Heeft ze er weer twee?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:01 schreef beequeen het volgende:
Elientje haalt haar kleertjes weer uit het vuilniszakje, inclusief de Hello Kitty sokjes, en legt ze terug in haar kastje.
Ik wil haar knuffelenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:01 schreef beequeen het volgende:
Elientje haalt haar kleertjes weer uit het vuilniszakje, inclusief de Hello Kitty sokjes, en legt ze terug in haar kastje.
Hij heeft smetvrees. PUSSY.quote:
Gelukkig wel. Ik kon de woorden Hello Kitty niet meer horen.quote:
Ja, en ik had m'n Copycat zonnebril nota bene opquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:04 schreef Copycat het volgende:
Jammer dat ik te laat was voor het bezoek.
Pak de tondeusequote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:01 schreef beequeen het volgende:
Pek en veren zeg ik.![]()
Heb net twee dagen buiten geslapen. GVD wat was het koudquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:16 schreef 5thencounter het volgende:
Buiten slapen? dat is toch geen straf????
Voor die dames welquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:16 schreef 5thencounter het volgende:
Buiten slapen? dat is toch geen straf????
Eline klonk érg hoopvol..quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb net twee dagen buiten geslapen. GVD was was het koud
Tja, als ze niet blind proeven ben ik bang dat het een beetje onpartijdig wordtquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:18 schreef akveor het volgende:
De heren bepalen wie er verliest.... Nah dan kunnen ze dat pannenkoekbakken net zo goed overslaan.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:18 schreef akveor het volgende:
De heren bepalen wie er verliest.... Nah dan kunnen ze dat pannenkoekbakken net zo goed overslaan.
Nou, als zij het zo na gaat doen wordt dat ook niet veelquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:19 schreef NrTH het volgende:
Marielin kan nu wel afkijken eerst ;x
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |