Je hebt al op deze poll gestemd en je stem was: Ja, meer drank en geen bedtijdquote:
*zucht*quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:57 schreef blomst het volgende:
Zou Jeroen de poll hebben gezien toen hij boven was??
Als jouw vrouwelijke hormonen niet meespeelde zou je weten dat we gelijk hebbenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:57 schreef Dottey het volgende:
peter van de mannen?
hahah dat zegt men?
*proest het uit*
neejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjoh![]()
Het wordt nu wat tragisch hoor.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:58 schreef Dottey het volgende:
Eline probeert nog steeds Peter over te halen..
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:00 schreef Spooky4u het volgende:
Nou Peter, je bent nog niet oud genoeg om papa te worden volgens haar. Schop haar vanavond maar met jong.
Vroeg ie ookquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:02 schreef akveor het volgende:
Dacht even dat Peter vroeg of Eline een nat broekje van hem kreeg.
Ze hadden daarstraks meer lol imhoquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:00 schreef Dementor het volgende:
Zoals het er nu uitziet slapen ze vanaf zondag 36 uur niet en maken we ze helemaal gek met de weekopdracht.
Dus gun ze deze lol want morgen is er ook weer een exit.
Dat weet ik niet meer, ik versta niet altijd alles van Eline, komt door die piep er steeds tussen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:59 schreef Dottey het volgende:
peter: jij zou nooit vreemd gaan
eline: nee!
had zij niet verteld dat zij eens vreemd was gegaan?
Gadver de gadverquote:
Dit is Wibra-TV. Dit gezijk is vollleedig op zijn plaatz!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:04 schreef Copycat het volgende:
ik ririteer mij matenloos, aan jullie gezijk
he gets de nietslaapopdracht ...........Bart switch ff naar de anderen .... aubquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:00 schreef Dementor het volgende:
Zoals het er nu uitziet slapen ze vanaf zondag 36 uur niet en maken we ze helemaal gek met de weekopdracht.
Dus gun ze deze lol want morgen is er ook weer een exit.
proostquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:04 schreef Copycat het volgende:
kan iemand even een condoom naar binnen sturen? misschien begrijpt peter de hints van eline DAN?!?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:04 schreef Espabilado het volgende:
Eline zegt al dat Peter volgens haar beetje een schijtert is als het er op aankomt
Ofwel.. hoe duidelijk wil je het hebben dat ze je wilt NU
Huub!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:04 schreef Copycat het volgende:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Dat is vast de Groningse variant van "Ga mee brommers kieken"
'quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:04 schreef Copycat het volgende:
Daar lijkt het wel op ja. Tenzij Peter nog even zijn mannelijke kant toont anders is ie reddeloos verloren Wordt ie opgevroten door deze zwarte weduwe en dat zelfs zonder seks.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Peter moet dit haar houden, daar hamert ze maar op, maar hij heeft helemaal geen haar meer![]()
Ze lijkt mij minder teut dan ze zich voordoet en palmt hem lekker hem?
er komt een poll; 'wat bedoelt espabilado met ONGELIMITEERD'.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:05 schreef Espabilado het volgende:
Was ik soms onduidelijk toen ik 2 uur terug al riep om ONGELIMITEERD drank?
Die begrijpt hij donders goed. Alleen durft ie niet. En eigenlijk snap ik dat ook wel... 't is een snob.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:05 schreef Danny het volgende:
[..]
kan iemand even een condoom naar binnen sturen? misschien begrijpt peter de hints van eline DAN?!?
Mijn vrouwelijke hormonen worden daar niet wild van..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:59 schreef D. het volgende:
[..]
Als jouw vrouwelijke hormonen niet meespeelde zou je weten dat we gelijk hebben
Kunnen ze spoelen bij het tandenpoetsenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:07 schreef Dementor het volgende:
Er komt nu bier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |