Hoe hard is ze wel niet geraakt met een hockeystick?quote:Op zondag 10 mei 2009 16:59 schreef LastRequest het volgende:
Hosti zijn wij al vriendjes daar?
En m'n zusjes duim is van de onderkant bijna doorgebroken, echt te sick.. ze konden em niet rechtzetten ook, dus even afwachten en anders gaan ze er een pin in zetten
quote:Op zondag 10 mei 2009 15:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn moeder is net op dr hoofd gescheten door een vogelterwijl ze nog wel onder een parasol zat.
Fijne moederdag mam![]()
quote:Op zondag 10 mei 2009 16:55 schreef HostiMeister het volgende:
Your musical compatibility with SLP_ is High blijkbaar zijn jij en LR een betere match
Tijdens de wedstrijd een stick op dr hand gehad en daarna geprobeerd door te hockeyen, was niet erg verstandigquote:
Nee is m'n nick nietquote:Op zondag 10 mei 2009 17:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoe hard is ze wel niet geraakt met een hockeystick?
Als je nick daar ook LR is zal ik je eens even opzoeken
Ja Voicst is liefdequote:Op zondag 10 mei 2009 17:27 schreef morgane het volgende:
Had ik niet verwacht LR, vooral omdat je precies nu Chris Brown luistert waar ik een hekel aan heb haha.
Enne, K-Otic staat in ons compability-lijstje
SLP, je hebt echt een goede smaak!! Voicstheb je ze wel eens live gezien?
Music you have in common includes Timbaland, Nelly Furtado, Acda en De Munnik, 50 Cent and Anouk.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:39 schreef HostiMeister het volgende:
Ja weet ik, bij jou, morgane en SLP heb ik alledrie artiesten gemeen waarvan ik denk, meh. JvT en Damien Rice zag ik nog bij iemand staan. Maar dat ik ooit uberhaupt Krezip heb geluisterd
Stukje beter dan de Rihanna's Britney's en Christina's van de pop wereld als je het mij vraagtquote:Op zondag 10 mei 2009 18:03 schreef SLP_ het volgende:
Katy Perry[ok, heel stiekem vind ik thinking of you wel mooi ;p]
en geloof ons maar, tjeerd is heel poepig
Van Damien Rice ken ik alleen Amie en 9 Crimes, en die laatste is wel heel mooi jaa
Ja oke, ze is wel beter dan die anderen ja..quote:Op zondag 10 mei 2009 18:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Stukje beter dan de Rihanna's Britney's en Christina's van de pop wereld als je het mij vraagt
Maar serieus, downl koop maar eens een album van Damien Rice, zal je vast bevallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |