ah jij heb een neus voor goede topicsquote:Op zondag 10 mei 2009 01:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik dacht, dat wordt me niet door de neus geboord.
En val met me neus in de boter![]()
quote:
wat ? alles valt te lerenquote:
Was gewoon aan het rondneuzenquote:
Ik loop altijd met mijn neus in de windquote:Op zondag 10 mei 2009 01:32 schreef Susi het volgende:
[..]
Dan is het goed hoor. Niet teveel gaan husse met je neus ertussen
anaalquote:
zolang je maar niet je neus schendt , want dan schendt je ook je aangezicht.quote:
Oppassen dat je niet tegen bomen aanloopt danquote:
Pis altijd op mijn schoenenquote:
Ik heb daar een neusje voorquote:Op zondag 10 mei 2009 01:37 schreef Susi het volgende:
[..]
Oppassen dat je niet tegen bomen aanloopt danDie laat je liever aan je neus voorbij gaan, geloof mij
dan krijg je een varkensneusquote:Op zondag 10 mei 2009 01:37 schreef Susi het volgende:
[..]
Oppassen dat je niet tegen bomen aanloopt danDie laat je liever aan je neus voorbij gaan, geloof mij
haar extentions zullen weinig goeds doen hoor...quote:
Als ik eraan trek als ik bijna klaar ben, denken ze dat je aan het fappen bentquote:
Er zijn nu dan ook geen mede overlevers die meekijken , behalve us the streamersquote:Op zondag 10 mei 2009 01:38 schreef snetje het volgende:
over zeiken gesproken .... ik vind het toch al heel wat dat Marilien nu ook al op dat emmertje durft te piesen
met coke in de neus vast ook welquote:Op zondag 10 mei 2009 01:40 schreef Susi het volgende:
[..]
Met wilde haren in de neus kom je de nacht wel door
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |