Hoe zijn die loenatiks door de selectie gekomen?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:43 schreef Danny het volgende:
't is wat.
agressief worden vanwege gel
janken om een muts
what's next?
neequote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:36 schreef snetje het volgende:
Marilien : ik vind het echt niet erg dat ik dit verloren heb.. ik vind het echt niet erg dat ik dit verloren heb.. ik vind het echt niet erg dat ik dit verloren heb.. ik vind het echt niet erg dat ik dit verloren heb.. ik vind het echt niet erg dat ik dit verloren heb.. ik vind het echt niet erg dat ik dit verloren heb.. ik vind het echt niet erg dat ik dit verloren heb..
geloven jullie het ?
de dames weet ik welquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe zijn die loenatiks door de selectie gekomen?
Ze liepen al die richting op, voordat zij het ging doen, denk ik.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:44 schreef Espabilado het volgende:
Jeroen![]()
"zit er niks in die kist ofzo?" en tilt de deksel op
mooi gedaan iigquote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:44 schreef Espabilado het volgende:
Jeroen![]()
"zit er niks in die kist ofzo?" en tilt de deksel op
Weet JIJ wat ik op dit moment denk?? ( goed concentreren hoor...)quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Weet jij waar MUTS de afkorting van is
De kist is de aangewezen plek stond in de opdrachtquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:44 schreef lunareclipse het volgende:
Heel slim,
jeroen vraagt of het niet in de kist ligt en kijkt onder de deksel.
Waarschijnlijk verzamelt hij de spullen ergens anders
Briljantquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:45 schreef Leandra het volgende:
En Amber krijgt de schuld dat Marielin d'r muts kwijt is
Maar pas op het eind v/d opdracht toch?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:46 schreef akveor het volgende:
[..]
De kist is de aangewezen plek stond in de opdracht
zou wel mooie streams zijnquote:
moet alles vanaf het begin daarin? Of kan hij op het eind alles verplaatsen naar de kist?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:46 schreef akveor het volgende:
[..]
De kist is de aangewezen plek stond in de opdracht
ze moeten op de emmer nu ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |