ach je wist dat ik bullshittequote:Op zondag 10 mei 2009 01:42 schreef Susi het volgende:
[..]
Ja hallloo, dat hoef je mij niet aan mijn neus te gaan hangen
Misschien dan toch een plasgootje er aan hangen ...quote:Op zondag 10 mei 2009 01:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als ik eraan trek als ik bijna klaar ben, denken ze dat je aan het fappen bent![]()
en voor je het weet ben je potlootventer
Maar waar laat je die daarna dan weer héquote:Op zondag 10 mei 2009 01:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien dan toch een plasgootje er aan hangen ...
zie je daarquote:Op zondag 10 mei 2009 01:46 schreef Susi het volgende:
Maar mijn neus en ik gaan neusjeneusje doen in bed
op etenquote:Op zondag 10 mei 2009 01:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar waar laat je die daarna dan weer hé
Trustequote:Op zondag 10 mei 2009 01:46 schreef Susi het volgende:
Maar mijn neus en ik gaan neusjeneusje doen in bed
Mag jij ze hebbenquote:
En nu wil je dat ik een verhaaltje vertelquote:
quote:In de modder
Met mijn poten in de modder
Tussen de mensen
In de COS
Wij maken TBO een succes op FOK!
Dat zijn wij, GODVERDOMME
DAT ZIJN WIJ, GODVERDOMME
Godverdomme
Dood
Godverdomme
GODVERDOMME GODVERDOMME
DOOD DOOD DOOD DOOD DOOD
Met onze poten in de modder
Tussen de mensen
In de COS.
nee dank je. Ik ga dromen .quote:Op zondag 10 mei 2009 02:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En nu wil je dat ik een verhaaltje vertel
Zal de sponsor ook blij mee zijnquote:Op zondag 10 mei 2009 02:00 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb een gedichtje geschreven.![]()
Eigenlijk was het de bedoeling deze pas op de laatste avond van de COS te publiceren, maar ik heb besloten het toch maar nu al toe doen.
Gewoon, omdat ik er trots op ben, en de sfeer voelt goed.
[..]
Sweet dreamsquote:
Niets mis met dat verdrag tochquote:Op zondag 10 mei 2009 02:03 schreef FuTilE het volgende:
Interessante discussie...
Ik ben benieuwd wanneer het non-proliferatieverdrag aan de orde komt, maar dat zal niet lang meer duren.
ik wordt altijd zo vrolijk van al je kunsten ....quote:Op zondag 10 mei 2009 02:00 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb een gedichtje geschreven.![]()
Eigenlijk was het de bedoeling deze pas op de laatste avond van de COS te publiceren, maar ik heb besloten het toch maar nu al toe doen.
Gewoon, omdat ik er trots op ben, en de sfeer voelt goed.
[..]
Ik zie er zo een ooievaar in, die een stapel manden met kinderen tegelijk brengt.quote:
quote:
Hahaha ja idd ,gister was ook al zo'n top nachtquote:Op zondag 10 mei 2009 02:41 schreef Peter6000 het volgende:
Rolluik gaat omhoog, fucking spannende beelden, vanavond.
nee, ik post alleen maar smiliesquote:
Snap jij waarom dat rolluik openging?quote:Op zondag 10 mei 2009 02:44 schreef wicky. het volgende:
Ik ben het Vet! te doen met MarielinBest frisjes buiten hoor.
Respect!
Wel fijn, om midden in de nacht in een donker hol door zo`n griezel wakker gemaakt te worden.quote:Op zondag 10 mei 2009 02:46 schreef wicky. het volgende:
Ik denk om even bij Marielin te kijken ,ik hoorde haar zeggen 'ja ik leef nog hoor'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |