Marielin wil dat absoluut niet, daar liggen Eline's kansen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja.. knap, slim en dom neukable opstellen.. de ultime Sucker-trap...
Maar Marielin danst geilquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:40 schreef Pek het volgende:
[..]
Marielin wil dat absoluut niet, daar liggen haar kansen.
Wie?quote:
Ze hebben het net over haar.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hoezo? hoeveel x Ambertje heb je het laatste ½uur gehoord??
Waar stond trouwens dat stukje over het bezoek van Leandra en mij aan de Bunker?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Op de homepage toch?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Waar stond trouwens dat stukje over het bezoek van Leandra en mij aan de Bunker?
Bij Nieuws op de home pagequote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Waar stond trouwens dat stukje over het bezoek van Leandra en mij aan de Bunker?
Zeker, maar het is wel kijken, maar niet aankomen. Eline is gewoon een heerlijk bekakt sletje, die slaat zich er wel doorheen, wat de mannen betreftquote:
Staat bij het nieuws op de bunkersitequote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Bij de nieuwsberichten op de sitequote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hier welquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
hey... hier staat er geen 'back to reality' op haar foto.
http://www.thebunkeronline.tv/nieuwsitem.html?newsid=211quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Edit: was met mijn hoofd even ergens andersquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
http://www.thebunkeronline.tv/nieuwsitem.html?newsid=211
quote:Dolgelukkig met hun exclusieve bunker Cube.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen, maar wat is een bunker cube?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij de nieuwsberichten op de site
Edit: spuit 11
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Joh ik ben zo'n muts met dat soort dingen
Dat Rubic geval waarmee Eline en Pim die "battle" hadden gedaan....quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen, maar wat is een bunker cube?
Ja was echt leuk en we hebben het er nog over gehad. Jij wist het ergens wel hèquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk.
Heb je meteen kunnen bewijzen dat je geen kloon bent
Dat is die kubus met die lichtjes in het midden ... waar ze in de bunker een keer een duel mee hadden gedaanquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen, maar wat is een bunker cube?
O ja, geen Rubik's cube, maar een Bunker's cube nu. Leukquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat Rubic geval waarmee Eline en Pim die "battle" hadden gedaan....
Ik zoek het plaatje ff en zet het in een edit van deze post
Tadaa:
[ afbeelding ]
Okeee, mijn eigenste forumpie ken ik als mijn broekzak maar dit megading niet. We hebben elkaar geen gedag meer gezegd, ik was druk bezig met Huub naar buiten sleuren om een paar foto's te makenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij de nieuwsberichten op de site
Edit: spuit 11
Echt wel. Hij logde vanochtend in vanuit de Media Markt.quote:
Ik heb er nooit aan getwijfeldquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja was echt leuk en we hebben het er nog over gehad. Jij wist het ergens wel hè
Het is die van Rubik maar beplakt met Bunkerlogoquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O ja, geen Rubik's cube, maar een Bunker's cube nu. Leuk
Zoiets dacht ik alquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Okeee, mijn eigenste forumpie ken ik als mijn broekzak maar dit megading niet. We hebben elkaar geen gedag meer gezegd, ik was druk bezig met Huub naar buiten sleuren om een paar foto's te maken![]()
Nou daar zijn weer de nodige reakties op gekomen, ik had hem mee moeten nemen...tja
Duurde veel te kort maar ja Bart schopte ons er uitquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik al
Maar het was er niet minder gezellig om
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |