Hoe zijn die loenatiks door de selectie gekomen?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:43 schreef Danny het volgende:
't is wat.
agressief worden vanwege gel
janken om een muts
what's next?
neequote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:36 schreef snetje het volgende:
Marilien : ik vind het echt niet erg dat ik dit verloren heb.. ik vind het echt niet erg dat ik dit verloren heb.. ik vind het echt niet erg dat ik dit verloren heb.. ik vind het echt niet erg dat ik dit verloren heb.. ik vind het echt niet erg dat ik dit verloren heb.. ik vind het echt niet erg dat ik dit verloren heb.. ik vind het echt niet erg dat ik dit verloren heb..
geloven jullie het ?
de dames weet ik welquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe zijn die loenatiks door de selectie gekomen?
Ze liepen al die richting op, voordat zij het ging doen, denk ik.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:44 schreef Espabilado het volgende:
Jeroen![]()
"zit er niks in die kist ofzo?" en tilt de deksel op
mooi gedaan iigquote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:44 schreef Espabilado het volgende:
Jeroen![]()
"zit er niks in die kist ofzo?" en tilt de deksel op
Weet JIJ wat ik op dit moment denk?? ( goed concentreren hoor...)quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Weet jij waar MUTS de afkorting van is
De kist is de aangewezen plek stond in de opdrachtquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:44 schreef lunareclipse het volgende:
Heel slim,
jeroen vraagt of het niet in de kist ligt en kijkt onder de deksel.
Waarschijnlijk verzamelt hij de spullen ergens anders
Briljantquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:45 schreef Leandra het volgende:
En Amber krijgt de schuld dat Marielin d'r muts kwijt is
Maar pas op het eind v/d opdracht toch?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:46 schreef akveor het volgende:
[..]
De kist is de aangewezen plek stond in de opdracht
zou wel mooie streams zijnquote:
moet alles vanaf het begin daarin? Of kan hij op het eind alles verplaatsen naar de kist?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:46 schreef akveor het volgende:
[..]
De kist is de aangewezen plek stond in de opdracht
ze moeten op de emmer nu ?quote:
Hij deed m ver genoeg open dat ze er in konden kijken, wat ze ook deden... maar aan hun reactie te horen hadden ze er nooit aan gedacht om in de kist te kijken... dus of het wel zo handig was wat ie deed weet ik niet... vraag ik me ook af waar die spullen wel liggen dan, waar ze nķg minder snel zouden kijken dan in de doodskist???quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:45 schreef Tessio het volgende:
[..]
Ze liepen al die richting op, voordat zij het ging doen, denk ik.
Dat kan... maar blijkbaar zitten ze al in de kist.quote:
Mooi!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:45 schreef Leandra het volgende:
En Amber krijgt de schuld dat Marielin d'r muts kwijt is
jij bent nu in de bunker? Is Amber ECHT al weg?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mooi!
En verdomme dat ik je heb gemist! Je schijnt irl ķķk tof te zijn.
In de dooskist licht nog steeds dat matrasje waar het onder kan zitten.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:47 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Hij deed m ver genoeg open dat ze er in konden kijken, wat ze ook deden... maar aan hun reactie te horen hadden ze er nooit aan gedacht om in de kist te kijken... dus of het wel zo handig was wat ie deed weet ik niet... vraag ik me ook af waar die spullen wel liggen dan, waar ze nķg minder snel zouden kijken dan in de doodskist???
Marielin moet buiten (in het luchthok) slapen omdat ze de opdracht verloren heeft, dat emmertje is ook voor haar voor de nachtquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:48 schreef Jimbo het volgende:
en wat hoor ik over buiten slapen ?gaan ze op tocht vanavond ?
quote:
Hier heeft hij het over zondag:quote:
Ik ga dan zelf uit van zondag overdag, maar strikt genomen begint de zondag idd al om 00.00 uur, straks.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:00 schreef Dementor het volgende:
Zoals het er nu uitziet slapen ze vanaf zondag 36 uur niet en maken we ze helemaal gek met de weekopdracht.
Dus gun ze deze lol want morgen is er ook weer een exit.
Sorry, lukt me niet meer.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Weet JIJ wat ik op dit moment denk?? ( goed concentreren hoor...)
hahahaquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:49 schreef NrTH het volgende:
[..]
Marielin moet buiten (in het luchthok) slapen omdat ze de opdracht verloren heeft, dat emmertje is ook voor haar voor de nacht
CamerA :pquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
Er komt een "technicus" beneden om de kamer schoon te maken.Technisch vuil op de vloer zeker?
We hebben een fanquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:48 schreef Soury het volgende:
Wel es van emoties gehoord ??? Zelfs na 2 dagen gaan persoonlijke dingen belangrijk worden.
Steek die beer es in de fik of zo.. Tis maar een beer. Raar dat het ineens omslaat. Merilien heeft al meerdere
opdrachten volbracht. Oh wacht Amber is weg. Pispaaal next
Waarom denk je dat?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat kan... maar blijkbaar zitten ze al in de kist.
ga zo ook op de streams !quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mooi!
En verdomme dat ik je heb gemist! Je schijnt irl ķķk tof te zijn.
Nee, ik ben even thuis. En Pw staat onder mijn douchequote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:48 schreef Danny het volgende:
jij bent nu in de bunker? Is Amber ECHT al weg?
Omdat Jeroen degene was die het opperde en ging kijken.quote:
Jeroen maakt het spannend voor ons..............quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:47 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Hij deed m ver genoeg open dat ze er in konden kijken, wat ze ook deden... maar aan hun reactie te horen hadden ze er nooit aan gedacht om in de kist te kijken... dus of het wel zo handig was wat ie deed weet ik niet... vraag ik me ook af waar die spullen wel liggen dan, waar ze nķg minder snel zouden kijken dan in de doodskist???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |