Gentquote:
Ah kut, ik twijfelde al maar kon het zo gauw niet terugvinden hahaquote:Op zondag 10 mei 2009 18:21 schreef Sander het volgende:
[..]
Gent. Supergaaf. Prachtig weer, mooie stad, en omdat ik er al geweest was, kende ik alle niet-toeristische hoekjes al. Heerlijk is dat. Lekker uit voor een fatsoenlijke prijs. Lekker cultureel gedaan, veel musea. En wel een beetje de toerist uitgehangen met een rondvaart bootje
Jewel, maar is wel reden voor. Dit was hun eerste optreden namelijk. Eerst moeten ze met zn 3tjes maar even wat stabieler worden, wie weet gaat het daarna ooit.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:13 schreef morgane het volgende:
Vond je het niet jammer dat je niet mee kon spelen met Colossa?
Euhm, het was heel cool, sowieso vind ik ze cool (miss ook omdat ik ze ken enzo).quote:Op zondag 10 mei 2009 21:23 schreef morgane het volgende:
Ok, dan kan ik het wel begrijpen jahoe vond het trouwens gaan, voor een eerste optreden? En wat vond het publiek ervan?
Cool! Ja, ze hebben weinig optredens nog, eentje in Maastricht en eentje ergens in Overijssel geloof ik.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:37 schreef morgane het volgende:
Goed om te horen!ik heb de EP nu opstaan en ik vind het écht heel gaaf
laat maar weten als ze een x in de buurt spelen, dan ga ik ook wel.
Hehe echt?! Ik woon in Kerkeveld jijquote:Op zondag 10 mei 2009 21:16 schreef Cocktailprikker het volgende:
SLP las ik nou dat jij in zuid woont? ik ook :p
21e kom ik niet lurken bij de meet denk ik, heb sinds een week weer vast werk, bij een installatiebedrijfDus wordt 's ochtends weer vroeg verwacht
20e trouwens jarig
Het bestond uit alleen maar vrouwenquote:Op zondag 10 mei 2009 21:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jouw gezelschap wist dus wel hoe het hoort met vrouwen en laten winnen en zo?.
niet heel groot, maar als je 16 jarige breezerdames leuk vindt om naar te kijken raad ik het je aanquote:Op zondag 10 mei 2009 22:47 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Hehe echt?! Ik woon in Kerkeveld jij
Zaterdag gaan we naar ClubKolonie [nog bedankt swarma voor het herinneren van de naam], weet iemand misschien of het wat is? Ik las dat het best klein is, maar dat het best gezellig is..
en kolonisten danquote:Op zondag 10 mei 2009 22:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mama laten winnen met monopolie omdat het moederdag is natuurlijk he
Nu slapen
Nou dat is nou niet bepaald het volk waar ik graag tegen aankijkquote:Op zondag 10 mei 2009 23:08 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
niet heel groot, maar als je 16 jarige breezerdames leuk vindt om naar te kijken raad ik het je aan
(ook voor cp)
dan zit je nog met de mooiboys die je een breezer aan proberen te biedenquote:Op zondag 10 mei 2009 23:15 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Nou dat is nou niet bepaald het volk waar ik graag tegen aankijk
Nja een nicht van een vriendin van mij werkt daar, dus die vriendin wilt daar graag naartoe, dus ik hoop dat alle breezerdozen dan ergens anders irritant zijn.
Dan stuur ik ze wel door naar de breezerdozen die ergens anders zijnquote:Op zondag 10 mei 2009 23:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dan zit je nog met de mooiboys die je een breezer aan proberen te bieden
dan ben je alleen in de tent, heb je gelijk dat laatste knelpunt ook opgelostquote:Op zondag 10 mei 2009 23:19 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Dan stuur ik ze wel door naar de breezerdozen die ergens anders zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |