Rustig aan bierie, morgen ben je blij dat je ook deze mijlpaal hebt mogen openenquote:
Ik zei 't nog.quote:Op zondag 10 mei 2009 00:40 schreef LastRequest het volgende:
Mijn god Piet, ik dacht al wat loop je toch te emmeren, we hadden em ook zelf kunnen openen!
Hoi Pietquote:Op zondag 10 mei 2009 00:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tevens hallo DaMart, weer veilig thuis, goed bezig.
Lees dan vooral deze quote even doorquote:Op zondag 10 mei 2009 00:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gelkukkig kom ik altijd nog ff posten met m'n zatte harses, om morgen te bekijken wta voor pareltjes ik nu weer achter gelaten heb voor 't nageslacht.
Jaquote:Op zondag 10 mei 2009 00:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
FP/FC/Kringesprek meet napraat topic(tevens nachtbagger)
Heb jij Paro gezien
quote:Op zondag 10 mei 2009 03:31 schreef Californium het volgende:
hosti geeeft toeelll,,,,, ik ben meeer dronkeemm
We gaan volgend jaar ook moederdag vieren?quote:Op zondag 10 mei 2009 00:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
IB ik moet je iets vertellen.....
Is dat niet alweer afgelopenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:34 schreef swarmahoer het volgende:
nou, kan ik lekker werken, en morgen naar the bunker met piet
Dan heb je nog een hoop te doen vandaagquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:42 schreef SLP_ het volgende:
Ok ik begin te stressen
Maandag moet ik die 100 strafregels inleveren
Een betoog voor Nederlands inleveren
Een ANW werkstuk afhebben
En dinsdag heb ik een toets Engels
En een Duits spreekbeurt
En ik heb nog niets..
quote:
Mja, moederdag, dan weet je dat toch. Serieus, zoiets kun je verwachten Yashiquote:Op zondag 10 mei 2009 10:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Echt, denk je ik slaap eens een keer thuis op zondag, daar is normaal gesproken imense rust tot een uur of 11. Is iedereen in touw en wakker en hard aant praten om 9 uur.. Ontbijt staat er al, wilde ik maken voor dr
quote:
Pics or it didn't happenquote:Op zondag 10 mei 2009 10:28 schreef Californium het volgende:
OMG..........laat me niet dronken achter een computer blijkbaar
nog steeds alcohol in mijn bloed en ik werd halverwege de avond wakker met pijn in mijn oor.... mezelf realiserende dat ik 1 hoerenoorbel had uitgedaan en 1 oorbel niet had uitgedaan.... dat was best pijnlijk
@ Yashaaa.... inderdaad... Ik droeg zo'n shirt met niets eronder.... OMG wat heb ik het koud gehadmaar wel te grappig....
maar goed dat ik dronken was..nuchter had ik het niet aangekunt... Ik kan niet eens meer tellen hoevaak mensen na mijn benen keken / maar mij hebben gefloten / iets hebben geschreeuwd / mij hebben AANGERAAKT
....
maar was wel opzich wel een beetje grappig
* gaat in tas kijken of fototoestel nog veilig is thuis gekomenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |