quote:Op zondag 10 mei 2009 12:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik wil de 10 jaars editie hebben.. Die is maar 42 euro en dan zit er meteen 5-6 spelers uitbreiding bij
quote:Op zondag 10 mei 2009 12:23 schreef SLP_ het volgende:
Hmm een spel dus, heb er nog nooit van gehoord
algemene ontwikkeling, kolonistenquote:
Ja ik wees heus wel wat kolonisten zijn hoorquote:
quote:
Dat is een gezelschapsspel. Ik had ooit een date uit Friesland en zij ging mij dat spel leren. Ze liep te pronken met dat ze nooit verloor van vriendinnen die erg gedreven waren in dat spel... nou ja, ze verloor nooit, totdat ik het voor het eerst in mijn leven speeldequote:
Ja tuurlijk had je haar moeten laten winnen!quote:Op zondag 10 mei 2009 12:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is een gezelschapsspel. Ik had ooit een date uit Friesland en zij ging mij dat spel leren. Ze liep te pronken met dat ze nooit verloor van vriendinnen die erg gedreven waren in dat spel... nou ja, ze verloor nooit, totdat ik het voor het eerst in mijn leven speelde.
Gek genoeg is het bij die ene date gebleven, ik had haar vast gewoon moeten laten winnen.
quote:Op zondag 10 mei 2009 12:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is een gezelschapsspel. Ik had ooit een date uit Friesland en zij ging mij dat spel leren. Ze liep te pronken met dat ze nooit verloor van vriendinnen die erg gedreven waren in dat spel... nou ja, ze verloor nooit, totdat ik het voor het eerst in mijn leven speelde.
Gek genoeg is het bij die ene date gebleven, ik had haar vast gewoon moeten laten winnen.
Mja, je moet tegen mij niet zeggen:"Deze kaart is een pestkaart, dus die mag jij niet tegen mij gebruiken." Als ik hem dan in mijn handen krijg...quote:Op zondag 10 mei 2009 13:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]. D'ôh! Ik heb mijn toenmalige vriendin ook laten winnen. Gewoon onopvallend dom spelen, beetje creatief ruilen in je eigen nadeel en een meid is helemaal gelukkig
.
Dat zou ik later ook doen. Dwars zitten waar maar mogelijk is, maar tijdens de eerste dates zou ik me inhoudenquote:Op zondag 10 mei 2009 13:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, je moet tegen mij niet zeggen:"Deze kaart is een pestkaart, dus die mag jij niet tegen mij gebruiken." Als ik hem dan in mijn handen krijg....
Ook supersweet 16 aan het kijkenquote:Op zondag 10 mei 2009 13:08 schreef LastRequest het volgende:
Dude... nieuwste jamba-achtige reclame.. Het Mexicaanse varken
Een eerste keer van het bord vegen met jijzelf op 12 en zij op 5 punten, da's natuurlijk niet echt bevorderlijk voor de sfeerquote:Op zondag 10 mei 2009 13:08 schreef HostiMeister het volgende:
Pff... gewoon altijd winnen, laten winnen is zo kansloos. KEIHARD AFSTRAFFEN!!!
quote:
Mja, het was ook puur beginnersgeluk verder dat ik won, hoor. Maar die pestkaart was net het laatste zetje dat ik daarvoor nodig hadquote:Op zondag 10 mei 2009 13:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat zou ik later ook doen. Dwars zitten waar maar mogelijk is, maar tijdens de eerste dates zou ik me inhouden.
Als ik weet wat het isquote:Op zondag 10 mei 2009 13:10 schreef Mikkie het volgende:
Mensen die zich vervelen mogen voor mij wel SPSS-analyses gaan doen?.
She's just not that into youquote:Op zondag 10 mei 2009 13:10 schreef DaMart het volgende:
Overigens is ze volgens mij weer terug bij haar ex nu... die was vreemdgegaan, maar goed, dat is minder erg dan dat iemand je niet laat winnen met Catan natuurlijk![]()
.
niets... ben gewoon blijquote:Op zondag 10 mei 2009 13:14 schreef LastRequest het volgende:
[..]
She's just not that into you
Cali vertel, wat is er aan de hand??
fuck de sfeer, als iemand een spelletje wil doen met mij moeten ze zich ook voorbereiden op de welverdiende nederlaagquote:Op zondag 10 mei 2009 13:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Een eerste keer van het bord vegen met jijzelf op 12 en zij op 5 punten, da's natuurlijk niet echt bevorderlijk voor de sfeer.
quote:Op zondag 10 mei 2009 13:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
fuck de sfeer, als iemand een spelletje wil doen met mij moeten ze zich ook voorbereiden op de welverdiende nederlaag
Zoals toen ik romantisch ging schaken met een bepaalde toenmalige vriendin. KEIHARD afstraffen
Najaa zegquote:Op zondag 10 mei 2009 13:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
fuck de sfeer, als iemand een spelletje wil doen met mij moeten ze zich ook voorbereiden op de welverdiende nederlaag
Zoals toen ik romantisch ging schaken met een bepaalde toenmalige vriendin. KEIHARD afstraffen
Het kan wel, maar is minder leuk, want je bent eigenlijk constant elkaar aan het helpen. Met drie is eigenlijk wel minimaal. Voor twee personen heb je eventueel het kaartspelquote:Op zondag 10 mei 2009 13:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmm maar kan je Catan dan ook met twee spelen? Dan ga ik van de week even die 10 jaars editie halen
Je bent ziek, dus hebt een excuus. Je zusjes vallen nu meer door de mand... beetje jammerquote:Op zondag 10 mei 2009 14:03 schreef LastRequest het volgende:
Fuckers.. ik zit ziek in Nijmegen, en voelde me heel lullig dat ik met moederdag niet thuis ben.. nou bel ik net m'n zusje, blijkt dat zij niks gedaan hebben voor mama![]()
We doen altijd samen ontbijtje maken en cadeautjes geven enzo.. ben ik een keer ziek, laten ze het maar zitten.. arme mama, nu voel ik me al helemaal lullig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |