Marielin wil dat absoluut niet, daar liggen Eline's kansen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja.. knap, slim en dom neukable opstellen.. de ultime Sucker-trap...
Maar Marielin danst geilquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:40 schreef Pek het volgende:
[..]
Marielin wil dat absoluut niet, daar liggen haar kansen.
Wie?quote:
Ze hebben het net over haar.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hoezo? hoeveel x Ambertje heb je het laatste ½uur gehoord??
Waar stond trouwens dat stukje over het bezoek van Leandra en mij aan de Bunker?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Op de homepage toch?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Waar stond trouwens dat stukje over het bezoek van Leandra en mij aan de Bunker?
Bij Nieuws op de home pagequote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Waar stond trouwens dat stukje over het bezoek van Leandra en mij aan de Bunker?
Zeker, maar het is wel kijken, maar niet aankomen. Eline is gewoon een heerlijk bekakt sletje, die slaat zich er wel doorheen, wat de mannen betreftquote:
Staat bij het nieuws op de bunkersitequote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Bij de nieuwsberichten op de sitequote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hier welquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
hey... hier staat er geen 'back to reality' op haar foto.
http://www.thebunkeronline.tv/nieuwsitem.html?newsid=211quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Edit: was met mijn hoofd even ergens andersquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
http://www.thebunkeronline.tv/nieuwsitem.html?newsid=211
quote:Dolgelukkig met hun exclusieve bunker Cube.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |