dat heet sabotagequote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Even met de bovenkant van de afwasborstel de ergste aankoeking weghalen. Dat daarbij ook de anti-aanbaklaag verdwijnt is een te verwaarlozen detail..
Je ziet toch wel het verschil tussen zout en suiker? Zeker als het gewoon in een bakje zit. Bij twijfel kun je ook altijd nog even proeven.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:52 schreef Peter6000 het volgende:
Maar het is idd niet eerlijk, al kon de redactie dat van te voren natuurlijk ook niet inschatten.
Het gaat over pannekoeken bakken!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:54 schreef NrTH het volgende:
Marielin had idd even in de isoleer gemoeten oid.
Hou jij de komende dagen je Gmail in de gaten, je krijgt een foto....1 user wilde je, volgens mij, alweer gelijk opvreten, moest je ontvoerenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:52 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ja hallo, je gaat toch proeven wat je erdoor heen gooit?
Dat was een goede geweest, ja....quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:54 schreef NrTH het volgende:
Marielin had idd even in de isoleer gemoeten oid.
Het ging mij erom dat ze niet om het uiterlijk van de "chef" de uitslag gaan bepalenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja, simpel ze heeft gezien hoe het NIET moest....
[ afbeelding ]
Zijn dat dezelfde mensen die ook de verpakte broodjes hamburger kopen bij de appie heyn?:')quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:50 schreef Peter6000 het volgende:
Wel ouderwets hoor, pannekoeken bakken.
Moderne mensen eten magnetronpannekoeken van de Dekamarkt.
Even wat betreft de TT, jij bent haar ook nog niet vergeten hè?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zijn dat dezelfde mensen die ook de verpakte broodjes hamburger kopen bij de appie heyn?:')
Geef mijn portie maar aan fikkie..
wat staat ze daar nou steeds!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:55 schreef akveor het volgende:
Optyfen Eline.... het is nu Marielins beurt om in de picture te staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |