Ja kijk daar maar mee uit, je trekt het naar jezelf toe en daar zit zij ook op te wachten. Laat haar maar lekker onzeker alleen zitten een dagjequote:Op zondag 10 mei 2009 23:52 schreef LastRequest het volgende:
Uhu.. terwijl ik er altijd ben.. alleen afgelopen week had ik een dag vrij, en toen zat ze alleen.. vond ze blijkbaar vreselijk. Godver ik baal hier wel van
andere mensen zijn engquote:Op zondag 10 mei 2009 23:59 schreef LastRequest het volgende:
Stom zeg!
Maar thanks allemaal, helpt wel
Ik snap niet dat iemand van 22/23 zich niet een dagje op kantoor kan redden, met een hele afdeling vol collega's
quote:Op maandag 11 mei 2009 01:31 schreef HostiMeister het volgende:
Ik zou die Kendra Mikkie ook wel een leuk avondje willen geven hoor
quote:
Win je nog eens ergens bijquote:
Welk bedrijf? Wel goed nieuws...wanneer mag je beginnen?quote:Op zondag 10 mei 2009 21:16 schreef Cocktailprikker het volgende:
SLP las ik nou dat jij in zuid woont? ik ook :p
21e kom ik niet lurken bij de meet denk ik, heb sinds een week weer vast werk, bij een installatiebedrijfDus wordt 's ochtends weer vroeg verwacht
20e trouwens jarig
Het was gezellie jah!quote:Op maandag 11 mei 2009 03:10 schreef Mikkie het volgende:
Typen zonder backspace is best lastig, Dag v/h Levenslied was erg gezellig!
Een hoop mensen enthousiast gemaakt voor volgend jaar!.
Wel zo efficient, natuurlijkquote:Op maandag 11 mei 2009 09:48 schreef Sander het volgende:
Echt hè, de enige avond van de week waarop ik al wat gepland had, plan ik nog iets. Ik heb 5 vrije avonden deze week en ik plan 2 dingen op ééntje.
Het valt wel te combineren gelukkig. Ik ga eerst mezelf pluggen bij een toekomstig afstudeerbedrijf, en daarna heb ik een date. Als ik nou vandaag kleren scoor die ik bij allebei aankan, probleem opgelostquote:
Mmm, is dit nog de nasleep van je koprol in de berm, of heb ik iets gemist?quote:Op maandag 11 mei 2009 10:16 schreef IrishBastard het volgende:
Morrege
Zo eerste afspraak bij fysio, ben benieuwd wat ze gaan doen/voorstellen
Jepquote:Op maandag 11 mei 2009 10:17 schreef Sander het volgende:
[..]
Mmm, is dit nog de nasleep van je koprol in de berm, of heb ik iets gemist?
Dat valt mee gelukkigquote:Op maandag 11 mei 2009 11:13 schreef IrishBastard het volgende:
Wassie vet?Zeker nog allemaal smartlappen in je hoofd
Dat is kut zegquote:Op maandag 11 mei 2009 11:09 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Jep
Nek blijkt idd wat beperkt te zijn in beweging, kan niet helemaal naar links doordraaien. Zit dus bovenin een beetje vast. Nu wat oefeningen gekregen, en volgende week ook ff kijken naar m'n bovenrug
Ach, 't komt vast wel goedquote:Op maandag 11 mei 2009 11:55 schreef Sander het volgende:
[..]
Dat is kut zeg. Een soort wiplash-achtig iets dus? Hoop dat het goed komt!
En wat voor een oefeningen krijg je dan? "Zet je TV links tegen de muur ipv voor je neus, maar laat je bank op dezelfde plek staan."?
Ah, echt rek en strek werk. Ik denk dat je er dan ook achterkomt waar je je nek precies niet kan bewegen, of niet? Hoe hoog en laag enzo. Ben benieuwdquote:Op maandag 11 mei 2009 12:07 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ach, 't komt vast wel goed
Oefeningen als 'kin op de borst, en dan de nek/hoofd vooruit bewegen' en gewoon naar links en rechts draaien en dan even knikken als je hoofd helemaal gedraaid is enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |