kwam ie inderdaad naar mij toe. Hij maakte je zorgen om je wipneus.quote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 01:22 schreef Susi het volgende:
[..]
Laatst was ik neuzen aan het tellen, toen kwam ie inderdaad naar mij toe. Hij maakte je zorgen om je wipneus.
pff hem kon je niet missen, hij 'heeft een neus als een kapstok'quote:Op zondag 10 mei 2009 01:22 schreef Susi het volgende:
[..]
Laatst was ik neuzen aan het tellen, toen kwam ie inderdaad naar mij toe. Hij maakte je zorgen om je wipneus.
succes, en goed het velletje naar achter trekken he !quote:
Ik ga gewoon zitten hoor maar bedankt voor de steunquote:Op zondag 10 mei 2009 01:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
succes, en goed het velletje naar achter trekken he !
hihi nooit gedacht dat ik dat tegen iermand anders dan mn zoon zou zeggen **pinkt traantje weg**
morele support is altijd goedquote:Op zondag 10 mei 2009 01:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga gewoon zitten hoor maar bedankt voor de steun
Ze hebben hem bij de neus gehad.quote:Op zondag 10 mei 2009 01:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
pff hem kon je niet missen, hij 'heeft een neus als een kapstok'
Nou ik hoop niet dat je een dochter hebquote:
hey, jij zag alle posts over neuzen en je dacht, laat ik ook eens komen rondneuzen hier ?quote:
Dat is maar een wassen neus hoorquote:Op zondag 10 mei 2009 01:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
pff hem kon je niet missen, hij 'heeft een neus als een kapstok'
misschien ooit, maar ze zal leren om staand te plassen , net als pappa !quote:
Ik dacht, dat wordt me niet door de neus geboord.quote:Op zondag 10 mei 2009 01:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hey, jij zag alle posts over neuzen en je dacht, laat ik ook eens komen rondneuzen hier ?
quote:Op zondag 10 mei 2009 01:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
misschien ooit, maar ze zal leren om staand te plassen , net als pappa !
ah jij heb een neus voor goede topicsquote:Op zondag 10 mei 2009 01:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik dacht, dat wordt me niet door de neus geboord.
En val met me neus in de boter![]()
quote:
wat ? alles valt te lerenquote:
Was gewoon aan het rondneuzenquote:
Ik loop altijd met mijn neus in de windquote:Op zondag 10 mei 2009 01:32 schreef Susi het volgende:
[..]
Dan is het goed hoor. Niet teveel gaan husse met je neus ertussen
anaalquote:
zolang je maar niet je neus schendt , want dan schendt je ook je aangezicht.quote:
Oppassen dat je niet tegen bomen aanloopt danquote:
Pis altijd op mijn schoenenquote:
Ik heb daar een neusje voorquote:Op zondag 10 mei 2009 01:37 schreef Susi het volgende:
[..]
Oppassen dat je niet tegen bomen aanloopt danDie laat je liever aan je neus voorbij gaan, geloof mij
dan krijg je een varkensneusquote:Op zondag 10 mei 2009 01:37 schreef Susi het volgende:
[..]
Oppassen dat je niet tegen bomen aanloopt danDie laat je liever aan je neus voorbij gaan, geloof mij
haar extentions zullen weinig goeds doen hoor...quote:
Als ik eraan trek als ik bijna klaar ben, denken ze dat je aan het fappen bentquote:
Er zijn nu dan ook geen mede overlevers die meekijken , behalve us the streamersquote:Op zondag 10 mei 2009 01:38 schreef snetje het volgende:
over zeiken gesproken .... ik vind het toch al heel wat dat Marilien nu ook al op dat emmertje durft te piesen
met coke in de neus vast ook welquote:Op zondag 10 mei 2009 01:40 schreef Susi het volgende:
[..]
Met wilde haren in de neus kom je de nacht wel door
quote:
ach je wist dat ik bullshittequote:Op zondag 10 mei 2009 01:42 schreef Susi het volgende:
[..]
Ja hallloo, dat hoef je mij niet aan mijn neus te gaan hangen
Misschien dan toch een plasgootje er aan hangen ...quote:Op zondag 10 mei 2009 01:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als ik eraan trek als ik bijna klaar ben, denken ze dat je aan het fappen bent![]()
en voor je het weet ben je potlootventer
Maar waar laat je die daarna dan weer héquote:Op zondag 10 mei 2009 01:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien dan toch een plasgootje er aan hangen ...
zie je daarquote:Op zondag 10 mei 2009 01:46 schreef Susi het volgende:
Maar mijn neus en ik gaan neusjeneusje doen in bed
op etenquote:Op zondag 10 mei 2009 01:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar waar laat je die daarna dan weer hé
Trustequote:Op zondag 10 mei 2009 01:46 schreef Susi het volgende:
Maar mijn neus en ik gaan neusjeneusje doen in bed
Mag jij ze hebbenquote:
En nu wil je dat ik een verhaaltje vertelquote:
quote:In de modder
Met mijn poten in de modder
Tussen de mensen
In de COS
Wij maken TBO een succes op FOK!
Dat zijn wij, GODVERDOMME
DAT ZIJN WIJ, GODVERDOMME
Godverdomme
Dood
Godverdomme
GODVERDOMME GODVERDOMME
DOOD DOOD DOOD DOOD DOOD
Met onze poten in de modder
Tussen de mensen
In de COS.
nee dank je. Ik ga dromen .quote:Op zondag 10 mei 2009 02:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En nu wil je dat ik een verhaaltje vertel
Zal de sponsor ook blij mee zijnquote:Op zondag 10 mei 2009 02:00 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb een gedichtje geschreven.![]()
Eigenlijk was het de bedoeling deze pas op de laatste avond van de COS te publiceren, maar ik heb besloten het toch maar nu al toe doen.
Gewoon, omdat ik er trots op ben, en de sfeer voelt goed.
[..]
Sweet dreamsquote:
Niets mis met dat verdrag tochquote:Op zondag 10 mei 2009 02:03 schreef FuTilE het volgende:
Interessante discussie...
Ik ben benieuwd wanneer het non-proliferatieverdrag aan de orde komt, maar dat zal niet lang meer duren.
ik wordt altijd zo vrolijk van al je kunsten ....quote:Op zondag 10 mei 2009 02:00 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb een gedichtje geschreven.![]()
Eigenlijk was het de bedoeling deze pas op de laatste avond van de COS te publiceren, maar ik heb besloten het toch maar nu al toe doen.
Gewoon, omdat ik er trots op ben, en de sfeer voelt goed.
[..]
Ik zie er zo een ooievaar in, die een stapel manden met kinderen tegelijk brengt.quote:
quote:
Hahaha ja idd ,gister was ook al zo'n top nachtquote:Op zondag 10 mei 2009 02:41 schreef Peter6000 het volgende:
Rolluik gaat omhoog, fucking spannende beelden, vanavond.
nee, ik post alleen maar smiliesquote:
Snap jij waarom dat rolluik openging?quote:Op zondag 10 mei 2009 02:44 schreef wicky. het volgende:
Ik ben het Vet! te doen met MarielinBest frisjes buiten hoor.
Respect!
Wel fijn, om midden in de nacht in een donker hol door zo`n griezel wakker gemaakt te worden.quote:Op zondag 10 mei 2009 02:46 schreef wicky. het volgende:
Ik denk om even bij Marielin te kijken ,ik hoorde haar zeggen 'ja ik leef nog hoor'
jammerquote:Op zondag 10 mei 2009 02:46 schreef wicky. het volgende:
Ik denk om even bij Marielin te kijken ,ik hoorde haar zeggen 'ja ik leef nog hoor'
Lijkenquote:
Heeft-ie netjes gedaan. Een "passende beloning" ligt voor hem in het verschiet.quote:
Hij kreeg al een blikje bier van achter via het voorraadhok. Hoort ook bij zijn opdracht?quote:Op zondag 10 mei 2009 02:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Heeft-ie netjes gedaan. Een "passende beloning" ligt voor hem in het verschiet.
*Gaat slapen*quote:
Arme Marielinquote:Op zondag 10 mei 2009 07:22 schreef Nostalgist het volgende:
Ben wel benieuwd eigenlijk hoe het Marielin vergaat....
Op deze manier kun je al bijna als Maartje van Wegen van de verkiezingen verslag doen!quote:Op zondag 10 mei 2009 07:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wie bracht in de tweede week de meeste stemmen, en dus credits op?
[ afbeelding ]
Maartje van Wegenquote:Op zondag 10 mei 2009 08:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Op deze manier kun je al bijna als Maartje van Wegen van de verkiezingen verslag doen!"We krijgen nu Eindhoven binnen, laten we eens kijken naar de verdeling van de stemmen daar."
Heb je ook een idee van het totaal aantal uitgebrachte stemmen/credits? Het lijkt me dat je niet alle credits voor alle stemmingen hebt kunnen tellen.quote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 08:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je ook een idee van het totaal aantal uitgebrachte stemmen/credits? Het lijkt me dat je niet alle credits voor alle stemmingen hebt kunnen tellen.
Misschien 2000 betalende streamers? Straks misschien 20000 euro aan credits en 16000 euro aan streamgeld? Gaat wel de goede kant op, maar niet kostendekkend, lijkt me.quote:
goedemorgenquote:Op zondag 10 mei 2009 08:25 schreef Nostalgist het volgende:
Mooi, Marielin beweegt iig....
Peter klaagt over het feit dat er iemand met hakjes boven loopt....
Ik denk eerder aan 200 betalende streamers. Inderdaad nóg niet kostendekkend, maar dat geeft niet. Er komen vast meer "Bunkers", kwestie van lange adem en creatief blijven. Als ze het ooit kunnen verkopen is het natuurlijk redelijk Bingo?quote:Op zondag 10 mei 2009 08:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien 2000 betalende streamers? Straks misschien 20000 euro aan credits en 16000 euro aan streamgeld? Gaat wel de goede kant op, maar niet kostendekkend, lijkt me.
Er zijn vast veel meer dan 200 betalende streamers. Achterbannen + genoeg fokkers die wel hebben betaald. Ik snap ook niet waarom je niet 8 euro zou betalen, zelfs een zwerver kan 8 euro dokken als hij het echt wil volgen.quote:Op zondag 10 mei 2009 08:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk eerder aan 200 betalende streamers. Inderdaad nóg niet kostendekkend, maar dat geeft niet. Er komen vast meer "Bunkers", kwestie van lange adem en creatief blijven. Als ze het ooit kunnen verkopen is het natuurlijk redelijk Bingo?
Er zijn er die meer dan 200 euro gespendeerd hebben aan stemmen. Als je het totaal bedrag neemt, net iets meer dan 10.000 euro, je deelt dat door 200, dan is het 50 euro pp. Er zullen er echt niet zo heel veel meer zijn dan 200.quote:Op zondag 10 mei 2009 08:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Er zijn vast veel meer dan 200 betalende streamers. Achterbannen + genoeg fokkers die wel hebben betaald. Ik snap ook niet waarom je niet 8 euro zou betalen, zelfs een zwerver kan 8 euro dokken als hij het echt wil volgen.
Ik ben tot nu toe niet echt bereid om credits aan te schaffen en ik denk dat veel mensen er ook zo over denken.quote:Op zondag 10 mei 2009 08:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er zijn er die meer dan 200 euro gespendeerd hebben aan stemmen. Als je het totaal bedrag neemt, net iets meer dan 10.000 euro, je deelt dat door 200, dan is het 50 euro pp. Er zullen er echt niet zo heel veel meer zijn dan 200.
Credits aanschaffen of een abbo voor de stream is ook een verschil.quote:Op zondag 10 mei 2009 08:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben tot nu toe niet echt bereid om credits aan te schaffen en ik denk dat veel mensen er ook zo over denken.
Precies, daarom denk ik ook dat er veel meer dan 200 mensen zijn die voor de streams hebben betaald.quote:Op zondag 10 mei 2009 08:40 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Credits aanschaffen of een abbo voor de stream is ook een verschil.
ze is een beetje bozigquote:Op zondag 10 mei 2009 08:40 schreef Recce het volgende:
Marielin vraagt of ze er ook uit mag.
Dat is waar. Hoeveel procent van de streamers koopt dan credits denk je?quote:Op zondag 10 mei 2009 08:40 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Credits aanschaffen of een abbo voor de stream is ook een verschil.
Ik gok een paar procent. Misschien 5?quote:Op zondag 10 mei 2009 08:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is waar. Hoeveel procent van de streamers koopt dan credits denk je?
Die kun je toch beter besteden aan leuke telefoongesprekken?quote:Op zondag 10 mei 2009 08:54 schreef Rica het volgende:
Ik heb nog honderden belminuten over. Als ik die omzet kan ik nog een keer nucleair gaan. Als de polls zo dicht bij elkaar blijven...
Ik vind haar een egocentrisch trutje. "Hier Jeroen, je rouwkaart" en gelijk "McDonalds, McDonalds". Daarnaast vind ik haar één groot aandachtsgat met haar maniertjes.quote:Op zondag 10 mei 2009 08:58 schreef Recce het volgende:
Eline is ook niet lief! Ze kan haar warme douche best delen met Marielin.
Als je de onschuldige-lieve-meisjesact er afstript blijft er niks over.quote:Op zondag 10 mei 2009 09:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind haar een egocentrisch trutje. "Hier Jeroen, je rouwkaart" en gelijk "McDonalds, McDonalds". Daarnaast vind ik haar één groot aandachtsgat met haar maniertjes.
Veel mannen trappen er in met haar "Ik ben zo gewoontjes" en "Ik ben niet mooi". Ze springen er gelijk bovenop om haar te overtuigen van het tegendeel. Aandacht, aandacht, aandacht.quote:Op zondag 10 mei 2009 09:03 schreef Rica het volgende:
[..]
Als je de onschuldige-lieve-meisjesact eraf stript blijft er niks over.
De feiten bewijzen het, ze zit immers nog in de Bunkerquote:Op zondag 10 mei 2009 09:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Veel mannen trappen er in met haar "Ik ben zo gewoontjes" en "Ik ben niet mooi". Ze springen er gelijk bovenop om haar te overtuigen van het tegendeel. Aandacht, aandacht, aandacht.
Ik denk dat er uiteindelijk wel een boel overblijft, maar dat weet dat trutje zelf nog niet. De lieve meisjes act werkt tot nu toe, maar dat blijft niet haar hele leven zo. Dido zei toch ook dat ze was geschrokken van de reacties op fok en dat ze daar iets mee deed? Die meisjes hebben ook een goede opvoeding gehad en hebben ook een boel ethisch besef in hun donder.quote:Op zondag 10 mei 2009 09:03 schreef Rica het volgende:
[..]
Als je de onschuldige-lieve-meisjesact er afstript blijft er niks over.
Maar ze gaat hem vast niet winnen? Ik gok eigenlijk dat Marielin, Peter of Pim wel een redelijke kans maken, in die volgordequote:Op zondag 10 mei 2009 09:06 schreef D. het volgende:
[..]
Fe feiten bewijzen het, ze zit immers nog in de Bunker
Iedereen is idd het produkt van de omgeving en ze is ook nog een nakomertje. Eerlijk gezegd ligt de kern van mijn persoonlijke ergernis ook meer bij hoe de anderen erin meegaan en zich in mijn ogen laten manipuleren. Ik hou er niet van als het mezelf gebeurt en als je het dan bij anderen ziet roept het irritatie op. En in COS moet je ook lekker ongenuanceerd kunnen zijn hoor.quote:Op zondag 10 mei 2009 09:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat er uiteindelijk wel een boel overblijft, maar dat weet dat trutje zelf nog niet. De lieve meisjes act werkt tot nu toe, maar dat blijft niet haar hele leven zo. Dido zei toch ook dat ze was geschrokken van de reacties op fok en dat ze daar iets mee deed? Die meisjes hebben ook een goede opvoeding gehad en hebben ook een boel ethisch besef in hun donder.
zeur, ze mag de douche en de inhoud van haar toilettas niet delen.quote:Op zondag 10 mei 2009 09:05 schreef 5thencounter het volgende:
Nix hoor, kouwe douche voor Marielin..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat spel betreft zou Jeroen bij de mannen moeten winnen, maar ik vind hem echt irritant. Peter mag nooit winnen (eens een guido altijd een guido). Dus dan maar Pim. Bij de dames is het duidelijk nu: Marielin. Uiteindelijk zou van mij Marielin moeten winnen dus.quote:Op zondag 10 mei 2009 09:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar ze gaat hem vast niet winnen? Ik gok eigenlijk dat Marielin, Peter of Pim wel een redelijke kans maken, in die volgorde
Ik gun die Jeroen eigenlijk helemaal niets! Vind hem een uiterst irritant en naar mannetje met een verknipte geest. Maar goed, dat soort types maken natuurlijk wel zo'n programma. Die credits krijgt ie, maar toch zie ik hem liever vandaag dan morgen optiefen.quote:Op zondag 10 mei 2009 09:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat spel betreft zou Jeroen bij de mannen moeten winnen, maar ik vind hem echt irritant. Peter mag nooit winnen (eens een guido altijd een guido). Dus dan maar Pim. Bij de dames is het duidelijk nu: Marielin. Uiteindelijk zou van mij Marielin moeten winnen dus.
Eens. in DGK was Huub ook zo'n naar mannetje, maar daar zag ik ook nog een normaal persoon in. Bij Jeroen schrik ik veel meer dan bij Huub of Jaap.quote:Op zondag 10 mei 2009 09:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik gun die Jeroen eigenlijk helemaal niets! Vind hem een uiterst irritant en naar mannetje met een verknipte geest. Maar goed, dat soort types maken natuurlijk wel zo'n programma. Die credits krijgt ie, maar toch zie ik hem liever vandaag dan morgen optiefen.
Daarom mag Peter dus NOOIT winnen. Zoiets mag je niet aanmoedigen.quote:Op zondag 10 mei 2009 09:35 schreef NrTH het volgende:
Peter gaat eerst onder de zonnebank als hij thuiskomt ..
Ik denk misschien wel hoger. Het zou me niet verbazen als degene die hier op Fok posten in totaliteit in de minderheid zijn, grootste aantal streamers zal toch uit de achterban komen. Pim wordt gevolgd door een dorp. sommige families habben al 15 huishoudens + dan nog kenissen vrienden, schoolgenoten.quote:
Marielin is een zeikerig aandachtvragend irritant mensquote:Op zondag 10 mei 2009 09:46 schreef JakeHeke het volgende:
Hoogste tijd dat ze doorgeven dat Marielin bovenaan in de poll stond gisteravond. Niks tegen Eline, maar door haar het idee te geven dat alles wat ze doet leuk is, maak je er een verwend, egocentrisch tutje van. Marielin verdient het m.i. om even in het zonnetje te staan. Leuk, stoer, sociaal meisje. Alleen jammer dat ze zoveel rookt. Hopenlijk leert ze dat nog af.
quote:Op zondag 10 mei 2009 09:46 schreef Dementor het volgende:
Arme Eline, draaide ik na 4:30 minuut opeens de warme kraan dicht.
waarom denk je dat?quote:Op zondag 10 mei 2009 09:38 schreef Recce het volgende:
Volgens mij weet Pim dat Jeroen aan het kloten is met spullen.
Als hij dan slim is, zegt hij niets.quote:
wat is de sanctie als iemand er achter komt???quote:Op zondag 10 mei 2009 09:51 schreef hondjes het volgende:
[..]
Als hij dan slim is, zegt hij niets.
Hij moet dan toch begrijpen dat het opdracht is, en de groep dan benadeeld.
quote:Op zondag 10 mei 2009 09:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als Eline klaar is met opmaken moet er maar wat camoufleer verf binnenkomen. De Opdracht, iedereen vandaag in oorlogskleuren, schoensmeer op de wangen
Dus jij bent niet eerlijkquote:Op zondag 10 mei 2009 09:46 schreef Dementor het volgende:
Arme Eline, draaide ik na 4:30 minuut opeens de warme kraan dicht.
Dat weet ik niet,quote:Op zondag 10 mei 2009 09:52 schreef blomst het volgende:
[..]
wat is de sanctie als iemand er achter komt???
Precies. Neem aan dat hij snapt dat er Jeroen niet voor niets spullen wegmoffeltquote:Op zondag 10 mei 2009 09:51 schreef hondjes het volgende:
[..]
Als hij dan slim is, zegt hij niets.
Hij moet dan toch begrijpen dat het opdracht is, en de groep dan benadeeld.
Op dit moment vind ik geen van allen een terechte winnaar.quote:Op zondag 10 mei 2009 09:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar ze gaat hem vast niet winnen? Ik gok eigenlijk dat Marielin, Peter of Pim wel een redelijke kans maken, in die volgorde
quote:Op zondag 10 mei 2009 09:55 schreef beequeen het volgende:
Calimero IS net een clowntje met haar make-upje.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook totaal geen binding heb met geen een van de deelnemers.quote:Op zondag 10 mei 2009 09:55 schreef lunareclipse het volgende:
[..]
Op dit moment vind ik geen van allen een terechte winnaar.
Marielin: is wmb gister door de mand gevallen met haar gedram over pannekoeken en haar vriend (en ze heeft het er weer over).
Calimero: verruilt haar idool Jeroen voor Peter als hij kaal is en emotioneel moeilijk zit. Ze moet het puur van aandacht hebben.
Pim: heeft nog niks laten zien
Peter: is een sneak die onsmakelijk uit de hoek komt.
De komende 2 weken zal ik mijn mening vast weer bijstellen.
Hmm, ja, ik ook niet. Misschien duurden die BB's daarom net iets langer.quote:Op zondag 10 mei 2009 09:56 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook totaal geen binding heb met geen een van de deelnemers.
dat kan nog komen ...?..quote:Op zondag 10 mei 2009 09:56 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook totaal geen binding heb met geen een van de deelnemers.
Ik denk het niet. Daar duurt het programma te kort voor en de bewoners zijn niet leuk genoeg.quote:
Ik vrees van niet; de karakters liggen niet zo bij mij. Misschien ook omdat de sfeer zo hecht en gezellig en koetsiekoetsiekoe is, dat de mensen niet echt er boven uit kunnen steken met hun 'eigen dingen' ofzoiets. Geen idee hoe ik het moet omschrijven.quote:
Da's lekker makkelijk, er moet iemandquote:Op zondag 10 mei 2009 09:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Een binding niet, maar ik weet al wel zeker wie ik absoluut niet mag
Er blijven er vanzelf een paar over als je diegenen die je niet mag weg gaat stemmen.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:01 schreef lunareclipse het volgende:
[..]
Da's lekker makkelijk, er moet iemandwinnen
Klopt en ik denk ook dat de nadruk teveel ligt op de zogenaamde interactiviteit waardoor de aandacht ligt op hoe de redactie zich gedraagt en of er leuke opdrachten zijn verzonnen ipv de onderlinge relaties tussen de deelnemersquote:Op zondag 10 mei 2009 10:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Daar duurt het programma te kort voor en de bewoners zijn niet leuk genoeg.
quote:Op zondag 10 mei 2009 10:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er blijven er vanzelf een paar over als je diegenen die je niet mag weg gaat stemmen.
Nee joh, Bobby deed juist zijn best alles overal goed te praten.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:04 schreef Recce het volgende:
Tja, ik vind het nog steeds jammer dat Bobby eruit is gegaan. Hij was wel iets te aanwezig soms, maar hij had ook voor confrontaties gezorgd nu.
Dat is een goede opmerking! BB's maken scheen niet zo makkelijk te zijn, hoeveel irritaties die ook bij de kijkers opriepen.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Klopt en ik denk ook dat de nadruk teveel ligt op de zogenaamde interactiviteit waardoor de aandacht ligt op hoe de redactie zich gedraagt en of er leuke opdrachten zijn verzonnen ipv de onderlinge relaties tussen de deelnemers
Ik heb nog maar op eentje gestemd, en dat was idd negatiefquote:
Uiteindelijk had Bobby ook een grens, en vooral met die tombola rond Eline had hij zich wel kunnen manifesteren. Maargoed, je hebt wel gelijk dat hij wel iemand was die de boel bij elkaar hield.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:05 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Nee joh, Bobby deed juist zijn best alles overal goed te praten.
Dat ja.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Klopt en ik denk ook dat de nadruk teveel ligt op de zogenaamde interactiviteit waardoor de aandacht ligt op hoe de redactie zich gedraagt en of er leuke opdrachten zijn verzonnen ipv de onderlinge relaties tussen de deelnemers
Dus dat. Marielin piepte behoorlijk gisteravond, maar ze had gewoon gelijk. De uitslag van de pannenkoekenopdracht stond bij voorbaat al vast. Misselijk gedoe.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:10 schreef hondjes het volgende:
Het lijkt me anders ook verdomd irritant , om met zo een aandachtshoer in een ruimte te leven.
quote:Op zondag 10 mei 2009 10:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb nog maar op eentje gestemd, en dat was idd negatief![]()
Niet dat het geholpen heeft, want die gast zit er nog steeds in
Je maakt mij ook niet wijs dat een zoute pannenkoek lekker is. Het enige wat de mannen lekker vonden was de spek.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat. Marielin piepte behoorlijk gisteravond, maar ze had gewoon gelijk. De uitslag van de pannenkoekenopdracht stond bij voorbaat al vast. Misselijk gedoe.
Het is ook niet de eerste keer dat mevrouw privileges heeft. Normaal is het één luxe item, zij krijgt een hele mand vol. Anderen krijgen opdrachten waarbij ze alleen iets voor de groep kunnen winnen, piepiephallo krijgt een patatje voor haarzelf. Moet toch ook eens gaan opvallen.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:12 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dat ja.
Zit deze morgen al te genieten van de gesprekken en de lichaamstaal die verraadt dat de meesten "mixed feelings" hadden bij het opmaken van Eline..
Het zal wel vooropgezet plan zijn, in iedere RLS heb je er een die voorkeur geniet en verwend wordt.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat. Marielin piepte behoorlijk gisteravond, maar ze had gewoon gelijk. De uitslag van de pannenkoekenopdracht stond bij voorbaat al vast. Misselijk gedoe.
Eline wordt genaaid met zout, waardoor Marielin die fout al niet gaat maken. Ze had het dus volledig in eigen hand. Het is toch echt haar eigen schuld dat ze geen pannenkoeken kan bakken.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die fout met het zout had haar de kop al moeten kosten. Niet proeven wat je in een gerecht gooit is fout nummer 1 in de kookwereld.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:19 schreef Pek het volgende:
[..]
Eline wordt genaaid met zout, waardoor Marielin die fout al niet gaat maken. Ze had het dus volledig in eigen hand. Het is toch echt haar eigen schuld dat ze geen pannenkoeken kan bakken.
Dream on.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:19 schreef Pek het volgende:
Eline wordt genaaid met zout, waardoor Marielin die fout al niet gaat maken. Ze had het dus volledig in eigen hand. Het is toch echt haar eigen schuld dat ze geen pannenkoeken kan bakken.
Mag niet.quote:Op zondag 10 mei 2009 08:58 schreef Recce het volgende:
Eline is ook niet lief! Ze kan haar warme douche best delen met Marielin.
Ik denk ook niet dat het opzet is, maar ik vraag mij ook af of ze het een beetje bijhoudenquote:Op zondag 10 mei 2009 10:22 schreef Recce het volgende:
Ik geloof echt niet in een of ander complet om Eline voor te trekken. Eline heeft tot nu toe geluk gehad, maar die komt vast ook nog behoorlijk aan de beurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |