Dat eeuwige betrek op zichzelf...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:30 schreef snetje het volgende:
Eline : ik ga er eentje bakken met spek eentje met kaas en eentje met appeltjes
Marilien op de achtergrond : ja dat wou ik ook al gaan doen
*zucht*
Het komt de pannekoek ook best wel ten goede als je begint met heet vetquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:34 schreef mevrouwdebok het volgende:
dit gaat mislukken .....pannekoeken moet je zowiezo op hoog vuur bakken
iddquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het komt de pannekoek ook best wel ten goede als je begint met heet vet
Dan ben ik dus jongquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jeetje.. een béétje ouwe lul kent die overheerlijke chocolade...
Ach welnee.quote:
Het is het eerst waar ik aandacht....quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jeetje.. een béétje ouwe lul kent die overheerlijke chocolade...
Ken je die uitdrukking niet? Ik bedoel dat het een aandachtshoer is.quote:
Het was een reclameslogan.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is het eerst waar ik aandacht....![]()
Maar in die context begreep ik er niks van.
Er is geen tijdslimiet BQquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ken je die uitdrukking niet? Ik bedoel dat het een aandachtshoer is.
Ze heeft besloten dat ze er lekker lang over doet om tot een perfect resultaat te komen.
Een kwartier Bart, remember.
Ik doe ook altijd eerst het spek .... anders wordt die niet krokantquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:36 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ik zie nu ook pas het spek, lachen hoor
Nooit van gehoord... Is dat utregs?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ken je die uitdrukking niet? Ik bedoel dat het een aandachtshoer is.
Ze heeft besloten dat ze er lekker lang over doet om tot een perfect resultaat te komen.
Een kwartier Bart, remember.
Context.. is dat een beetje pruimen tegenwoordig??quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is het eerst waar ik aandacht....![]()
Maar in die context begreep ik er niks van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |