Nooit gehadquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat heeft met de spectaculaire opmars van de magnetronpannekoek te maken.
Dus dat.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:01 schreef Danny het volgende:
Ik zeg laat ze allebei maar buiten slapen omdat ze geen van beiden zo te zien in staat zijn zelfs maar WATER te koken.
dat is wel de handige volgorde. nu gebeurt dat wel na het flippen, maar tochquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:08 schreef 5thencounter het volgende:
Moet die spek niet eerst effe lekker krokant gebakken worden voor het beslag erover gaat??
[ afbeelding ]
Dwingend he, zo van my way or the highwayquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:09 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zie Bart wel voor een groep middelbare scholieren staan, met zijn verkeersvoorlichting.
Hij heeft wel overwicht, al is het niet op een aangename manier.
Dat was de 1e van Marielin.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:10 schreef Deisyy het volgende:
De pannekoek van Eline was niet lekker?
Er ligt nog heel veel op het bord.
maar wel eerst even de heren laten stemmen om de sfeer in de bunker weer even wat omlaag te halen. Na gisteren zijn ze wel een beetje teveel in een jubelstemmingquote:
Zo doe ik het altijd wel en dan kaas er over, en dat met een korstje afbakkenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:08 schreef 5thencounter het volgende:
Moet die spek niet eerst effe lekker krokant gebakken worden voor het beslag erover gaat??
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:10 schreef akveor het volgende:
Ongelooflijk wat een muts.... zo iets simpels en dan ook jezelf nog de grond in praten. Marielin heeft vanaf het eerste moment gedacht dat ze al niet kan winnen. Maar ze bakt er ook niks van.
Een oneerlijke opdracht maar waarschijnlijk een terechte verliezer.
Nee dat is de 1e van marielin. DIe van eline hebben ze wel opgegeten.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:10 schreef Deisyy het volgende:
Hij was, volgens de mannen, niet gaar, hoe krijg je het voor elkaar???quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:10 schreef Deisyy het volgende:
Die was niet gaar..... Ik snap niet dat ze hem dan serveert...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:10 schreef Deisyy het volgende:
Melk kun je niet bakkenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:12 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hij was, volgens de mannen, niet gaar, hoe krijg je het voor elkaar???
Pannenkoekquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:13 schreef Deisyy het volgende:
Hoe moeilijk kan het zijn, een pannekoek bakken
Heel moeilijk...hebben we vandaag geleerdquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:13 schreef Deisyy het volgende:
Hoe moeilijk kan het zijn, een pannekoek bakken
Dat is toch geen gezicht.quote:
mee eensquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:14 schreef Danny het volgende:
mja, als je zo negatief gaat doen over jezelf verdien je het ook niet te winnen imo. jammer hoor. Marielin doet het vooral zelf.
quote:
Jah !!!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:08 schreef 5thencounter het volgende:
Scheelt niet veel hoorquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:18 schreef Peter6000 het volgende:
Rare opmerking van Bart: "Daar mogen jullie straks, als ik buiten de Bunker ben, keihard om lachen".
Alsof hij voor een groep middelbare scholieren staat.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:18 schreef Peter6000 het volgende:
Rare opmerking van Bart: "Daar ga ik straks, als ik buiten de Bunker ben, keihard om lachen".
Is ze gewend, Peter haakte de vorige keer ook al voortijdig af en ze hield het vol.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:17 schreef JediMasterLucia het volgende:
Marielin moet buiten pittenen dit keer zonder gezelschap
Het scheelt ook niet veelquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:18 schreef Peter6000 het volgende:
Hoiquote:
mja, Bart leeft zich af en toe iets teveel in. Hij bedoelt het wel goed volgens mijquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:18 schreef Peter6000 het volgende:
Rare opmerking van Bart: "Daar mogen jullie straks, als ik buiten de Bunker ben, keihard om lachen".
Ezeline mag als bonus alle drie heren afwerken...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:17 schreef JediMasterLucia het volgende:
Marielin moet buiten pittenen dit keer zonder gezelschap
Volgens het Groene Boekje (2005) is alleen pannenkoek juist. Volgens het Witte Boekje (2006) mag pannekoek ook. In het Witte Boekje is het wel of niet schrijven van een tussen-n een vrije kwestie: de taalgebruiker mag dat zelf bepalen.quote:
nu is het alleen voor een nacht toch?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is ze gewend, Peter haakte de vorige keer ook al voortijdig af en ze hield het vol.
Is al steeds vaker... vannacht flipte ze m ook helemaal... helemaal de boel opblazen overtuigd dat Jeroen en Peter ruzie aan het maken waren... zelfs wanneer ze het lachend ontkenden samen bleef ze doorgaanquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:18 schreef NrTH het volgende:
Voor deze avond waren er maar weinig die Marielin niet moesten, gelukkig kwam het nu een stuk duidelijker in beeld hoe irritant ze echt is
je bedoelt dat ze dat niveau bijna halen, maar er eerst nog een paar jaar voor door moeten leren?quote:
gmtaquote:
Erg hequote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:18 schreef Peter6000 het volgende:
Volgens mij vindt ze het niet zo erg.. Heeft ze geen last van een opgegeilde Jeroen later op de avond.. Misschien dat ze Eline wel mistquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:19 schreef blomst het volgende:
[..]
Bijna janken, maar ze kan het nog inslikken.
volgens mij zei Bart dat hij zelf hier hard moest lachen om het pannekoekgepruts van de meidenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:18 schreef Peter6000 het volgende:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is ze gewend, Peter haakte de vorige keer ook al voortijdig af en ze hield het vol.
Was het óprotten of óprotte? ben ik effe kwijt.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens het Groene Boekje (2005) is alleen pannenkoek juist. Volgens het Witte Boekje (2006) mag pannekoek ook. In het Witte Boekje is het wel of niet schrijven van een tussen-n een vrije kwestie: de taalgebruiker mag dat zelf bepalen.
http://www.onzetaal.nl/advies/pannekoek.php
Mee eensquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:18 schreef NrTH het volgende:
Voor deze avond waren er maar weinig die Marielin niet moesten, gelukkig kwam het nu een stuk duidelijker in beeld hoe irritant ze echt is
tis maar goed dat ze buiten slaapt .... anders hadden de anderen het geklaag nog een hele nacht moeten aanhorenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:18 schreef NrTH het volgende:
Je kan ze ook gewoon voorverpakt bij de Dekamarkt halen, hoef je ze alleen nog maar een paar minuten in je magnetron te doen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:21 schreef Chanel5 het volgende:
Tip: beslag in de pan, op 1 helft bananenschijfjes leggen, btje bruine suiker erover en de andere helft erover slaan,even laten liggen, omdraaien en. weer even laten gaan.. een soort soufflé..lekkerrrrrr
Oehquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:21 schreef Chanel5 het volgende:
.
Tip: beslag in de pan, op 1 helft bananenschijfjes leggen, btje bruine suiker erover en de andere helft erover slaan,even laten liggen, omdraaien en. weer even laten gaan.. een soort soufflé..lekkerrrrrr
Ik ben jou ook ff kwijtquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Was het óprotten of óprotte? ben ik effe kwijt.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:21 schreef Desii het volgende:
[..]
volgens mij zei Bart dat hij zelf hier hard moest lachen om het pannekoekgepruts van de meiden
En terecht wat een domme gevallen. Ik vind ze allebei irritant
Amber
We hebben het over pannenkoeken bakken hč? Niet de AEX.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:21 schreef Chanel5 het volgende:
Marielin, ondanks voorkennis, toch verloren.
Ik bak ook, in tegenstelling tot die mutsen, in een paar minuten een overheerlijke pannenkoekquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je kan ze ook gewoon voorverpakt bij de Dekamarkt halen, hoef je ze alleen nog maar een paar minuten in je magnetron te doen.
vorige keer lag ze niet buitenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:26 schreef Peter6000 het volgende:
Marielin denkt niet te kunnen slapen daar (lukte de vorige keer toch wel),
en nu moet zequote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:26 schreef D. het volgende:
[quote]Op zaterdag 9 mei 2009 22:26 schreef Peter6000 het volgende:
Marielin denkt niet te kunnen slapen daar (lukte de vorige keer toch wel),
vorge keer lag ze niet buiten
Vorige keer sliep ze binnen, en lag ||Peter buiten.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:26 schreef Peter6000 het volgende:
Marielin denkt niet te kunnen slapen daar (lukte de vorige keer toch wel), dat zou betekenen dat ze tot maandagavond wakker moet blijven, want morgen gaat die 36-uur opdracht in.
Toch alleen maar 36 uur buiten slapen en niet 36 uur in afzonderingquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:26 schreef Peter6000 het volgende:
Marielin denkt niet te kunnen slapen daar (lukte de vorige keer toch wel), dat zou betekenen dat ze tot maandagavond wakker moet blijven, want morgen gaat die 36-uur opdracht in.
Die kunstmatige dingen zijn niet te vergelijken met zelfgemaakte pannekoekenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je kan ze ook gewoon voorverpakt bij de Dekamarkt halen, hoef je ze alleen nog maar een paar minuten in je magnetron te doen.
Nee, vannacht buiten slapen, en vanaf morgen 36 uur wakker zijn (weekopdracht).quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Toch alleen maar 36 uur buiten slapen en niet 36 uur in afzondering
en ook weer "als jij ook maar had gesmeekt had je toch wel gewonnen"quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:27 schreef snetje het volgende:
Marilien voor de 6e keer geloof ik : boeijuuuuhhhhh ik heb er al 2 van de 3 gewonnen
als ik ergens niet tegen kan he .... zijn het mensen die niet tegen hun verlies kunnen
Dat was vandaag zei dementor, meen ikquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:26 schreef Peter6000 het volgende:
... want morgen gaat die 36-uur opdracht in.
ehhh, volgens mij krijg je weer een reaktie dat ze bij de ....markt ook heel lekker zijn en dat je ze alleen maar in de magnetron hoeft te doenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die kunstmatige dingen zijn niet te vergelijken met zelfgemaakte pannekoeken![]()
Ik vind het ook leukom ze zelf te bakken, vorige week nog anderhalf pak weg staan bakken
buiten staan 2 cams he. buiten is gewoon in de luchtplaats.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:32 schreef 5thencounter het volgende:
Errûgg hoor Buite Slape... grijnst Marilin..... ( staat daar een cam trouwens..? )
[ afbeelding ]
Ja hoor, ga gerust door met cappenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:32 schreef 5thencounter het volgende:
( staat daar een cam trouwens..? )
Hahaha.. wéét zij dat ook??quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:32 schreef Danny het volgende:
[..]
buiten staan 2 cams he. buiten is gewoon in de luchtplaats.
Oquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:32 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ehhh, volgens mij krijg je weer een reaktie dat ze bij de ....markt ook heel lekker zijn en dat je ze alleen maar in de magnetron hoeft te doen
Is dat raar dan ??? Zo te horen was niks te vreten van de dames. Te zout te zoet te ongaar en gaar. En zij moet boeten !!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:31 schreef Deisyy het volgende:
Ik vond Marielin tot nu toe wel een leuke stoere griet, maar ze zit nu nog steeds te zeikgleuven over die pannekoeken
Dat moet wel waar zijn, want ze roept het al 20 minuten.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:35 schreef NrTH het volgende:
Marielin: "Ik vind het absoluut niet erg dat ik dit verloren heb"![]()
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:35 schreef beequeen het volgende:
Mag ik concluderen dat het een kutopdracht was met bevooroordeelde jongetjes?
Al is het een zeikerd, toch wens ik Marielin veel succes vannacht. Ik moet er niet aan denken....*rilt.
Ik ga bankhangen, fijne avond allemaal en trusten voor straks Fok!kers.
Ik snap wel dat ze zich bij voorbaat al verloren voelde. Dat ze zich erbij neerlegde viel me ontzettend tegen. Ze heeft het zelf helemaal verknald door maar te blijven klagen. Maar het zal nog wel erger worden wanneer ze morgen weer de villa in komt en gaat vertellen hoe stoer ze dat buiten slapen toch maar even heeft gedaan.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:31 schreef lies1958 het volgende:
en net maakt ze weer de opmerking van met de gesmeek van jou wist ik al van te voren dat ik zou verliezen.
Ze kan echt niet tegen haar verlies valt me nu op. Ik zelf moet er ook niet aan denken dat ik buiten zou moeten slapen. Daar snap ik haar wel in.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat moet wel waar zijn, want ze roept het al 20 minuten.
Ohhw. ik dacht écht buiten.. dus ze gaat in dat smalle gangetje liggen?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:36 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja, omdat ze al eens heeft gezegd "scherm ik de cam af"...dus reken maar..
Al is het een zeikerd, toch wens ik Marielin veel succes vannacht. Ik moet er niet aan denken....*rilt.
ze zeikt sowieso teveelquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:31 schreef Deisyy het volgende:
Ik vond Marielin tot nu toe wel een leuke stoere griet, maar ze zit nu nog steeds te zeikgleuven over die pannekoeken
Whehequote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:37 schreef Tessio het volgende:
Marielin is haar sjaal en muts kwijt.
Maar dat ze er nog een half uur over na blijft zeiken.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat raar dan ??? Zo te horen was niks te vreten van de dames. Te zout te zoet te ongaar en gaar. En zij moet boeten !!
als dr iets gebeurt dan hoor je dr standaard een uur daaroverquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dat ze er nog een half uur over na blijft zeiken.
Een stoer wijf pakt haar verlies.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:39 schreef Jimbo het volgende:
een vrouw die d'r muts niet kan vinden, is nooit grappig
dat dusquote:
als ze niet beziggehouden worden, gaan ze denk de opdracht niet redden, wat denken jullie?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, vannacht buiten slapen, en vanaf morgen 36 uur wakker zijn (weekopdracht).
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:42 schreef Deisyy het volgende:
Marielin vraagt aan de febo of ze Amber even kunnen bellen of zij het heeft mee genomen.
En janken![]()
Eerst de zout vergeten en nu d'r muts kwijt, tis wat
die zit boven zich nu dood te lachenquote:
pijpen voor een peuk ?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:43 schreef Danny het volgende:
't is wat.
agressief worden vanwege gel
janken om een muts
what's next?
kan ook nog dat ie bij verstrijken tijd gewoon 10 items in die kist moet hebben liggen... ookal wordt tussendoor al de items ontdekt... maja dan kan ie makkelijk snachts ff snel dingen er in pleurenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:41 schreef Danny het volgende:
[..]
maar wanneer is jeroen's opdracht mislukt? als ze ze vindt of pas als jeroen ontmaskerd wordt?
Hoe zijn die loenatiks door de selectie gekomen?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:43 schreef Danny het volgende:
't is wat.
agressief worden vanwege gel
janken om een muts
what's next?
neequote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:36 schreef snetje het volgende:
Marilien : ik vind het echt niet erg dat ik dit verloren heb.. ik vind het echt niet erg dat ik dit verloren heb.. ik vind het echt niet erg dat ik dit verloren heb.. ik vind het echt niet erg dat ik dit verloren heb.. ik vind het echt niet erg dat ik dit verloren heb.. ik vind het echt niet erg dat ik dit verloren heb.. ik vind het echt niet erg dat ik dit verloren heb..
geloven jullie het ?
de dames weet ik welquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe zijn die loenatiks door de selectie gekomen?
Ze liepen al die richting op, voordat zij het ging doen, denk ik.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:44 schreef Espabilado het volgende:
Jeroen![]()
"zit er niks in die kist ofzo?" en tilt de deksel op
mooi gedaan iigquote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:44 schreef Espabilado het volgende:
Jeroen![]()
"zit er niks in die kist ofzo?" en tilt de deksel op
Weet JIJ wat ik op dit moment denk?? ( goed concentreren hoor...)quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Weet jij waar MUTS de afkorting van is
De kist is de aangewezen plek stond in de opdrachtquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:44 schreef lunareclipse het volgende:
Heel slim,
jeroen vraagt of het niet in de kist ligt en kijkt onder de deksel.
Waarschijnlijk verzamelt hij de spullen ergens anders
Briljantquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:45 schreef Leandra het volgende:
En Amber krijgt de schuld dat Marielin d'r muts kwijt is
Maar pas op het eind v/d opdracht toch?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:46 schreef akveor het volgende:
[..]
De kist is de aangewezen plek stond in de opdracht
zou wel mooie streams zijnquote:
moet alles vanaf het begin daarin? Of kan hij op het eind alles verplaatsen naar de kist?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:46 schreef akveor het volgende:
[..]
De kist is de aangewezen plek stond in de opdracht
ze moeten op de emmer nu ?quote:
Hij deed m ver genoeg open dat ze er in konden kijken, wat ze ook deden... maar aan hun reactie te horen hadden ze er nooit aan gedacht om in de kist te kijken... dus of het wel zo handig was wat ie deed weet ik niet... vraag ik me ook af waar die spullen wel liggen dan, waar ze nóg minder snel zouden kijken dan in de doodskist???quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:45 schreef Tessio het volgende:
[..]
Ze liepen al die richting op, voordat zij het ging doen, denk ik.
Dat kan... maar blijkbaar zitten ze al in de kist.quote:
Mooi!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:45 schreef Leandra het volgende:
En Amber krijgt de schuld dat Marielin d'r muts kwijt is
jij bent nu in de bunker? Is Amber ECHT al weg?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mooi!
En verdomme dat ik je heb gemist! Je schijnt irl óók tof te zijn.
In de dooskist licht nog steeds dat matrasje waar het onder kan zitten.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:47 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Hij deed m ver genoeg open dat ze er in konden kijken, wat ze ook deden... maar aan hun reactie te horen hadden ze er nooit aan gedacht om in de kist te kijken... dus of het wel zo handig was wat ie deed weet ik niet... vraag ik me ook af waar die spullen wel liggen dan, waar ze nóg minder snel zouden kijken dan in de doodskist???
Marielin moet buiten (in het luchthok) slapen omdat ze de opdracht verloren heeft, dat emmertje is ook voor haar voor de nachtquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:48 schreef Jimbo het volgende:
en wat hoor ik over buiten slapen ?gaan ze op tocht vanavond ?
quote:
Hier heeft hij het over zondag:quote:
Ik ga dan zelf uit van zondag overdag, maar strikt genomen begint de zondag idd al om 00.00 uur, straks.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:00 schreef Dementor het volgende:
Zoals het er nu uitziet slapen ze vanaf zondag 36 uur niet en maken we ze helemaal gek met de weekopdracht.
Dus gun ze deze lol want morgen is er ook weer een exit.
Sorry, lukt me niet meer.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Weet JIJ wat ik op dit moment denk?? ( goed concentreren hoor...)
hahahaquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:49 schreef NrTH het volgende:
[..]
Marielin moet buiten (in het luchthok) slapen omdat ze de opdracht verloren heeft, dat emmertje is ook voor haar voor de nacht
CamerA :pquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
Er komt een "technicus" beneden om de kamer schoon te maken.Technisch vuil op de vloer zeker?
We hebben een fanquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:48 schreef Soury het volgende:
Wel es van emoties gehoord ??? Zelfs na 2 dagen gaan persoonlijke dingen belangrijk worden.
Steek die beer es in de fik of zo.. Tis maar een beer. Raar dat het ineens omslaat. Merilien heeft al meerdere
opdrachten volbracht. Oh wacht Amber is weg. Pispaaal next
Waarom denk je dat?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat kan... maar blijkbaar zitten ze al in de kist.
ga zo ook op de streams !quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mooi!
Nee, ik ben even thuis. En Pw staat onder mijn douchequote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:48 schreef Danny het volgende:
jij bent nu in de bunker? Is Amber ECHT al weg?
Omdat Jeroen degene was die het opperde en ging kijken.quote:
Jeroen maakt het spannend voor ons..............quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:47 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Hij deed m ver genoeg open dat ze er in konden kijken, wat ze ook deden... maar aan hun reactie te horen hadden ze er nooit aan gedacht om in de kist te kijken... dus of het wel zo handig was wat ie deed weet ik niet... vraag ik me ook af waar die spullen wel liggen dan, waar ze nóg minder snel zouden kijken dan in de doodskist???
Vraag me af of Bobby dr nog is gaan ophalen... op zn 1 uurtje slaapquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:48 schreef Danny het volgende:
[..]
jij bent nu in de bunker? Is Amber ECHT al weg?
Fan is overtrokken maar ik neem het wel voor haar opquote:
Amber was mijn pispaal niet, dat is Elientjequote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:48 schreef Soury het volgende:
Wel es van emoties gehoord ??? Zelfs na 2 dagen gaan persoonlijke dingen belangrijk worden.
Steek die beer es in de fik of zo.. Tis maar een beer. Raar dat het ineens omslaat. Merilien heeft al meerdere
Thnx dear, de Cc zonnebril staat inmiddels in m'n fobo trouwensquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mooi!
Misschien in een slaapzak (bjiv. een bovenbed, daar slapen de meesten niet)quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:47 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:48 schreef Soury het volgende:
pw...Prins Willem ?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, ik ben even thuis. En Pw staat onder mijn douche.
Toen we weggingen, kwam volgens mij de pa van Amber binnen.
elinequote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Amber was mijn pispaal niet, dat is Elientje
Dat zou ook kunnen natuurlijkquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:49 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
In de dooskist licht nog steeds dat matrasje waar het onder kan zitten.
iemand zn rechter schoen erin ectquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:53 schreef 5thencounter het volgende:
Jeroen moet een beetje opschieten wil hij zijn 10 items op tijd in d kist krijgen....
[ afbeelding ]
hij had 24 uur toch? heeft dus nog tot morgenmiddag. lijkt me dat hij nog tijd zat heeft...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:53 schreef 5thencounter het volgende:
Jeroen moet een beetje opschieten wil hij zijn 10 items op tijd in d kist krijgen....
[ afbeelding ]
Je hebt gelijk, ik heb het verkeerd gelezenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hier heeft hij het over zondag:
[..]
Ik ga dan zelf uit van zondag overdag, maar strikt genomen begint de zondag idd al om 00.00 uur, straks.
quote:
nee, pw. peewee. Dat meisje dat in de kickoff in de lift werd genomen door die remco (die danser)quote:
Vind het wel sneu voor haar.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:53 schreef akveor het volgende:
Ondertussen lijkt Marielin de opdracht te hebben geaccepteerd. Denk dat ze er moeite mee had dat ze bij voorbaat al dacht al kansloos te zijn.
Tijd zat:quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:53 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:55 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, pw. peewee. Dat meisje dat in de kickoff in de lift werd genomen door die remco (die danser)
Doewd!quote:
Maar met nog maar 4 slachtoffers...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:54 schreef Danny het volgende:
[..]
hij had 24 uur toch? heeft dus nog tot morgenmiddag. lijkt me dat hij nog tijd zat heeft...
vertel verderquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:55 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, pw. peewee. Dat meisje dat in de kickoff in de lift werd genomen door die remco (die danser)
Maar sowieso al 2 items van Marielinquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar met nog maar 4 slachtoffers...
Mag ik je aanrakenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:55 schreef Jimbo het volgende:
hihi ik ben jonger én kan WEL koken
zijn hun nou zo wereldvreemd of ...
Die zal vannacht wel gaan stropen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:53 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Vind ik ook. Die flapdrol die opgaf, heeft die er nog een sanctie voor gekregenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:55 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind het wel sneu voor haar.
Van de week heeft ze ook al in de isoleer geslapen en de opdracht van 36 uur niet slapen komt er ook aan.
Ik niet. Ze moet alleen beter leren accepteren en het daarna minder uitmelken. Ze moet het omdraaien in haar voordeel. Ik vind haar een stoer wijf. Maar door dat gezeik krijg ik just mijn bedenkingen. Neem zoals het is. Ze laten d'r echt niet dood gaan.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:55 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind het wel sneu voor haar.
Van de week heeft ze ook al in de isoleer geslapen en de opdracht van 36 uur niet slapen komt er ook aan.
Integendeel : elke dag een pakkie peukenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vind ik ook. Die flapdrol die opgaf, heeft die er nog een sanctie voor gekregen
Kutnijdquote:
Dat moest er nog eens bijkomenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik niet. Ze moet alleen beter leren accepteren en het daarna minder uitmelken. Ze moet het omdraaien in haar voordeel. Ik vind haar een stoer wijf. Maar door dat gezeik krijg ik just mijn bedenkingen. Neem zoals het is. Ze laten d'r echt niet dood gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |