altijd als ik teveel oefen ben ik bang dat ze na 9maanden opeens iets anders baart dan kunstquote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 00:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
altijd als ik teveel oefen ben ik bang dat ze na 9maanden opeens iets anders baart dan kunst
Heb ook wel lol eigenlijk over dat gezeikquote:Op zondag 10 mei 2009 00:57 schreef chufi het volgende:
Met een plasgootje de nacht door .... Ik lach me .....![]()
![]()
Maar ze ligt toch al in één grote plasgootquote:Op zondag 10 mei 2009 00:57 schreef chufi het volgende:
Met een plasgootje de nacht door .... Ik lach me .....![]()
![]()
Als jij staand plast wordt ze heus niet zwanger hoorquote:Op zondag 10 mei 2009 00:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
altijd als ik teveel oefen ben ik bang dat ze na 9maanden opeens iets anders baart dan kunst
ze zouden van bovenaf een emmer water erover heen moeten gooienquote:Op zondag 10 mei 2009 00:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar ze ligt toch al in één grote plasgoot
Pfff water das nog mildquote:Op zondag 10 mei 2009 01:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ze zouden van bovenaf een emmer water erover heen moeten gooien
quote:Op zondag 10 mei 2009 00:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als jij staand plast wordt ze heus niet zwanger hoor
in ware fok style gewoon een dikke plasorgie erover heenquote:
Nee das zonde daarnaast is zij wel een F... party animal die gewoon keihard doorhaalt de hele nacht zonder echt zichtbaar dronken te wordenquote:Op zondag 10 mei 2009 01:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ze zouden van bovenaf een emmer water erover heen moeten gooien
care ?quote:Op zondag 10 mei 2009 01:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee das zonde daarnaast is zij wel een F... party animal die gewoon keihard doorhaalt de hele nacht zonder echt zichtbaar dronken te worden
zeikerdquote:
Wat is de fok style danquote:Op zondag 10 mei 2009 01:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
in ware fok style gewoon een dikke plasorgie erover heenMét staand plassende jonge vrouwen
Die kreeg opeens een goed ideequote:
Echt?quote:
naar je zin gehad al staand ?quote:
had je een loop neusquote:
trustenquote:Op zondag 10 mei 2009 01:10 schreef chufi het volgende:
Verder blijft het stil ...
[ afbeelding ]
Tot morgen
Als man zeg ik slapenquote:Op zondag 10 mei 2009 01:11 schreef Jimbo het volgende:
ik zit in dilemma
slapen of in bad en dan slapen
wat zouden jullie dames doen?
* Susi adviseert slapenquote:Op zondag 10 mei 2009 01:11 schreef Jimbo het volgende:
ik zit in dilemma
slapen of in bad en dan slapen
wat zouden jullie dames doen?
quote:Op zondag 10 mei 2009 01:12 schreef Susi het volgende:
[..]
Liever niet. Daar haal ik mijn neus voor op
Nou dan bof je! Ik heb teruggelezen: Amber is eruit!quote:
zeg , steek jij je neus eens niet in andermans zakenquote:
jaquote:Op zondag 10 mei 2009 01:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou dan bof je! Ik heb teruggelezen: Amber is eruit!
quote:Op zondag 10 mei 2009 01:15 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik doe gewoon alsof mijn neus bloedt, dan komt alles goed
quote:Op zondag 10 mei 2009 01:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zeg , steek jij je neus eens niet in andermans zaken![]()
je bent dan ook het neusje van de zalm voor mequote:Op zondag 10 mei 2009 01:15 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik doe gewoon alsof mijn neus bloedt, dan komt alles goed
Je wou een wit neusje halen ?quote:Op zondag 10 mei 2009 01:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]kut, toen was ik even door mn neusspreuken heen
maarja ik zal je maar niet negerenzolang je me maar niet zwart maakt dan
![]()
Ah, ik val weer met mijn neus in de boterquote:Op zondag 10 mei 2009 01:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je bent dan ook het neusje van de zalm voor me![]()
Wiequote:
hoe wist je dat, zit je in mn prive leven rond te neuzen ?quote:
marielinquote:
Ik hoorde het zo tussen neus en lippen door joh, niks om je zorgen over te makenquote:Op zondag 10 mei 2009 01:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hoe wist je dat, zit je in mn prive leven rond te neuzen ?
Koudquote:
Is ze nu dan eindelijk verstoten?quote:Op zondag 10 mei 2009 01:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat meisje dat buiten moet slqpen
hoorde je dat van de neus ?quote:Op zondag 10 mei 2009 01:20 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik hoorde het zo tussen neus en lippen door joh, niks om je zorgen over te maken
Laatst was ik neuzen aan het tellen, toen kwam ie inderdaad naar mij toe. Hij maakte je zorgen om je wipneus.quote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 01:22 schreef Susi het volgende:
[..]
Laatst was ik neuzen aan het tellen, toen kwam ie inderdaad naar mij toe. Hij maakte je zorgen om je wipneus.
pff hem kon je niet missen, hij 'heeft een neus als een kapstok'quote:Op zondag 10 mei 2009 01:22 schreef Susi het volgende:
[..]
Laatst was ik neuzen aan het tellen, toen kwam ie inderdaad naar mij toe. Hij maakte je zorgen om je wipneus.
succes, en goed het velletje naar achter trekken he !quote:
Ik ga gewoon zitten hoor maar bedankt voor de steunquote:Op zondag 10 mei 2009 01:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
succes, en goed het velletje naar achter trekken he !
hihi nooit gedacht dat ik dat tegen iermand anders dan mn zoon zou zeggen **pinkt traantje weg**
morele support is altijd goedquote:Op zondag 10 mei 2009 01:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga gewoon zitten hoor maar bedankt voor de steun
Ze hebben hem bij de neus gehad.quote:Op zondag 10 mei 2009 01:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
pff hem kon je niet missen, hij 'heeft een neus als een kapstok'
Nou ik hoop niet dat je een dochter hebquote:
hey, jij zag alle posts over neuzen en je dacht, laat ik ook eens komen rondneuzen hier ?quote:
Dat is maar een wassen neus hoorquote:Op zondag 10 mei 2009 01:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
pff hem kon je niet missen, hij 'heeft een neus als een kapstok'
misschien ooit, maar ze zal leren om staand te plassen , net als pappa !quote:
Ik dacht, dat wordt me niet door de neus geboord.quote:Op zondag 10 mei 2009 01:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hey, jij zag alle posts over neuzen en je dacht, laat ik ook eens komen rondneuzen hier ?
quote:Op zondag 10 mei 2009 01:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
misschien ooit, maar ze zal leren om staand te plassen , net als pappa !
ah jij heb een neus voor goede topicsquote:Op zondag 10 mei 2009 01:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik dacht, dat wordt me niet door de neus geboord.
En val met me neus in de boter![]()
quote:
wat ? alles valt te lerenquote:
Was gewoon aan het rondneuzenquote:
Ik loop altijd met mijn neus in de windquote:Op zondag 10 mei 2009 01:32 schreef Susi het volgende:
[..]
Dan is het goed hoor. Niet teveel gaan husse met je neus ertussen
anaalquote:
zolang je maar niet je neus schendt , want dan schendt je ook je aangezicht.quote:
Oppassen dat je niet tegen bomen aanloopt danquote:
Pis altijd op mijn schoenenquote:
Ik heb daar een neusje voorquote:Op zondag 10 mei 2009 01:37 schreef Susi het volgende:
[..]
Oppassen dat je niet tegen bomen aanloopt danDie laat je liever aan je neus voorbij gaan, geloof mij
dan krijg je een varkensneusquote:Op zondag 10 mei 2009 01:37 schreef Susi het volgende:
[..]
Oppassen dat je niet tegen bomen aanloopt danDie laat je liever aan je neus voorbij gaan, geloof mij
haar extentions zullen weinig goeds doen hoor...quote:
Als ik eraan trek als ik bijna klaar ben, denken ze dat je aan het fappen bentquote:
Er zijn nu dan ook geen mede overlevers die meekijken , behalve us the streamersquote:Op zondag 10 mei 2009 01:38 schreef snetje het volgende:
over zeiken gesproken .... ik vind het toch al heel wat dat Marilien nu ook al op dat emmertje durft te piesen
met coke in de neus vast ook welquote:Op zondag 10 mei 2009 01:40 schreef Susi het volgende:
[..]
Met wilde haren in de neus kom je de nacht wel door
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |