Marielin wil dat absoluut niet, daar liggen Eline's kansen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja.. knap, slim en dom neukable opstellen.. de ultime Sucker-trap...
Maar Marielin danst geilquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:40 schreef Pek het volgende:
[..]
Marielin wil dat absoluut niet, daar liggen haar kansen.
Wie?quote:
Ze hebben het net over haar.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hoezo? hoeveel x Ambertje heb je het laatste ½uur gehoord??
Waar stond trouwens dat stukje over het bezoek van Leandra en mij aan de Bunker?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Op de homepage toch?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Waar stond trouwens dat stukje over het bezoek van Leandra en mij aan de Bunker?
Bij Nieuws op de home pagequote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Waar stond trouwens dat stukje over het bezoek van Leandra en mij aan de Bunker?
Zeker, maar het is wel kijken, maar niet aankomen. Eline is gewoon een heerlijk bekakt sletje, die slaat zich er wel doorheen, wat de mannen betreftquote:
Staat bij het nieuws op de bunkersitequote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Bij de nieuwsberichten op de sitequote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hier welquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
hey... hier staat er geen 'back to reality' op haar foto.
http://www.thebunkeronline.tv/nieuwsitem.html?newsid=211quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Edit: was met mijn hoofd even ergens andersquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
http://www.thebunkeronline.tv/nieuwsitem.html?newsid=211
quote:Dolgelukkig met hun exclusieve bunker Cube.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen, maar wat is een bunker cube?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij de nieuwsberichten op de site
Edit: spuit 11
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Joh ik ben zo'n muts met dat soort dingen
Dat Rubic geval waarmee Eline en Pim die "battle" hadden gedaan....quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen, maar wat is een bunker cube?
Ja was echt leuk en we hebben het er nog over gehad. Jij wist het ergens wel hčquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk.
Heb je meteen kunnen bewijzen dat je geen kloon bent
Dat is die kubus met die lichtjes in het midden ... waar ze in de bunker een keer een duel mee hadden gedaanquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen, maar wat is een bunker cube?
O ja, geen Rubik's cube, maar een Bunker's cube nu. Leukquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat Rubic geval waarmee Eline en Pim die "battle" hadden gedaan....
Ik zoek het plaatje ff en zet het in een edit van deze post
Tadaa:
[ afbeelding ]
Okeee, mijn eigenste forumpie ken ik als mijn broekzak maar dit megading niet. We hebben elkaar geen gedag meer gezegd, ik was druk bezig met Huub naar buiten sleuren om een paar foto's te makenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij de nieuwsberichten op de site
Edit: spuit 11
Echt wel. Hij logde vanochtend in vanuit de Media Markt.quote:
Ik heb er nooit aan getwijfeldquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja was echt leuk en we hebben het er nog over gehad. Jij wist het ergens wel hč
Het is die van Rubik maar beplakt met Bunkerlogoquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O ja, geen Rubik's cube, maar een Bunker's cube nu. Leuk
Zoiets dacht ik alquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Okeee, mijn eigenste forumpie ken ik als mijn broekzak maar dit megading niet. We hebben elkaar geen gedag meer gezegd, ik was druk bezig met Huub naar buiten sleuren om een paar foto's te maken![]()
Nou daar zijn weer de nodige reakties op gekomen, ik had hem mee moeten nemen...tja
Duurde veel te kort maar ja Bart schopte ons er uitquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik al
Maar het was er niet minder gezellig om
Heeft ze er weer twee?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:01 schreef beequeen het volgende:
Elientje haalt haar kleertjes weer uit het vuilniszakje, inclusief de Hello Kitty sokjes, en legt ze terug in haar kastje.
Ik wil haar knuffelenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:01 schreef beequeen het volgende:
Elientje haalt haar kleertjes weer uit het vuilniszakje, inclusief de Hello Kitty sokjes, en legt ze terug in haar kastje.
Hij heeft smetvrees. PUSSY.quote:
Gelukkig wel. Ik kon de woorden Hello Kitty niet meer horen.quote:
Ja, en ik had m'n Copycat zonnebril nota bene opquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:04 schreef Copycat het volgende:
Jammer dat ik te laat was voor het bezoek.
Pak de tondeusequote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:01 schreef beequeen het volgende:
Pek en veren zeg ik.![]()
Heb net twee dagen buiten geslapen. GVD wat was het koudquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:16 schreef 5thencounter het volgende:
Buiten slapen? dat is toch geen straf????
Voor die dames welquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:16 schreef 5thencounter het volgende:
Buiten slapen? dat is toch geen straf????
Eline klonk érg hoopvol..quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb net twee dagen buiten geslapen. GVD was was het koud
Tja, als ze niet blind proeven ben ik bang dat het een beetje onpartijdig wordtquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:18 schreef akveor het volgende:
De heren bepalen wie er verliest.... Nah dan kunnen ze dat pannenkoekbakken net zo goed overslaan.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:18 schreef akveor het volgende:
De heren bepalen wie er verliest.... Nah dan kunnen ze dat pannenkoekbakken net zo goed overslaan.
Nou, als zij het zo na gaat doen wordt dat ook niet veelquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:19 schreef NrTH het volgende:
Marielin kan nu wel afkijken eerst ;x
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:18 schreef akveor het volgende:
Jeroen, Peter en Pim hopen allemaal een kansje te maken bij Eline.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:21 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, als ze niet blind proeven ben ik bang dat het een beetje onpartijdig wordt
Daarom ben ook ik voor een "blind" oordeelquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Jeroen, Peter en Pim hopen allemaal een kansje te maken bij Eline.
Marielin heeft al een vriendje....
Staat toch bij voorbaat de uitslag al vast.
Ik zal het jureren dan wel niet begrijpen en de prijzen die daar bij horen.![]()
Hij lijkt ook behoorlijk gaar, trouwensquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:23 schreef 5thencounter het volgende:
En keek.. en zag dat het goed was...
[ afbeelding ]
Ik ook maar dan met veel kerrie, aardappel, kip en kouseband..quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:25 schreef Banjerkanjer het volgende:
Wij eten hier nu ook pannekoeken, met aarbeienvlaaivulling en slagroom.... *mjammie*
Op tijd zou niet heel eerlijk zijn, dat ding moet hier nog helemaal opwarmen, scheelt al paar minuten en ze moest de pan nog schoonmaken die Pim was vergetenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:27 schreef beequeen het volgende:
Ze begon om 21.20 uur en heeft een kwartier. Ben benieuwd.
Maar Bart zei juist dat ze ook strategisch kunnen stemmen...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daarom ben ook ik voor een "blind" oordeel
ben bang van wel ja en mute ook maar evenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Ik lach wel maar de uitslag is dus al bekend.![]()
Ik mute maar even. Dat neppe lachje van die trol.
Ik neem aan dat als Bart ziet dat als die van Eline finaal mislukt zijn en die van Marielin niet hij er wel iets van zegt als ze Eline laten winnen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Jeroen, Peter en Pim hopen allemaal een kansje te maken bij Eline.
Marielin heeft al een vriendje....
Staat toch bij voorbaat de uitslag al vast.
Ik zal het jureren dan wel niet begrijpen en de prijzen die daar bij horen.![]()
Alle ogen gericht op Kwatta.quote:
Ze wil er 1 makenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:31 schreef Desii het volgende:
Nu gooit ze de poedersuiker door het beslag
En drie eieren voor drie pannenkoeken, lijkt me ook iets te veel van het goeie
En ze doet nou alvast de suiker erdoor .. want dan worden ze lekker zoetquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:30 schreef snetje het volgende:
Eline : ik ga er eentje bakken met spek eentje met kaas en eentje met appeltjes
Marilien op de achtergrond : ja dat wou ik ook al gaan doen
*zucht*
Veels te aanwezig elke keer iddquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:31 schreef NrTH het volgende:
Bart moet niet zo de wijsneus uit proberen te hangen
9 minuten dan.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:24 schreef Spooky4u het volgende:
Ik ga hier dadelijk ook nog een lekkere kaas champignon bacon pannekoek bakken. Ik ben met 5 min terug.
Ben jij nieuw hier ofzo?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:31 schreef NrTH het volgende:
Bart moet niet zo de wijsneus uit proberen te hangen
Zoete pannenkoeken met kaasquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:33 schreef Chanel5 het volgende:
Je kunt ook zoete pannenkoeken kopen dusssss
Maar wat een gestuntel
Dat eeuwige betrek op zichzelf...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:30 schreef snetje het volgende:
Eline : ik ga er eentje bakken met spek eentje met kaas en eentje met appeltjes
Marilien op de achtergrond : ja dat wou ik ook al gaan doen
*zucht*
Het komt de pannekoek ook best wel ten goede als je begint met heet vetquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:34 schreef mevrouwdebok het volgende:
dit gaat mislukken .....pannekoeken moet je zowiezo op hoog vuur bakken
iddquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het komt de pannekoek ook best wel ten goede als je begint met heet vet
Dan ben ik dus jongquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jeetje.. een béétje ouwe lul kent die overheerlijke chocolade...
Ach welnee.quote:
Het is het eerst waar ik aandacht....quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jeetje.. een béétje ouwe lul kent die overheerlijke chocolade...
Ken je die uitdrukking niet? Ik bedoel dat het een aandachtshoer is.quote:
Het was een reclameslogan.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is het eerst waar ik aandacht....![]()
Maar in die context begreep ik er niks van.
Er is geen tijdslimiet BQquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ken je die uitdrukking niet? Ik bedoel dat het een aandachtshoer is.
Ze heeft besloten dat ze er lekker lang over doet om tot een perfect resultaat te komen.
Een kwartier Bart, remember.
Ik doe ook altijd eerst het spek .... anders wordt die niet krokantquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:36 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ik zie nu ook pas het spek, lachen hoor
Nooit van gehoord... Is dat utregs?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft besloten dat ze er lekker lang over doet om tot een perfect resultaat te komen.
Context.. is dat een beetje pruimen tegenwoordig??quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is het eerst waar ik aandacht....![]()
Maar in die context begreep ik er niks van.
Zo doe ik het ook, althans voor ... ik moet het nietquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:38 schreef K_L het volgende:
[..]
Ik doe ook altijd eerst het spek .... anders wordt die niet krokant![]()
En zij pleurt het er zo bovenop
Ik vind het iig vreemd. dat de heren maar even bepalen wie buiten mag slapen en ook nog dat er strategisch gestemd kan worden. Er staat nogal wat op het spel.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was een reclameslogan.
Wedden dat ze puur op cuteness wint? Ze maakt er zo'n hulpeloze show van.
Bart zei even terug tegen marielin dat er geen tijd aan vast zit.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eerder het jargon van vrouwen die jaloers zijn op een mooie jonge bloem van 21lentes..quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Eerder het jargon van vrouwen die jaloers zijn op een mooie jonge bloem van 21lentes..
Lekker met stroopquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zo doe ik het ook, althans voor ... ik moet het niet
Niet dat ik weet.quote:
Tuuk meid, glij lekker verder.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:41 schreef Pearlbitch het volgende:
Eerder het jargon van vrouwen die jaloers zijn op een mooie jonge bloem van 21lentes..
Vind ik ook oprecht raar. Andersom had het misschien ietwat eerlijker geweestquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind het iig vreemd. dat de heren maar even bepalen wie buiten mag slapen en ook nog dat er strategisch gestemd kan worden. Er staat nogal wat op het spel.
Neequote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:45 schreef mazaru het volgende:
Dit is dus het zout en geen suiker!![]()
[ afbeelding ]
Marielin had er ook echt geen poedersuiker doorheen gegooidquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:46 schreef isa2006 het volgende:
lullig dat hij het zegt nou doet die andere het niet.
maar dan wel hele flauwe gemaakt ... smaakt ook nietquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:47 schreef D. het volgende:
[..]
Marielin had er ook echt geen poedersuiker doorheen gegooid
Hele flauwe? Jij gooit er wel van alles doorheen?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:48 schreef snetje het volgende:
[..]
maar dan wel hele flauwe gemaakt ... smaakt ook niet
Ik heb hem door, wat in dat bakje zat was het zoutquote:
Hij is geilquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:48 schreef Espabilado het volgende:
Peter is echt desperate for food blijkbaar
Yepquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb hem door, wat in dat bakje zat was het zout
Wrom? Dat ga ik volgende week proberen, pannenkoeken met ZOUT, en spekjes, per esempio.quote:
voorkennisquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:49 schreef 5thencounter het volgende:
"De streamer bepaald.." en marielin heeft voorkennis nu.. dus óvernieuw die zooi!!!!
ja hallo, je gaat toch proeven wat je erdoor heen gooit?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:45 schreef akveor het volgende:
Overigens lijken de dagduels eindelijk langer te duren dat die 1 minuut zooi. Dus dat is dan wel weer top.
Bart vraagt of Eline wel wist of ze zout ipv suiker erdoor heeft gegooid.
Een voordeeltje voor Marielin. Wat een oneerlijke sheit.
Ze hoeven die pan toch nog maar kort te gebruikenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Even met de bovenkant van de afwasborstel de ergste aankoeking weghalen. Dat daarbij ook de anti-aanbaklaag verdwijnt is een te verwaarlozen detail..
Zelfgebakken blijft nog steeds het lekkerstquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:50 schreef Peter6000 het volgende:
Wel ouderwets hoor, pannekoeken bakken.
Moderne mensen eten magnetronpannekoeken van de Dekamarkt.
waarom niet, zoete pannekoeken zijn ook mlekker.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:47 schreef D. het volgende:
[..]
Marielin had er ook echt geen poedersuiker doorheen gegooid
Eline? Srslyquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:52 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ja hallo, je gaat toch proeven wat je erdoor heen gooit?
Dat Bart dat dan verteld is dan wel vreemd. Als het van de heren af zou komen is het nog iets anders. Of achteraf vertellen als beide geweest waren was ook een optie.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:51 schreef lunareclipse het volgende:
[..]
voorkennis![]()
Deze opdracht is juist bedoeld om de 3 mannen te imponeren op welke manier dan ook.
Dat calimero zout voor suiker aanziet en dat ook nog es in de pannekoek doet, is haar probleem
Dus met een lekker bekkie zoute pannekoeken serveren werkt echt??quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:51 schreef lunareclipse het volgende:
[..]
voorkennis![]()
Deze opdracht is juist bedoeld om de 3 mannen te imponeren op welke manier dan ook.
Dat calimero zout voor suiker aanziet en dat ook nog es in de pannekoek doet, is haar probleem
Akveor doelt denk ik meer op het gegeven dat Marielin nu weet dat daar geen suiker in zit.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:52 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik bedoel als Marilien ook had gedacht dat het poedersuiker was en het er niet door had gedaan dan krijg je van die smakeloze zoutloze pannekoeken ...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:49 schreef D. het volgende:
[..]
Hele flauwe? Jij gooit er wel van alles doorheen?
Dit gaat Marielin winnenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:51 schreef beequeen het volgende:
Ik vind Marielin ook niet echt een aangenaam persoon maar de heren zijn duidelijk op de hand van Calimero. Ben benieuwd.
Het gaat toch sowieso niet om eerlijkheid?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:52 schreef Peter6000 het volgende:
Maar het is idd niet eerlijk, al kon de redactie dat van te voren natuurlijk ook niet inschatten.
dat heet sabotagequote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Even met de bovenkant van de afwasborstel de ergste aankoeking weghalen. Dat daarbij ook de anti-aanbaklaag verdwijnt is een te verwaarlozen detail..
Je ziet toch wel het verschil tussen zout en suiker? Zeker als het gewoon in een bakje zit. Bij twijfel kun je ook altijd nog even proeven.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:52 schreef Peter6000 het volgende:
Maar het is idd niet eerlijk, al kon de redactie dat van te voren natuurlijk ook niet inschatten.
Het gaat over pannekoeken bakken!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:54 schreef NrTH het volgende:
Marielin had idd even in de isoleer gemoeten oid.
Hou jij de komende dagen je Gmail in de gaten, je krijgt een foto....1 user wilde je, volgens mij, alweer gelijk opvreten, moest je ontvoerenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:52 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Dat was een goede geweest, ja....quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:54 schreef NrTH het volgende:
Marielin had idd even in de isoleer gemoeten oid.
Het ging mij erom dat ze niet om het uiterlijk van de "chef" de uitslag gaan bepalenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja, simpel ze heeft gezien hoe het NIET moest....
[ afbeelding ]
Zijn dat dezelfde mensen die ook de verpakte broodjes hamburger kopen bij de appie heyn?:')quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:50 schreef Peter6000 het volgende:
Wel ouderwets hoor, pannekoeken bakken.
Moderne mensen eten magnetronpannekoeken van de Dekamarkt.
Even wat betreft de TT, jij bent haar ook nog niet vergeten hč?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zijn dat dezelfde mensen die ook de verpakte broodjes hamburger kopen bij de appie heyn?:')
Geef mijn portie maar aan fikkie..
wat staat ze daar nou steeds!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:55 schreef akveor het volgende:
Optyfen Eline.... het is nu Marielins beurt om in de picture te staan.
eens. niet perse proeven, maar zomaar aannemen dat iets poedersuiker is en het er dan maar doorheen gooien is natuurlijk niet slim. Verder zijn de ingredienten toch genoemd vooraf?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:52 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Dat heeft met de spectaculaire opmars van de magnetronpannekoek te maken.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:59 schreef D. het volgende:
Ik snap niet dat mensen van die leeftijd niet logisch kunnen redeneren hoe een pannekoek gebakken zou moeten worden
Ben ik het helemaal met je eens dit zou een goede oplossing zijn.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:01 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik zeg laat ze allebei maar buiten slapen omdat ze geen van beiden zo te zien in staat zijn zelfs maar WATER te koken.
Ja, promoot dat gore ding nog een keer. Er gaat niks boven een zelfgemaakte pannenkoek.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat heeft met de spectaculaire opmars van de magnetronpannekoek te maken.
Yup.. de bestrijdingsmiddelen zitten vlak onder de schil..jonagolds zijn wat dat betreft het veiligst....quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die eet ik wel eens.Is dat gevaarlijk?
Door haar geklaag jaquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:01 schreef akveor het volgende:
Marielin maakt het zo de mannen nog gemakkelijker voor Ezeline te kiezen..
Ik heb idd niet de indruk dat er bewoners zijn (nouja, Jeroen wellicht) die bovengemiddeld zullen scoren bij een IQ testquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:00 schreef mazaru het volgende:
Domheid was een vereiste om in de bunker te komen?
[ afbeelding ]
ik schil mijn appels werkelijk nooit. de schil is het lekkerste deel van de appelquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die eet ik wel eens.Is dat gevaarlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |