eens. niet perse proeven, maar zomaar aannemen dat iets poedersuiker is en het er dan maar doorheen gooien is natuurlijk niet slim. Verder zijn de ingredienten toch genoemd vooraf?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:52 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ja hallo, je gaat toch proeven wat je erdoor heen gooit?
Dat heeft met de spectaculaire opmars van de magnetronpannekoek te maken.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:59 schreef D. het volgende:
Ik snap niet dat mensen van die leeftijd niet logisch kunnen redeneren hoe een pannekoek gebakken zou moeten worden
Ben ik het helemaal met je eens dit zou een goede oplossing zijn.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:01 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik zeg laat ze allebei maar buiten slapen omdat ze geen van beiden zo te zien in staat zijn zelfs maar WATER te koken.
Ja, promoot dat gore ding nog een keer. Er gaat niks boven een zelfgemaakte pannenkoek.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat heeft met de spectaculaire opmars van de magnetronpannekoek te maken.
Yup.. de bestrijdingsmiddelen zitten vlak onder de schil..jonagolds zijn wat dat betreft het veiligst....quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die eet ik wel eens.Is dat gevaarlijk?
Door haar geklaag jaquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:01 schreef akveor het volgende:
Marielin maakt het zo de mannen nog gemakkelijker voor Ezeline te kiezen..
Ik heb idd niet de indruk dat er bewoners zijn (nouja, Jeroen wellicht) die bovengemiddeld zullen scoren bij een IQ testquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:00 schreef mazaru het volgende:
Domheid was een vereiste om in de bunker te komen?
[ afbeelding ]
ik schil mijn appels werkelijk nooit. de schil is het lekkerste deel van de appelquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die eet ik wel eens.Is dat gevaarlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |