ehhh, volgens mij krijg je weer een reaktie dat ze bij de ....markt ook heel lekker zijn en dat je ze alleen maar in de magnetron hoeft te doenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die kunstmatige dingen zijn niet te vergelijken met zelfgemaakte pannekoeken![]()
Ik vind het ook leukom ze zelf te bakken, vorige week nog anderhalf pak weg staan bakken
buiten staan 2 cams he. buiten is gewoon in de luchtplaats.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:32 schreef 5thencounter het volgende:
Errûgg hoor Buite Slape... grijnst Marilin..... ( staat daar een cam trouwens..? )
[ afbeelding ]
Ja hoor, ga gerust door met cappenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:32 schreef 5thencounter het volgende:
( staat daar een cam trouwens..? )
Hahaha.. wéét zij dat ook??quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:32 schreef Danny het volgende:
[..]
buiten staan 2 cams he. buiten is gewoon in de luchtplaats.
Oquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:32 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ehhh, volgens mij krijg je weer een reaktie dat ze bij de ....markt ook heel lekker zijn en dat je ze alleen maar in de magnetron hoeft te doen
Is dat raar dan ??? Zo te horen was niks te vreten van de dames. Te zout te zoet te ongaar en gaar. En zij moet boeten !!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:31 schreef Deisyy het volgende:
Ik vond Marielin tot nu toe wel een leuke stoere griet, maar ze zit nu nog steeds te zeikgleuven over die pannekoeken
Dat moet wel waar zijn, want ze roept het al 20 minuten.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:35 schreef NrTH het volgende:
Marielin: "Ik vind het absoluut niet erg dat ik dit verloren heb"![]()
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:35 schreef beequeen het volgende:
Mag ik concluderen dat het een kutopdracht was met bevooroordeelde jongetjes?
Al is het een zeikerd, toch wens ik Marielin veel succes vannacht. Ik moet er niet aan denken....*rilt.
Ik ga bankhangen, fijne avond allemaal en trusten voor straks Fok!kers.
Ik snap wel dat ze zich bij voorbaat al verloren voelde. Dat ze zich erbij neerlegde viel me ontzettend tegen. Ze heeft het zelf helemaal verknald door maar te blijven klagen. Maar het zal nog wel erger worden wanneer ze morgen weer de villa in komt en gaat vertellen hoe stoer ze dat buiten slapen toch maar even heeft gedaan.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:31 schreef lies1958 het volgende:
en net maakt ze weer de opmerking van met de gesmeek van jou wist ik al van te voren dat ik zou verliezen.
Ze kan echt niet tegen haar verlies valt me nu op. Ik zelf moet er ook niet aan denken dat ik buiten zou moeten slapen. Daar snap ik haar wel in.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat moet wel waar zijn, want ze roept het al 20 minuten.
Ohhw. ik dacht écht buiten.. dus ze gaat in dat smalle gangetje liggen?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:36 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja, omdat ze al eens heeft gezegd "scherm ik de cam af"...dus reken maar..
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:35 schreef beequeen het volgende:
Mag ik concluderen dat het een kutopdracht was met bevooroordeelde jongetjes?
Al is het een zeikerd, toch wens ik Marielin veel succes vannacht. Ik moet er niet aan denken....*rilt.
Ik ga bankhangen, fijne avond allemaal en trusten voor straks Fok!kers.
ze zeikt sowieso teveelquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:31 schreef Deisyy het volgende:
Ik vond Marielin tot nu toe wel een leuke stoere griet, maar ze zit nu nog steeds te zeikgleuven over die pannekoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |