Nooit gehadquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat heeft met de spectaculaire opmars van de magnetronpannekoek te maken.
Dus dat.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:01 schreef Danny het volgende:
Ik zeg laat ze allebei maar buiten slapen omdat ze geen van beiden zo te zien in staat zijn zelfs maar WATER te koken.
dat is wel de handige volgorde. nu gebeurt dat wel na het flippen, maar tochquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:08 schreef 5thencounter het volgende:
Moet die spek niet eerst effe lekker krokant gebakken worden voor het beslag erover gaat??
[ afbeelding ]
Dwingend he, zo van my way or the highwayquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:09 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zie Bart wel voor een groep middelbare scholieren staan, met zijn verkeersvoorlichting.
Hij heeft wel overwicht, al is het niet op een aangename manier.
Dat was de 1e van Marielin.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:10 schreef Deisyy het volgende:
De pannekoek van Eline was niet lekker?
Er ligt nog heel veel op het bord.
maar wel eerst even de heren laten stemmen om de sfeer in de bunker weer even wat omlaag te halen. Na gisteren zijn ze wel een beetje teveel in een jubelstemmingquote:
Zo doe ik het altijd wel en dan kaas er over, en dat met een korstje afbakkenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:08 schreef 5thencounter het volgende:
Moet die spek niet eerst effe lekker krokant gebakken worden voor het beslag erover gaat??
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:10 schreef akveor het volgende:
Ongelooflijk wat een muts.... zo iets simpels en dan ook jezelf nog de grond in praten. Marielin heeft vanaf het eerste moment gedacht dat ze al niet kan winnen. Maar ze bakt er ook niks van.
Een oneerlijke opdracht maar waarschijnlijk een terechte verliezer.
Nee dat is de 1e van marielin. DIe van eline hebben ze wel opgegeten.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:10 schreef Deisyy het volgende:
Hij was, volgens de mannen, niet gaar, hoe krijg je het voor elkaar???quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:10 schreef Deisyy het volgende:
Die was niet gaar..... Ik snap niet dat ze hem dan serveert...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:10 schreef Deisyy het volgende:
Melk kun je niet bakkenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:12 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hij was, volgens de mannen, niet gaar, hoe krijg je het voor elkaar???
Pannenkoekquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:13 schreef Deisyy het volgende:
Hoe moeilijk kan het zijn, een pannekoek bakken
Heel moeilijk...hebben we vandaag geleerdquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:13 schreef Deisyy het volgende:
Hoe moeilijk kan het zijn, een pannekoek bakken
Dat is toch geen gezicht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |