Nooit gehadquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat heeft met de spectaculaire opmars van de magnetronpannekoek te maken.
Dus dat.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:01 schreef Danny het volgende:
Ik zeg laat ze allebei maar buiten slapen omdat ze geen van beiden zo te zien in staat zijn zelfs maar WATER te koken.
dat is wel de handige volgorde. nu gebeurt dat wel na het flippen, maar tochquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:08 schreef 5thencounter het volgende:
Moet die spek niet eerst effe lekker krokant gebakken worden voor het beslag erover gaat??
[ afbeelding ]
Dwingend he, zo van my way or the highwayquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:09 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zie Bart wel voor een groep middelbare scholieren staan, met zijn verkeersvoorlichting.
Hij heeft wel overwicht, al is het niet op een aangename manier.
Dat was de 1e van Marielin.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:10 schreef Deisyy het volgende:
De pannekoek van Eline was niet lekker?
Er ligt nog heel veel op het bord.
maar wel eerst even de heren laten stemmen om de sfeer in de bunker weer even wat omlaag te halen. Na gisteren zijn ze wel een beetje teveel in een jubelstemmingquote:
Zo doe ik het altijd wel en dan kaas er over, en dat met een korstje afbakkenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:08 schreef 5thencounter het volgende:
Moet die spek niet eerst effe lekker krokant gebakken worden voor het beslag erover gaat??
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:10 schreef akveor het volgende:
Ongelooflijk wat een muts.... zo iets simpels en dan ook jezelf nog de grond in praten. Marielin heeft vanaf het eerste moment gedacht dat ze al niet kan winnen. Maar ze bakt er ook niks van.
Een oneerlijke opdracht maar waarschijnlijk een terechte verliezer.
Nee dat is de 1e van marielin. DIe van eline hebben ze wel opgegeten.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:10 schreef Deisyy het volgende:
Hij was, volgens de mannen, niet gaar, hoe krijg je het voor elkaar???quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:10 schreef Deisyy het volgende:
Die was niet gaar..... Ik snap niet dat ze hem dan serveert...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:10 schreef Deisyy het volgende:
Melk kun je niet bakkenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:12 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hij was, volgens de mannen, niet gaar, hoe krijg je het voor elkaar???
Pannenkoekquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:13 schreef Deisyy het volgende:
Hoe moeilijk kan het zijn, een pannekoek bakken
Heel moeilijk...hebben we vandaag geleerdquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:13 schreef Deisyy het volgende:
Hoe moeilijk kan het zijn, een pannekoek bakken
Dat is toch geen gezicht.quote:
mee eensquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:14 schreef Danny het volgende:
mja, als je zo negatief gaat doen over jezelf verdien je het ook niet te winnen imo. jammer hoor. Marielin doet het vooral zelf.
quote:
Jah !!!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:08 schreef 5thencounter het volgende:
Scheelt niet veel hoorquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:18 schreef Peter6000 het volgende:
Rare opmerking van Bart: "Daar mogen jullie straks, als ik buiten de Bunker ben, keihard om lachen".
Alsof hij voor een groep middelbare scholieren staat.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:18 schreef Peter6000 het volgende:
Rare opmerking van Bart: "Daar ga ik straks, als ik buiten de Bunker ben, keihard om lachen".
Is ze gewend, Peter haakte de vorige keer ook al voortijdig af en ze hield het vol.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:17 schreef JediMasterLucia het volgende:
Marielin moet buiten pittenen dit keer zonder gezelschap
Het scheelt ook niet veelquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:18 schreef Peter6000 het volgende:
Hoiquote:
mja, Bart leeft zich af en toe iets teveel in. Hij bedoelt het wel goed volgens mijquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:18 schreef Peter6000 het volgende:
Rare opmerking van Bart: "Daar mogen jullie straks, als ik buiten de Bunker ben, keihard om lachen".
Ezeline mag als bonus alle drie heren afwerken...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:17 schreef JediMasterLucia het volgende:
Marielin moet buiten pittenen dit keer zonder gezelschap
Volgens het Groene Boekje (2005) is alleen pannenkoek juist. Volgens het Witte Boekje (2006) mag pannekoek ook. In het Witte Boekje is het wel of niet schrijven van een tussen-n een vrije kwestie: de taalgebruiker mag dat zelf bepalen.quote:
nu is het alleen voor een nacht toch?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is ze gewend, Peter haakte de vorige keer ook al voortijdig af en ze hield het vol.
Is al steeds vaker... vannacht flipte ze m ook helemaal... helemaal de boel opblazen overtuigd dat Jeroen en Peter ruzie aan het maken waren... zelfs wanneer ze het lachend ontkenden samen bleef ze doorgaanquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:18 schreef NrTH het volgende:
Voor deze avond waren er maar weinig die Marielin niet moesten, gelukkig kwam het nu een stuk duidelijker in beeld hoe irritant ze echt is
je bedoelt dat ze dat niveau bijna halen, maar er eerst nog een paar jaar voor door moeten leren?quote:
gmtaquote:
Erg hequote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:18 schreef Peter6000 het volgende:
Volgens mij vindt ze het niet zo erg.. Heeft ze geen last van een opgegeilde Jeroen later op de avond.. Misschien dat ze Eline wel mistquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:19 schreef blomst het volgende:
[..]
Bijna janken, maar ze kan het nog inslikken.
volgens mij zei Bart dat hij zelf hier hard moest lachen om het pannekoekgepruts van de meidenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:18 schreef Peter6000 het volgende:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is ze gewend, Peter haakte de vorige keer ook al voortijdig af en ze hield het vol.
Was het ķprotten of ķprotte? ben ik effe kwijt.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens het Groene Boekje (2005) is alleen pannenkoek juist. Volgens het Witte Boekje (2006) mag pannekoek ook. In het Witte Boekje is het wel of niet schrijven van een tussen-n een vrije kwestie: de taalgebruiker mag dat zelf bepalen.
http://www.onzetaal.nl/advies/pannekoek.php
Mee eensquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:18 schreef NrTH het volgende:
Voor deze avond waren er maar weinig die Marielin niet moesten, gelukkig kwam het nu een stuk duidelijker in beeld hoe irritant ze echt is
tis maar goed dat ze buiten slaapt .... anders hadden de anderen het geklaag nog een hele nacht moeten aanhorenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:18 schreef NrTH het volgende:
Je kan ze ook gewoon voorverpakt bij de Dekamarkt halen, hoef je ze alleen nog maar een paar minuten in je magnetron te doen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:21 schreef Chanel5 het volgende:
Tip: beslag in de pan, op 1 helft bananenschijfjes leggen, btje bruine suiker erover en de andere helft erover slaan,even laten liggen, omdraaien en. weer even laten gaan.. een soort soufflé..lekkerrrrrr
Oehquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:21 schreef Chanel5 het volgende:
.
Tip: beslag in de pan, op 1 helft bananenschijfjes leggen, btje bruine suiker erover en de andere helft erover slaan,even laten liggen, omdraaien en. weer even laten gaan.. een soort soufflé..lekkerrrrrr
Ik ben jou ook ff kwijtquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Was het ķprotten of ķprotte? ben ik effe kwijt.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:21 schreef Desii het volgende:
[..]
volgens mij zei Bart dat hij zelf hier hard moest lachen om het pannekoekgepruts van de meiden
En terecht wat een domme gevallen. Ik vind ze allebei irritant
Amber
We hebben het over pannenkoeken bakken hč? Niet de AEX.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:21 schreef Chanel5 het volgende:
Marielin, ondanks voorkennis, toch verloren.
Ik bak ook, in tegenstelling tot die mutsen, in een paar minuten een overheerlijke pannenkoekquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je kan ze ook gewoon voorverpakt bij de Dekamarkt halen, hoef je ze alleen nog maar een paar minuten in je magnetron te doen.
vorige keer lag ze niet buitenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:26 schreef Peter6000 het volgende:
Marielin denkt niet te kunnen slapen daar (lukte de vorige keer toch wel),
en nu moet zequote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:26 schreef D. het volgende:
[quote]Op zaterdag 9 mei 2009 22:26 schreef Peter6000 het volgende:
Marielin denkt niet te kunnen slapen daar (lukte de vorige keer toch wel),
vorge keer lag ze niet buiten
Vorige keer sliep ze binnen, en lag ||Peter buiten.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:26 schreef Peter6000 het volgende:
Marielin denkt niet te kunnen slapen daar (lukte de vorige keer toch wel), dat zou betekenen dat ze tot maandagavond wakker moet blijven, want morgen gaat die 36-uur opdracht in.
Toch alleen maar 36 uur buiten slapen en niet 36 uur in afzonderingquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:26 schreef Peter6000 het volgende:
Marielin denkt niet te kunnen slapen daar (lukte de vorige keer toch wel), dat zou betekenen dat ze tot maandagavond wakker moet blijven, want morgen gaat die 36-uur opdracht in.
Die kunstmatige dingen zijn niet te vergelijken met zelfgemaakte pannekoekenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je kan ze ook gewoon voorverpakt bij de Dekamarkt halen, hoef je ze alleen nog maar een paar minuten in je magnetron te doen.
Nee, vannacht buiten slapen, en vanaf morgen 36 uur wakker zijn (weekopdracht).quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Toch alleen maar 36 uur buiten slapen en niet 36 uur in afzondering
en ook weer "als jij ook maar had gesmeekt had je toch wel gewonnen"quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:27 schreef snetje het volgende:
Marilien voor de 6e keer geloof ik : boeijuuuuhhhhh ik heb er al 2 van de 3 gewonnen
als ik ergens niet tegen kan he .... zijn het mensen die niet tegen hun verlies kunnen
Dat was vandaag zei dementor, meen ikquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:26 schreef Peter6000 het volgende:
... want morgen gaat die 36-uur opdracht in.
ehhh, volgens mij krijg je weer een reaktie dat ze bij de ....markt ook heel lekker zijn en dat je ze alleen maar in de magnetron hoeft te doenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die kunstmatige dingen zijn niet te vergelijken met zelfgemaakte pannekoeken![]()
Ik vind het ook leukom ze zelf te bakken, vorige week nog anderhalf pak weg staan bakken
buiten staan 2 cams he. buiten is gewoon in de luchtplaats.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:32 schreef 5thencounter het volgende:
Errûgg hoor Buite Slape... grijnst Marilin..... ( staat daar een cam trouwens..? )
[ afbeelding ]
Ja hoor, ga gerust door met cappenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:32 schreef 5thencounter het volgende:
( staat daar een cam trouwens..? )
Hahaha.. wéét zij dat ook??quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:32 schreef Danny het volgende:
[..]
buiten staan 2 cams he. buiten is gewoon in de luchtplaats.
Oquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:32 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ehhh, volgens mij krijg je weer een reaktie dat ze bij de ....markt ook heel lekker zijn en dat je ze alleen maar in de magnetron hoeft te doen
Is dat raar dan ??? Zo te horen was niks te vreten van de dames. Te zout te zoet te ongaar en gaar. En zij moet boeten !!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:31 schreef Deisyy het volgende:
Ik vond Marielin tot nu toe wel een leuke stoere griet, maar ze zit nu nog steeds te zeikgleuven over die pannekoeken
Dat moet wel waar zijn, want ze roept het al 20 minuten.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:35 schreef NrTH het volgende:
Marielin: "Ik vind het absoluut niet erg dat ik dit verloren heb"![]()
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:35 schreef beequeen het volgende:
Mag ik concluderen dat het een kutopdracht was met bevooroordeelde jongetjes?
Al is het een zeikerd, toch wens ik Marielin veel succes vannacht. Ik moet er niet aan denken....*rilt.
Ik ga bankhangen, fijne avond allemaal en trusten voor straks Fok!kers.
Ik snap wel dat ze zich bij voorbaat al verloren voelde. Dat ze zich erbij neerlegde viel me ontzettend tegen. Ze heeft het zelf helemaal verknald door maar te blijven klagen. Maar het zal nog wel erger worden wanneer ze morgen weer de villa in komt en gaat vertellen hoe stoer ze dat buiten slapen toch maar even heeft gedaan.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:31 schreef lies1958 het volgende:
en net maakt ze weer de opmerking van met de gesmeek van jou wist ik al van te voren dat ik zou verliezen.
Ze kan echt niet tegen haar verlies valt me nu op. Ik zelf moet er ook niet aan denken dat ik buiten zou moeten slapen. Daar snap ik haar wel in.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat moet wel waar zijn, want ze roept het al 20 minuten.
Ohhw. ik dacht écht buiten.. dus ze gaat in dat smalle gangetje liggen?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:36 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja, omdat ze al eens heeft gezegd "scherm ik de cam af"...dus reken maar..
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:35 schreef beequeen het volgende:
Mag ik concluderen dat het een kutopdracht was met bevooroordeelde jongetjes?
Al is het een zeikerd, toch wens ik Marielin veel succes vannacht. Ik moet er niet aan denken....*rilt.
Ik ga bankhangen, fijne avond allemaal en trusten voor straks Fok!kers.
ze zeikt sowieso teveelquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:31 schreef Deisyy het volgende:
Ik vond Marielin tot nu toe wel een leuke stoere griet, maar ze zit nu nog steeds te zeikgleuven over die pannekoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |