Rustig aan bierie, morgen ben je blij dat je ook deze mijlpaal hebt mogen openenquote:
Ik zei 't nog.quote:Op zondag 10 mei 2009 00:40 schreef LastRequest het volgende:
Mijn god Piet, ik dacht al wat loop je toch te emmeren, we hadden em ook zelf kunnen openen!
Hoi Pietquote:Op zondag 10 mei 2009 00:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tevens hallo DaMart, weer veilig thuis, goed bezig.
Lees dan vooral deze quote even doorquote:Op zondag 10 mei 2009 00:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gelkukkig kom ik altijd nog ff posten met m'n zatte harses, om morgen te bekijken wta voor pareltjes ik nu weer achter gelaten heb voor 't nageslacht.
Jaquote:Op zondag 10 mei 2009 00:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
FP/FC/Kringesprek meet napraat topic(tevens nachtbagger)
Heb jij Paro gezien
quote:Op zondag 10 mei 2009 03:31 schreef Californium het volgende:
hosti geeeft toeelll,,,,, ik ben meeer dronkeemm
We gaan volgend jaar ook moederdag vieren?quote:Op zondag 10 mei 2009 00:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
IB ik moet je iets vertellen.....
Is dat niet alweer afgelopenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:34 schreef swarmahoer het volgende:
nou, kan ik lekker werken, en morgen naar the bunker met piet
Dan heb je nog een hoop te doen vandaagquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:42 schreef SLP_ het volgende:
Ok ik begin te stressen
Maandag moet ik die 100 strafregels inleveren
Een betoog voor Nederlands inleveren
Een ANW werkstuk afhebben
En dinsdag heb ik een toets Engels
En een Duits spreekbeurt
En ik heb nog niets..
quote:
Mja, moederdag, dan weet je dat toch. Serieus, zoiets kun je verwachten Yashiquote:Op zondag 10 mei 2009 10:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Echt, denk je ik slaap eens een keer thuis op zondag, daar is normaal gesproken imense rust tot een uur of 11. Is iedereen in touw en wakker en hard aant praten om 9 uur.. Ontbijt staat er al, wilde ik maken voor dr
quote:
Pics or it didn't happenquote:Op zondag 10 mei 2009 10:28 schreef Californium het volgende:
OMG..........laat me niet dronken achter een computer blijkbaar
nog steeds alcohol in mijn bloed en ik werd halverwege de avond wakker met pijn in mijn oor.... mezelf realiserende dat ik 1 hoerenoorbel had uitgedaan en 1 oorbel niet had uitgedaan.... dat was best pijnlijk
@ Yashaaa.... inderdaad... Ik droeg zo'n shirt met niets eronder.... OMG wat heb ik het koud gehadmaar wel te grappig....
maar goed dat ik dronken was..nuchter had ik het niet aangekunt... Ik kan niet eens meer tellen hoevaak mensen na mijn benen keken / maar mij hebben gefloten / iets hebben geschreeuwd / mij hebben AANGERAAKT
....
maar was wel opzich wel een beetje grappig
* gaat in tas kijken of fototoestel nog veilig is thuis gekomenquote:
hehequote:Op zondag 10 mei 2009 10:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, moederdag, dan weet je dat toch. Serieus, zoiets kun je verwachten Yashi.
[..]Dat moet een geintje zijn
Jij vermaakt je nog steeds prima in Schotland, zo te zien!quote:Op zondag 10 mei 2009 10:28 schreef Californium het volgende:
OMG..........laat me niet dronken achter een computer blijkbaar
nog steeds alcohol in mijn bloed en ik werd halverwege de avond wakker met pijn in mijn oor.... mezelf realiserende dat ik 1 hoerenoorbel had uitgedaan en 1 oorbel niet had uitgedaan.... dat was best pijnlijk
@ Yashaaa.... inderdaad... Ik droeg zo'n shirt met niets eronder.... OMG wat heb ik het koud gehadmaar wel te grappig....
maar goed dat ik dronken was..nuchter had ik het niet aangekunt... Ik kan niet eens meer tellen hoevaak mensen na mijn benen keken / maar mij hebben gefloten / iets hebben geschreeuwd / mij hebben AANGERAAKT
....
maar was wel opzich wel een beetje grappig
Nou, kom maar op dan. Ik ben wel heel benieuwd, Cali als Engelse chick. Zie je er ook uit alsof je in het gips zit?quote:Op zondag 10 mei 2009 10:36 schreef Californium het volgende:
fototoestel is veilig aangekomen
* geshockeerd door grote hoeveelheid foto's van gisteravond die erop staan
niet van de schokkende foto'squote:Op zondag 10 mei 2009 10:36 schreef Californium het volgende:
fototoestel is veilig aangekomen
* geshockeerd door grote hoeveelheid foto's van gisteravond die erop staan
DMquote:Op zondag 10 mei 2009 10:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij vermaakt je nog steeds prima in Schotland, zo te zien!.
neequote:Op zondag 10 mei 2009 10:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nou, kom maar op dan. Ik ben wel heel benieuwd, Cali als Engelse chick. Zie je er ook uit alsof je in het gips zit?
de onfatsoenlijke mogen ook hoorquote:Op zondag 10 mei 2009 10:41 schreef Californium het volgende:
[..]
neeik draag bijna geen make-up...alleen mascara normaal dus meer dan oogschaduw en mascara had ik niet in huis voor en beetje te much om te kopen voor 1 avond
![]()
maar ik zal de foto's eens uploaden en een fatsoenlijke hier neerzetten
Deel 1 ftwquote:Op zondag 10 mei 2009 10:40 schreef morgane het volgende:
[..]
Mijn eerste post was in deel 14, in 2006
waar kan je dat vindenquote:Op zondag 10 mei 2009 10:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Deel 1 ftw.
Maar deel 14 is ook zeer respectabel.
in je postgeschiedenis kijken?quote:
owokequote:
Caliquote:
Als je maar lol hebt, toch?quote:jah hoor
was echt te grappig... zo'n vrijgezellenfeest in een pub veroorzaakte werkelijk dat we om 11 uur al in een club stondendie stonden ons gewoon aan te gapen en 1 greep naar mijn tieten en ze waren echt vet oud
![]()
Maar afgezien van dat aanraken was het de moeite waard
jah hoorquote:Op zondag 10 mei 2009 11:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Cali![]()
.
[..]
Als je maar lol hebt, toch?.
En heb je ondertussen trouwens ook al wat van het land kunnen zien?
Nee, mijn broer had geen rust in zijn kont en is om 9 uur de auto gaan wassen.. En er is bij vrienden van mijn ouders hier in debuurt een kindje geboren en mama was dus druk met het regelen van de ooievaar.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, moederdag, dan weet je dat toch. Serieus, zoiets kun je verwachten Yashi.
[..]Dat moet een geintje zijn
Da's jammer, dat je er wat minder tijd voor hebt, maar je hebt toch al wat moois gezien, volgens mijquote:Op zondag 10 mei 2009 11:04 schreef Californium het volgende:
[..]
jah hoorben ondertussen naar loch ness...inverness....Fort william geweest
maar ben te druk tegenwoordig
Hoe kun je zo enthousiast zijn als je gisteren zo dronken was?quote:
Er staan vast nog wel meer erge tussen?quote:Op zondag 10 mei 2009 11:14 schreef Californium het volgende:
haha.... daar zijn ook foto's vanmaar gisteravond jonge.... ik weet niet meer dat deze gemaakt was
[ afbeelding ]
jahquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
ik was echt verquote:Op zondag 10 mei 2009 11:26 schreef morgane het volgende:
Hahaha, jij was écht een eind heenmaar wel een leuk shirtje.
jepquote:
charmingquote:
quote:
lolquote:
pic ?quote:Op zondag 10 mei 2009 11:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oh my, ben al die catanmaps eens aant bekijken.. En je hetb er eentje die gouden kansen heet.. En bijna alles dus goud is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben nog niet begonnen en moet om twee uur alweer wegquote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 12:15 schreef SLP_ het volgende:
Hmm wat is Catan?kolonisten van catenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
quote:Op zondag 10 mei 2009 12:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik wil de 10 jaars editie hebben.. Die is maar 42 euro en dan zit er meteen 5-6 spelers uitbreiding bij
quote:Op zondag 10 mei 2009 12:23 schreef SLP_ het volgende:
Hmm een spel dus, heb er nog nooit van gehoord
algemene ontwikkeling, kolonistenquote:
Ja ik wees heus wel wat kolonisten zijn hoorquote:
quote:
Dat is een gezelschapsspel. Ik had ooit een date uit Friesland en zij ging mij dat spel leren. Ze liep te pronken met dat ze nooit verloor van vriendinnen die erg gedreven waren in dat spel... nou ja, ze verloor nooit, totdat ik het voor het eerst in mijn leven speeldequote:
Ja tuurlijk had je haar moeten laten winnen!quote:Op zondag 10 mei 2009 12:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is een gezelschapsspel. Ik had ooit een date uit Friesland en zij ging mij dat spel leren. Ze liep te pronken met dat ze nooit verloor van vriendinnen die erg gedreven waren in dat spel... nou ja, ze verloor nooit, totdat ik het voor het eerst in mijn leven speelde.
Gek genoeg is het bij die ene date gebleven, ik had haar vast gewoon moeten laten winnen.
quote:Op zondag 10 mei 2009 12:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is een gezelschapsspel. Ik had ooit een date uit Friesland en zij ging mij dat spel leren. Ze liep te pronken met dat ze nooit verloor van vriendinnen die erg gedreven waren in dat spel... nou ja, ze verloor nooit, totdat ik het voor het eerst in mijn leven speelde.
Gek genoeg is het bij die ene date gebleven, ik had haar vast gewoon moeten laten winnen.
Mja, je moet tegen mij niet zeggen:"Deze kaart is een pestkaart, dus die mag jij niet tegen mij gebruiken." Als ik hem dan in mijn handen krijg...quote:Op zondag 10 mei 2009 13:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]. D'ôh! Ik heb mijn toenmalige vriendin ook laten winnen. Gewoon onopvallend dom spelen, beetje creatief ruilen in je eigen nadeel en een meid is helemaal gelukkig
.
Dat zou ik later ook doen. Dwars zitten waar maar mogelijk is, maar tijdens de eerste dates zou ik me inhoudenquote:Op zondag 10 mei 2009 13:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, je moet tegen mij niet zeggen:"Deze kaart is een pestkaart, dus die mag jij niet tegen mij gebruiken." Als ik hem dan in mijn handen krijg....
Ook supersweet 16 aan het kijkenquote:Op zondag 10 mei 2009 13:08 schreef LastRequest het volgende:
Dude... nieuwste jamba-achtige reclame.. Het Mexicaanse varken
Een eerste keer van het bord vegen met jijzelf op 12 en zij op 5 punten, da's natuurlijk niet echt bevorderlijk voor de sfeerquote:Op zondag 10 mei 2009 13:08 schreef HostiMeister het volgende:
Pff... gewoon altijd winnen, laten winnen is zo kansloos. KEIHARD AFSTRAFFEN!!!
quote:
Mja, het was ook puur beginnersgeluk verder dat ik won, hoor. Maar die pestkaart was net het laatste zetje dat ik daarvoor nodig hadquote:Op zondag 10 mei 2009 13:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat zou ik later ook doen. Dwars zitten waar maar mogelijk is, maar tijdens de eerste dates zou ik me inhouden.
Als ik weet wat het isquote:Op zondag 10 mei 2009 13:10 schreef Mikkie het volgende:
Mensen die zich vervelen mogen voor mij wel SPSS-analyses gaan doen?.
She's just not that into youquote:Op zondag 10 mei 2009 13:10 schreef DaMart het volgende:
Overigens is ze volgens mij weer terug bij haar ex nu... die was vreemdgegaan, maar goed, dat is minder erg dan dat iemand je niet laat winnen met Catan natuurlijk![]()
.
niets... ben gewoon blijquote:Op zondag 10 mei 2009 13:14 schreef LastRequest het volgende:
[..]
She's just not that into you
Cali vertel, wat is er aan de hand??
fuck de sfeer, als iemand een spelletje wil doen met mij moeten ze zich ook voorbereiden op de welverdiende nederlaagquote:Op zondag 10 mei 2009 13:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Een eerste keer van het bord vegen met jijzelf op 12 en zij op 5 punten, da's natuurlijk niet echt bevorderlijk voor de sfeer.
quote:Op zondag 10 mei 2009 13:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
fuck de sfeer, als iemand een spelletje wil doen met mij moeten ze zich ook voorbereiden op de welverdiende nederlaag
Zoals toen ik romantisch ging schaken met een bepaalde toenmalige vriendin. KEIHARD afstraffen
Najaa zegquote:Op zondag 10 mei 2009 13:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
fuck de sfeer, als iemand een spelletje wil doen met mij moeten ze zich ook voorbereiden op de welverdiende nederlaag
Zoals toen ik romantisch ging schaken met een bepaalde toenmalige vriendin. KEIHARD afstraffen
Het kan wel, maar is minder leuk, want je bent eigenlijk constant elkaar aan het helpen. Met drie is eigenlijk wel minimaal. Voor twee personen heb je eventueel het kaartspelquote:Op zondag 10 mei 2009 13:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmm maar kan je Catan dan ook met twee spelen? Dan ga ik van de week even die 10 jaars editie halen
Je bent ziek, dus hebt een excuus. Je zusjes vallen nu meer door de mand... beetje jammerquote:Op zondag 10 mei 2009 14:03 schreef LastRequest het volgende:
Fuckers.. ik zit ziek in Nijmegen, en voelde me heel lullig dat ik met moederdag niet thuis ben.. nou bel ik net m'n zusje, blijkt dat zij niks gedaan hebben voor mama![]()
We doen altijd samen ontbijtje maken en cadeautjes geven enzo.. ben ik een keer ziek, laten ze het maar zitten.. arme mama, nu voel ik me al helemaal lullig
Hoe hard is ze wel niet geraakt met een hockeystick?quote:Op zondag 10 mei 2009 16:59 schreef LastRequest het volgende:
Hosti zijn wij al vriendjes daar?
En m'n zusjes duim is van de onderkant bijna doorgebroken, echt te sick.. ze konden em niet rechtzetten ook, dus even afwachten en anders gaan ze er een pin in zetten
quote:Op zondag 10 mei 2009 15:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn moeder is net op dr hoofd gescheten door een vogelterwijl ze nog wel onder een parasol zat.
Fijne moederdag mam![]()
quote:Op zondag 10 mei 2009 16:55 schreef HostiMeister het volgende:
Your musical compatibility with SLP_ is High blijkbaar zijn jij en LR een betere match
Tijdens de wedstrijd een stick op dr hand gehad en daarna geprobeerd door te hockeyen, was niet erg verstandigquote:
Nee is m'n nick nietquote:Op zondag 10 mei 2009 17:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoe hard is ze wel niet geraakt met een hockeystick?
Als je nick daar ook LR is zal ik je eens even opzoeken
Ja Voicst is liefdequote:Op zondag 10 mei 2009 17:27 schreef morgane het volgende:
Had ik niet verwacht LR, vooral omdat je precies nu Chris Brown luistert waar ik een hekel aan heb haha.
Enne, K-Otic staat in ons compability-lijstje
SLP, je hebt echt een goede smaak!! Voicstheb je ze wel eens live gezien?
Music you have in common includes Timbaland, Nelly Furtado, Acda en De Munnik, 50 Cent and Anouk.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:39 schreef HostiMeister het volgende:
Ja weet ik, bij jou, morgane en SLP heb ik alledrie artiesten gemeen waarvan ik denk, meh. JvT en Damien Rice zag ik nog bij iemand staan. Maar dat ik ooit uberhaupt Krezip heb geluisterd
Stukje beter dan de Rihanna's Britney's en Christina's van de pop wereld als je het mij vraagtquote:Op zondag 10 mei 2009 18:03 schreef SLP_ het volgende:
Katy Perry[ok, heel stiekem vind ik thinking of you wel mooi ;p]
en geloof ons maar, tjeerd is heel poepig
Van Damien Rice ken ik alleen Amie en 9 Crimes, en die laatste is wel heel mooi jaa
Ja oke, ze is wel beter dan die anderen ja..quote:Op zondag 10 mei 2009 18:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Stukje beter dan de Rihanna's Britney's en Christina's van de pop wereld als je het mij vraagt
Maar serieus, downl koop maar eens een album van Damien Rice, zal je vast bevallen
Gentquote:
Ah kut, ik twijfelde al maar kon het zo gauw niet terugvinden hahaquote:Op zondag 10 mei 2009 18:21 schreef Sander het volgende:
[..]
Gent. Supergaaf. Prachtig weer, mooie stad, en omdat ik er al geweest was, kende ik alle niet-toeristische hoekjes al. Heerlijk is dat. Lekker uit voor een fatsoenlijke prijs. Lekker cultureel gedaan, veel musea. En wel een beetje de toerist uitgehangen met een rondvaart bootje
Jewel, maar is wel reden voor. Dit was hun eerste optreden namelijk. Eerst moeten ze met zn 3tjes maar even wat stabieler worden, wie weet gaat het daarna ooit.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:13 schreef morgane het volgende:
Vond je het niet jammer dat je niet mee kon spelen met Colossa?
Euhm, het was heel cool, sowieso vind ik ze cool (miss ook omdat ik ze ken enzo).quote:Op zondag 10 mei 2009 21:23 schreef morgane het volgende:
Ok, dan kan ik het wel begrijpen jahoe vond het trouwens gaan, voor een eerste optreden? En wat vond het publiek ervan?
Cool! Ja, ze hebben weinig optredens nog, eentje in Maastricht en eentje ergens in Overijssel geloof ik.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:37 schreef morgane het volgende:
Goed om te horen!ik heb de EP nu opstaan en ik vind het écht heel gaaf
laat maar weten als ze een x in de buurt spelen, dan ga ik ook wel.
Hehe echt?! Ik woon in Kerkeveld jijquote:Op zondag 10 mei 2009 21:16 schreef Cocktailprikker het volgende:
SLP las ik nou dat jij in zuid woont? ik ook :p
21e kom ik niet lurken bij de meet denk ik, heb sinds een week weer vast werk, bij een installatiebedrijfDus wordt 's ochtends weer vroeg verwacht
20e trouwens jarig
Het bestond uit alleen maar vrouwenquote:Op zondag 10 mei 2009 21:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jouw gezelschap wist dus wel hoe het hoort met vrouwen en laten winnen en zo?.
niet heel groot, maar als je 16 jarige breezerdames leuk vindt om naar te kijken raad ik het je aanquote:Op zondag 10 mei 2009 22:47 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Hehe echt?! Ik woon in Kerkeveld jij
Zaterdag gaan we naar ClubKolonie [nog bedankt swarma voor het herinneren van de naam], weet iemand misschien of het wat is? Ik las dat het best klein is, maar dat het best gezellig is..
en kolonisten danquote:Op zondag 10 mei 2009 22:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mama laten winnen met monopolie omdat het moederdag is natuurlijk he
Nu slapen
Nou dat is nou niet bepaald het volk waar ik graag tegen aankijkquote:Op zondag 10 mei 2009 23:08 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
niet heel groot, maar als je 16 jarige breezerdames leuk vindt om naar te kijken raad ik het je aan
(ook voor cp)
dan zit je nog met de mooiboys die je een breezer aan proberen te biedenquote:Op zondag 10 mei 2009 23:15 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Nou dat is nou niet bepaald het volk waar ik graag tegen aankijk
Nja een nicht van een vriendin van mij werkt daar, dus die vriendin wilt daar graag naartoe, dus ik hoop dat alle breezerdozen dan ergens anders irritant zijn.
Dan stuur ik ze wel door naar de breezerdozen die ergens anders zijnquote:Op zondag 10 mei 2009 23:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dan zit je nog met de mooiboys die je een breezer aan proberen te bieden
dan ben je alleen in de tent, heb je gelijk dat laatste knelpunt ook opgelostquote:Op zondag 10 mei 2009 23:19 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Dan stuur ik ze wel door naar de breezerdozen die ergens anders zijn
Ja kijk daar maar mee uit, je trekt het naar jezelf toe en daar zit zij ook op te wachten. Laat haar maar lekker onzeker alleen zitten een dagjequote:Op zondag 10 mei 2009 23:52 schreef LastRequest het volgende:
Uhu.. terwijl ik er altijd ben.. alleen afgelopen week had ik een dag vrij, en toen zat ze alleen.. vond ze blijkbaar vreselijk. Godver ik baal hier wel van
andere mensen zijn engquote:Op zondag 10 mei 2009 23:59 schreef LastRequest het volgende:
Stom zeg!
Maar thanks allemaal, helpt wel
Ik snap niet dat iemand van 22/23 zich niet een dagje op kantoor kan redden, met een hele afdeling vol collega's
quote:Op maandag 11 mei 2009 01:31 schreef HostiMeister het volgende:
Ik zou die Kendra Mikkie ook wel een leuk avondje willen geven hoor
quote:
Win je nog eens ergens bijquote:
Welk bedrijf? Wel goed nieuws...wanneer mag je beginnen?quote:Op zondag 10 mei 2009 21:16 schreef Cocktailprikker het volgende:
SLP las ik nou dat jij in zuid woont? ik ook :p
21e kom ik niet lurken bij de meet denk ik, heb sinds een week weer vast werk, bij een installatiebedrijfDus wordt 's ochtends weer vroeg verwacht
20e trouwens jarig
Het was gezellie jah!quote:Op maandag 11 mei 2009 03:10 schreef Mikkie het volgende:
Typen zonder backspace is best lastig, Dag v/h Levenslied was erg gezellig!
Een hoop mensen enthousiast gemaakt voor volgend jaar!.
Wel zo efficient, natuurlijkquote:Op maandag 11 mei 2009 09:48 schreef Sander het volgende:
Echt hè, de enige avond van de week waarop ik al wat gepland had, plan ik nog iets. Ik heb 5 vrije avonden deze week en ik plan 2 dingen op ééntje.
Het valt wel te combineren gelukkig. Ik ga eerst mezelf pluggen bij een toekomstig afstudeerbedrijf, en daarna heb ik een date. Als ik nou vandaag kleren scoor die ik bij allebei aankan, probleem opgelostquote:
Mmm, is dit nog de nasleep van je koprol in de berm, of heb ik iets gemist?quote:Op maandag 11 mei 2009 10:16 schreef IrishBastard het volgende:
Morrege
Zo eerste afspraak bij fysio, ben benieuwd wat ze gaan doen/voorstellen
Jepquote:Op maandag 11 mei 2009 10:17 schreef Sander het volgende:
[..]
Mmm, is dit nog de nasleep van je koprol in de berm, of heb ik iets gemist?
Dat valt mee gelukkigquote:Op maandag 11 mei 2009 11:13 schreef IrishBastard het volgende:
Wassie vet?Zeker nog allemaal smartlappen in je hoofd
Dat is kut zegquote:Op maandag 11 mei 2009 11:09 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Jep
Nek blijkt idd wat beperkt te zijn in beweging, kan niet helemaal naar links doordraaien. Zit dus bovenin een beetje vast. Nu wat oefeningen gekregen, en volgende week ook ff kijken naar m'n bovenrug
Ach, 't komt vast wel goedquote:Op maandag 11 mei 2009 11:55 schreef Sander het volgende:
[..]
Dat is kut zeg. Een soort wiplash-achtig iets dus? Hoop dat het goed komt!
En wat voor een oefeningen krijg je dan? "Zet je TV links tegen de muur ipv voor je neus, maar laat je bank op dezelfde plek staan."?
Ah, echt rek en strek werk. Ik denk dat je er dan ook achterkomt waar je je nek precies niet kan bewegen, of niet? Hoe hoog en laag enzo. Ben benieuwdquote:Op maandag 11 mei 2009 12:07 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ach, 't komt vast wel goed
Oefeningen als 'kin op de borst, en dan de nek/hoofd vooruit bewegen' en gewoon naar links en rechts draaien en dan even knikken als je hoofd helemaal gedraaid is enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |